quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef borisz het volgende:
Nieuwe bril besteld. Ogen zijn met -0,5 achteruit gegaan. Naar -3,25 en -3.
Hoe gaat het met de studie?quote:
Ja de resultaten zijn goed maar ik vind het iets te zweverig.quote:
Die zweverigheid wist je vantevoren wel toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja de resultaten zijn goed maar ik vind het iets te zweverig.
Ben sowieso van plan dit jaar af te maken en dan even weer te evalueren.
Jawel maar niet in deze matequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die zweverigheid wist je vantevoren wel toch?
Weet je dat Hiddink naar Chelsea gaat ?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat Hiddink naar Chelsea gaat ?
Weet je dat Henk Timmer al een eigen topic had?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat Hiddink naar Chelsea gaat ?
Had ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet je dat Henk Timmer al een eigen topic had?
Kijk hier word ik blij vanquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
Mooi zo. Heeft ons geduim dus tot nu toe geholpen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
Jep, voor een functie waar ik helemaal geen diploma's voor en geen ervaring in hebquote:
Wil niks zeggen he? In mijn optiek is minimaal 51% van de kans op slagen gewoon een simpele klik en vertrouwen in de persoonlijkheid, de rest zit 'm in de expertise.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Jep, voor een functie waar ik helemaal geen diploma's voor en geen ervaring in heb.
Cool. Keep us posted.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
Hey rustig aan he!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
Franky in da house, dan heb ik meteen een beginnende reactie.
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef SCH het volgende:
Weet je al meer van je flat Ray?
Kan mijn piem toch niet weten. Heeft ie ook nooit een boodschap aan trouwens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey rustig aan he!* FrankyMcG heeft weer een vriendinnetje alweer een SP'er...
Omdat ik Frankrikjk -Argentinie niet kan ontvangenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Suijk het volgende:
Waarom kijk je geen voetbal?
We kunnen overigens gewoon door neuken hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
Kan mijn piem toch niet weten. Heeft ie ook nooit een boodschap aan trouwens.
Dat blijkt inderdaad. Ik merk aan mezelf dat ik me regelmatig laat afschrikken door de woorden HBO/WO. Deze baan leek me echter zo leuk dat ik gewoon maar ben gaan solliciteren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wil niks zeggen he? In mijn optiek is minimaal 51% van de kans op slagen gewoon een simpele klik en vertrouwen in de persoonlijkheid, de rest zit 'm in de expertise.
Je hebt dus gewoon een goeie indruk achtergelaten! (onbegrijpelijk eigenlijk)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We kunnen overigens gewoon door neuken hoor!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iets lager als in zuidelijker of als in dat hij op een heuvel woont?
Ik hou van je dinnetjequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey rustig aan he!* FrankyMcG heeft weer een vriendinnetje alweer een SP'er...
Superrrrr sandjeeeeeeequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
D'r is ook niet heel veel aan idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik Frankrikjk -Argentinie niet kan ontvangen
Ik zap een beetje maar zo'n oefenduel tegen een C-land boeit me niet echt.
Goed dat je dat vermeld. Ik heb ook in mijn CV staan dat ik SCC bij Feyenoord heb, is gespreksstof gegarandeerd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij vroeg me trouwens nog naar mn hobby's, dus ik heb ook ergens Ajax laten vallen. Krijg ik te horen "de laatste weken wat minder zeker"....
Zeker bij jullie jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Goed dat je dat vermeld. Ik heb ook in mijn CV staan dat ik SCC bij Feyenoord heb, is gespreksstof gegarandeerd!
Succes met je tweede gesprek!
Jullie hebben momenteel anders ook niets te klagen hoor!quote:
Dan heb je nog niet vaak CV's gezien...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
Je favo voetbalclub in je cv?
Dat heb ik nou nog nooit gezien.
Ik heb er meer gezien dan me lief is, honderden. Maar ben het nooit tegengekomen of het is me niet opgevallen. Er solliciteren wel vooral vrouwen bij de omroep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet vaak CV's gezien...
Ik zie dagelijk vele CV's, van starter tot directeur, en regelmatig prijken de activiteiten bij de amateurvereniging of het lidmaatschap van van een BVO op de CV's....
Zó jammer is dat héquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Er solliciteren wel vooral vrouwen bij de omroep.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik vind het vaak eerder negatief uitwerken, al die irrelevante info. Dan denk ik : dat is vast een enorme ouwehoer ofzo.
Wat zijn siergeiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |