heb alleen ff geen batterijen in mijn fototoestel, maar kan ik hier uit opmaken dat je belangstelling hebt?quote:
En @moblo: dát bedoelde ik vanmorgen! Het lijkt wel dat, als je al smalle heupen hebt, ze steeds smaller worden, zonder dat je nog verder afvalt!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
herkenbaar...
mijn broeken (28) worden ook alweer te wijd.... niet leuk....
Dus over een half jaar heeft Tink een platte buik en een drie keer zo grote boezem?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
Het verhuist langzaam omhoog richting buik, Tink. Vet is lichter dan water, jeweets
Jah!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus over een half jaar heeft Tink een platte buik en een drie keer zo grote boezem?
En nog een half jaar later een megahoofd en dikke worstennek!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus over een half jaar heeft Tink een platte buik en een drie keer zo grote boezem?
Wat voor SO doet je mama PieF?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Moet je even met mijn mama praten? Die vindt het al meer dan 25 jaar tof!
Ja haha ik zat er net aan te denken! Zoals een patient met Bloaty Head uit Theme Hospital!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
En nog een half jaar later een megahoofd en dikke worstennek!
quote:
moet voor op wereldreis toch het liefst zoiets hebben, dus ga 't denk ik wel proberenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:36 schreef cyclechick het volgende:
een vriendin van mij had dat, maar je voelde dat staafje heel erg zitten, en zij heeft het ook weer weg laten halen na een tijdje. Lijkt mij maar niks
Voor de pil hoef je toch ook niet naar de gyn?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb 't ook wel overwogen als AC, omdat je dan niet naar de gyn hoeftMaar de dosering is vrij hoog, vergeleken met de Mirena, zei mijn huisarts toen.
Waarom geen myrena?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet voor op wereldreis toch het liefst zoiets hebben, dus ga 't denk ik wel proberen
Mag je van mij wel wat hebben, direct af te halenquote:
Mja ach. Ik ben ook wel eens jaloers op een cupje meer, maar ik ben wel blij met het model en de uitvoering van mijnes, dat telt ook voor iets vind ik.quote:
Nee, maar van de -vrij lichte- pil kreeg ik waanzinnige migraine-aanvallenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Voor de pil hoef je toch ook niet naar de gyn?
Ik zou niet zo'n ding in mn arm willen, bij een vriendin is ie gaan zwerven
dat dusquote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar van de -vrij lichte- pil kreeg ik waanzinnige migraine-aanvallen
Pil is onbetrouwbaar als voorbehoedsmiddel als je ziek bent of diarree hebt, Cycle. En ik denk niet dat ons MoBlootje zwanger terug wil komen
kan 't niet per DHL?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mag je van mij wel wat hebben, direct af te halen
Dat weet ik, ligt er natuurlijk aan hoe snel je ziek bent van buitenlands eten etc. Zelf heb ik daar bijna nooit last van, ben in die hele tijd geloof ik 1x ziek geweest (en dat was op de dag dat ik terugvloog naar Bangkok voor mijn terugreis). En tis ook wel makkelijk als je er niet steeds aan hoeft te denken. Wil ook nog wel eens lastig zijn, met reizen door tijdszones, of nachten doorhalen in de bus etc.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar van de -vrij lichte- pil kreeg ik waanzinnige migraine-aanvallen
Pil is onbetrouwbaar als voorbehoedsmiddel als je ziek bent of diarree hebt, Cycle. En ik denk niet dat ons MoBlootje zwanger terug wil komen
Ik weet niet wat dat isquote:
Ik heb meestal gewoon geen seks als ik diarree heb of ziek benquote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Maar kun je niet beter een Mirena nemen? Volgens mij heeft die zo'n beetje de hoogste betrouwbaarheid van alle niet-permanente anticonceptie.quote:
Dat heet Implanon, en dat gaat niet zweren, mits het goed is ingebracht. Ik ben daarna nog 2 x ongesteld geweest en toen heel lang niet. Heerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, over grotere tieten gesproken, ik moet eens langs de huisarts voor die anticonceptiemeuk die ze in je arm doen![]()
eens googlen hoe dat ookalweer heette
anderhalf jaar geen seks is geen optie, sorryquote:Op maandag 9 februari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb meestal gewoon geen seks als ik diarree heb of ziek benis sowieso alleen maar van invloed op de pil als je binnen een paar uur echt alles er uit gooit.
Lijkt me op reis eerder vervelend door verliezen / in de war zijn met de tijd, dan door ziek zijn.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb meestal gewoon geen seks als ik diarree heb of ziek benis sowieso alleen maar van invloed op de pil als je binnen een paar uur echt alles er uit gooit.
Lijkt me op reis eerder vervelend door verliezen / in de war zijn met de tijd, dan door ziek zijn.
het idee van een spiraaltje staat mij echt zeer tegen....quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar kun je niet beter een Mirena nemen? Volgens mij heeft die zo'n beetje de hoogste betrouwbaarheid van alle niet-permanente anticonceptie.
O, handig!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:35 schreef Anosmie het volgende:
Alsof er nog niet genoeg illusies in een potje zijn..
Ik zou ook Mirena kiezen dan, Moblo.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet voor op wereldreis toch het liefst zoiets hebben, dus ga 't denk ik wel proberen
Jullie zullen wel niet het enige gezin zijn waar de uitspraken van Knevel voor discussie hebben gezorgd.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Net ff een mini-discussie gehad over Knevel. Toch wel. Conclusie: we gaan er niet uit komen. Ik ga even foto's maken in de spiegel, maar ik kan ze niet meteen uploaden, dus ik zet ze later online
.
ik zeg net: ik wil geen spiraaltjequote:Op maandag 9 februari 2009 14:58 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik zou ook Mirena kiezen dan, Moblo.
Pourquoi pas? Je voelt m heus niet zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg net: ik wil geen spiraaltje
Die krijg je niet van de Implanon. Langdurige AC heeft alleen een progestageen en juist van een oestrogeen krijg je tieten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |