Jij krijgt wat extra creatonisme foldersquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef DaMart het volgende:
I killed the topic.
Had ik ookquote:
Nog meer retourafzendertroep?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij krijgt wat extra creatonisme folders
Mits baksteen erbij voor de extra strafportquote:
Sowieso: lamellenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk van mn lamellen af en heb gordijnen
en de postbodes zijn je daar dankbaar voorquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits baksteen erbij voor de extra strafport
nou ga je me toch niet vertellen dat jij van die lelijke folie hebt hequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sowieso: lamellen. Heb nog geen gordijnen @ woonkamer, maar echt niet dat daar lamellen voor komen. Waarschijnlijk wel een rolgordijn (of gordijnen) in de keuken, maar aan lamellen begin ik echt niet
Ik zag niks door de zon, niet door slechte ogenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat heeft gordijnen met een bril te maken?
Flessepostquote:
Hier schijnt nu de zonquote:
had ik vanmorgen ook, ging weg met stralende zon, onderweg dikke sneeuwbui, gelukkig zag ik toen een busje van de instelling waar ik voor werk, fiets achterin gegooid en Klonkie was tevredenquote:
T is zo jammer dat een baksteen niet zo in de normale brievenbus past hequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
en de postbodes zijn je daar dankbaar voor
grotere brievenbussen zou best handig zijn jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zo jammer dat een baksteen niet zo in de normale brievenbus past he
Wacht maar, komt zo die kant opquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Flessepost
[..]
Hier schijnt nu de zon
Meer zon jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht maar, komt zo die kant op
warm en vochtig ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meer zon ja
Ik heb het kutweer juist naar jullie gestuurd
nou ik heb nu 2 nieuwe ANDERE project ledenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij haalt het dus niet omdat de rest niets doet
niet te genieten, druppend en wisselvalligquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet te genieten, druppend en wisselvallig
(het weer is ongesteld)
Ik heb nog heul geen folie. Misschien ga ik dat wel doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ga je me toch niet vertellen dat jij van die lelijke folie hebt he
We kunnen wel die embryo's van ze meesturen, natuurlijk, of waren die mislukte smurfen van een andere organisatie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zo jammer dat een baksteen niet zo in de normale brievenbus past he
Niet doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen folie. Misschien ga ik dat wel doen
En woonkamer zit achter de keuken (en op de eerste etage), zodat 't eigenlijk niet nodig is voor de woonkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |