quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef borisz het volgende:
Nieuwe bril besteld. Ogen zijn met -0,5 achteruit gegaan. Naar -3,25 en -3.
Hoe gaat het met de studie?quote:
Ja de resultaten zijn goed maar ik vind het iets te zweverig.quote:
Die zweverigheid wist je vantevoren wel toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja de resultaten zijn goed maar ik vind het iets te zweverig.
Ben sowieso van plan dit jaar af te maken en dan even weer te evalueren.
Jawel maar niet in deze matequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die zweverigheid wist je vantevoren wel toch?
Weet je dat Hiddink naar Chelsea gaat ?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat Hiddink naar Chelsea gaat ?
Weet je dat Henk Timmer al een eigen topic had?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat Hiddink naar Chelsea gaat ?
Had ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet je dat Henk Timmer al een eigen topic had?
Kijk hier word ik blij vanquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
Mooi zo. Heeft ons geduim dus tot nu toe geholpen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
Jep, voor een functie waar ik helemaal geen diploma's voor en geen ervaring in hebquote:
Wil niks zeggen he? In mijn optiek is minimaal 51% van de kans op slagen gewoon een simpele klik en vertrouwen in de persoonlijkheid, de rest zit 'm in de expertise.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Jep, voor een functie waar ik helemaal geen diploma's voor en geen ervaring in heb.
Cool. Keep us posted.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
Hey rustig aan he!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
Franky in da house, dan heb ik meteen een beginnende reactie.
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef SCH het volgende:
Weet je al meer van je flat Ray?
Kan mijn piem toch niet weten. Heeft ie ook nooit een boodschap aan trouwens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey rustig aan he!* FrankyMcG heeft weer een vriendinnetje alweer een SP'er...
Omdat ik Frankrikjk -Argentinie niet kan ontvangenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Suijk het volgende:
Waarom kijk je geen voetbal?
We kunnen overigens gewoon door neuken hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
Kan mijn piem toch niet weten. Heeft ie ook nooit een boodschap aan trouwens.
Dat blijkt inderdaad. Ik merk aan mezelf dat ik me regelmatig laat afschrikken door de woorden HBO/WO. Deze baan leek me echter zo leuk dat ik gewoon maar ben gaan solliciteren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wil niks zeggen he? In mijn optiek is minimaal 51% van de kans op slagen gewoon een simpele klik en vertrouwen in de persoonlijkheid, de rest zit 'm in de expertise.
Je hebt dus gewoon een goeie indruk achtergelaten! (onbegrijpelijk eigenlijk)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We kunnen overigens gewoon door neuken hoor!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iets lager als in zuidelijker of als in dat hij op een heuvel woont?
Ik hou van je dinnetjequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey rustig aan he!* FrankyMcG heeft weer een vriendinnetje alweer een SP'er...
Superrrrr sandjeeeeeeequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
D'r is ook niet heel veel aan idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik Frankrikjk -Argentinie niet kan ontvangen
Ik zap een beetje maar zo'n oefenduel tegen een C-land boeit me niet echt.
Goed dat je dat vermeld. Ik heb ook in mijn CV staan dat ik SCC bij Feyenoord heb, is gespreksstof gegarandeerd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij vroeg me trouwens nog naar mn hobby's, dus ik heb ook ergens Ajax laten vallen. Krijg ik te horen "de laatste weken wat minder zeker"....
Zeker bij jullie jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Goed dat je dat vermeld. Ik heb ook in mijn CV staan dat ik SCC bij Feyenoord heb, is gespreksstof gegarandeerd!
Succes met je tweede gesprek!
Jullie hebben momenteel anders ook niets te klagen hoor!quote:
Dan heb je nog niet vaak CV's gezien...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
Je favo voetbalclub in je cv?
Dat heb ik nou nog nooit gezien.
Ik heb er meer gezien dan me lief is, honderden. Maar ben het nooit tegengekomen of het is me niet opgevallen. Er solliciteren wel vooral vrouwen bij de omroep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet vaak CV's gezien...
Ik zie dagelijk vele CV's, van starter tot directeur, en regelmatig prijken de activiteiten bij de amateurvereniging of het lidmaatschap van van een BVO op de CV's....
Zó jammer is dat héquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Er solliciteren wel vooral vrouwen bij de omroep.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik vind het vaak eerder negatief uitwerken, al die irrelevante info. Dan denk ik : dat is vast een enorme ouwehoer ofzo.
Wat zijn siergeiten?
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef tong80 het volgende:
Hallo mijn naam is tong80
In het dagelijks leven noemen ze me Herman.
Ben topposter op het grootste internet forum van Nederland.
Ben de laatste 3 jaar Fokker van het jaar geworden.
Dat wil niet zeggen dat ik in de letterlijke zin van het woord gefokt heb, hoewel stier Herman naar me is vernoemd. Maar dat ik door 250000 users ben gekozen tot leukste deelnemer op hun forum.
Dat forum heet Fok.
Ik heb een brede vriendenkring via dat forum opgebouwd zoals daar is een journalist, een wijn expert een debiele Ajax-fan en een neuroot die alleen 's nacht gevat is.
Ik weet dat er voor de functie van badmeester andere capaciteiten worden gevraagd.
Maar ik post soms om 3 uur 's nachts en zwem dan in het luchtledige.
Terwijl ik u deze brief stuur kijk ik naar het Nederlands-elftal.
Is ook geen soep van te maken.
Maar naar de functie van kok bedel ik in een andere brief.
U hopende genoeg tot enig gerief te hebben laten komen eindig ik met deze kutzin.
Groetjes van Herman
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:39 schreef Bjoro het volgende:
Hopelijk raakt Stekelenburg morgen geblesseerd (hoeft niet perse ernstig hoor !) op de training zodat Vermeer zondag tegen 010 kan spelen.
Tja, sinds zijn terugkeer heeft hij nog geen enkele keer het verschil kunnen maken en heeft hij echt houdbare ballen doorgelaten.quote:
Ik heb het idee dat hij de scherpte mist inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, sinds zijn terugkeer heeft hij nog geen enkele keer het verschil kunnen maken en heeft hij echt houdbare ballen doorgelaten.
Hij straalt echt helemaal niets meer uit.
Een reus die aan het krimpen is lijkt het wel.
Ben het met je eens dat ie sinds z'n rentree ondermaats keept. Maar hij zit in een dip, daar komt ie alleen uit door hem gewoon het vertrouwen te geven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, sinds zijn terugkeer heeft hij nog geen enkele keer het verschil kunnen maken en heeft hij echt houdbare ballen doorgelaten.
Of wedstrijdritme en dat had hij eerst in Jong Ajax moeten opdoen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ie sinds z'n rentree ondermaats keept. Maar hij zit in een dip, daar komt ie alleen uit door hem gewoon het vertrouwen te geven.
Heb het altijd gezegd over Stekelenburg, ook niet dat hij bij Oranje zit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor zijn blessure was hij de nummer 1 van Oranje en dat was toen terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb het altijd gezegd over Stekelenburg, ook niet dat hij bij Oranje zit.
Maar keepers zijn altijd kwetsbaar.
Ook in deze ben ik het met je eens, maar dat is nu niet meer terug te draaien, dat was de keuze van Van Basten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of wedstrijdritme en dat had hij eerst in Jong Ajax moeten opdoen.
precies en lekker Vermeer weer een overwinning laten bezorgen !quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
Of wedstrijdritme en dat had hij eerst in Jong Ajax moeten opdoen.
Suarez mist sinds de winterstop veel opgelegde kansen. Ook maar niet opstellen zondag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
precies en lekker Vermeer weer een overwinning laten bezorgen !
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in deze ben ik het met je eens, maar dat is nu niet meer terug te draaien, dat was de keuze van Van Basten.
Suarez heeft met zijn onvoorspelbaarheid nog wel wat toe te voegen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Suarez mist sinds de winterstop veel opgelegde kansen. Ook maar niet opstellen zondag?
Dus denk ik dat het niet zo verstandig voor Stekelenburg (en dus ook Ajax) is, om hem nu te passeren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen had Van Basten natuurlijk ook niet verwacht dat dit zo zou uitpakken.
Omdat doorgaans keepers meer hebben aan vertrouwen dan aan wedstrijdritme op zich heb ik zo het idee.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef SCH het volgende:
Heb je je al ingesmeerd sjimz?
Ik moest er steeds weer om lachen
Je ziet em echt nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]Hij heeft ook nog eens een rood kruisje
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
Ow we mogen het hier niet meer over Ajax hebben van sezten
Even de link coppastenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]Hij heeft ook nog eens een rood kruisje
stopt ze met schaatsen ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
Timmer is beschikbaar na de zomer
Stekelenburg eiste toch min of meer zijn plek op toen hij fit was?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in deze ben ik het met je eens, maar dat is nu niet meer terug te draaien, dat was de keuze van Van Basten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef sezten het volgende:
Hé, HOOLS is niet voor Maarten.
Die heeft vast zijn eigen topic wel, zoveel blunders de laatste tijd..
Ja, als je iets uit je leven wilt bespreken, mag dat in het Ajax topic. Daar is het namelijk voor volgens ene bliksemschigtquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat niks voor Maarten? Zeg je nou dat ik op moet rotten
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat niks voor Maarten? Zeg je nou dat ik op moet rotten
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Ik heb het niet zo op blauwen!
Stekels aan messen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef dndiek het volgende:
Maarten komt gewoon duidelijk tekort op dit moment
Misschien de messentruc maar weer eens proberen?
je zou moet mod moeten wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja, als je iets uit je leven wilt bespreken, mag dat in het Ajax topic. Daar is het namelijk voor volgens ene bliksemschigt
Mag ik daarvoor passen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou moet mod moeten worden
het blauwe kleurtje, je mist alle goede rellen nuquote:
ik sprak jou ook niet aanquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het blauwe kleurtje, je mist alle goede rellen nu
Ik zat er ook al aan te denken, kan jij me voordragen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou moet mod moeten worden
Dat zou raar zijn, Van Basten beslist.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
feli Sand
[..]
Stekelenburg eiste toch min of meer zijn plek op toen hij fit was?
Whahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef dndiek het volgende:
Maarten komt gewoon duidelijk tekort op dit moment
Misschien de messentruc maar weer eens proberen?
Is er een nieuwe mod nodig dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken, kan jij me voordragen?
nee!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken, kan jij me voordragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |