volgens mij kan hij een goede secretaresse gebruikenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
Ook lekker, vrijdag sollicitatie gesprek gepland, krijg ik gisteren een telefoontje, de meneer met wie ik gesprek heb werkt niet op vrijdagen... vandaar dat zn secretaresse niets in de agenda kon vinden voor vrijdag
Handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
Ook lekker, vrijdag sollicitatie gesprek gepland, krijg ik gisteren een telefoontje, de meneer met wie ik gesprek heb werkt niet op vrijdagen... vandaar dat zn secretaresse niets in de agenda kon vinden voor vrijdag
Haha zal ik doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij kan hij een goede secretaresse gebruiken
als je aangenomen wordt moet je mij maar aanbevelen
quote:
Hier gelukkig ook niet.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind sneeuw stom, nee niet stom, ik vind sneeuw vreselijk
Stinkende............quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook niet.
Dat die stinkende witte troep maar daar lijft.
[..]
Ik ook.
Winters weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil meer winters weer... maar dan alleen in de weekenden, zodat ik er ten volle van kan genieten.
Goed planquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das idd heel vies ja
Koffie
Neem dan koffie met whiskey zonder koffie
Ja. Wou jij het tegendeel beweren?quote:
Eigenlijk wel ja, of je moet het niet over sneeuw hebbenquote:
Smakelijkquote:
Wie de naam van de Heer als vloekt gebruikt, krijgt zijn zin niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Winters weer.
Tijd dat het godverdomme zomer wordt.
Ik ben eindelijk van mn lamellen af en heb gordijnenquote:
Ik heb kapotte lamellen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk van mn lamellen af en heb gordijnen
Jij krijgt wat extra creatonisme foldersquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef DaMart het volgende:
I killed the topic.
Had ik ookquote:
Nog meer retourafzendertroep?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij krijgt wat extra creatonisme folders
Mits baksteen erbij voor de extra strafportquote:
Sowieso: lamellenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk van mn lamellen af en heb gordijnen
en de postbodes zijn je daar dankbaar voorquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits baksteen erbij voor de extra strafport
nou ga je me toch niet vertellen dat jij van die lelijke folie hebt hequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sowieso: lamellen. Heb nog geen gordijnen @ woonkamer, maar echt niet dat daar lamellen voor komen. Waarschijnlijk wel een rolgordijn (of gordijnen) in de keuken, maar aan lamellen begin ik echt niet
Ik zag niks door de zon, niet door slechte ogenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat heeft gordijnen met een bril te maken?
Flessepostquote:
Hier schijnt nu de zonquote:
had ik vanmorgen ook, ging weg met stralende zon, onderweg dikke sneeuwbui, gelukkig zag ik toen een busje van de instelling waar ik voor werk, fiets achterin gegooid en Klonkie was tevredenquote:
T is zo jammer dat een baksteen niet zo in de normale brievenbus past hequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
en de postbodes zijn je daar dankbaar voor
grotere brievenbussen zou best handig zijn jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zo jammer dat een baksteen niet zo in de normale brievenbus past he
Wacht maar, komt zo die kant opquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Flessepost
[..]
Hier schijnt nu de zon
Meer zon jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht maar, komt zo die kant op
warm en vochtig ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meer zon ja
Ik heb het kutweer juist naar jullie gestuurd
nou ik heb nu 2 nieuwe ANDERE project ledenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij haalt het dus niet omdat de rest niets doet
niet te genieten, druppend en wisselvalligquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet te genieten, druppend en wisselvallig
(het weer is ongesteld)
Ik heb nog heul geen folie. Misschien ga ik dat wel doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ga je me toch niet vertellen dat jij van die lelijke folie hebt he
We kunnen wel die embryo's van ze meesturen, natuurlijk, of waren die mislukte smurfen van een andere organisatie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zo jammer dat een baksteen niet zo in de normale brievenbus past he
Niet doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen folie. Misschien ga ik dat wel doen
En woonkamer zit achter de keuken (en op de eerste etage), zodat 't eigenlijk niet nodig is voor de woonkamer.
Nja, vind 't erger in de woonkamer dan in de keuken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet doen
dat is zo triest...
dat ziet er nog goedkoper uit dan lamellen
Ja keuken mag welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, vind 't erger in de woonkamer dan in de keuken eerlijk gezegd.
Dat komt door dat gewazel over die sprookjesfiguur die jij "heer" noemtquote:
Beter gaat ie Darwin bestuderen ja!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij krijgt wat extra creatonisme folders
Die is dood. En pretty much vergaan tot organische stof ook inmiddels.quote:
Zijn genen en gedachten leven voortquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is dood. En pretty much vergaan tot organische stof ook inmiddels.
Ja maar ja, daar koop je ook geen brood voorquote:
Wel als je het in een boek zet en die boeken verkooptquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja, daar koop je ook geen brood voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
Er mist vandaag iets in de KSC.Is je RSS nog niet afgegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, er is geen Cali vandaag in de KSC. Ze is volgens mij echt aan het afkicken van FOK!.quote:
Probeer het eens in SEX,quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, er is geen Cali vandaag in de KSC. Ze is echt aan het afkicken van FOK!.
Ze negeert ons gewoon?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Probeer het eens in SEX,ehm, SES
![]()
.
Daar dacht ik ook al aanquote:
Ik roep ook maar wat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze negeert ons gewoon?![]()
.
Dan krijgt ze de volgende keer geen koekje bij de thee van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan rest mij niets anders dan me naar de trein te begeven. En terwijl het landschap aan me voorbijtrekt aan de andere kant van de ruit, zucht ik eens diep, haal sniffend mijn neus op en denk weemodeig aan datgene wat ik vandaag gemist heb.Je bedoelt dat je in een trein stapt, tegenover een knappe jongedame gaat zitten, een gesprekje aanknoopt en thuiskomt met een telefoonnummer, een MSN adres en een date voor komende zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
Je bedoelt dat je in een trein stapt, tegenover een knappe jongedame gaat zitten, een gesprekje aanknoopt en thuiskomt met een telefoonnummer, een MSN adres en een date voor komende zaterdagproces-verbaal wegens aanranding
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan rest mij niets anders dan me naar de trein te begeven. En terwijl het landschap aan me voorbijtrekt aan de andere kant van de ruit, zucht ik eens diep, haal sniffend mijn neus op en denk weemoedig aan datgene wat ik vandaag gemist heb.Wat heb je gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
whehehequote:
ik ben zaterdag al bezetquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in een trein stapt, tegenover een knappe jongedame gaat zitten, een gesprekje aanknoopt en thuiskomt met een telefoonnummer, een MSN adres en een date voor komende zaterdag.
PWNquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik ben zaterdag al bezet.
Handig van prorail, een trage goederentrein voor mijn trein uit sturen, zodat ik vertraging krijg.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:46 schreef Klonk het volgende:
whehehe, net belletjestrekkers aan de deur (moet kunnen, kattekwaad enzo), gaat er eentje plat op de bek in z´n haast om weg te rennen
toch maar ff gevraagd of alles in orde is
Maar jij bent wel gePWNd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
nee, die trein reed niet voor het pwn.
Whehehe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef Klonk het volgende:
en er kwam heel beleefd: ja meneer uit
Fhaquote:
Doen ze vakerquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
Handig van prorail, een trage goederentrein voor mijn trein uit sturen, zodat ik vertraging krijg.
Whehequote:
Nee, slimme bedrijfsvoering. Zo komt er daar tenminstre geld binnen om de bonussen van de directie te kunnen betalenquote:
Volblaffenquote:
Jajajajajajaja, ben bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |