SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
Er mist vandaag iets in de KSC.Is je RSS nog niet afgegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, er is geen Cali vandaag in de KSC. Ze is volgens mij echt aan het afkicken van FOK!.quote:
Probeer het eens in SEX,quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, er is geen Cali vandaag in de KSC. Ze is echt aan het afkicken van FOK!.
Ze negeert ons gewoon?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Probeer het eens in SEX,ehm, SES
![]()
.
Daar dacht ik ook al aanquote:
Ik roep ook maar wat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze negeert ons gewoon?![]()
.
Dan krijgt ze de volgende keer geen koekje bij de thee van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan rest mij niets anders dan me naar de trein te begeven. En terwijl het landschap aan me voorbijtrekt aan de andere kant van de ruit, zucht ik eens diep, haal sniffend mijn neus op en denk weemodeig aan datgene wat ik vandaag gemist heb.Je bedoelt dat je in een trein stapt, tegenover een knappe jongedame gaat zitten, een gesprekje aanknoopt en thuiskomt met een telefoonnummer, een MSN adres en een date voor komende zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |