SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik leef nog en weet nergens vanquote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:Leeft iedereen nog, alles wel en geen rel?
*houdt kwijlbakje onder Muis*quote:Op zondag 8 februari 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
TerugVindPoterverdikkieMcArmywasMcShirtless!
ik zou een grotere bak pakken Mariaquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*houdt kwijlbakje onder Muis*
Nee McSteamy is een andere, die vind ik lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef mspoez het volgende:
Is McArmy ook McSteamy? Die hoorde ik op de radio gister.
Er was hele tijd terug een discussie over dat er ban aan FiPo hunters werd uitgedeeld zouden gaan worden.quote:
Dat is diegene die als eerste post en dan niet met een zinnig iets maar met FiPo (first post)quote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Clayton1 het volgende:
wat is nou weer een FiPo hunter?
het zal wel een domme vraag zijn.
hebbie gedaan dan dat je niet bij dr in bed mag?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Ow mên, wat heb ik lopen vreten vandaag
Had ik al verteld over die bloedsuikerspiegel van mij? Iemand nog arbeidsintensieve klusjes te doen vannacht? Ik barst namelijk van de adrenaline, dus ik kan een berg werk verzetten als dat moet. Mag toch niet bij mijn beeb in bed vanavond
die zure matten heb ik al op. En zoute dropjes. Heerlijk! Nu even naar het CV van vriendje kijken, en dan zo naar bed geloof ik. buitenlucht maakt moe!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:08 schreef Laureline het volgende:
Ik ga zo een vreetbui doen met pure chocola, zure matten en Thai Chili Chips. Bij een stomme film ofzo. Heerlijk! En dan de rest van de week weer netjes met af en toe kroketjes.
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bedquote:Op zondag 8 februari 2009 22:16 schreef TJDoornbos het volgende:
hebbie gedaan dan dat je niet bij dr in bed mag?
Ze moet zich niet aanstellenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bedCompleet ADHD en spastisch.
Reageer jij dan zo erg op snoep? Ik ga alleen maar stuiteren van Red Bull. Van écht zoet snoep word ik vooral moequote:Op zondag 8 februari 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bedCompleet ADHD en spastisch.
Zo ongeveer. Dat snaaien komt omdat mijn lief zijn verjaardag vierde bij zijn ouders en schoonmama stopt iedereen vol met lekkere dingen. Ik kom daar altijd 2 kg zwaarder vandaan.quote:
Mannen!!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh Co, met de kip was het goed gegaan he? Maar er was wel een ander dingetje niet helemaal goed gegaan. Heer G had willen werken vanmiddag, rustig een beetje op de computer. Maar daar kwam niets van, want zowel Boor als Bink liepen heel de middag om hem heen te dralen en maar te blaffen en mauwen.
Dat hield meteen op toen ik thuis kwam en ze eten gaf. Dat was hij de hele dag vergeten
Ik snap opeens waarom je lijstjes maakte met dingen die hij moest doen per dag, toen je naar Egypte gingquote:
Ja, dat wel. Alleen.... wat ik me dan afvraag... als die beesten zo mekkeren, dan ga je je toch afvragen wat ze van je willenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik snap opeens waarom je lijstjes maakte met dingen die hij moest doen per dag, toen je naar Egypte ging. En ze zullen dr vast wel tegen kunnen, mijn kat krijgt 's morgens om 8 uur eten, en dan pas om 5 uur 's avonds weer.
Herkenbaarquote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben de was aan het opvouwen en ik heb 7 sokken en geeneen past bij een ander.
Lijkt me wel eigenlijk!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen.... wat ik me dan afvraag... als die beesten zo mekkeren, dan ga je je toch afvragen wat ze van je willen
De wasmachine eet ze op. Kan niet anders. Hoe kom je anders aan een enorme stapel incomplete sokken per persoonquote:Op zondag 8 februari 2009 22:32 schreef mspoez het volgende:
Goedgedaan E. Schoonmoeders maken altijd lekkere hapjes en die durf je dan niet te weigeren
CL-weet je wat ik me altijd afvraag? Iedereen raakt altijd sokken kwijt toch? Als je nuchter nadenkt moet er toch een laag van een meter hoog liggen van enkele sokken, op de wereld?
Ow ja, sorryquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik moet nogstrijken
zo, dus ik ga ook maar eens wat zoete troep snaaien.
Oh en Elies, PM me je rekeningnr eens!
Geloof mij maar; dat doet ze niet. Ik lig doorlopend te kwebbelen, te krabben (overal jeuk) en te bewegen. En als ik zeg doorlopend, dan bedoel ik ook doorlopendquote:
Thnxquote:Op zondag 8 februari 2009 22:24 schreef Ewelina het volgende:
Reageer jij dan zo erg op snoep? Ik ga alleen maar stuiteren van Red Bull. Van écht zoet snoep word ik vooral moe
En gefeliciteerd met je beeb
quote:
Ow, hou op! Ik heb een BvdH-boodschappentas nokkievol. Errug raar.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben de was aan het opvouwen en ik heb 7 sokken en geeneen past bij een ander.
Nou, ik durf ze wel te weigeren hoor. Ik wil het alleen nietquote:Op zondag 8 februari 2009 22:32 schreef mspoez het volgende:
Goedgedaan E. Schoonmoeders maken altijd lekkere hapjes en die durf je dan niet te weigeren
Laureline had toch een theorie over een parallel sokkenuniversum?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De wasmachine eet ze op. Kan niet anders. Hoe kom je anders aan een enorme stapel incomplete sokken per persoon. En het zijn altijd mijn lievelingssokken die verdwijnen. Of kapot gaan.
Ik vind het echt goddelijk! Met verse champs, flink wat knoflook en een dikke plak ham in blokjes gesnedenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Echt zoiets dat ik eens per kwartaal max mag maken! Net als spaghetti aglio e olio
Hier thuis is dat ook een mysterie. Ik denk dat ik van de week eens op zoek ga naar de verdwenen sokken!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laureline had toch een theorie over een parallel sokkenuniversum?
Theoretisch zouden ze ook versnipperd kunnen worden en meegespoeld met het waswater. Moet eigenlijk bijna wel, want waar blijven ze anders? Onze brand new machine heeft er al zeker 8 opgegeten
nee, gewoon helemaal puur. Pasta, eitje geklutst met wat room en flink veel peper en zout, parmezaanse kaas en uitgebakken pancetta. Daarnaast een groene salade met wat balsamico, olijfolie en peper en zout. Heerlijk. Staat hier morgen op het menu denk ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het echt goddelijk! Met verse champs, flink wat knoflook en een dikke plak ham in blokjes gesneden
Ik stem ook voor puurquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, gewoon helemaal puur. Pasta, eitje geklutst met wat room en flink veel peper en zout, parmezaanse kaas en uitgebakken pancetta. Daarnaast een groene salade met wat balsamico, olijfolie en peper en zout. Heerlijk. Staat hier morgen op het menu denk ik.
ik kon het hier ook eerst niet vinden, maar sinds ik verhuisd ben ga ik ook naar een andere super, en daar verkopen ze het. Maar ook de italiaanse kookwinkels in de stad (3 stuks) hebben het niet!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stem ook voor puurEen echte diehard zal trouwens beweren dat er geen room in de prut moet, maar dat vind ik juist wel lekker.
En een piepklein gesnipperd sjalotje meefruiten met de pancetta
Jammer dat ik geen idee heb waar ik hier pancetta zou moeten halen; toen w in NL woonden, haalde mijn mister altijd een paar dikke plakken bij Little Italy!
Spezjaal voor Valentijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig verschillen smaken
Ik ga volgende week naar de Italiaan (that is, als mijn mister niet weer vergeet om te reserveren) en ik denk dat ik tortellini panna e prosciutto neem!
ik heb spierpijn van het in de sneeuw spelen. M'n bovenbenen, ongeloofelijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 08:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen.
Ben nog steeds bek-af. Zes uur autorijden + in de sneeuw spelen is ook wat teveel van het goede.
Mijn daglijstje:
O. croissant
T. rozijnenbrood met boter + peer
L. groente + zalm uit de magnetron (geen inspiratie vandaag, dus daarom maar hetzelfde als vrijdag)
T. appel en banaan
D. uit eten
T. als het nog kan qua volle buik een uurtje sporten, anders bankhangen.
Ik voelde ze gisteravond in de auto een beetje. Nu ben ik alleen maar moequote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb spierpijn van het in de sneeuw spelen. M'n bovenbenen, ongeloofelijk!
dat is wel lekkre. Misschien dat ik zo wel naar de uni loop, door het zonnetje. En dan pak ik op de terugweg de bus ofzo. Wel een puik plan! Maar dan moet ik wel optijd weg, en kan ik niet meer m'n artikel lezen. dilemma!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik voelde ze gisteravond in de auto een beetje. Nu ben ik alleen maar moe. En nu moet je lopen met je stijven bovenbenen ?
maar het weer hier kennende sneeuwt het om 2 uur, als ik weer terug zou willen. Dus ik kan beter nu van de zon gebruik maken!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:30 schreef k_i_m het volgende:
Kan je niet heen de bus doen en dan je artikel lezen en terug lopen?
ondertussen is het pas om ongeveer half 5 donker. Het wordt nu heel snel weer licht, maar in december begon het om 3 uur te schemeren, en was het om half 4 donker...quote:Op maandag 9 februari 2009 09:41 schreef k_i_m het volgende:
Hoe snel is het eigenlijk donker waar jij zit? Ook al vanaf een uur of 3 's middags?
Ik krijg mijn broek nu echt nog nét dicht. En dan zit ie de hele dag zo strak dat ik er ook de hele dag sjagerijnig van benquote:Op maandag 9 februari 2009 10:01 schreef Vivi het volgende:
Hier ook nog niet bijgelezen maar ik moet van mezelf wel even melden dat de zweep er weer over moet/gaat hier. Van frustratie omdat ik momenteel niet kan sporten ben ik flink aan het troost-eten geslagen en dus weer 3 kilo aangekomen.
Ik schrok gewoon toen ik mezelf gisteren onverwacht in de spiegel zag, ik ben weer zo rond als een rolmops, dus alle Ben& Jerry's, bitterballen en leverworsten gaan weer achter slot en grendel voorlopig. Ik ga straks wat maaltijdrepen halen en vanochtend ben ik begonnen met 2 eitjes op 2 sneetjes volkorenbrood en een kopje witte thee. *mantraat* I AM SPARTAAAAA!!!
Gewoon een maat groter kopen, en dan enorm trots op jezelf zijn dat ie afzakt. Wel even labeltje er uit knippen. Zo doe ik datquote:Op maandag 9 februari 2009 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg mijn broek nu echt nog nét dicht. En dan zit ie de hele dag zo strak dat ik er ook de hele dag sjagerijnig van ben.
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gewoon een maat groter kopen, en dan enorm trots op jezelf zijn dat ie afzakt. Wel even labeltje er uit knippen. Zo doe ik dat
Ik heb gewoon te grote, te kleine en passende kleding in de kast liggen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je het zelf maar gelooft.
Ik doe het juist andersom: ik wil nooit kleren kopen in een maat waar ik eigenlijk niet in wil passen, vooral broeken. Met als gevolg dat ik nu al maanden niks meer heb om aan te trekken.
Ik ben 2,5 jaar geleden 10 kilo afgevallen en ik heb toen bijna alles naar het Leger des Heils gebracht omdat ik er nooit meer in wilde passen. Een paar dingen die ik bewaard heb kan ik nu weer aan maar andere dingen zijn (gelukkig) nog steeds te groot. De meeste andere kleren die ik heb zijn weer gekocht toen ik nog lichter was dan nu, dus die zijn nu weer te klein. Ik zit qua gewicht net tussen al m'n kleren in.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te grote, te kleine en passende kleding in de kast liggen.Vandaar dat mijn kast ook uitpuilt.
Het zijn delen van het badquote:Op maandag 9 februari 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
Dip! Er zit schot in je badkamer! Hoezee! De vermiste onderdelen gewoon meteen bijkopen neem ik aan?
Misschien liggen ze bij de vermiste sokken?
Ik heb alle te grote kleding in dozen gedaan. En er moet steeds meer in die dozen, helaas. Mijn heupen worden smaller en smaller en dat wil ik niet! Tegelijkertijd ontdekte ik vanmorgen een piepklein onderkinnetjequote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te grote, te kleine en passende kleding in de kast liggen.Vandaar dat mijn kast ook uitpuilt.
Uit de uitverkoop is wel slim. Ik heb laatst ook maar een goedkope broek gekocht om de tijd te overbruggen tot ik van mezelf een echt mooie (meestal dure) mag kopen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef Dipkip het volgende:
Natuurlijk ga ik ook afvallen, maar dat duurt altijd even dus tot die tijd loop ik in een maatje groter uit de uitverkoop. Ik ga geen buikpijn hebben omdat ik weiger een maat aan te doen die goed zit. En als je dan begint met afvallen heb je kleren die je te groot zijn ipv kleren die niet meer pijn doen, en dat motiveert meer vind ik.
[..]
De pootjes kloppen nietquote:Op maandag 9 februari 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
Delen van een bad? Vermist? Is het niet gewoon een kuip?
Sorry, ik mag er niet om lachen. *Trekt gezicht in de plooi*. Of is het een fancy schmancy bubbelding enzo?
Da's een trucje met wetgeving. Als er minder dan 0.5 gram per portie transvet in zit, hoeft het niet op de verpakking. Als er "hydrogenated fat" of iets als "gehard vet" op staat, kun je je rechterhand eronder verwedden dat er ech wel transvet in zit.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef kwakveense het volgende:
i knowt is ook geen ramp, maar als lunch we een beetje slecht. ja t was zout. met 0 gram transvetten
dat staat hier p alle ongezonde snacks...alsof e dan wél gezond zijn...
Wat zijn tegenwoordig echt mooie merken? Ben er totaal uit. Loop nu in spijkerbroeken van ¤ 5 - ¤ 25 uit de uitverkoop (paar van Only, een paar Levi's en een paar van een kindermerk dat ik niet kende), maar wat als echt mooie broeken worden gezien weet ik dus nietquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Uit de uitverkoop is wel slim. Ik heb laatst ook maar een goedkope broek gekocht om de tijd te overbruggen tot ik van mezelf een echt mooie (meestal dure) mag kopen.
Lichamen doen rare dingen! Ben je anders gaan bewegen?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb alle te grote kleding in dozen gedaan. En er moet steeds meer in die dozen, helaas. Mijn heupen worden smaller en smaller en dat wil ik niet! Tegelijkertijd ontdekte ik vanmorgen een piepklein onderkinnetjeEn is mijn buikje weer terug
Een lichaam is een raar ding!
Ik koop meestal gewoon wat ik zelf heel mooi vind, dat de rest van de wereld wat anders mooi vind boeit me nietquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn tegenwoordig echt mooie merken? Ben er totaal uit. Loop nu in spijkerbroeken van ¤ 5 - ¤ 25 uit de uitverkoop (paar van Only, een paar Levi's en een paar van een kindermerk dat ik niet kende), maar wat als echt mooie broeken worden gezien weet ik dus niet
Nou....quote:Op maandag 9 februari 2009 10:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik koop meestal gewoon wat ik zelf heel mooi vind, dat de rest van de wereld wat anders mooi vind boeit me niet
Ik hou het ook niet zo goed bij hoor, maar het hangt ook erg van je bouw af. Ik vind Kuyichi altijd erg mooi (ook gemaakt van organic cotton) maar die staan niet zo mooi als je wat veel heup hebt dus ik kan ze zelf niet aan.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat zijn tegenwoordig echt mooie merken? Ben er totaal uit. Loop nu in spijkerbroeken van ¤ 5 - ¤ 25 uit de uitverkoop (paar van Only, een paar Levi's en een paar van een kindermerk dat ik niet kende), maar wat als echt mooie broeken worden gezien weet ik dus niet
Ik heb al jaren dezelfde smaak ongeveer, dus voor mij is het meer een kwestie van de pasvorm checken en dat lukt wel redelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Nou....
Als ik thuis kom en Mark zegt dat ik er niet uit zie in m'n nieuwe kleren, dan breng ik het écht terug hoor (maar meestal alleen als ik zelf ook al een beetje twijfel).
Nee hoor. Ik ben nog steeds op gewichtquote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij merken we allemaal dat SHE niet meer kontschopt hier
Als onverzadigd vet wordt gehard, ontstaan er andere bindingen. De meeste bindingen die worden gevormd zijn ongevaarlijke cis-bindingen, maar er worden ook trans-bindingen gevormd. Dat is het spiegelbeeld van een cis-binding, maar met hele andere eigenschappen.quote:
Ik ben ook niet aangekomen! En gezond eten was toch al niet mijn forte. Maar daar komt wel verandering inquote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef Dipkip het volgende:
Oh daar is mijn moeder ook heel goed in.. Iedere keer komt ze met iets aan zetten waarvan ik denk: "oh nee dat ziet er toch niet uit!" en dan heb ik het aan en dat staat het met geweldig.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb al jaren dezelfde smaak ongeveer, dus voor mij is het meer een kwestie van de pasvorm checken en dat lukt wel redelijk.
En in tegenstelling tot alle clichees, zijn mijn lesbische mama's enorm goed in winkelen, dus meestal ga ik met hun. In de zin van ik ga in het hokje staan en zij smijten van alles naar binnen wat me van te voren niks lijkt en dan bizar goed blijkt te staan.
Als je nou eens heel stil blijft staan en dan geef ik je een stevige knuffel!quote:
Ik ook niet trouwens. En dat vind ik stom van mezelf.quote:
Nee, de laatste dagen hier "op het werk". Het slaat echt helemaal nergens op, ik ben hier zó verschrikkelijk mijn tijd aan het verdoenquote:
Je kunt ook allebei doen!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
kickfitten zit ik even over te twijfelen nu.
misschien maar hardlopen.
Zou met IB gaan, maar die belde daarnet dattie een redelijk ernstig ongeluk overleefd heeft met een schram![]()
schrik me de teringniemand begreep ook echt hoe hij het overleefd kon hebben
![]()
in mn eentje gaan is toch minder leuk, dus dan woensdag maar, zeg maar
Daarbij moet ik mn hardlopen toch weer oppakken en nog wat aan de studie doen vanavond, dus..
*twijfel*
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
kickfitten zit ik even over te twijfelen nu.
misschien maar hardlopen.
Zou met IB gaan, maar die belde daarnet dattie een redelijk ernstig ongeluk overleefd heeft met een schram![]()
schrik me de teringniemand begreep ook echt hoe hij het overleefd kon hebben
![]()
in mn eentje gaan is toch minder leuk, dus dan woensdag maar, zeg maar
Daarbij moet ik mn hardlopen toch weer oppakken en nog wat aan de studie doen vanavond, dus..
*twijfel*
Ik ga vanavond dan ook heel lamlendig op de bank hangen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet allebei doen, want ben al niet 100% procent, dus ga niet teveel van mn lijf vragen, dat jij dat wel doet is jouw ding
Ik moet vandaag nog, volgende week maandag, en de de week erna maandag en de helft van dinsdagquote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoelang moet/mag je nog Kim?
Het viel me op dat je in het weekend relatief weinig vezels eet, en al helemaal niet bij het ontbijt. Misschien kun je daar wat meer van eten, om je verbranding wat op te krikken?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank je, ik val er alleen geen gram vanaf.
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin in ruzie, ik word een beetje mushy van al het gedoe en wil alleen maar liefheid en vrede om me heenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, de laatste dagen hier "op het werk". Het slaat echt helemaal nergens op, ik ben hier zó verschrikkelijk mijn tijd aan het verdoen.
Vief; ik heb wel zin in ruzie (en niet eens als ik U zie. ) dus als je wat ziet, haak ik wel in
.
Mups.
Oh, dat trekt wel weer bij hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin in ruzie, ik word een beetje mushy van al het gedoe en wil alleen maar liefheid en vrede om me heen.
Is toch logisch? Je ziet al zoveel pijn en verdriet om je heen dat je -ook ter zelfsbescherming- verder alleen maar liefde en geluk wilt zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin in ruzie, ik word een beetje mushy van al het gedoe en wil alleen maar liefheid en vrede om me heen.
Vezels helpen daar inderdaad goed voor.. of lijnzaad (te vinden bij de zonnatura afdeling bij de a.h.)quote:Op maandag 9 februari 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het viel me op dat je in het weekend relatief weinig vezels eet, en al helemaal niet bij het ontbijt. Misschien kun je daar wat meer van eten, om je verbranding wat op te krikken?
Klopt Tink, zo is het.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is toch logisch? Je ziet al zoveel pijn en verdriet om je heen dat je -ook ter zelfsbescherming- verder alleen maar liefde en geluk wilt zien.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Het viel me op dat je in het weekend relatief weinig vezels eet, en al helemaal niet bij het ontbijt. Misschien kun je daar wat meer van eten, om je verbranding wat op te krikken?
Oh, dat zal ik eens proberen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef progje het volgende:
Vezels helpen daar inderdaad goed voor.. of lijnzaad (te vinden bij de zonnatura afdeling bij de a.h.)
*voert broodje*quote:
Dan ook graag meteen wat kilootjes eraf, zodat ik er goed uitzie in bikini...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Vivi het volgende:
Grijs grijs grijs...ik wil wakker worden in een caravannetje aan het strand met een blauwe zee, een bruin kinderlijfje dat ik in de branding zie klooien met emmertjes en verse visjes voor de lunch. Stom Nederland.
En dan in de verte McShirtless door de branding zien rennenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Vivi het volgende:
Grijs grijs grijs...ik wil wakker worden in een caravannetje aan het strand met een blauwe zee, een bruin kinderlijfje dat ik in de branding zie klooien met emmertjes en verse visjes voor de lunch. Stom Nederland.
Ik ben ook niet aangekomen. Afgevallen juistquote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef Dipkip het volgende:
Doe de DERK dat scheelt een hoop ellende in je werk.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuh, ik heb geen zin in werk, want ik moet deze week echt een kutklus die ik al tijden voor me uitschuif afmaken
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Vivi het volgende:
Ik liep zaterdag in de stad... Overal hangt de zomerkleding al. Terwijl ik wil cocoonen in grote wollen truienquote:Op maandag 9 februari 2009 12:23 schreef Anosmie het volgende:Fluitende vogeltjes.
.
De lente is op komst.
Fladderjurkjes
Discipline aanscherpen
ik heb op Nu.nl nog niks over spookrijders & plonsparkeerders gelezen. Ik heb dus goede hoop.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan in de verte McShirtless door de branding zien rennen
Mijn vader vindt dus van niet, maar ik zeg maar niksquote:Op maandag 9 februari 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Andries, wat een held. Voor het eerst in mijn leven vind ik dat hij gelijk heeft!
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn vader vindt dus van niet, maar ik zeg maar niks. Moet hier nml nog tot morgenavond blijven
.
Hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ik heb op Nu.nl nog niks over spookrijders & plonsparkeerders gelezen. Ik heb dus goede hoop.
Over Andries Knevel die afstand heeft genomen van het idee dat God de hemel en aarde in 6 dagen geschapen heeft (en mijn ouders, mijn vader iig, m'n moeder moet ik nog even polsen, geloven dat dus wel).quote:
Ik ook. Het is hier op kantoor zo vreselijk koud.. Ik zit in een wollen winterjurk zit te klappertanden en ik moet steeds op mn handen blazen om mn vingers te ontdooien.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag in de stad... Overal hangt de zomerkleding al. Terwijl ik wil cocoonen in grote wollen truien
Ohh okee. Wanneer heeft ie dat gezegd?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Over Andries Knevel die afstand heeft genomen van het idee dat God de hemel en aarde in 6 dagen geschapen heeft (en mijn ouders, mijn vader iig, m'n moeder moet ik nog even polsen, geloven dat dus wel).
Dan is het nog zijn goed recht om 'ongelijk' te hebben, maar niks zeggen is waarschijnlijk het beste ja...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn vader vindt dus van niet, maar ik zeg maar niks. Moet hier nml nog tot morgenavond blijven
.
Vorige week geloof ik in Het zal je maar gebeuren. Er is een discussie over geweest bij De wereld draait door, tussen Arie Boomsma (quote:Op maandag 9 februari 2009 12:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh okee. Wanneer heeft ie dat gezegd?
Hier is het antwoord gewoon: "Het staat in de Bijbel en de Bijbel is het woord van God. Punt."quote:Op maandag 9 februari 2009 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is het nog zijn goed recht om 'ongelijk' te hebben, maar niks zeggen is waarschijnlijk het beste ja...
Ik ken eigenlijk weinig mensen die in de schepping geloven, ik vraag me altijd af hoe ze dat nou precies voor zich zien (serieus bedoeld, niet flauw). Zou er weleens naar willen vragen maar dat soort mensen heeft de neiging om dan meteen in de verdediging te schieten. Lastig, mensen die een inhoudelijke discussie over iets wat zij toevallig vinden niet kunnen onderscheiden van een aanval op hen als persoon.
Nou ja officieel is het nog net Zuid-Hollandquote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeeland.
Daar ben ik zelfs nog nooit geweest.
Nodig, schmodig... ik mis SHE hier.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aangekomen. Afgevallen juist. Ik heb SHE niet nodig
![]()
.
Heeft die Dorenbos eigenlijk nog veel invloed binnen de EO? Of gaan de rekkelijken het nu winnen van de preciezen (om maar even te verwijzen naar een eerdere godsdiensttwist).quote:Op maandag 9 februari 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorige week geloof ik in Het zal je maar gebeuren. Er is een discussie over geweest bij De wereld draait door, tussen Arie Boomsma () en Bert Dorenbos, oud-directeur van de EO (
). Arie Boomsma neemt hetzelfde standpunt in als Knevel. En echt, ik vind Knevel voor het eerst een toffe peer, maar dat ga ik echt niet tegen m'n vader zeggen
. Behalve als mijn moeder het nodig vindt weer een godsdienstdiscussie te starten later op de dag, dan gooi ik hem er wel even in
.
En we eten morgen de lekkerste frietjes van het heule land!.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef P.F het volgende:
En ik ga zo m'n rijbewijs ophalen, dan 1.5 uur met de trein naar huis en DAN, DAN ga ik rijden
Erg dapper dat Andries Knevel het zelfs zwart-op-wit heeft gezegd.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Vorige week geloof ik in Het zal je maar gebeuren. Er is een discussie over geweest bij De wereld draait door, tussen Arie Boomsma () en Bert Dorenbos, oud-directeur van de EO (
). Arie Boomsma neemt hetzelfde standpunt in als Knevel.
Ah okquote:Op maandag 9 februari 2009 12:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja officieel is het nog net Zuid-HollandOuders van vriendje wonen daar, z'n zusje was jarig!
mijn schoonzus gelooft er in... maar het is heel moeilijk om er een discussie over te voeren.. ze voelt zich inderdaad gelijk aangevallen.. of ik krijg het antwoord "nou het is zo, omdat ik dat geloof" *zucht*quote:Op maandag 9 februari 2009 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is het nog zijn goed recht om 'ongelijk' te hebben, maar niks zeggen is waarschijnlijk het beste ja...
Ik ken eigenlijk weinig mensen die in de schepping geloven, ik vraag me altijd af hoe ze dat nou precies voor zich zien (serieus bedoeld, niet flauw). Zou er weleens naar willen vragen maar dat soort mensen heeft de neiging om dan meteen in de verdediging te schieten. Lastig, mensen die een inhoudelijke discussie over iets wat zij toevallig vinden niet kunnen onderscheiden van een aanval op hen als persoon.
Ik raak nooit sokken kwijtquote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laureline had toch een theorie over een parallel sokkenuniversum?
Theoretisch zouden ze ook versnipperd kunnen worden en meegespoeld met het waswater. Moet eigenlijk bijna wel, want waar blijven ze anders? Onze brand new machine heeft er al zeker 8 opgegeten
Ja maar Knevel is toch wel een boegbeeld van de EO en Arie Boomsma is nog betrekkelijk nieuw. Het is een hele schok voor die christenen om te merken dat Knevel hun opinie niet meer deelt.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Erg dapper dat Andries Knevel het zelfs zwart-op-wit heeft gezegd.![]()
Ik snap niet dat de EO zo moeilijk doet, van Arie Boomsma wordt zjin mening allang gewoon geaccepteerd.
En Dorenbos spoort niet, en is daar niet voor niets allang weg.
Hm, klinkt verstandig.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier is het antwoord gewoon: "Het staat in de Bijbel en de Bijbel is het woord van God. Punt."
Ze zijn allebei 65, dus ik ga ze ook niet meer proberen te veranderen. Probeer het onderwerp gewoon zoveel mogelijk te vermijden.
Ik vind Tommy Hilfiger mooi, circle of trust, fornarina en voor de rest ben ik er ook een beetje uitquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb dat anti-cellulitisspul van Estée Lauder. Ik geloof niet dat het werkt, maar het ruikt zoooo lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 12:35 schreef Anosmie het volgende:
Alsof er nog niet genoeg illusies in een potje zijn..
Ik heb een poster van bubbles op m'n kamerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Ik vind Bubbles echt tofDat stemmetje alleen al.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind de jeans van Esprit trouwens erg mooi. Komt door BJ
.
Leuk! Duur?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
dezeen dan ook nog in het bruin
en dan heeeeeel sexy en vrouwelijk stylen, met pumps en een mooi aansluitend shirtje
Leuke broek hoor, maar ik denk dat je er alleen iets vrouwelijks van kunt maken door er een lange jurk overheen aan te trekken.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
en dan heeeeeel sexy en vrouwelijk stylen, met pumps en een mooi aansluitend shirtje
Heb je dan nu maat 40 broeken in de aanbieding?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
valt mee, 69,95quote:
Dat probeer ik (ik drink nog wel een sinaasappelsapje of spa&fruit uit een pakje.. max 2 glazen per dag? Maar eerst at ik de hele dag door alleen maar suiker en daar lijk ik het veel beter op te doen!)quote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
PF, probeer anders de suikerinname langzaam af te bouwen?
zou je even op de site moeten kijken, het is wel de laatste ronde van de sale, dus ongetwijfeld, nog wel wat leuks te vindenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb je dan nu maat 40 broeken in de aanbieding?.
thx PFquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef P.F het volgende:
Hm, ik denk dat hakken er niet zo mooi bij zijn omdat de broek niet aansluit bij je enkels! Maar hij is zeker wel vrouwelijk te dragen met het figuur van BJ!
Volgens mij is Kim meer geinteresseerd in jouw te grote broekenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
zou je even op de site moeten kijken, het is wel de laatste ronde van de sale, dus ongetwijfeld, nog wel wat leuks te vinden
dit is alweer nieuwe collectie...
Eet je niet gewoon veel te weinig? Hoeveel kcal zit je op nu? En hoe zit je met groenten / fruit?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
Ik ben nu ook vaak bij het opstaan al moe en als ik teveel beweeg duizelig..![]()
Dat jaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is Kim meer geinteresseerd in jouw te grote broeken
ik snap het nu pas hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb je dan nu maat 40 broeken in de aanbieding?.
Uhm.. Ik heb nuquote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Eet je niet gewoon veel te weinig? Hoeveel kcal zit je op nu? En hoe zit je met groenten / fruit?
Zelfs ik eet meer johquote:Op maandag 9 februari 2009 13:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Ik heb nu
1x brinta magere melk
100 ml sinaasappelsap
1x gebakken ei
4 kleine pistoletjes
Vind ik wel vrij aardig?
Moet je even met mijn mama praten? Die vindt het al meer dan 25 jaar tofquote:Op maandag 9 februari 2009 13:38 schreef mspoez het volgende:
Getvergetver. Kan iemand me uitleggen waarom ik ook alweer speciaalonderwijsjuf wilde worden?
Srsly? Ik ben ook pas om half12 opgestaanquote:
Oh dat verandert de zaakquote:Op maandag 9 februari 2009 13:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Srsly? Ik ben ook pas om hald12 opgestaan
Het zijn van die kleine pistoletjes ongeveer 5 cm per stuk.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
vier pistoletjes tikken wel aan hoor
5 cm? Da's wel erg kleinquote:Op maandag 9 februari 2009 13:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Het zijn van die kleine pistoletjes ongeveer 5 cm per stuk.
En ik slik ongeveer twee keer per week een multivitamine en soms nog een handje vitamine C.
herkenbaar...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
mijn 29 zakt inmiddels ook weer af zonder riemen dat terwijl ik niet echt veel ben afgevallen
Maar afvallen en centimeters kwijtraken gaahaan ook niet tegelijkkkkkkkquote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
mijn 29 zakt inmiddels ook weer af zonder riemen dat terwijl ik niet echt veel ben afgevallen
Yay!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik snap het nu pas haha
maar ik zal straks eens ff kijken, heb net laatst mijn zus wat jeans mee gegeven...
heb nog wel een paar broeken in maat 30 lengte 35
die te groot zijn...
(en net in augustus gekocht)
yeahquote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar afvallen en centimeters kwijtraken gaahaan ook niet tegelijkkkkkkk.
Ditoquote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeahmaar ik heb niet het idee dat er ook maar iets af is aan centimeters als ik in de spiegel kijk
Ik leek wel zwanger, gisterquote:Op maandag 9 februari 2009 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dito.
72,3 zei de weegschaal vanochtend, maar m'n buik was dikker dan toen ik 73 woog.
Dat komt omdat er poep in je ogen zitquote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yeahmaar ik heb niet het idee dat er ook maar iets af is aan centimeters als ik in de spiegel kijk
heb alleen ff geen batterijen in mijn fototoestel, maar kan ik hier uit opmaken dat je belangstelling hebt?quote:
En @moblo: dát bedoelde ik vanmorgen! Het lijkt wel dat, als je al smalle heupen hebt, ze steeds smaller worden, zonder dat je nog verder afvalt!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
herkenbaar...
mijn broeken (28) worden ook alweer te wijd.... niet leuk....
Dus over een half jaar heeft Tink een platte buik en een drie keer zo grote boezem?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
Het verhuist langzaam omhoog richting buik, Tink. Vet is lichter dan water, jeweets
Jah!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus over een half jaar heeft Tink een platte buik en een drie keer zo grote boezem?
En nog een half jaar later een megahoofd en dikke worstennek!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus over een half jaar heeft Tink een platte buik en een drie keer zo grote boezem?
Wat voor SO doet je mama PieF?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Moet je even met mijn mama praten? Die vindt het al meer dan 25 jaar tof!
Ja haha ik zat er net aan te denken! Zoals een patient met Bloaty Head uit Theme Hospital!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
En nog een half jaar later een megahoofd en dikke worstennek!
quote:
moet voor op wereldreis toch het liefst zoiets hebben, dus ga 't denk ik wel proberenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:36 schreef cyclechick het volgende:
een vriendin van mij had dat, maar je voelde dat staafje heel erg zitten, en zij heeft het ook weer weg laten halen na een tijdje. Lijkt mij maar niks
Voor de pil hoef je toch ook niet naar de gyn?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb 't ook wel overwogen als AC, omdat je dan niet naar de gyn hoeftMaar de dosering is vrij hoog, vergeleken met de Mirena, zei mijn huisarts toen.
Waarom geen myrena?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet voor op wereldreis toch het liefst zoiets hebben, dus ga 't denk ik wel proberen
Mag je van mij wel wat hebben, direct af te halenquote:
Mja ach. Ik ben ook wel eens jaloers op een cupje meer, maar ik ben wel blij met het model en de uitvoering van mijnes, dat telt ook voor iets vind ik.quote:
Nee, maar van de -vrij lichte- pil kreeg ik waanzinnige migraine-aanvallenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Voor de pil hoef je toch ook niet naar de gyn?
Ik zou niet zo'n ding in mn arm willen, bij een vriendin is ie gaan zwerven
dat dusquote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar van de -vrij lichte- pil kreeg ik waanzinnige migraine-aanvallen
Pil is onbetrouwbaar als voorbehoedsmiddel als je ziek bent of diarree hebt, Cycle. En ik denk niet dat ons MoBlootje zwanger terug wil komen
kan 't niet per DHL?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mag je van mij wel wat hebben, direct af te halen
Dat weet ik, ligt er natuurlijk aan hoe snel je ziek bent van buitenlands eten etc. Zelf heb ik daar bijna nooit last van, ben in die hele tijd geloof ik 1x ziek geweest (en dat was op de dag dat ik terugvloog naar Bangkok voor mijn terugreis). En tis ook wel makkelijk als je er niet steeds aan hoeft te denken. Wil ook nog wel eens lastig zijn, met reizen door tijdszones, of nachten doorhalen in de bus etc.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar van de -vrij lichte- pil kreeg ik waanzinnige migraine-aanvallen
Pil is onbetrouwbaar als voorbehoedsmiddel als je ziek bent of diarree hebt, Cycle. En ik denk niet dat ons MoBlootje zwanger terug wil komen
Ik weet niet wat dat isquote:
Ik heb meestal gewoon geen seks als ik diarree heb of ziek benquote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Maar kun je niet beter een Mirena nemen? Volgens mij heeft die zo'n beetje de hoogste betrouwbaarheid van alle niet-permanente anticonceptie.quote:
Dat heet Implanon, en dat gaat niet zweren, mits het goed is ingebracht. Ik ben daarna nog 2 x ongesteld geweest en toen heel lang niet. Heerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, over grotere tieten gesproken, ik moet eens langs de huisarts voor die anticonceptiemeuk die ze in je arm doen![]()
eens googlen hoe dat ookalweer heette
anderhalf jaar geen seks is geen optie, sorryquote:Op maandag 9 februari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb meestal gewoon geen seks als ik diarree heb of ziek benis sowieso alleen maar van invloed op de pil als je binnen een paar uur echt alles er uit gooit.
Lijkt me op reis eerder vervelend door verliezen / in de war zijn met de tijd, dan door ziek zijn.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb meestal gewoon geen seks als ik diarree heb of ziek benis sowieso alleen maar van invloed op de pil als je binnen een paar uur echt alles er uit gooit.
Lijkt me op reis eerder vervelend door verliezen / in de war zijn met de tijd, dan door ziek zijn.
het idee van een spiraaltje staat mij echt zeer tegen....quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar kun je niet beter een Mirena nemen? Volgens mij heeft die zo'n beetje de hoogste betrouwbaarheid van alle niet-permanente anticonceptie.
O, handig!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:35 schreef Anosmie het volgende:
Alsof er nog niet genoeg illusies in een potje zijn..
Ik zou ook Mirena kiezen dan, Moblo.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet voor op wereldreis toch het liefst zoiets hebben, dus ga 't denk ik wel proberen
Jullie zullen wel niet het enige gezin zijn waar de uitspraken van Knevel voor discussie hebben gezorgd.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Net ff een mini-discussie gehad over Knevel. Toch wel. Conclusie: we gaan er niet uit komen. Ik ga even foto's maken in de spiegel, maar ik kan ze niet meteen uploaden, dus ik zet ze later online
.
ik zeg net: ik wil geen spiraaltjequote:Op maandag 9 februari 2009 14:58 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik zou ook Mirena kiezen dan, Moblo.
Pourquoi pas? Je voelt m heus niet zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg net: ik wil geen spiraaltje
Die krijg je niet van de Implanon. Langdurige AC heeft alleen een progestageen en juist van een oestrogeen krijg je tieten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |