SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik leef nog en weet nergens vanquote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:Leeft iedereen nog, alles wel en geen rel?
*houdt kwijlbakje onder Muis*quote:Op zondag 8 februari 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
TerugVindPoterverdikkieMcArmywasMcShirtless!
ik zou een grotere bak pakken Mariaquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*houdt kwijlbakje onder Muis*
Nee McSteamy is een andere, die vind ik lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef mspoez het volgende:
Is McArmy ook McSteamy? Die hoorde ik op de radio gister.
Er was hele tijd terug een discussie over dat er ban aan FiPo hunters werd uitgedeeld zouden gaan worden.quote:
Dat is diegene die als eerste post en dan niet met een zinnig iets maar met FiPo (first post)quote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Clayton1 het volgende:
wat is nou weer een FiPo hunter?
het zal wel een domme vraag zijn.
hebbie gedaan dan dat je niet bij dr in bed mag?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Ow mên, wat heb ik lopen vreten vandaag
Had ik al verteld over die bloedsuikerspiegel van mij? Iemand nog arbeidsintensieve klusjes te doen vannacht? Ik barst namelijk van de adrenaline, dus ik kan een berg werk verzetten als dat moet. Mag toch niet bij mijn beeb in bed vanavond
die zure matten heb ik al op. En zoute dropjes. Heerlijk! Nu even naar het CV van vriendje kijken, en dan zo naar bed geloof ik. buitenlucht maakt moe!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:08 schreef Laureline het volgende:
Ik ga zo een vreetbui doen met pure chocola, zure matten en Thai Chili Chips. Bij een stomme film ofzo. Heerlijk! En dan de rest van de week weer netjes met af en toe kroketjes.
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bedquote:Op zondag 8 februari 2009 22:16 schreef TJDoornbos het volgende:
hebbie gedaan dan dat je niet bij dr in bed mag?
Ze moet zich niet aanstellenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bedCompleet ADHD en spastisch.
Reageer jij dan zo erg op snoep? Ik ga alleen maar stuiteren van Red Bull. Van écht zoet snoep word ik vooral moequote:Op zondag 8 februari 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bedCompleet ADHD en spastisch.
Zo ongeveer. Dat snaaien komt omdat mijn lief zijn verjaardag vierde bij zijn ouders en schoonmama stopt iedereen vol met lekkere dingen. Ik kom daar altijd 2 kg zwaarder vandaan.quote:
Mannen!!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh Co, met de kip was het goed gegaan he? Maar er was wel een ander dingetje niet helemaal goed gegaan. Heer G had willen werken vanmiddag, rustig een beetje op de computer. Maar daar kwam niets van, want zowel Boor als Bink liepen heel de middag om hem heen te dralen en maar te blaffen en mauwen.
Dat hield meteen op toen ik thuis kwam en ze eten gaf. Dat was hij de hele dag vergeten
Ik snap opeens waarom je lijstjes maakte met dingen die hij moest doen per dag, toen je naar Egypte gingquote:
Ja, dat wel. Alleen.... wat ik me dan afvraag... als die beesten zo mekkeren, dan ga je je toch afvragen wat ze van je willenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik snap opeens waarom je lijstjes maakte met dingen die hij moest doen per dag, toen je naar Egypte ging. En ze zullen dr vast wel tegen kunnen, mijn kat krijgt 's morgens om 8 uur eten, en dan pas om 5 uur 's avonds weer.
Herkenbaarquote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben de was aan het opvouwen en ik heb 7 sokken en geeneen past bij een ander.
Lijkt me wel eigenlijk!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen.... wat ik me dan afvraag... als die beesten zo mekkeren, dan ga je je toch afvragen wat ze van je willen
De wasmachine eet ze op. Kan niet anders. Hoe kom je anders aan een enorme stapel incomplete sokken per persoonquote:Op zondag 8 februari 2009 22:32 schreef mspoez het volgende:
Goedgedaan E. Schoonmoeders maken altijd lekkere hapjes en die durf je dan niet te weigeren
CL-weet je wat ik me altijd afvraag? Iedereen raakt altijd sokken kwijt toch? Als je nuchter nadenkt moet er toch een laag van een meter hoog liggen van enkele sokken, op de wereld?
Ow ja, sorryquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik moet nogstrijken
zo, dus ik ga ook maar eens wat zoete troep snaaien.
Oh en Elies, PM me je rekeningnr eens!
Geloof mij maar; dat doet ze niet. Ik lig doorlopend te kwebbelen, te krabben (overal jeuk) en te bewegen. En als ik zeg doorlopend, dan bedoel ik ook doorlopendquote:
Thnxquote:Op zondag 8 februari 2009 22:24 schreef Ewelina het volgende:
Reageer jij dan zo erg op snoep? Ik ga alleen maar stuiteren van Red Bull. Van écht zoet snoep word ik vooral moe
En gefeliciteerd met je beeb
quote:
Ow, hou op! Ik heb een BvdH-boodschappentas nokkievol. Errug raar.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben de was aan het opvouwen en ik heb 7 sokken en geeneen past bij een ander.
Nou, ik durf ze wel te weigeren hoor. Ik wil het alleen nietquote:Op zondag 8 februari 2009 22:32 schreef mspoez het volgende:
Goedgedaan E. Schoonmoeders maken altijd lekkere hapjes en die durf je dan niet te weigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |