Opgelostquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef DaMart het volgende:
Het aantal posts van de vorige KSC klopt niet meer, omdat de (quotes van) berichten van de tvp'er weg zijn.
Nu weer te veelquote:
Zou tijd wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef DaMart het volgende:
Het aantal posts van de vorige KSC klopt niet meer, omdat de (quotes van) berichten van de tvp'er weg zijn.
Laat hem, t is zijn forumquote:
Maar dat zijn we wel gewend van de KSC toch?quote:
Ja!quote:
Ik constateer alleen, ik geef er geen waardeoordeel aanquote:
its okaayquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:42 schreef Fha het volgende:
Bloed uitslag van het poezebeest is er
Ze is nog steeds ziek, maar niet zieker dan eerst en dus kunnen we het voorlopig nog aankijken![]()
Scheelt weer een hoop geldquote:
niet miepen gewoon er door heen johquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:28 schreef Sjowhan het volgende:
Godver, wil ik weggaan, gaat 't hozen. Beter dat 't zo stopt ofzo, dat ik droog op het station aankom
Ja maar ja maar dat duurt nog wel een uurquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
niet miepen gewoon er door heen johthuis heb je vast wel droge kleren weer
Emigreren dan maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dat duurt nog wel een uur
Zit ik met natte kleren in de trein en bus.
Verdulleme
Hier is het net gestopt... zul je altijd zien dat het weer begint als ik straks naar het station fietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:28 schreef Sjowhan het volgende:
Godver, wil ik weggaan, gaat 't hozen. Beter dat 't zo stopt ofzo, dat ik droog op het station aankom
Heh wat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, doet Muck het niet, komt er wel een ander
Door het slotje postenquote:
Ja dat snap ik, maar er is nog heul geen slotje in zichtquote:
Ja, het lijkt wel alsof iedereen liever koffie en thee drinkt, dan er de bijbehorende slowchat mee vult.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:14 schreef Californium het volgende:
zo! wat een snelheid30 minuten kick
Ik gooi wel elke keer maar alles gaat er zo van plakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel alsof iedereen liever koffie en thee drinkt, dan er de bijbehorende slowchat mee vult.
En MarcB zijn computer crashte ervan toen hij thee via internet wilde inbrengenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gooi wel elke keer maar alles gaat er zo van plakken
Ik denk het ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En MarcB zijn computer crashte ervan toen hij thee via internet wilde inbrengen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel alsof iedereen liever koffie en thee drinkt, dan er de bijbehorende slowchat mee vult.
ikheb een irriterende maagquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:58 schreef Fha het volgende:
Waarom duurt eten koken altijd zo langik heb honger!
supermarkt in groningen is tot half 9 openquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, toetje, dat had ik moeten kopen
genoeg supermarkten in groningen (en vast ook de rest van nederland) die tot 10 uur open zijn..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
supermarkt in groningen is tot half 9 open( helaas woon ik niet in groningen )
niet in hoogezandquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
genoeg supermarkten in groningen (en vast ook de rest van nederland) die tot 10 uur open zijn..
Zeker tot 8quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
genoeg supermarkten in groningen (en vast ook de rest van nederland) die tot 10 uur open zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nee maar dan heb je het ook over een plaats..quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeker tot 8InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je het ook over een plaats..
Whehehequote:
Hoogezand is stomquote:
Nietes gekquote:
ben ik nog op de foto meegeweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gek
VIER stations.![]()
ENMarianne Timmer
![]()
komt er vandaan
Niks mis met negersquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou 3/4 is stom (negers en rappers enzo ) maar ik woon dr!
Posten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben ik nog op de foto meegeweest
De stations zijn dus leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gek
VIER stations.![]()
ENMarianne Timmer
![]()
komt er vandaan
Lijkt verdacht veel opquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gek
VIER stations.![]()
ENMarianne Timmer
![]()
komt er vandaan
PWNDquote:
Ja. En op Soest van vroeger. Maar ook daar komt Marianne Timmer niet vandaanquote:
Waar was je vanmiddag danquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was vanmiddag trouwens nog in dat pokke ghetto van je. Het goot fucking pijpestelen.
Doe Freddy de groetjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef Fha het volgende:
Ik ga er weer vandoor, lekker knuffelen met mijn vriend die negers wel leuk vind(of in ieder geval, mijn prachtig mooie bruine huid
)
Fijne avond nog mensen, vast tot morgen![]()
![]()
![]()
ik heb niks tegen negers maar wel tegen ghetto personen die zich heel erg patserig en nep "stoer" gedragenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef Fha het volgende:
Ik ga er weer vandoor, lekker knuffelen met mijn vriend die negers wel leuk vind(of in ieder geval, mijn prachtig mooie bruine huid
)
Fijne avond nog mensen, vast tot morgen![]()
![]()
![]()
No offence taken hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb niks tegen negers maar wel tegen ghetto personen die zich heel erg patserig en nep "stoer" gedragen
vooral die witte negers zijn erg
Hmmm neequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
was je in de buurt van martenshoek?
"groeten van mpg"quote:
Nog zo'n klote gatquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
was je in de buurt van martenshoek?
Heb je weleens met de witte treinen van arriva gereist! ?quote:
nee martenshoek is onderdeel van hoogezand krengquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog zo'n klote gat
Oke nu ben ik echt echt echt weg
En dat meld je niet vantevorenquote:
Ik weet het maar je hapt zo lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee martenshoek is onderdeel van hoogezand kreng![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
"groeten van mpg"
- mpg.. wie is mpg?
"iemand van het fokforum"
-wie dan?
"blablabla"
-blablablabla
ik denk dat je de groeten terug krijgt![]()
doei!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb je weleens met de witte treinen van arriva gereist! ?
quote:
Rond 10 uur. En rond 2 uur.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef MPG het volgende:
[..].
Hoe laat was je in Eindhoven? En in Venlo?
Hmmzz. Rond 10 uur had ik nog wel een koffiepauze kunnen plannenquote:
Ik was op doorreis hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmzz. Rond 10 uur had ik nog wel een koffiepauze kunnen plannen.
Zonder koffie kun je toch niet reizenquote:
Makkelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonder koffie kun je toch niet reizen![]()
?
Je hebt Mart en Fles jaloers gemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, anders vermoord ik hier even het tpoic
Ging het over de vormen van Pien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt Mart en Fles jaloers gemaakt.
Als dit:quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging het over de vormen van Pien?![]()
Nee?
Dan valt dat wel mee
Pien is niet recht en hoekigquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dit:
[ afbeelding ]
Pien is, wel![]()
.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pien is niet recht en hoekig
Maar wel gewoon hot & electrified
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ook. T zal wel niet opgelost worden vanaaf
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:58 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 11 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 154 Californium
046. 092 Memento-Mori
055. 089 cablegunmaster
nee was wezen slapen maar goeiemorgenquote:
het is koud buitenquote:
3e op een vrije dagquote:
Werk zequote:Op donderdag 12 februari 2009 06:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er niet in.
En nu op naar werk!
Toen ik net buiten was sneeuwde hetquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alleen geen sneeuw, maar hagel.
Mazzelaar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toen ik net buiten was sneeuwde het
Zit mij ff jaloers te makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Vondelpark ligt er ansichtkaartachtig bij op dit moment.
Vet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Het moet morgenavond en zaterdagochtend ook maar sneeuwen dan... kan ik even wat foto's maken.
ik vind sneeuw stom, nee niet stom, ik vind sneeuw vreselijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Het gaat hier net sneeuwen. Vanochtend tijdens het OV-en was 't ook overal wit
Lurk ik daar een dag niet, mis ik weer een relquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
OMG ik sta er wel in|(ik was een beetje een rel aant creëren in singles
)
* Pien85 koffie geeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hier koffie en veel ook, krijg mn ogen niet open vandaagOh en de dom staat er ook prachtig bij hier
quote:
Mooi hequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Het gaat hier net sneeuwen. Vanochtend tijdens het OV-en was 't ook overal wit
Beetje jammer inderdaad... Hier is t wel allemaal wit, alleen t dooit... dus denk dat t straks allemaal grijze drab isquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
Nu word ik dus jaloers op iedereen die mooie winterse plaatjes ziet.
Mijn uitzicht bestaat uit grijze en rode asfaltstroken, een grauw trottoir en groen gras met hier en daar nog wat wit ertussen.
Ik wil meer winters weer... maar dan alleen in de weekenden, zodat ik er ten volle van kan genietenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
Beetje jammer inderdaad... Hier is t wel allemaal wit, alleen t dooit... dus denk dat t straks allemaal grijze drab isMaar goed, aan de andere kant vind ik dat t zo onderhand wel weer een beetje over moet zijn met t winterse weer...
Met een beetje melk, lieverdquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh MM
Ik ga nog maar een koffieronde doen hier
Mogguhquote:
komt eraanquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met een beetje melk, lieverd
Neequote:
quote:
Ik ben de kou echt helemaal zat inmiddelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil meer winters weer... maar dan alleen in de weekenden, zodat ik er ten volle van kan genieten.
Alles beter dan t uitzicht wat ik hier heb... een lelijk blauw/grijs gebouw vol met bejaarden en verder ligt er hier sneeuw-drab enzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik snap niet waar pien jaloers op is,. HW heeft alleen maar uitzicht op t vondelpark maar moet gewoon werken hoor. althans dat zou hij moeten doen
Je pest mij, met je uitzichtquote:
mijn uitzicht 13 hoog is: universiteitsgebouwen, weilanden en een stukje van de domquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alles beter dan t uitzicht wat ik hier heb... een lelijk blauw/grijs gebouw vol met bejaarden en verder ligt er hier sneeuw-drab enzo
[..]
Je pest mij, met je uitzicht
Als dat het ergste is.............quote:
Heb je dan ook wel weer gelijk in...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat het ergste is.............
Leer zequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Tijd voor comparative criminal law *duikt boek in*
Kouquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben de kou echt helemaal zat inmiddels
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb genoeg winter gehad
Nu mogen de mooie kleuren van de lente weer komen en daarna de warmte van de zon
En meerquote:
En meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En meer
Mn bazin is er niet vandaag
het wordt een rustig dagje, ik zal morgen wel in de dagcijfers staan
Ik zit op haar plek, dus strakjes wel ff cookies verwijderenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En meer
Lekker hoor, baas niet aanwezig
quote:
Ik heb amper winter gehad. Ja, wat minder warme dagen, maar bij een winter hoort ook een paar dagen een sneeuwdek, in plaats van wat hagelstenen die na een paar uur zon weg zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb genoeg winter gehad
Nu mogen de mooie kleuren van de lente weer komen en daarna de warmte van de zon
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit op haar plek, dus strakjes wel ff cookies verwijderen
Okay dan snap ik het welquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik heb amper winter gehad. Ja, wat minder warme dagen, maar bij een winter hoort ook een paar dagen een sneeuwdek, in plaats van wat hagelstenen die na een paar uur zon weg zijn.
Die sneeuw valt altijd op de verkeerde plaatsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het wel
ik heb 2 keer genoeg sneeuw gehad, kleine heeft lekker kunnen spelen...
Het is wel mooi geweest
wel heb ik liever sneeuw dan dit rare grijze weer
trouwens: iederen was aant zeiken dat het hier zo sneeuwde... " nou kan ik de weg niet op" en meer van dat soort klachten, maar als het niet sneeuwt maar regent klaagt de nederlander nog...
Ik was blij dat het mooi wit en koud was..
Voor mijn gevoel hebben we iig weer een betere winter gehad (wilde bijna echte zeggen maar dat is het nog net niet geweest)
De nederlander moet gewoon altijd wat te zeiken hebben over t weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het wel
ik heb 2 keer genoeg sneeuw gehad, kleine heeft lekker kunnen spelen...
Het is wel mooi geweest
wel heb ik liever sneeuw dan dit rare grijze weer
trouwens: iederen was aant zeiken dat het hier zo sneeuwde... " nou kan ik de weg niet op" en meer van dat soort klachten, maar als het niet sneeuwt maar regent klaagt de nederlander nog...
Ik was blij dat het mooi wit en koud was..
Voor mijn gevoel hebben we iig weer een betere winter gehad (wilde bijna echte zeggen maar dat is het nog net niet geweest)
Ik vond het een mooie winter iigquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De nederlander moet gewoon altijd wat te zeiken hebben over t weerTe koud, te nat, te warm, te droog enz enz...
Tot maximaal een graad of 23 vind ik het best. Anders wordt het te warm.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie winter iig
Hier toch (sorry DM)
Op naar de warme zomer, zodat ik mn zwembad kan opzetten
Hier welquote:
Zo begint het er hier ook uit te zienquote:
wat heb je besteld dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd of ik iets van mn bestelling hoor.. heb de dingen morgenvroeg 08.00u nodig
Je wiet is op?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd of ik iets van mn bestelling hoor.. heb de dingen morgenvroeg 08.00u nodig
Die krijg ik niet opt werk geleverdquote:
Visitekaartjes dusquote:
Daar wordt het werk niet gezelliger op dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die krijg ik niet opt werk geleverd
Ik moet visitekaartjes maken
Niet echtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wordt het werk niet gezelliger op dus
erg hequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder visitekaartjes kun je niet op visite komen!
en een mail gestuurd dat ik vrijdag niet kon om een tijdstip afgesproken (vanwege een college ) en een ander tijdstip gevraagdquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet echt
[..]
erg he
en je bent druk geweest zeg
Jij haalt het dus niet omdat de rest niets doetquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder visitekaartjes kun je niet op visite komen!
Net even gemeld dat mijn project groep uitelkaar is gevallen.
niemand die echt iets doet. mag ik die hele groene bezorger zelf maken.![]()
Ze bekijken het maarHeb net overlegd met de thema leraar van vorige periode hoe en wat
Dus hoe het nou eenmaal gaat ik maak af waar ik mee bezig wasen klaar is kees.
![]()
En een leertaak die door deze groep als onvoldoende bestempelt was en morgen geleverd moest worden ook een mail voor verstuurd, dat wil dus nooit.![]()
Voor de rest een mail gestuurd om een vak wat ik nog wat was vergeten in te leverne of ik dat mag herkansen / iets anders voor mag maken( of volgend jaar moet dat).
En een mede leerling gevraagd wat ik voor een vak moet makenTime management.
![]()
Koffiequote:
Das idd heel vies jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koffie
collega vroeg ook net al: hoe drink je je koffie..
ik: met veel whiskey..
hij:sorry hoor...
volgens mij kan hij een goede secretaresse gebruikenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
Ook lekker, vrijdag sollicitatie gesprek gepland, krijg ik gisteren een telefoontje, de meneer met wie ik gesprek heb werkt niet op vrijdagen... vandaar dat zn secretaresse niets in de agenda kon vinden voor vrijdag
Handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
Ook lekker, vrijdag sollicitatie gesprek gepland, krijg ik gisteren een telefoontje, de meneer met wie ik gesprek heb werkt niet op vrijdagen... vandaar dat zn secretaresse niets in de agenda kon vinden voor vrijdag
Haha zal ik doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij kan hij een goede secretaresse gebruiken
als je aangenomen wordt moet je mij maar aanbevelen
Hier gelukkig ook niet.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind sneeuw stom, nee niet stom, ik vind sneeuw vreselijk
Stinkende............quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook niet.
Dat die stinkende witte troep maar daar lijft.
[..]
Ik ook.
Winters weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil meer winters weer... maar dan alleen in de weekenden, zodat ik er ten volle van kan genieten.
Goed planquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das idd heel vies ja
Koffie
Neem dan koffie met whiskey zonder koffie
Ja. Wou jij het tegendeel beweren?quote:
Eigenlijk wel ja, of je moet het niet over sneeuw hebbenquote:
Wie de naam van de Heer als vloekt gebruikt, krijgt zijn zin niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Winters weer.
Tijd dat het godverdomme zomer wordt.
Ik ben eindelijk van mn lamellen af en heb gordijnenquote:
Ik heb kapotte lamellen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk van mn lamellen af en heb gordijnen
Jij krijgt wat extra creatonisme foldersquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef DaMart het volgende:
I killed the topic.
Had ik ookquote:
Nog meer retourafzendertroep?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij krijgt wat extra creatonisme folders
Mits baksteen erbij voor de extra strafportquote:
Sowieso: lamellenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk van mn lamellen af en heb gordijnen
en de postbodes zijn je daar dankbaar voorquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits baksteen erbij voor de extra strafport
nou ga je me toch niet vertellen dat jij van die lelijke folie hebt hequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sowieso: lamellen. Heb nog geen gordijnen @ woonkamer, maar echt niet dat daar lamellen voor komen. Waarschijnlijk wel een rolgordijn (of gordijnen) in de keuken, maar aan lamellen begin ik echt niet
Ik zag niks door de zon, niet door slechte ogenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat heeft gordijnen met een bril te maken?
Flessepostquote:
Hier schijnt nu de zonquote:
had ik vanmorgen ook, ging weg met stralende zon, onderweg dikke sneeuwbui, gelukkig zag ik toen een busje van de instelling waar ik voor werk, fiets achterin gegooid en Klonkie was tevredenquote:
T is zo jammer dat een baksteen niet zo in de normale brievenbus past hequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
en de postbodes zijn je daar dankbaar voor
grotere brievenbussen zou best handig zijn jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zo jammer dat een baksteen niet zo in de normale brievenbus past he
Wacht maar, komt zo die kant opquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Flessepost
[..]
Hier schijnt nu de zon
Meer zon jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht maar, komt zo die kant op
warm en vochtig ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meer zon ja
Ik heb het kutweer juist naar jullie gestuurd
nou ik heb nu 2 nieuwe ANDERE project ledenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij haalt het dus niet omdat de rest niets doet
niet te genieten, druppend en wisselvalligquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet te genieten, druppend en wisselvallig
(het weer is ongesteld)
Ik heb nog heul geen folie. Misschien ga ik dat wel doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ga je me toch niet vertellen dat jij van die lelijke folie hebt he
We kunnen wel die embryo's van ze meesturen, natuurlijk, of waren die mislukte smurfen van een andere organisatie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zo jammer dat een baksteen niet zo in de normale brievenbus past he
Niet doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen folie. Misschien ga ik dat wel doen
En woonkamer zit achter de keuken (en op de eerste etage), zodat 't eigenlijk niet nodig is voor de woonkamer.
Nja, vind 't erger in de woonkamer dan in de keuken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet doen
dat is zo triest...
dat ziet er nog goedkoper uit dan lamellen
Ja keuken mag welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, vind 't erger in de woonkamer dan in de keuken eerlijk gezegd.
Dat komt door dat gewazel over die sprookjesfiguur die jij "heer" noemtquote:
Beter gaat ie Darwin bestuderen ja!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij krijgt wat extra creatonisme folders
Die is dood. En pretty much vergaan tot organische stof ook inmiddels.quote:
Zijn genen en gedachten leven voortquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is dood. En pretty much vergaan tot organische stof ook inmiddels.
Ja maar ja, daar koop je ook geen brood voorquote:
Wel als je het in een boek zet en die boeken verkooptquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja, daar koop je ook geen brood voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
Er mist vandaag iets in de KSC.Is je RSS nog niet afgegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, er is geen Cali vandaag in de KSC. Ze is volgens mij echt aan het afkicken van FOK!.quote:
Probeer het eens in SEX,quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, er is geen Cali vandaag in de KSC. Ze is echt aan het afkicken van FOK!.
Ze negeert ons gewoon?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Probeer het eens in SEX,ehm, SES
![]()
.
Daar dacht ik ook al aanquote:
Ik roep ook maar wat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze negeert ons gewoon?![]()
.
Dan krijgt ze de volgende keer geen koekje bij de thee van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan rest mij niets anders dan me naar de trein te begeven. En terwijl het landschap aan me voorbijtrekt aan de andere kant van de ruit, zucht ik eens diep, haal sniffend mijn neus op en denk weemodeig aan datgene wat ik vandaag gemist heb.Je bedoelt dat je in een trein stapt, tegenover een knappe jongedame gaat zitten, een gesprekje aanknoopt en thuiskomt met een telefoonnummer, een MSN adres en een date voor komende zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
Je bedoelt dat je in een trein stapt, tegenover een knappe jongedame gaat zitten, een gesprekje aanknoopt en thuiskomt met een telefoonnummer, een MSN adres en een date voor komende zaterdagproces-verbaal wegens aanranding
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan rest mij niets anders dan me naar de trein te begeven. En terwijl het landschap aan me voorbijtrekt aan de andere kant van de ruit, zucht ik eens diep, haal sniffend mijn neus op en denk weemoedig aan datgene wat ik vandaag gemist heb.Wat heb je gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
whehehequote:
ik ben zaterdag al bezetquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in een trein stapt, tegenover een knappe jongedame gaat zitten, een gesprekje aanknoopt en thuiskomt met een telefoonnummer, een MSN adres en een date voor komende zaterdag.
PWNquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik ben zaterdag al bezet.
Handig van prorail, een trage goederentrein voor mijn trein uit sturen, zodat ik vertraging krijg.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:46 schreef Klonk het volgende:
whehehe, net belletjestrekkers aan de deur (moet kunnen, kattekwaad enzo), gaat er eentje plat op de bek in z´n haast om weg te rennen
toch maar ff gevraagd of alles in orde is
Maar jij bent wel gePWNd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
nee, die trein reed niet voor het pwn.
Whehehe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef Klonk het volgende:
en er kwam heel beleefd: ja meneer uit
Fhaquote:
Doen ze vakerquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
Handig van prorail, een trage goederentrein voor mijn trein uit sturen, zodat ik vertraging krijg.
Whehequote:
Nee, slimme bedrijfsvoering. Zo komt er daar tenminstre geld binnen om de bonussen van de directie te kunnen betalenquote:
Volblaffenquote:
Jajajajajajaja, ben bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |