quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik vind het vaak eerder negatief uitwerken, al die irrelevante info. Dan denk ik : dat is vast een enorme ouwehoer ofzo.
Wat zijn siergeiten?

quote:

quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef tong80 het volgende:
Hallo mijn naam is tong80
In het dagelijks leven noemen ze me Herman.
Ben topposter op het grootste internet forum van Nederland.
Ben de laatste 3 jaar Fokker van het jaar geworden.
Dat wil niet zeggen dat ik in de letterlijke zin van het woord gefokt heb, hoewel stier Herman naar me is vernoemd. Maar dat ik door 250000 users ben gekozen tot leukste deelnemer op hun forum.
Dat forum heet Fok.
Ik heb een brede vriendenkring via dat forum opgebouwd zoals daar is een journalist, een wijn expert een debiele Ajax-fan en een neuroot die alleen 's nacht gevat is.
Ik weet dat er voor de functie van badmeester andere capaciteiten worden gevraagd.
Maar ik post soms om 3 uur 's nachts en zwem dan in het luchtledige.
Terwijl ik u deze brief stuur kijk ik naar het Nederlands-elftal.
Is ook geen soep van te maken.
Maar naar de functie van kok bedel ik in een andere brief.
U hopende genoeg tot enig gerief te hebben laten komen eindig ik met deze kutzin.
Groetjes van Herman

quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:39 schreef Bjoro het volgende:
Hopelijk raakt Stekelenburg morgen geblesseerd (hoeft niet perse ernstig hoor !) op de training zodat Vermeer zondag tegen 010 kan spelen.

Tja, sinds zijn terugkeer heeft hij nog geen enkele keer het verschil kunnen maken en heeft hij echt houdbare ballen doorgelaten.quote:

Ik heb het idee dat hij de scherpte mist inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, sinds zijn terugkeer heeft hij nog geen enkele keer het verschil kunnen maken en heeft hij echt houdbare ballen doorgelaten.
Hij straalt echt helemaal niets meer uit.
Een reus die aan het krimpen is lijkt het wel.

Ben het met je eens dat ie sinds z'n rentree ondermaats keept. Maar hij zit in een dip, daar komt ie alleen uit door hem gewoon het vertrouwen te geven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, sinds zijn terugkeer heeft hij nog geen enkele keer het verschil kunnen maken en heeft hij echt houdbare ballen doorgelaten.

Of wedstrijdritme en dat had hij eerst in Jong Ajax moeten opdoen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ie sinds z'n rentree ondermaats keept. Maar hij zit in een dip, daar komt ie alleen uit door hem gewoon het vertrouwen te geven.

Heb het altijd gezegd over Stekelenburg, ook niet dat hij bij Oranje zit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]

Voor zijn blessure was hij de nummer 1 van Oranje en dat was toen terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb het altijd gezegd over Stekelenburg, ook niet dat hij bij Oranje zit.
Maar keepers zijn altijd kwetsbaar.

Ook in deze ben ik het met je eens, maar dat is nu niet meer terug te draaien, dat was de keuze van Van Basten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of wedstrijdritme en dat had hij eerst in Jong Ajax moeten opdoen.

precies en lekker Vermeer weer een overwinning laten bezorgen !quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
Of wedstrijdritme en dat had hij eerst in Jong Ajax moeten opdoen.

Suarez mist sinds de winterstop veel opgelegde kansen. Ook maar niet opstellen zondag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
precies en lekker Vermeer weer een overwinning laten bezorgen !

Dat klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in deze ben ik het met je eens, maar dat is nu niet meer terug te draaien, dat was de keuze van Van Basten.

Suarez heeft met zijn onvoorspelbaarheid nog wel wat toe te voegen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Suarez mist sinds de winterstop veel opgelegde kansen. Ook maar niet opstellen zondag?

Dus denk ik dat het niet zo verstandig voor Stekelenburg (en dus ook Ajax) is, om hem nu te passeren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen had Van Basten natuurlijk ook niet verwacht dat dit zo zou uitpakken.
Omdat doorgaans keepers meer hebben aan vertrouwen dan aan wedstrijdritme op zich heb ik zo het idee.

quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef SCH het volgende:
Heb je je al ingesmeerd sjimz?
Ik moest er steeds weer om lachen

Je ziet em echt nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]Hij heeft ook nog eens een rood kruisje

quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
Ow we mogen het hier niet meer over Ajax hebben van sezten

Even de link coppastenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]Hij heeft ook nog eens een rood kruisje

stopt ze met schaatsen ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
Timmer is beschikbaar na de zomer

Stekelenburg eiste toch min of meer zijn plek op toen hij fit was?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in deze ben ik het met je eens, maar dat is nu niet meer terug te draaien, dat was de keuze van Van Basten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |