Uiteraard in joggingbroek en capuchontruiquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik stel me zo voor, BliksemSchigt met een winkelwagen over de openbare weg. Flesjes bier openmakend op het wagentje, zuipend en tussendoor vloekend over wat hij vergeten is.
Ik hou je niet tegen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou me verhangen Catjuh.
Dan kan je niet meer naar chiliquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou me verhangen Catjuh.
Kerst over 2 jaarquote:
maar over het algemeen heb je dan ergens anders weer extra vrijquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mensen.
Ik heb volgend jaar maar één week kerstvakantie.
Ja, maar geen twee weken kerstvakantie. Liever 2 weken kerstvakantie en een week of 6-8 zomervakantie dan in die zomervakantie een week meer en met kerst een week minder...quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar over het algemeen heb je dan ergens anders weer extra vrij
Een beetje klagen als je bij elkaar ca. 10 weken vakantie per jaar hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, maar geen twee weken kerstvakantie. Liever 2 weken kerstvakantie en een week of 6-8 zomervakantie dan in die zomervakantie een week meer en met kerst een week minder...
maar die 5 dagen kersstvakantie worden volgens mij dan meestal bij dagen als Koninginnendag, Hemelvaart enzo geplakt volgens mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar geen twee weken kerstvakantie. Liever 2 weken kerstvakantie en een week of 6-8 zomervakantie dan in die zomervakantie een week meer en met kerst een week minder...
De universiteit kennende niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar die 5 dagen kersstvakantie worden volgens mij dan meestal bij dagen als Koninginnendag, Hemelvaart enzo geplakt volgens mij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef sezten het volgende:
Tong! Dr. Phil gezien?
Ik word later net zo goed als die meneer die er was
Tuurlijk, dat is ook belachelijk. Ik ben niet vies van een beetje drama, dat zou je moeten weten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Een beetje klagen als je bij elkaar ca. 10 weken vakantie per jaar hebt.
Los van elkaar is het precies een weekquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef borisz het volgende:
Ik moet door tot de zomer, ik heb wel die vrije dagen met pasen/hemelvaart/koninginnedag/4 en 5 mei. Maar echt een week vakantie zit er niet in.
Ja, maar ik wil gewoon een week vakantie ipv al die losse dagenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Los van elkaar is het precies een week
Maar kreeg net een mailtje dat ik daar wel zelfstudieruimte zou moeten inplannen.
Die hebben we voor vanavond nog op de DVD staan.quote:
Oeh, kan niet wachten. Vanavond kijken na Wie Is De Mol!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef pfaf het volgende:
Anders ik wel. Nog 2 maanden!![]()
Lost was echt meeeesterlijk vandaag!![]()
Vanavond eerst Wie is de mol, daarna In Bruges en daarna Lost.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oeh, kan niet wachten. Vanavond kijken na Wie Is De Mol!
Die moet heul niet weg!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je dat nu nog vragen?
In Bruges, daar speel ik in meequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vanavond eerst Wie is de mol, daarna In Bruges en daarna Lost.
Nee, inderdaad. Maar het was de eerste Maarten die me te binnen schoot.quote:
Wie wat waar?!?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
In Bruges, daar speel ik in mee.
Godver, pfaf. Ik kan niet wachten. Je maakt me schieuwnierig.
Ja, hij heet mij in de film.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar het was de eerste Maarten die me te binnen schoot.
In Bruges is ook tof ja. Ben jij Colin Farrel Ray?
Bij ons eerst Wie is de Mol, daarna keuringsdienst van Waarde, vervolgens de DVD aanslingeren voor de opnames van Smaken Verschillen en Masterchef en als we dan nog fut en zin hebben sluiten we de avond af met Lost.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
Vanavond eerst Wie is de mol, daarna In Bruges en daarna Lost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |