ikheb een irriterende maagquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:58 schreef Fha het volgende:
Waarom duurt eten koken altijd zo langik heb honger!
supermarkt in groningen is tot half 9 openquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, toetje, dat had ik moeten kopen
genoeg supermarkten in groningen (en vast ook de rest van nederland) die tot 10 uur open zijn..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
supermarkt in groningen is tot half 9 open( helaas woon ik niet in groningen )
niet in hoogezandquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
genoeg supermarkten in groningen (en vast ook de rest van nederland) die tot 10 uur open zijn..
Zeker tot 8quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
genoeg supermarkten in groningen (en vast ook de rest van nederland) die tot 10 uur open zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nee maar dan heb je het ook over een plaats..quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeker tot 8InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je het ook over een plaats..
Whehehequote:
Hoogezand is stomquote:
Nietes gekquote:
ben ik nog op de foto meegeweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gek
VIER stations.![]()
ENMarianne Timmer
![]()
komt er vandaan
Niks mis met negersquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou 3/4 is stom (negers en rappers enzo ) maar ik woon dr!
Posten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben ik nog op de foto meegeweest
De stations zijn dus leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gek
VIER stations.![]()
ENMarianne Timmer
![]()
komt er vandaan
Lijkt verdacht veel opquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gek
VIER stations.![]()
ENMarianne Timmer
![]()
komt er vandaan
PWNDquote:
Ja. En op Soest van vroeger. Maar ook daar komt Marianne Timmer niet vandaanquote:
Waar was je vanmiddag danquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was vanmiddag trouwens nog in dat pokke ghetto van je. Het goot fucking pijpestelen.
Doe Freddy de groetjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef Fha het volgende:
Ik ga er weer vandoor, lekker knuffelen met mijn vriend die negers wel leuk vind(of in ieder geval, mijn prachtig mooie bruine huid
)
Fijne avond nog mensen, vast tot morgen![]()
![]()
![]()
ik heb niks tegen negers maar wel tegen ghetto personen die zich heel erg patserig en nep "stoer" gedragenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef Fha het volgende:
Ik ga er weer vandoor, lekker knuffelen met mijn vriend die negers wel leuk vind(of in ieder geval, mijn prachtig mooie bruine huid
)
Fijne avond nog mensen, vast tot morgen![]()
![]()
![]()
No offence taken hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb niks tegen negers maar wel tegen ghetto personen die zich heel erg patserig en nep "stoer" gedragen
vooral die witte negers zijn erg
Hmmm neequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
was je in de buurt van martenshoek?
"groeten van mpg"quote:
Nog zo'n klote gatquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
was je in de buurt van martenshoek?
Heb je weleens met de witte treinen van arriva gereist! ?quote:
nee martenshoek is onderdeel van hoogezand krengquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog zo'n klote gat
Oke nu ben ik echt echt echt weg
En dat meld je niet vantevorenquote:
Ik weet het maar je hapt zo lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee martenshoek is onderdeel van hoogezand kreng![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
"groeten van mpg"
- mpg.. wie is mpg?
"iemand van het fokforum"
-wie dan?
"blablabla"
-blablablabla
ik denk dat je de groeten terug krijgt![]()
doei!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb je weleens met de witte treinen van arriva gereist! ?
quote:
Rond 10 uur. En rond 2 uur.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef MPG het volgende:
[..].
Hoe laat was je in Eindhoven? En in Venlo?
Hmmzz. Rond 10 uur had ik nog wel een koffiepauze kunnen plannenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |