Uit de uitverkoop is wel slim. Ik heb laatst ook maar een goedkope broek gekocht om de tijd te overbruggen tot ik van mezelf een echt mooie (meestal dure) mag kopen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef Dipkip het volgende:
Natuurlijk ga ik ook afvallen, maar dat duurt altijd even dus tot die tijd loop ik in een maatje groter uit de uitverkoop. Ik ga geen buikpijn hebben omdat ik weiger een maat aan te doen die goed zit. En als je dan begint met afvallen heb je kleren die je te groot zijn ipv kleren die niet meer pijn doen, en dat motiveert meer vind ik.
[..]
De pootjes kloppen nietquote:Op maandag 9 februari 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
Delen van een bad? Vermist? Is het niet gewoon een kuip?
Sorry, ik mag er niet om lachen. *Trekt gezicht in de plooi*. Of is het een fancy schmancy bubbelding enzo?
Da's een trucje met wetgeving. Als er minder dan 0.5 gram per portie transvet in zit, hoeft het niet op de verpakking. Als er "hydrogenated fat" of iets als "gehard vet" op staat, kun je je rechterhand eronder verwedden dat er ech wel transvet in zit.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef kwakveense het volgende:
i knowt is ook geen ramp, maar als lunch we een beetje slecht. ja t was zout. met 0 gram transvetten
dat staat hier p alle ongezonde snacks...alsof e dan wél gezond zijn...
Wat zijn tegenwoordig echt mooie merken? Ben er totaal uit. Loop nu in spijkerbroeken van ¤ 5 - ¤ 25 uit de uitverkoop (paar van Only, een paar Levi's en een paar van een kindermerk dat ik niet kende), maar wat als echt mooie broeken worden gezien weet ik dus nietquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Uit de uitverkoop is wel slim. Ik heb laatst ook maar een goedkope broek gekocht om de tijd te overbruggen tot ik van mezelf een echt mooie (meestal dure) mag kopen.
Lichamen doen rare dingen! Ben je anders gaan bewegen?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb alle te grote kleding in dozen gedaan. En er moet steeds meer in die dozen, helaas. Mijn heupen worden smaller en smaller en dat wil ik niet! Tegelijkertijd ontdekte ik vanmorgen een piepklein onderkinnetjeEn is mijn buikje weer terug
Een lichaam is een raar ding!
Ik koop meestal gewoon wat ik zelf heel mooi vind, dat de rest van de wereld wat anders mooi vind boeit me nietquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn tegenwoordig echt mooie merken? Ben er totaal uit. Loop nu in spijkerbroeken van ¤ 5 - ¤ 25 uit de uitverkoop (paar van Only, een paar Levi's en een paar van een kindermerk dat ik niet kende), maar wat als echt mooie broeken worden gezien weet ik dus niet
Nou....quote:Op maandag 9 februari 2009 10:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik koop meestal gewoon wat ik zelf heel mooi vind, dat de rest van de wereld wat anders mooi vind boeit me niet
Ik hou het ook niet zo goed bij hoor, maar het hangt ook erg van je bouw af. Ik vind Kuyichi altijd erg mooi (ook gemaakt van organic cotton) maar die staan niet zo mooi als je wat veel heup hebt dus ik kan ze zelf niet aan.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat zijn tegenwoordig echt mooie merken? Ben er totaal uit. Loop nu in spijkerbroeken van ¤ 5 - ¤ 25 uit de uitverkoop (paar van Only, een paar Levi's en een paar van een kindermerk dat ik niet kende), maar wat als echt mooie broeken worden gezien weet ik dus niet
Ik heb al jaren dezelfde smaak ongeveer, dus voor mij is het meer een kwestie van de pasvorm checken en dat lukt wel redelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Nou....
Als ik thuis kom en Mark zegt dat ik er niet uit zie in m'n nieuwe kleren, dan breng ik het écht terug hoor (maar meestal alleen als ik zelf ook al een beetje twijfel).
Nee hoor. Ik ben nog steeds op gewichtquote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij merken we allemaal dat SHE niet meer kontschopt hier
Als onverzadigd vet wordt gehard, ontstaan er andere bindingen. De meeste bindingen die worden gevormd zijn ongevaarlijke cis-bindingen, maar er worden ook trans-bindingen gevormd. Dat is het spiegelbeeld van een cis-binding, maar met hele andere eigenschappen.quote:
Ik ben ook niet aangekomen! En gezond eten was toch al niet mijn forte. Maar daar komt wel verandering inquote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef Dipkip het volgende:
Oh daar is mijn moeder ook heel goed in.. Iedere keer komt ze met iets aan zetten waarvan ik denk: "oh nee dat ziet er toch niet uit!" en dan heb ik het aan en dat staat het met geweldig.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb al jaren dezelfde smaak ongeveer, dus voor mij is het meer een kwestie van de pasvorm checken en dat lukt wel redelijk.
En in tegenstelling tot alle clichees, zijn mijn lesbische mama's enorm goed in winkelen, dus meestal ga ik met hun. In de zin van ik ga in het hokje staan en zij smijten van alles naar binnen wat me van te voren niks lijkt en dan bizar goed blijkt te staan.
Als je nou eens heel stil blijft staan en dan geef ik je een stevige knuffel!quote:
Ik ook niet trouwens. En dat vind ik stom van mezelf.quote:
Nee, de laatste dagen hier "op het werk". Het slaat echt helemaal nergens op, ik ben hier zó verschrikkelijk mijn tijd aan het verdoenquote:
Je kunt ook allebei doen!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
kickfitten zit ik even over te twijfelen nu.
misschien maar hardlopen.
Zou met IB gaan, maar die belde daarnet dattie een redelijk ernstig ongeluk overleefd heeft met een schram![]()
schrik me de teringniemand begreep ook echt hoe hij het overleefd kon hebben
![]()
in mn eentje gaan is toch minder leuk, dus dan woensdag maar, zeg maar
Daarbij moet ik mn hardlopen toch weer oppakken en nog wat aan de studie doen vanavond, dus..
*twijfel*
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
kickfitten zit ik even over te twijfelen nu.
misschien maar hardlopen.
Zou met IB gaan, maar die belde daarnet dattie een redelijk ernstig ongeluk overleefd heeft met een schram![]()
schrik me de teringniemand begreep ook echt hoe hij het overleefd kon hebben
![]()
in mn eentje gaan is toch minder leuk, dus dan woensdag maar, zeg maar
Daarbij moet ik mn hardlopen toch weer oppakken en nog wat aan de studie doen vanavond, dus..
*twijfel*
Ik ga vanavond dan ook heel lamlendig op de bank hangen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet allebei doen, want ben al niet 100% procent, dus ga niet teveel van mn lijf vragen, dat jij dat wel doet is jouw ding
Ik moet vandaag nog, volgende week maandag, en de de week erna maandag en de helft van dinsdagquote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoelang moet/mag je nog Kim?
Het viel me op dat je in het weekend relatief weinig vezels eet, en al helemaal niet bij het ontbijt. Misschien kun je daar wat meer van eten, om je verbranding wat op te krikken?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank je, ik val er alleen geen gram vanaf.
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin in ruzie, ik word een beetje mushy van al het gedoe en wil alleen maar liefheid en vrede om me heenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, de laatste dagen hier "op het werk". Het slaat echt helemaal nergens op, ik ben hier zó verschrikkelijk mijn tijd aan het verdoen.
Vief; ik heb wel zin in ruzie (en niet eens als ik U zie. ) dus als je wat ziet, haak ik wel in
.
Mups.
Oh, dat trekt wel weer bij hoor, maak je geen zorgenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin in ruzie, ik word een beetje mushy van al het gedoe en wil alleen maar liefheid en vrede om me heen.
Is toch logisch? Je ziet al zoveel pijn en verdriet om je heen dat je -ook ter zelfsbescherming- verder alleen maar liefde en geluk wilt zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin in ruzie, ik word een beetje mushy van al het gedoe en wil alleen maar liefheid en vrede om me heen.
Vezels helpen daar inderdaad goed voor.. of lijnzaad (te vinden bij de zonnatura afdeling bij de a.h.)quote:Op maandag 9 februari 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het viel me op dat je in het weekend relatief weinig vezels eet, en al helemaal niet bij het ontbijt. Misschien kun je daar wat meer van eten, om je verbranding wat op te krikken?
Klopt Tink, zo is het.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is toch logisch? Je ziet al zoveel pijn en verdriet om je heen dat je -ook ter zelfsbescherming- verder alleen maar liefde en geluk wilt zien.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Het viel me op dat je in het weekend relatief weinig vezels eet, en al helemaal niet bij het ontbijt. Misschien kun je daar wat meer van eten, om je verbranding wat op te krikken?
Oh, dat zal ik eens proberen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef progje het volgende:
Vezels helpen daar inderdaad goed voor.. of lijnzaad (te vinden bij de zonnatura afdeling bij de a.h.)
*voert broodje*quote:
Dan ook graag meteen wat kilootjes eraf, zodat ik er goed uitzie in bikini...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Vivi het volgende:
Grijs grijs grijs...ik wil wakker worden in een caravannetje aan het strand met een blauwe zee, een bruin kinderlijfje dat ik in de branding zie klooien met emmertjes en verse visjes voor de lunch. Stom Nederland.
En dan in de verte McShirtless door de branding zien rennenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Vivi het volgende:
Grijs grijs grijs...ik wil wakker worden in een caravannetje aan het strand met een blauwe zee, een bruin kinderlijfje dat ik in de branding zie klooien met emmertjes en verse visjes voor de lunch. Stom Nederland.
Ik ben ook niet aangekomen. Afgevallen juistquote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef Dipkip het volgende:
Doe de DERK dat scheelt een hoop ellende in je werk.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuh, ik heb geen zin in werk, want ik moet deze week echt een kutklus die ik al tijden voor me uitschuif afmaken
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Vivi het volgende:
Ik liep zaterdag in de stad... Overal hangt de zomerkleding al. Terwijl ik wil cocoonen in grote wollen truienquote:Op maandag 9 februari 2009 12:23 schreef Anosmie het volgende:Fluitende vogeltjes.
.
De lente is op komst.
Fladderjurkjes
Discipline aanscherpen
ik heb op Nu.nl nog niks over spookrijders & plonsparkeerders gelezen. Ik heb dus goede hoop.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan in de verte McShirtless door de branding zien rennen
Mijn vader vindt dus van niet, maar ik zeg maar niksquote:Op maandag 9 februari 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Andries, wat een held. Voor het eerst in mijn leven vind ik dat hij gelijk heeft!
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn vader vindt dus van niet, maar ik zeg maar niks. Moet hier nml nog tot morgenavond blijven
.
Hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ik heb op Nu.nl nog niks over spookrijders & plonsparkeerders gelezen. Ik heb dus goede hoop.
Over Andries Knevel die afstand heeft genomen van het idee dat God de hemel en aarde in 6 dagen geschapen heeft (en mijn ouders, mijn vader iig, m'n moeder moet ik nog even polsen, geloven dat dus wel).quote:
Ik ook. Het is hier op kantoor zo vreselijk koud.. Ik zit in een wollen winterjurk zit te klappertanden en ik moet steeds op mn handen blazen om mn vingers te ontdooien.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag in de stad... Overal hangt de zomerkleding al. Terwijl ik wil cocoonen in grote wollen truien
Ohh okee. Wanneer heeft ie dat gezegd?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Over Andries Knevel die afstand heeft genomen van het idee dat God de hemel en aarde in 6 dagen geschapen heeft (en mijn ouders, mijn vader iig, m'n moeder moet ik nog even polsen, geloven dat dus wel).
Dan is het nog zijn goed recht om 'ongelijk' te hebben, maar niks zeggen is waarschijnlijk het beste ja...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn vader vindt dus van niet, maar ik zeg maar niks. Moet hier nml nog tot morgenavond blijven
.
Vorige week geloof ik in Het zal je maar gebeuren. Er is een discussie over geweest bij De wereld draait door, tussen Arie Boomsma (quote:Op maandag 9 februari 2009 12:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh okee. Wanneer heeft ie dat gezegd?
Hier is het antwoord gewoon: "Het staat in de Bijbel en de Bijbel is het woord van God. Punt."quote:Op maandag 9 februari 2009 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is het nog zijn goed recht om 'ongelijk' te hebben, maar niks zeggen is waarschijnlijk het beste ja...
Ik ken eigenlijk weinig mensen die in de schepping geloven, ik vraag me altijd af hoe ze dat nou precies voor zich zien (serieus bedoeld, niet flauw). Zou er weleens naar willen vragen maar dat soort mensen heeft de neiging om dan meteen in de verdediging te schieten. Lastig, mensen die een inhoudelijke discussie over iets wat zij toevallig vinden niet kunnen onderscheiden van een aanval op hen als persoon.
Nou ja officieel is het nog net Zuid-Hollandquote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeeland.
Daar ben ik zelfs nog nooit geweest.
Nodig, schmodig... ik mis SHE hier.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aangekomen. Afgevallen juist. Ik heb SHE niet nodig
![]()
.
Heeft die Dorenbos eigenlijk nog veel invloed binnen de EO? Of gaan de rekkelijken het nu winnen van de preciezen (om maar even te verwijzen naar een eerdere godsdiensttwist).quote:Op maandag 9 februari 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorige week geloof ik in Het zal je maar gebeuren. Er is een discussie over geweest bij De wereld draait door, tussen Arie Boomsma () en Bert Dorenbos, oud-directeur van de EO (
). Arie Boomsma neemt hetzelfde standpunt in als Knevel. En echt, ik vind Knevel voor het eerst een toffe peer, maar dat ga ik echt niet tegen m'n vader zeggen
. Behalve als mijn moeder het nodig vindt weer een godsdienstdiscussie te starten later op de dag, dan gooi ik hem er wel even in
.
En we eten morgen de lekkerste frietjes van het heule land!.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef P.F het volgende:
En ik ga zo m'n rijbewijs ophalen, dan 1.5 uur met de trein naar huis en DAN, DAN ga ik rijden
Erg dapper dat Andries Knevel het zelfs zwart-op-wit heeft gezegd.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Vorige week geloof ik in Het zal je maar gebeuren. Er is een discussie over geweest bij De wereld draait door, tussen Arie Boomsma () en Bert Dorenbos, oud-directeur van de EO (
). Arie Boomsma neemt hetzelfde standpunt in als Knevel.
Ah okquote:Op maandag 9 februari 2009 12:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja officieel is het nog net Zuid-HollandOuders van vriendje wonen daar, z'n zusje was jarig!
mijn schoonzus gelooft er in... maar het is heel moeilijk om er een discussie over te voeren.. ze voelt zich inderdaad gelijk aangevallen.. of ik krijg het antwoord "nou het is zo, omdat ik dat geloof" *zucht*quote:Op maandag 9 februari 2009 12:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is het nog zijn goed recht om 'ongelijk' te hebben, maar niks zeggen is waarschijnlijk het beste ja...
Ik ken eigenlijk weinig mensen die in de schepping geloven, ik vraag me altijd af hoe ze dat nou precies voor zich zien (serieus bedoeld, niet flauw). Zou er weleens naar willen vragen maar dat soort mensen heeft de neiging om dan meteen in de verdediging te schieten. Lastig, mensen die een inhoudelijke discussie over iets wat zij toevallig vinden niet kunnen onderscheiden van een aanval op hen als persoon.
Ik raak nooit sokken kwijtquote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laureline had toch een theorie over een parallel sokkenuniversum?
Theoretisch zouden ze ook versnipperd kunnen worden en meegespoeld met het waswater. Moet eigenlijk bijna wel, want waar blijven ze anders? Onze brand new machine heeft er al zeker 8 opgegeten
Ja maar Knevel is toch wel een boegbeeld van de EO en Arie Boomsma is nog betrekkelijk nieuw. Het is een hele schok voor die christenen om te merken dat Knevel hun opinie niet meer deelt.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Erg dapper dat Andries Knevel het zelfs zwart-op-wit heeft gezegd.![]()
Ik snap niet dat de EO zo moeilijk doet, van Arie Boomsma wordt zjin mening allang gewoon geaccepteerd.
En Dorenbos spoort niet, en is daar niet voor niets allang weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |