Claire!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh heerlijk, vanavond dus weer
Josh
Gefrituurde haring met aardbeienjam!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen lekker uitgebreid koken.
Iemand nog een tip wat er absoluut niet kan ontbreken?
Toetje: banaan opensnijden, chocoblokjes in doen, in alufolie wikkelen en dan de oven in. Heb ik al twee vrouwen mee ingepalmd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan ook weer niet te veel zeggen wat ik ga maken, want dan gaat ze nieuwsgierig meelezen en is alles al verklapt.
Doe je mee aan de nasi-wedstrijd in CUL ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan ook weer niet te veel zeggen wat ik ga maken, want dan gaat ze nieuwsgierig meelezen en is alles al verklapt.
Liefde gaat door de maag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toetje: banaan opensnijden, chocoblokjes in doen, in alufolie wikkelen en dan de oven in. Heb ik al twee vrouwen mee ingepalmd.
hehe, ik doe ook niet mee hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chocolade kan inderdaad niet ontbreken, pfap.
Misschien dat ik zaterdag nasi ga maken, Bluezz, maar ik vind wedstrijden zonder prijzen altijd zo suf.
het kan erger; kijk deze prominenten:quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:22 schreef Da_Sandman het volgende:
029. 113 tong80
030. 111 Da_Sandman
En ik was pas om 20.00 ongeveer thuis.
GC Dagcijfersquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef pfaf het volgende:
Waar halen jullie die cijfers vandaan?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef sjimz het volgende:
Gefrituurde haring met aardbeienjam!
quote:
Ben je zwanger Sjimz?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gefrituurde haring met aardbeienjam!
Dagcijfers #177quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef pfaf het volgende:
Waar halen jullie die cijfers vandaan?
dag Breachquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben je zwanger Sjimz?
Tevens goedemorgen, voetbalvrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |