SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik leef nog en weet nergens vanquote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:Leeft iedereen nog, alles wel en geen rel?
*houdt kwijlbakje onder Muis*quote:Op zondag 8 februari 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
TerugVindPoterverdikkieMcArmywasMcShirtless!
ik zou een grotere bak pakken Mariaquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*houdt kwijlbakje onder Muis*
Nee McSteamy is een andere, die vind ik lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef mspoez het volgende:
Is McArmy ook McSteamy? Die hoorde ik op de radio gister.
Er was hele tijd terug een discussie over dat er ban aan FiPo hunters werd uitgedeeld zouden gaan worden.quote:
Dat is diegene die als eerste post en dan niet met een zinnig iets maar met FiPo (first post)quote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Clayton1 het volgende:
wat is nou weer een FiPo hunter?
het zal wel een domme vraag zijn.
hebbie gedaan dan dat je niet bij dr in bed mag?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Ow mên, wat heb ik lopen vreten vandaag
Had ik al verteld over die bloedsuikerspiegel van mij? Iemand nog arbeidsintensieve klusjes te doen vannacht? Ik barst namelijk van de adrenaline, dus ik kan een berg werk verzetten als dat moet. Mag toch niet bij mijn beeb in bed vanavond
die zure matten heb ik al op. En zoute dropjes. Heerlijk! Nu even naar het CV van vriendje kijken, en dan zo naar bed geloof ik. buitenlucht maakt moe!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:08 schreef Laureline het volgende:
Ik ga zo een vreetbui doen met pure chocola, zure matten en Thai Chili Chips. Bij een stomme film ofzo. Heerlijk! En dan de rest van de week weer netjes met af en toe kroketjes.
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bedquote:Op zondag 8 februari 2009 22:16 schreef TJDoornbos het volgende:
hebbie gedaan dan dat je niet bij dr in bed mag?
Ze moet zich niet aanstellenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bedCompleet ADHD en spastisch.
Reageer jij dan zo erg op snoep? Ik ga alleen maar stuiteren van Red Bull. Van écht zoet snoep word ik vooral moequote:Op zondag 8 februari 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bedCompleet ADHD en spastisch.
Zo ongeveer. Dat snaaien komt omdat mijn lief zijn verjaardag vierde bij zijn ouders en schoonmama stopt iedereen vol met lekkere dingen. Ik kom daar altijd 2 kg zwaarder vandaan.quote:
Mannen!!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh Co, met de kip was het goed gegaan he? Maar er was wel een ander dingetje niet helemaal goed gegaan. Heer G had willen werken vanmiddag, rustig een beetje op de computer. Maar daar kwam niets van, want zowel Boor als Bink liepen heel de middag om hem heen te dralen en maar te blaffen en mauwen.
Dat hield meteen op toen ik thuis kwam en ze eten gaf. Dat was hij de hele dag vergeten
Ik snap opeens waarom je lijstjes maakte met dingen die hij moest doen per dag, toen je naar Egypte gingquote:
Ja, dat wel. Alleen.... wat ik me dan afvraag... als die beesten zo mekkeren, dan ga je je toch afvragen wat ze van je willenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik snap opeens waarom je lijstjes maakte met dingen die hij moest doen per dag, toen je naar Egypte ging. En ze zullen dr vast wel tegen kunnen, mijn kat krijgt 's morgens om 8 uur eten, en dan pas om 5 uur 's avonds weer.
Herkenbaarquote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben de was aan het opvouwen en ik heb 7 sokken en geeneen past bij een ander.
Lijkt me wel eigenlijk!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen.... wat ik me dan afvraag... als die beesten zo mekkeren, dan ga je je toch afvragen wat ze van je willen
De wasmachine eet ze op. Kan niet anders. Hoe kom je anders aan een enorme stapel incomplete sokken per persoonquote:Op zondag 8 februari 2009 22:32 schreef mspoez het volgende:
Goedgedaan E. Schoonmoeders maken altijd lekkere hapjes en die durf je dan niet te weigeren
CL-weet je wat ik me altijd afvraag? Iedereen raakt altijd sokken kwijt toch? Als je nuchter nadenkt moet er toch een laag van een meter hoog liggen van enkele sokken, op de wereld?
Ow ja, sorryquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik moet nogstrijken
zo, dus ik ga ook maar eens wat zoete troep snaaien.
Oh en Elies, PM me je rekeningnr eens!
Geloof mij maar; dat doet ze niet. Ik lig doorlopend te kwebbelen, te krabben (overal jeuk) en te bewegen. En als ik zeg doorlopend, dan bedoel ik ook doorlopendquote:
Thnxquote:Op zondag 8 februari 2009 22:24 schreef Ewelina het volgende:
Reageer jij dan zo erg op snoep? Ik ga alleen maar stuiteren van Red Bull. Van écht zoet snoep word ik vooral moe
En gefeliciteerd met je beeb
quote:
Ow, hou op! Ik heb een BvdH-boodschappentas nokkievol. Errug raar.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben de was aan het opvouwen en ik heb 7 sokken en geeneen past bij een ander.
Nou, ik durf ze wel te weigeren hoor. Ik wil het alleen nietquote:Op zondag 8 februari 2009 22:32 schreef mspoez het volgende:
Goedgedaan E. Schoonmoeders maken altijd lekkere hapjes en die durf je dan niet te weigeren
Laureline had toch een theorie over een parallel sokkenuniversum?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De wasmachine eet ze op. Kan niet anders. Hoe kom je anders aan een enorme stapel incomplete sokken per persoon. En het zijn altijd mijn lievelingssokken die verdwijnen. Of kapot gaan.
Ik vind het echt goddelijk! Met verse champs, flink wat knoflook en een dikke plak ham in blokjes gesnedenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Echt zoiets dat ik eens per kwartaal max mag maken! Net als spaghetti aglio e olio
Hier thuis is dat ook een mysterie. Ik denk dat ik van de week eens op zoek ga naar de verdwenen sokken!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laureline had toch een theorie over een parallel sokkenuniversum?
Theoretisch zouden ze ook versnipperd kunnen worden en meegespoeld met het waswater. Moet eigenlijk bijna wel, want waar blijven ze anders? Onze brand new machine heeft er al zeker 8 opgegeten
nee, gewoon helemaal puur. Pasta, eitje geklutst met wat room en flink veel peper en zout, parmezaanse kaas en uitgebakken pancetta. Daarnaast een groene salade met wat balsamico, olijfolie en peper en zout. Heerlijk. Staat hier morgen op het menu denk ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het echt goddelijk! Met verse champs, flink wat knoflook en een dikke plak ham in blokjes gesneden
Ik stem ook voor puurquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, gewoon helemaal puur. Pasta, eitje geklutst met wat room en flink veel peper en zout, parmezaanse kaas en uitgebakken pancetta. Daarnaast een groene salade met wat balsamico, olijfolie en peper en zout. Heerlijk. Staat hier morgen op het menu denk ik.
ik kon het hier ook eerst niet vinden, maar sinds ik verhuisd ben ga ik ook naar een andere super, en daar verkopen ze het. Maar ook de italiaanse kookwinkels in de stad (3 stuks) hebben het niet!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stem ook voor puurEen echte diehard zal trouwens beweren dat er geen room in de prut moet, maar dat vind ik juist wel lekker.
En een piepklein gesnipperd sjalotje meefruiten met de pancetta
Jammer dat ik geen idee heb waar ik hier pancetta zou moeten halen; toen w in NL woonden, haalde mijn mister altijd een paar dikke plakken bij Little Italy!
Spezjaal voor Valentijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig verschillen smaken
Ik ga volgende week naar de Italiaan (that is, als mijn mister niet weer vergeet om te reserveren) en ik denk dat ik tortellini panna e prosciutto neem!
ik heb spierpijn van het in de sneeuw spelen. M'n bovenbenen, ongeloofelijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 08:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen.
Ben nog steeds bek-af. Zes uur autorijden + in de sneeuw spelen is ook wat teveel van het goede.
Mijn daglijstje:
O. croissant
T. rozijnenbrood met boter + peer
L. groente + zalm uit de magnetron (geen inspiratie vandaag, dus daarom maar hetzelfde als vrijdag)
T. appel en banaan
D. uit eten
T. als het nog kan qua volle buik een uurtje sporten, anders bankhangen.
Ik voelde ze gisteravond in de auto een beetje. Nu ben ik alleen maar moequote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb spierpijn van het in de sneeuw spelen. M'n bovenbenen, ongeloofelijk!
dat is wel lekkre. Misschien dat ik zo wel naar de uni loop, door het zonnetje. En dan pak ik op de terugweg de bus ofzo. Wel een puik plan! Maar dan moet ik wel optijd weg, en kan ik niet meer m'n artikel lezen. dilemma!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik voelde ze gisteravond in de auto een beetje. Nu ben ik alleen maar moe. En nu moet je lopen met je stijven bovenbenen ?
maar het weer hier kennende sneeuwt het om 2 uur, als ik weer terug zou willen. Dus ik kan beter nu van de zon gebruik maken!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:30 schreef k_i_m het volgende:
Kan je niet heen de bus doen en dan je artikel lezen en terug lopen?
ondertussen is het pas om ongeveer half 5 donker. Het wordt nu heel snel weer licht, maar in december begon het om 3 uur te schemeren, en was het om half 4 donker...quote:Op maandag 9 februari 2009 09:41 schreef k_i_m het volgende:
Hoe snel is het eigenlijk donker waar jij zit? Ook al vanaf een uur of 3 's middags?
Ik krijg mijn broek nu echt nog nét dicht. En dan zit ie de hele dag zo strak dat ik er ook de hele dag sjagerijnig van benquote:Op maandag 9 februari 2009 10:01 schreef Vivi het volgende:
Hier ook nog niet bijgelezen maar ik moet van mezelf wel even melden dat de zweep er weer over moet/gaat hier. Van frustratie omdat ik momenteel niet kan sporten ben ik flink aan het troost-eten geslagen en dus weer 3 kilo aangekomen.
Ik schrok gewoon toen ik mezelf gisteren onverwacht in de spiegel zag, ik ben weer zo rond als een rolmops, dus alle Ben& Jerry's, bitterballen en leverworsten gaan weer achter slot en grendel voorlopig. Ik ga straks wat maaltijdrepen halen en vanochtend ben ik begonnen met 2 eitjes op 2 sneetjes volkorenbrood en een kopje witte thee. *mantraat* I AM SPARTAAAAA!!!
Gewoon een maat groter kopen, en dan enorm trots op jezelf zijn dat ie afzakt. Wel even labeltje er uit knippen. Zo doe ik datquote:Op maandag 9 februari 2009 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg mijn broek nu echt nog nét dicht. En dan zit ie de hele dag zo strak dat ik er ook de hele dag sjagerijnig van ben.
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gewoon een maat groter kopen, en dan enorm trots op jezelf zijn dat ie afzakt. Wel even labeltje er uit knippen. Zo doe ik dat
Ik heb gewoon te grote, te kleine en passende kleding in de kast liggen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je het zelf maar gelooft.
Ik doe het juist andersom: ik wil nooit kleren kopen in een maat waar ik eigenlijk niet in wil passen, vooral broeken. Met als gevolg dat ik nu al maanden niks meer heb om aan te trekken.
Ik ben 2,5 jaar geleden 10 kilo afgevallen en ik heb toen bijna alles naar het Leger des Heils gebracht omdat ik er nooit meer in wilde passen. Een paar dingen die ik bewaard heb kan ik nu weer aan maar andere dingen zijn (gelukkig) nog steeds te groot. De meeste andere kleren die ik heb zijn weer gekocht toen ik nog lichter was dan nu, dus die zijn nu weer te klein. Ik zit qua gewicht net tussen al m'n kleren in.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te grote, te kleine en passende kleding in de kast liggen.Vandaar dat mijn kast ook uitpuilt.
Het zijn delen van het badquote:Op maandag 9 februari 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
Dip! Er zit schot in je badkamer! Hoezee! De vermiste onderdelen gewoon meteen bijkopen neem ik aan?
Misschien liggen ze bij de vermiste sokken?
Ik heb alle te grote kleding in dozen gedaan. En er moet steeds meer in die dozen, helaas. Mijn heupen worden smaller en smaller en dat wil ik niet! Tegelijkertijd ontdekte ik vanmorgen een piepklein onderkinnetjequote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te grote, te kleine en passende kleding in de kast liggen.Vandaar dat mijn kast ook uitpuilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |