Oléquote:
Bennie Jolink nog gezien met zijn LP's ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef golfer het volgende:
Lost kijken wordt hier uitgesteld tot morgen.
Het TV-programma van vanavond was wat al te vol gepland.
Nee, net voor Bennie weggezapt bij Edje Kadetje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
Bennie Jolink nog gezien met zijn LP's ?
Jammer was een leuk itemquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, net voor Bennie weggezapt bij Edje Kadetje.
Welkeh competitie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef rubbereend het volgende:
oi
terug van de competitie, gewonnen! En ben nog steeds ongeslagen
Ik ga niet terug lezen want ik moet morgen no ff Wie is de mol terug kijken
met alle plezierquote:
wil je een VIPbox huren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:01 schreef golfer het volgende:
Ah, we hebben een battle!
Waar en wanneer en natuurlijk wel toegankelijk voor publiek?
We hebben al een tournooidirecteur zie ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:01 schreef golfer het volgende:
Ah, we hebben een battle!
Waar en wanneer en natuurlijk wel toegankelijk voor publiek?
Ja.quote:
je gaat er met boter en suiker inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:04 schreef SCH het volgende:
Het wordt toch wel een gedekte tafel rubber?
Ik maak gehakt van jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat er met boter en suiker in
als je klaar bent heb je in ieder geval heel wat ballen te draaienquote:
quote:
Ik ben van plan een stapelbed te kopen.quote:
eerst even de herhaling van The Office US kijkenquote:
Ik heb dat nooit gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst even de herhaling van The Office US kijken
Mag ik boven?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben van plan een stapelbed te kopen.
Goed idee SCH ?
Nee in het 4equote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een paar jaar lid geweest van een tafeltennis club.
Was redelijk goed. Voetballen kon ik beter.
Elke pauze op mijn school tafeltenniste ik.
Er stond een tafel in de kantine omdat de leraar geschiedenis de voorzitter was van de tafeltennisclub hier
Speelde alleen voor mijn lol en viel soms in in het derde team.
Later weer eens een potje gespeeld.
Je verleert het snel.
Speel je in het eerste Rubbereend ?
het komt echt in de buurtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezien.
Waar is dat te kijken en is het net zo briljant als het orgineeel ?
Graag.quote:
in jullie rodel wilde jij ook al bovenquote:
Ik ben zo iemand die als ie in het vierde zou voetballen er mee zou stoppen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee in het 4eons eerste speelt redelijk hoog in Gelderland.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in jullie rodel wilde jij ook al boven
qua niveau kan ik zo in het tweede spelen, alleen is mijn team afgelopen jaar gedegradeerd en ik wil mijn team ook graag weer terug brengen naar de klasse waar we vandaan komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die als ie in het vierde zou voetballen er mee zou stoppen.
Ik wil de beste zijn.
Op mijn oude dag had ik een excuus met mijn leeftijd om in het veteranenteam te spelen.
Tijden veranderenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:26 schreef rubbereend het volgende:
onee je mocht niet onderop van Tong Ik wil gaan rodelen.
Coolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua niveau kan ik zo in het tweede spelen, alleen is mijn team afgelopen jaar gedegradeerd en ik wil mijn team ook graag weer terug brengen naar de klasse waar we vandaan komen
kutseriequote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:32 schreef sezten het volgende:
Ik download even Lost S05E05 720p HDTV x264-CTU-
Aan te raden? Ik wil kennismaken met Lost
Oordeel graag zelfquote:
Dan zou ik bij season 1 gaan beginnen, anders snap je er echt helemaal niets van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:32 schreef sezten het volgende:
Ik download even Lost S05E05 720p HDTV x264-CTU-
Aan te raden? Ik wil kennismaken met Lost
strakke planning, ik kan lekker 45 minuten langer genieten van mn slaapquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nacht.
NEt thuis van werk, wekker gaat om 06.45 voor gesprek. Lekker geregeld.
Niet dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nacht.
NEt thuis van werk, wekker gaat om 06.45 voor gesprek. Lekker geregeld.
Inclusief spits reken ik op half uurtje. Moet er om 08.00 zijn, dus ik wil mn tijd nemen om nog enigszins toonbaar eruit te zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dus.
Waar heb je je gesprek? Moet je ver reizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |