Ik was op doorreis hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmzz. Rond 10 uur had ik nog wel een koffiepauze kunnen plannen.
Zonder koffie kun je toch niet reizenquote:
Makkelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonder koffie kun je toch niet reizen![]()
?
Zoiets heb ik hier, in het roodquote:
Je hebt Mart en Fles jaloers gemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, anders vermoord ik hier even het tpoic
Ging het over de vormen van Pien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt Mart en Fles jaloers gemaakt.
Als dit:quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging het over de vormen van Pien?![]()
Nee?
Dan valt dat wel mee
Pien is niet recht en hoekigquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dit:
[ afbeelding ]
Pien is, wel![]()
.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pien is niet recht en hoekig
Maar wel gewoon hot & electrified
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ook. T zal wel niet opgelost worden vanaaf
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:58 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 11 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 154 Californium
046. 092 Memento-Mori
055. 089 cablegunmaster
nee was wezen slapen maar goeiemorgenquote:
het is koud buitenquote:
3e op een vrije dagquote:
Werk zequote:Op donderdag 12 februari 2009 06:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er niet in.
En nu op naar werk!
Toen ik net buiten was sneeuwde hetquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alleen geen sneeuw, maar hagel.
Mazzelaar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toen ik net buiten was sneeuwde het
Zit mij ff jaloers te makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Vondelpark ligt er ansichtkaartachtig bij op dit moment.
Vet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Het moet morgenavond en zaterdagochtend ook maar sneeuwen dan... kan ik even wat foto's maken.
ik vind sneeuw stom, nee niet stom, ik vind sneeuw vreselijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Het gaat hier net sneeuwen. Vanochtend tijdens het OV-en was 't ook overal wit
Lurk ik daar een dag niet, mis ik weer een relquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
OMG ik sta er wel in|(ik was een beetje een rel aant creëren in singles
)
* Pien85 koffie geeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hier koffie en veel ook, krijg mn ogen niet open vandaagOh en de dom staat er ook prachtig bij hier
quote:
Mooi hequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Het gaat hier net sneeuwen. Vanochtend tijdens het OV-en was 't ook overal wit
Beetje jammer inderdaad... Hier is t wel allemaal wit, alleen t dooit... dus denk dat t straks allemaal grijze drab isquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
Nu word ik dus jaloers op iedereen die mooie winterse plaatjes ziet.
Mijn uitzicht bestaat uit grijze en rode asfaltstroken, een grauw trottoir en groen gras met hier en daar nog wat wit ertussen.
Ik wil meer winters weer... maar dan alleen in de weekenden, zodat ik er ten volle van kan genietenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
Beetje jammer inderdaad... Hier is t wel allemaal wit, alleen t dooit... dus denk dat t straks allemaal grijze drab isMaar goed, aan de andere kant vind ik dat t zo onderhand wel weer een beetje over moet zijn met t winterse weer...
Met een beetje melk, lieverdquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh MM
Ik ga nog maar een koffieronde doen hier
Mogguhquote:
komt eraanquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met een beetje melk, lieverd
Neequote:
quote:
Ik ben de kou echt helemaal zat inmiddelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil meer winters weer... maar dan alleen in de weekenden, zodat ik er ten volle van kan genieten.
Alles beter dan t uitzicht wat ik hier heb... een lelijk blauw/grijs gebouw vol met bejaarden en verder ligt er hier sneeuw-drab enzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik snap niet waar pien jaloers op is,. HW heeft alleen maar uitzicht op t vondelpark maar moet gewoon werken hoor. althans dat zou hij moeten doen
Je pest mij, met je uitzichtquote:
mijn uitzicht 13 hoog is: universiteitsgebouwen, weilanden en een stukje van de domquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alles beter dan t uitzicht wat ik hier heb... een lelijk blauw/grijs gebouw vol met bejaarden en verder ligt er hier sneeuw-drab enzo
[..]
Je pest mij, met je uitzicht
Als dat het ergste is.............quote:
Heb je dan ook wel weer gelijk in...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat het ergste is.............
Leer zequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Tijd voor comparative criminal law *duikt boek in*
Kouquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben de kou echt helemaal zat inmiddels
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb genoeg winter gehad
Nu mogen de mooie kleuren van de lente weer komen en daarna de warmte van de zon
En meerquote:
En meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En meer
Mn bazin is er niet vandaag
het wordt een rustig dagje, ik zal morgen wel in de dagcijfers staan
Ik zit op haar plek, dus strakjes wel ff cookies verwijderenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En meer
Lekker hoor, baas niet aanwezig
quote:
Ik heb amper winter gehad. Ja, wat minder warme dagen, maar bij een winter hoort ook een paar dagen een sneeuwdek, in plaats van wat hagelstenen die na een paar uur zon weg zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb genoeg winter gehad
Nu mogen de mooie kleuren van de lente weer komen en daarna de warmte van de zon
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit op haar plek, dus strakjes wel ff cookies verwijderen
Okay dan snap ik het welquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik heb amper winter gehad. Ja, wat minder warme dagen, maar bij een winter hoort ook een paar dagen een sneeuwdek, in plaats van wat hagelstenen die na een paar uur zon weg zijn.
Die sneeuw valt altijd op de verkeerde plaatsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het wel
ik heb 2 keer genoeg sneeuw gehad, kleine heeft lekker kunnen spelen...
Het is wel mooi geweest
wel heb ik liever sneeuw dan dit rare grijze weer
trouwens: iederen was aant zeiken dat het hier zo sneeuwde... " nou kan ik de weg niet op" en meer van dat soort klachten, maar als het niet sneeuwt maar regent klaagt de nederlander nog...
Ik was blij dat het mooi wit en koud was..
Voor mijn gevoel hebben we iig weer een betere winter gehad (wilde bijna echte zeggen maar dat is het nog net niet geweest)
De nederlander moet gewoon altijd wat te zeiken hebben over t weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het wel
ik heb 2 keer genoeg sneeuw gehad, kleine heeft lekker kunnen spelen...
Het is wel mooi geweest
wel heb ik liever sneeuw dan dit rare grijze weer
trouwens: iederen was aant zeiken dat het hier zo sneeuwde... " nou kan ik de weg niet op" en meer van dat soort klachten, maar als het niet sneeuwt maar regent klaagt de nederlander nog...
Ik was blij dat het mooi wit en koud was..
Voor mijn gevoel hebben we iig weer een betere winter gehad (wilde bijna echte zeggen maar dat is het nog net niet geweest)
Ik vond het een mooie winter iigquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De nederlander moet gewoon altijd wat te zeiken hebben over t weerTe koud, te nat, te warm, te droog enz enz...
Tot maximaal een graad of 23 vind ik het best. Anders wordt het te warm.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie winter iig
Hier toch (sorry DM)
Op naar de warme zomer, zodat ik mn zwembad kan opzetten
Hier welquote:
Zo begint het er hier ook uit te zienquote:
wat heb je besteld dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd of ik iets van mn bestelling hoor.. heb de dingen morgenvroeg 08.00u nodig
Je wiet is op?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd of ik iets van mn bestelling hoor.. heb de dingen morgenvroeg 08.00u nodig
Die krijg ik niet opt werk geleverdquote:
Visitekaartjes dusquote:
Daar wordt het werk niet gezelliger op dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die krijg ik niet opt werk geleverd
Ik moet visitekaartjes maken
Niet echtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wordt het werk niet gezelliger op dus
erg hequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder visitekaartjes kun je niet op visite komen!
en een mail gestuurd dat ik vrijdag niet kon om een tijdstip afgesproken (vanwege een college ) en een ander tijdstip gevraagdquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet echt
[..]
erg he
en je bent druk geweest zeg
Dan maar drankquote:
Jij haalt het dus niet omdat de rest niets doetquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder visitekaartjes kun je niet op visite komen!
Net even gemeld dat mijn project groep uitelkaar is gevallen.
niemand die echt iets doet. mag ik die hele groene bezorger zelf maken.![]()
Ze bekijken het maarHeb net overlegd met de thema leraar van vorige periode hoe en wat
Dus hoe het nou eenmaal gaat ik maak af waar ik mee bezig wasen klaar is kees.
![]()
En een leertaak die door deze groep als onvoldoende bestempelt was en morgen geleverd moest worden ook een mail voor verstuurd, dat wil dus nooit.![]()
Voor de rest een mail gestuurd om een vak wat ik nog wat was vergeten in te leverne of ik dat mag herkansen / iets anders voor mag maken( of volgend jaar moet dat).
En een mede leerling gevraagd wat ik voor een vak moet makenTime management.
![]()
Koffiequote:
Das idd heel vies jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koffie
collega vroeg ook net al: hoe drink je je koffie..
ik: met veel whiskey..
hij:sorry hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |