Maarja, wat natuurlijk best kan, is dat Sebas toen echt heel snel de vrijstelling vond, en het spel voor de 1e groep al heel snel voorbij was. De tweede groep ging veel minder gehaast, en dus vast ook zorgvuldiger, te werk.. Nouja, ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gegarandeerd.. kijk maar eens naar de verschillen in de gevonden bedragen.. is toch niet normaal.. Alhoewel Rick toen niet bij groep 1 zat.. Dennis wel..
Lastig lastig lastig...
Precies, dat was juist het briljante van haarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat overdreven irritante was haar taktiek, en de groep had het ook niet verwacht; ze dachten echt dat ze dom/irritant was en dat ze nooit in staat zou zijn de mol te spelen. Wat dat betreft vond ik het wel een grappige kandidaat.
hee dat klinkt logisch!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:59 schreef Reese het volgende:
[..]
maar de mol heeft alleen zichzelf als mol, ik neem aan dat ie niet een andere kandidaad verdenkt. Als de mol dus de mol gezien heeft tijdens de spiegelopdracht, moet dat als verdachte zijn geweest.
Alleen Anniek, Jon en Rick komen hiervoor in aanmerking. Want Dennis en viv hebben zichzelf niet gezien
Hij gaf het geld na de eliminatie toch gewoon terugquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh en Dennis heeft de sok met geld nog niet gevonden zeker, daar zal ook wel een vervolg op komen..
Wat zou Sebastiaan daarmee hebben willen bereiken?
1) hij wilde de reactie zien van de kandidaten en zo kijken of de Mol een andere reactie vertoonde?
2) hij wil de reactie van Dennis zien?
Waarom stopte hij JUIST TOEN het geld weg, hij wist toch niet dat hij eruit zou gaan?
Nee, hij heeft gister het geld uit zijn boxershort gehaald en bij Dennis in de tas gestopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:23 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hij gaf het geld na de eliminatie toch gewoon terug
Volgens mij gaf hij het geld echt tijdens de eliminatie terug hoor??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gister het geld uit zijn boxershort gehaald en bij Dennis in de tas gestopt.
Goed opletten hequote:Haalt die Sebastiaan zomaar 5000 euris uit z'n boxer. Dat is natuurlijk wel balen voor mij, want de pot is ineens weer danig gespekt. Maar ja, ik had er wel enigszins rekening mee gehouden dat dat geld wel weer een keer boven water zou komen.
Klopt. Die tas was van Sebas zelf, hij vond het waarschijnlijk niet zo lekker om echt de hele dag met een sok zn broek te lopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef avonne het volgende:
was zijn eigen beige kleurige tas, denk ik. In ieder geval gaf hij het na de executie terug.
quote:Heb ze wel maar hun potgeld terug gegeven, want daar heb ik thuis toch niets aan. En aangezien het spel voor mij toch klaar is... En dat hoorde duidelijk bij het spel. Was sowieso wel van plan het terug te even hoor. Ooit. Maar had ze wel mooi te pakken!
Je was me voor :pquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:17 schreef SMutzskii het volgende:
Zie dagboek van de mol:
[..]
Goed opletten he.. hij gaf het dus terug tijdens de executie.
Sebastiaan had het ook al eens over een cultuurschok...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:06 schreef THeeF het volgende:
In het dagboek van de Mol: 'Cultuurshock'
En Jon in de aflevering: 'Cultuurshock'
Ik denk dat Jon de mol is..
Ja, je zal wel gelijk hebben. Maar ook los van dat ben ik er heel zeker van dat Dennis niet de mol is, daarvoor heeft hij te veel geld binnengehaald (ook zonder groepsdruk, anders is hij een hele slechte mol). Nu maar afwachten wat de hint is en hopelijk wijst deze naar Anniek of Rick, dat zijn namelijk mijn twee mogelijke mollen. De rest heb ik afgeschreven (ook Jon, want die is ook vaak genoeg goed bezig). Als de mol Rick of Anniek blijkt te zijn is dat trouwens wel echt een verandering t.o.v. alle eerdere seizoenen. Deze zijn veel zichtbaarder irritant mollerig bezig. i.t.t. b.v. zo'n dennis w.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had dit zelf in de uitzending niet gezien, maar iemand op wieisdemol.com heeft screenshots gepost en daaruit werd me duidelijk dat de vraag en het antwoord in 2 verschillende camerashots werden getoond. Daardoor denk ik dat dit weer een mooi staaltje manupulatie is van de regie en dat de vraag en het antwoord niet bij elkaar horen. Het antwoord zou namelijk ook goed op de eerste opdracht kunnen slaan, als de vraag iets zou zijn als "Als hoeveelste nam de mol plaats voor de spiegel?"
Ik denk dit vooral ook omdat ik denk dat ze:
a) niet zo'n domme fout zouden maken
b) als ze al zo'n domme fout zouden maken, ze het zeker niet in de tv-uitzending zouden laten zien
Misschien is het wel een hint voor de kijker. Idd dat Dennis niet de mol is ofzo. Wie weet?
Maar goed, dat was me toch allang duidelijk.
Ja zeker gaf hij dat geld terug heb ik ook goed gezien..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij het geld echt tijdens de eliminatie terug hoor??![]()
Ik ga nog eens kijken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:46 schreef Yesse het volgende:
Ik vond trouwens de vraag "ben jij de mol?" zo'n vervelende vraagDaar bereik je volgens mij toch niets mee..
Ja.. net als Dennis.. Ik had echt zoiets van; kommop man! Je kunt toch wel beter dan "Ben jij de mol?" "Zweer je het?"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]Viv
had ook twee écht verschrikkelijk slechte vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |