volgens mij kan hij een goede secretaresse gebruikenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
Ook lekker, vrijdag sollicitatie gesprek gepland, krijg ik gisteren een telefoontje, de meneer met wie ik gesprek heb werkt niet op vrijdagen... vandaar dat zn secretaresse niets in de agenda kon vinden voor vrijdag
Handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
Ook lekker, vrijdag sollicitatie gesprek gepland, krijg ik gisteren een telefoontje, de meneer met wie ik gesprek heb werkt niet op vrijdagen... vandaar dat zn secretaresse niets in de agenda kon vinden voor vrijdag
Haha zal ik doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij kan hij een goede secretaresse gebruiken
als je aangenomen wordt moet je mij maar aanbevelen
quote:
Hier gelukkig ook niet.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind sneeuw stom, nee niet stom, ik vind sneeuw vreselijk
Stinkende............quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook niet.
Dat die stinkende witte troep maar daar lijft.
[..]
Ik ook.
Winters weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil meer winters weer... maar dan alleen in de weekenden, zodat ik er ten volle van kan genieten.
Goed planquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das idd heel vies ja
Koffie
Neem dan koffie met whiskey zonder koffie
Ja. Wou jij het tegendeel beweren?quote:
Eigenlijk wel ja, of je moet het niet over sneeuw hebbenquote:
Smakelijkquote:
Wie de naam van de Heer als vloekt gebruikt, krijgt zijn zin niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Winters weer.
Tijd dat het godverdomme zomer wordt.
Ik ben eindelijk van mn lamellen af en heb gordijnenquote:
Ik heb kapotte lamellen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk van mn lamellen af en heb gordijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |