quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ook. T zal wel niet opgelost worden vanaaf
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:58 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 11 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 154 Californium
046. 092 Memento-Mori
055. 089 cablegunmaster
nee was wezen slapen maar goeiemorgenquote:
het is koud buitenquote:
3e op een vrije dagquote:
Werk zequote:Op donderdag 12 februari 2009 06:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er niet in.
En nu op naar werk!
Toen ik net buiten was sneeuwde hetquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alleen geen sneeuw, maar hagel.
Mazzelaar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toen ik net buiten was sneeuwde het
Zit mij ff jaloers te makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Vondelpark ligt er ansichtkaartachtig bij op dit moment.
Vet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Het moet morgenavond en zaterdagochtend ook maar sneeuwen dan... kan ik even wat foto's maken.
ik vind sneeuw stom, nee niet stom, ik vind sneeuw vreselijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Het gaat hier net sneeuwen. Vanochtend tijdens het OV-en was 't ook overal wit
Lurk ik daar een dag niet, mis ik weer een relquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
OMG ik sta er wel in|(ik was een beetje een rel aant creëren in singles
)
* Pien85 koffie geeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hier koffie en veel ook, krijg mn ogen niet open vandaagOh en de dom staat er ook prachtig bij hier
quote:
Mooi hequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
Het gaat hier net sneeuwen. Vanochtend tijdens het OV-en was 't ook overal wit
Beetje jammer inderdaad... Hier is t wel allemaal wit, alleen t dooit... dus denk dat t straks allemaal grijze drab isquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
Nu word ik dus jaloers op iedereen die mooie winterse plaatjes ziet.
Mijn uitzicht bestaat uit grijze en rode asfaltstroken, een grauw trottoir en groen gras met hier en daar nog wat wit ertussen.
Ik wil meer winters weer... maar dan alleen in de weekenden, zodat ik er ten volle van kan genietenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
Beetje jammer inderdaad... Hier is t wel allemaal wit, alleen t dooit... dus denk dat t straks allemaal grijze drab isMaar goed, aan de andere kant vind ik dat t zo onderhand wel weer een beetje over moet zijn met t winterse weer...
Met een beetje melk, lieverdquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh MM
Ik ga nog maar een koffieronde doen hier
Mogguhquote:
komt eraanquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met een beetje melk, lieverd
Neequote:
quote:
Ik ben de kou echt helemaal zat inmiddelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil meer winters weer... maar dan alleen in de weekenden, zodat ik er ten volle van kan genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |