Ik ben er nog hoorquote:
De azijn?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Leuk hoor, met zo'n lijstje winkelen. Maar ik koop nog steeds te veel onzin en vergeet uiteraard iets wat op het lijstje staat.
Nee, rubber.quote:
Maar wel je voorraad bier aangevuld en dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Leuk hoor, met zo'n lijstje winkelen. Maar ik koop nog steeds te veel onzin en vergeet uiteraard iets wat op het lijstje staat.
Daarvan heb ik de helft dan natuurlijk alweer opgedronken onderwegquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar wel je voorraad bier aangevuld en dat is ook wat waard.
ik stel me zo voor, BliksemSchigt met een winkelwagen over de openbare weg. Flesjes bier openmakend op het wagentje, zuipend en tussendoor vloekend over wat hij vergeten is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarvan heb ik de helft dan natuurlijk alweer opgedronken onderweg.
Uiteraard in joggingbroek en capuchontruiquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik stel me zo voor, BliksemSchigt met een winkelwagen over de openbare weg. Flesjes bier openmakend op het wagentje, zuipend en tussendoor vloekend over wat hij vergeten is.
Ik hou je niet tegen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou me verhangen Catjuh.
Dan kan je niet meer naar chiliquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou me verhangen Catjuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |