Enne bij welke ploeg ga je rijden?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
De enige echte meldt zich
Naamtopic
Net 3 kwartier me de tandjes gefietstzweet, heet en hijg, straks lekker in bad met een koppie thee als beloning.
Klinkt als een heerlijk lanterfanter pizza-dagje Isa!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn krachttraining bestond vandaag uit deeg kneden, pfff, m'n handen doen nu een beetje pijn
Heb mijn ouders afgebeld, ik ga morgen wel langs. Heb zo'n hekel aan sport op tv en ze kijken vandaag toch de hele dag schaatsen. Heb ook wat hoofdpijn, dus kan beter lekker morgen heen gaan.
Nog even wachten tot het deeg klaar is en de saus ingekookt en dan ga ik pizza maken
Geen sneeuw hier trouwens, wel héél veel zonIedereen die gaat fietsen veel plezier en iedereen die gefietst heeft: geniet van je welverdiende kopje warmte.
Oh.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al een glas wijnDaar had ik namelijk de gefruite uitjes mee afgeblust
Had alleen graag m'n pizza gedeeld met iemandEen heel weekend alleen zijn is toch niet zo superleuk als je het kan laten klinken.
weet ik tis mn 3e keer alquote:Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Naar de huishoudbeurs is niet stoffig of saai meer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar is geen kut aan inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef DarkElf het volgende:
Hier ook nog nooit naar de huishoudbeurs geweest, of de margriet winterfair ofzo? Hoorde van mijn moeder hoe dat was en was zo blij dat ik nee gezegd had toen ze me meevroeg
Ben trouwens ook altijd een soort alleenmens geweest, kon als kind al erg lang alleen mezelf vermaken, trok me ook bewust terug en toen ik op mezelf woonde kon ik ook alleen idd prima dágen zonder contact of wat dan ook.. Kan nu nog heel goed me alleen vermaken. maar ben verder toch meer een gezelschap mens geworden, alleen dus wel op mijn manierdus geen mensenmassa's enzo......
de mr is ook graag op zichzelf maar op de een of andere manier kunnen we dat ook als we wel samen zijn (in een auto ofzo) dus das mooi
Maar idd zoals Isa zegt; alleen zijn een heel weekend terwijl diep in je hart je dat toch niet wilt, dát is klote.
Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar hier makkelijk praten want er ís wel iemand en dat is gewoon een fijn basisgevoel.
Dus ik snap je wel hoor Isa en ik vind het hartstikke rot als ik je dat zie posten. Je alleen voelen is een rotgevoel!
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is voor mij en mijn brakke lijf de limit, dus ik ga met de rollatorploeg
Dat is niet leuk Isa, vooral niet omdat het niet je eigen keuze wasquote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.
Maar ik zit aan het fruit en hou me sterkquote:Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef DarkElf het volgende:
t ruikt hier goddelijk, de mr heeft muffins gebakken hotdogjes opgewarmd
En waar je onvrijwillig afstand van hebt gedaan. Ik denk dat dat ook nog meespeelt (kan ik me zo voorstellen). Een gevoel dat dit je overkomen is en je daar geen steek inbreng in had. (Sommige) mannenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.
O wat spannend!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het is een steengrilsteenMaar ik dacht: het is een steen en die wordt heet en ik was benieuwd of dat iets doet want ik heb altijd een beetje slappe/niet gare bodems
Dus het is een experiment haha
En als het mislukt bestel ik een pizza!!
(o, en mag de aandacht nu weer weg, want zooooo zielig ben ik nou ook weer niet, slechts een beetje lonely)
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het is een steengrilsteenMaar ik dacht: het is een steen en die wordt heet en ik was benieuwd of dat iets doet want ik heb altijd een beetje slappe/niet gare bodems
Dus het is een experiment haha
En als het mislukt bestel ik een pizza!!
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
*zingt voor Isa
[..]
En nou hou ik erover op
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik even een niet zo'n zwaar dingetje zeggen?
Nee?
Ik doe het toch!
I feel prettySuperstrak met sjiek rokske, nylons (of panty's voor CF
) en elegante schoentjes en matching sieraden
![]()
Vooral die schoenen doen het 'm... na zolang platte stampers(gescheurde enkelbanden voor degenen die dat niet wisten) te hebben gedragen is dit zo heerlijk, en ik ben gelijk een stuk meer tevreden over mijn figuur
Dat is mijn nummerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat kan ik beter!
En als Jamie Oliver een marmeren steen gebruikt dan komt het goed, dit is ook marmer
pyamabroek check. slaapshirt check, dikke sokken check en hang op de bank met laptop, roosvicee en een dekentje om mijn voetenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik euh..
veeeeeeeeeeel te grote pyamabroek die als ik loop afzakt, slaapshirt, ochtendjas en sloffen
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef Isabeau het volgende:
ik heb niets aan, ik begon met een pyjamajasje maar dat was onhandig bij het deegkneden...
miss op de rijsttafelmeet heb ik het aan, ligt eraan wat voor weer het isquote:Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
MK: foto!
ik heb niets aan, ik begon met een pyjamajasje maar dat was onhandig bij het deegkneden...
mariahoevequote:Op zondag 8 februari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
waar in D_H woont DH eiks?
of andersom![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
nakend door 't huis lopen kan ik dus écht niet
Ik wel, maar ik doe het niet. Mij te koud.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Oh héérlijk! Binnenkort zijn ouders ook een week weg, dat wordt bloten konten galorequote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Vanaf 14 februari een week! Gezellig!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer was dat Lein, kom ik meehuppelen in m'n blote kont!
O ja, ik zoek nog een date voor 14 februariquote:Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Vanaf 14 februari een week! Gezellig!
Jij te lelijk?!?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat ik mezelf gewoon te lelijk vind om naakt door het huis te lopen. Nee, ik doe liefst zo snel mogelijk wat aan, als ik uit bed of onder de douche vandaan kom.
Je kan volgens de laatste mode hier toch ook gewoon naakt lopen?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hb alvast m'n hardloopkleren aangetrokken. Ik ga over een uur pas, maar ja. Om nou helemaal iets anders aan te trekken...
*heeft geen gordijnen en wel overburenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kan volgens de laatste mode hier toch ook gewoon naakt lopen?
Laat zien!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Wow, die steen is geniaal, mijn pizza's hebben er nog nooit zo uitgezien
ik ben in staat om een steengrill te gaan kopen, puur en alleen voor de steen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Wow, die steen is geniaal, mijn pizza's hebben er nog nooit zo uitgezien
Dat heb ik met de pastamachinequote:Op zondag 8 februari 2009 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
ik ben in staat om een steengrill te gaan kopen, puur en alleen voor de steen.
Ja, pastadeeg maken is serieuze businessquote:Op zondag 8 februari 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik gebruik 'm met regelmaatvind pasta maken echt geweldig (en therapeutisch)
Ik kan me zo maar voorstellen dat een speciale pizzasteen duurder is dan een steengrill bij de Blokkert! En het in feite exact hetzelfde is (de steen dus).quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben ook zo'n steengrillplaat... Alleen is de plaat ergens in DH achtergebleven![]()
Nou ja, ik koop wel een pizzasteen. Ooit.
same herequote:Op zondag 8 februari 2009 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat ik mezelf gewoon te lelijk vind om naakt door het huis te lopen. Nee, ik doe liefst zo snel mogelijk wat aan, als ik uit bed of onder de douche vandaan kom.
Ik heb die van mij ook 1 keer gebruikt! En gelijk gesloopt!quote:
Ziet er heerlijk uit.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pizza's zien er nooit zo uit, met zo'n lekkere korst en zo. Hij was overigens heerlijk knapperig met een flinterdunne en droge bodem. Mijn bodems worden altijd zompig, maar nu met die gloeihete steen dus niet.
wowquote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pizza's zien er nooit zo uit, met zo'n lekkere korst en zo. Hij was overigens heerlijk knapperig met een flinterdunne en droge bodem. Mijn bodems worden altijd zompig, maar nu met die gloeihete steen dus niet.
Lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
In D_H achtergebleven?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben ook zo'n steengrillplaat... Alleen is de plaat ergens in DH achtergebleven![]()
Nou ja, ik koop wel een pizzasteen. Ooit.
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In D_H achtergebleven?Dat moet een wilde avond zijn geweest!
O ja heerlijk inderdaad. Gewoon plukjes opsnoepen!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat denk ik ookIk vond de mozarella koud namelijk lekkerder dan warm op de pizza. Heb de helft van het bolletje koud opgesnoept
Ik kijk echt zelden TV, maar viel op exact hetzelfde moment in dat programmaquote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zap langs Life and Cooking en daar zit de dochter van Tineke de Nooy als gast. Zij is de 'vertraingsstem' van de NS. En het eerste dat ik dacht was: ze heeft geen biostabiel om!!![]()
Missen er wat letters bij de woorden in bold of heb ik de spinazie die op mijn pietsa zat nog in mijn ogenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zap langs Life and Cooking en daar zit de dochter van Tineke de Nooy als gast. Zij is de 'vertraingsstem' van de NS. En het eerste dat ik dacht was: ze heeft geen biostabiel om!!![]()
Ik zocht naar Smaken Verschillen, maar het is er niet opquote:Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kijk echt zelden TV, maar viel op exact hetzelfde moment in dat programma
Ah, geen idee!quote:Op zondag 8 februari 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Neeeheeee! Nico Haak was van de armband met magneetjes. Terwijl Nico in alle bladen stond om te vertellen hoe geweldig die armband was kreeg de arme man een heartattack en was niet meer. Dat was niet echt goeie reclame
Ik hoor het hem nog zeggen: "Ik doe 'm nooit meer af!"quote:Op zondag 8 februari 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Neeeheeee! Nico Haak was van de armband met magneetjes. Terwijl Nico in alle bladen stond om te vertellen hoe geweldig die armband was kreeg de arme man een heartattack en was niet meer. Dat was niet echt goeie reclame
Dus al die gezonde spullen die hij aanprees hielpen hem toch ook niet.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Oe die mike heb ik nooit gekend.
Wat jammer
Je was me voor ...quote:
Zeg, laat die koe hier niet staanquote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef Bluezz het volgende:
BOE!
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel maar ik neem de helft van de tijd niet op.![]()
Wij hebben hem toch op Fok! geadopteerd?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, ik dacht eigenlijk altijd dat je geadopteerd was. Geen idee waarom eigenlijk.
Waarschijnlijk komt er nu een heel ander antwoord dan ik verwacht, maar ik stel de vraag toch maar even:quote:Ik heb zojuist mijn Bruce Willis-fix weer gehadOh mèn.
Dan kijk ik een film met hem en dan heb ik weer even voldoende om een weekje op te teren, qua addictionquote:Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben hem toch op Fok! geadopteerd?
[..]
Waarschijnlijk komt er nu een heel ander antwoord dan ik verwacht, maar ik stel de vraag toch maar even:
wat is dat voor kinky-gedoe, zo'n Bruce Willis-fix?
Omdat ik zo eloquent ben in de Nederlansche Taal?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, ik dacht eigenlijk altijd dat je geadopteerd was. Geen idee waarom eigenlijk.
Psies, daarom!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik zo eloquent ben in de Nederlansche Taal?
De Die Hard-films zijn ge-wel-dig! Zo over the top en met zo veel humor!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Bruce Willis? Pulp fiction gekeken?
Verder ken ik eigenlijk weinig films met de beste man erin; nou ja, Die Hard. Maar die heb ik tot nogtoe aan me voorbij laten gaan
Nee joh, die man is zo leuk. Zelfspot is zo ongeveer zijn middle name en dat maakt hem zo'n bijzondere acteur temidden van al die Hollywood-ego's.quote:
Dat verbaast mij ook, keer op keer, als ik me dat realiseer!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
Bruce is leuk in The Whole Nine Yards! Leuke film, sowieso.
En Dude, het verbaast me hogelijk dat je Pulp Fiction nog niet hebt gezien! Zo'n cultfilm![]()
Afijn: beddekestijd!
Wat ie wel goed heeft gedaan is dat ie Demi Moorequote:Op maandag 9 februari 2009 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee joh, die man is zo leuk. Zelfspot is zo ongeveer zijn middle name en dat maakt hem zo'n bijzondere acteur temidden van al die Hollywood-ego's.
Maar het zijn wel hele hele hele lelijke kinders hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ie wel goed heeft gedaan is dat ie Demi Mooreaan wat kinderen heeft geholpen, die Duitser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2009 01:08:43 ]
Bruce?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt het nog altijd ergens induwen voor genot
Oraal.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:26 schreef k_man het volgende:
Waar duw jij dan zoal plakjes chorizo in Steer?
quote:
Krijg ik wel vaker te horen.quote:
Ik begon te kijken, maar ik vind 15 minuten te langquote:Op maandag 9 februari 2009 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijg ik wel vaker te horen.
Ik viel serieus van mijn stoel tijdens het zien van dit filmpje van het lachen. Ik weet alleen niet hoe leuk die is voor niet-Asian males.
Heb je het al weggegooid?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Je had begrepen dat het smerig smaakt? Weinig oraal genot dus.
"That's the problem! Asian males have such small..... confidence!"quote:Op maandag 9 februari 2009 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begon te kijken, maar ik vind 15 minuten te lang![]()
Terwijl ik meestal alles aan Aziatische mannen te kort vind
Gewoon slikken niet proeven dus. Oh ja, mond open richting de camera eerst.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Je had begrepen dat het smerig smaakt? Weinig oraal genot dus.
Ja maar 'zu' worden wel de nieuwe wereldmacht dus who cares about the fucking piemelsquote:Op maandag 9 februari 2009 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"That's the problem! Asian males have such small..... confidence!"
[..]
Sorry, mijn grens ligt bij de 35% kortingsproducten van de AH.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:41 schreef k_man het volgende:
Hé, er ligt hier een nauwelijks aangeroerd pakje chorizo in de vuilnisbak. Zonde!
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:41 schreef k_man het volgende:
Hé, er ligt hier een nauwelijks aangeroerd pakje chorizo in de vuilnisbak. Zonde!
dát had ik moeten doen.....quote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Succes met bellen!
Ik ga eens even dingen voorbereiden voor het eten van morgen. Zodat ik direct na het spinnen aan kan vallen. Mehn, wat een geplan!
beetje mijn menu van gister na doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister hele lekkere gewokte spruitjes met walnoten op! En nu ben ik brak, misselijk, heb ik hoofdpijn en zit ik op mijn werk.
En ik heb geen idee wat ik vanavond ga eten!
Iemand ideeen voor iets dat vooral snel en makkelijk is?
Ik kom niet verder dan biefstuk, aardappelschijfjes en een bak sla!
ik had laatst een heerlijke couscoussalade gemaakt met kip, walnoten, feta, peultjes en rucola. Was heerlijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in couscoussalade vanavond
kan je daar trouwens ook nog iets van groenvoer (sla ofzo) doorheen doen?
Dus couscous, tomaatjes, bosuitjes, feta, etc. en dan nog iets van rucola ofzo?
Het ziet er uit als kleine korreltjes die een gelijkenis hebben met rijst, tarly en aanverwanten... een no-go area dusquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Je kan trouwens de couscous met gemak vervangen door quinoa en dan dezelfde ingrediënten als in een couscoussalade toevoegen.
Voor lunch heb ik m'n zelfgebakken brood alquote:Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon voor jezelf maken als lunch Krnkje!![]()
En succes met jefilosofie
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, de Quinoia!Dat was toch mega-gezond ofzo?
Vast in het zonnatura schapquote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vanavond eens zoeken. Zou de C1000 of de AH het verkopen?
Ik heb het nog in huis! Hoe maak je het klaar? Wellen, net als couscous?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]iets met alle noodzakelijke aminozuren in 1, iets wat je normaal alleen bij dierlijke produkten vindt en dus heel gezond voor vegetariërs.
Bonne Maman?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik had vrijdag bij de Jumbo geweldig lekkere jam gehaald!Kiwi Kruisbessenjam met 100 gram fruit per 100 gram!
![]()
Geweldig lekker! Ben alleen het merk kwijt.
Nopez. Het was iets Duits. Ze hadden ook framboos/perzik en aarbei. Ik zoek het vanavond op!quote:
Ja dat is een beetje het punt: waar is het dan nog aangenaam. En ik heb maar een weekje, dus het moet een beetje een handzaam oord zijn, zeg maar.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, Schotland! In de herfst: Curacao? Is het in Tenerife dan nog zonnig? Of anders Gambia ofzo?
Zonnig, geschikt om ons er een weekje te vermaken, rust... dat is het zo ongeveer. Geen grote toeristische kermis, liefst een mooi huisje ergens of een kleinschalig hotel desnoods.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nopez. Het was iets Duits. Ze hadden ook framboos/perzik en aarbei. Ik zoek het vanavond op!![]()
Iets leuks in de herfst, waar moet het aan voldoen dude?
Behalve de paar daagjes Barcelona in mei/juni staat er hier ook nog geen vakantie gepland. We zullen in september/oktober w.s. gewoon een last minute naar een (ergens nog) warm oord boeken.:)quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is vooral om de batterij op te laden voor dat het weer winter wordt (Schotland kan net zo goed een druilerige vakantie worden. Niet erg, maar ik wil daarom dus graag in de herfst even naar de zon.)
Leuk, Barcelona!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve de paar daagjes Barcelona in mei/juni staat er hier ook nog geen vakantie gepland. We zullen in september/oktober w.s. gewoon een last minute naar een (ergens nog) warm oord boeken.:)
Heb ik ook aan zitten denken! En de temperaturen zijn daar goed rond die tijd!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Marokko is erg leuk Dude!
Ik was vooral erg weg van Essaouira en Marrakesh!
Ik heb toen een rondreis gemaakt door Marokko en alles ter plekke geregeld.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken! En de temperaturen zijn daar goed rond die tijd!
Ik zie echter altijd alleen maar van die all inclusive afschuwelijke resorts, als ik op Marokko google. Jij lijkt me daar ook geen type voor. Waar verbleef jij?
Klinkt goed en ik hou me zeer aanbevolen voor je info!!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb toen een rondreis gemaakt door Marokko en alles ter plekke geregeld.
In Essaouira hadden wij toen een appartement geregeld op het dak van een hotel.Gewoon uit de Lonely Planet. Ik ga vanavond even voor je zoeken hoe dat ook alweer heette.
Maar volgens mij zou vliegen op Marrakesh, daar een paar dagen blijven, dan met de bus naar Essaouira en daar een paar dagen blijven, een hele goede combinatie zijn.![]()
Je kunt heerlijk ronddwalen in Essaouira en Marrakesh.En in Essaouira kun je ontzettend toffe schilderijen kopen voor een paar tientjes.
je bedoeld je wil bluezz niet in een boerka stoppen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
Jordanië schijnt ook mooi te zijn, maar ja..ik heb het niet zo op Arabische landen.
Dat ook, plus dat ik als ik daar met m'n keppeltje op loop ook waarschijnlijk wat rare blikken krijg.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef cybermans het volgende:
je bedoeld je wil bluezz niet in een boerka stoppen?
Ik hoef ze niet aan te schaffen, heb ze al.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:53 schreef Liejannuh het volgende:
Dus je zou speciaal voor een bezoek aan een arabisch land een keppeltje aanschaffen Golfer? Hoe vroom van je!
Heb je dan onzichtbare ofzo? Als man van het geloof zou je 'm namelijk toch altijd moeten dragen.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet aan te schaffen, heb ze al.
Ik ben niet orthodox.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je dan onzichtbare ofzo? Als man van het geloof zou je 'm namelijk toch altijd moeten dragen.
Dus dan zou je er alleen eentje dragen in een synagoge?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dus dan zou je er alleen eentje dragen in een synagoge?
Dan is er dus geen probleem om naar een arabisch land op vakantie te gaan.
Ah, ok.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Weet ik, ben ook al eens in Turkije geweest.
Inclusief je opmerkingen die er na kwamen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
Jordanië schijnt ook mooi te zijn, maar ja..ik heb het niet zo op Arabische landen.
Het was allemaal niet zo serieus bedoelt.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Liejannuh het volgende:
Maar dan snap ik deze opmerking niet:
Inclusief je opmerkingen die er na kwamen.
Mooi woord: koketteren.quote:[b]Op maandag 9 februari 2009 16:16
Maar Golfer zit gewoon een beetje te koketteren met zijn afkomst
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was allemaal niet zo serieus bedoelt.
hoewel er wel een lichte ondertoon van waarheid speelt dat ik mij niet zo helemaal op mijn gemak voel in die landen
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.
Het zijn net mensen.
En ik hou er niet van als een geloof of een afkomst belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dan weer mijn wereldreizigersvisie ofzo.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?
Vuile poepchinees.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?
2/3 weken zo ongeveer denk ik!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude, wanneer en hoe lang ben je van plan naar Schotland te gaan?
Ohja, laat ik eens niet vergeten de boot te boeken vanaaf...
Ijmuiden-Newcastlequote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2/3 weken zo ongeveer denk ik!
Ligt er ook een beetje aan hoe lang ik mijn huis vol krijg met oppas, want ik wil de katten niet te lang helemaal alleen (afgezien van de betaalde voederdienst) laten.
Welke boot moet jij boeken?
wel een whisky toch doen... allemaal leuke distilleries bezoeken! (en daarna niet mogen rijden meer)quote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2/3 weken zo ongeveer denk ik!
Ligt er ook een beetje aan hoe lang ik mijn huis vol krijg met oppas, want ik wil de katten niet te lang helemaal alleen (afgezien van de betaalde voederdienst) laten.
Welke boot moet jij boeken?
Wanneer gaan jullie?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ijmuiden-Newcastle![]()
En wij gaan denk ik ook een week of 3. 2 is echt te kort!!
Nou... Ik denk dat de jodenhaat bij wel heel veel Arabieren met de paplepel is ingegoten, en behoorlijk diep zit. Maar volgens mij geldt dat enkel gelovige/praktiserende joden, geen mensen zoals golf die er weinig mee hebben, maar af en toe een beetje mee koketteren, omdat het interessant klinktquote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.
Het zijn net mensen.
En ik hou er niet van als een geloof of een afkomst belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dan weer mijn wereldreizigersvisie ofzo.
Ja, daar ontkom ik dan echt niet meer aan, aan de whisky.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
wel een whisky toch doen... allemaal leuke distilleries bezoeken! (en daarna niet mogen rijden meer)
Ik moet altijd in IJmuiden lachen als we daar rijden en dan het verkeersbord zien:quote:
Ik zou niet willen beweren dat Marokko mooier is. Ik denk dat ik Tunesië mooier vond.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Marokko is een mooi land. Sowieso mooier dan Tunesie, maar ik vind het volk wel vervelend en ik ben niet eens een blonde vrouw.
Ja goed is dat he! Ik krijg dan altijd zin om er 'ff heen te rijden'quote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet altijd in IJmuiden lachen als we daar rijden en dan het verkeersbord zien:
Newcastle, 1.2 km.
Gelukkig was het geen Iraanse Koerd ofzo. Dan had je nu een oor minder.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan mijn kapper uit Iran erg blij gemaakt door op te merken dat ik dus een Perzische kapper had, ipv een Arabische.
+ 1 inzichtvol Stereo.
Geen idee of dat zo is. Ik denk dat de meeste Arabieren voldoende handelsgeest bezitten om iedere toerist als een zak met geld te zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou... Ik denk dat de jodenhaat bij wel heel veel Arabieren met de paplepel is ingegoten, en behoorlijk diep zit. Maar volgens mij geldt dat enkel gelovige/praktiserende joden, geen mensen zoals golf die er weinig mee hebben, maar af en toe een beetje mee koketteren, omdat het interessant klinkt
En boek je je accomodatie(s) zelf?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De 3e of 4e week van Juli. Iig na 5 juli, anders mag Sam (de hond) het land niet in
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen Iraanse Koerd ofzo. Dan had je nu een oor minder.
Die gaat in de kofferbakquote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En boek je je accomodatie(s) zelf?
Dit voorjaar ga ik naar Iran.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:Gevoelige materie, jeweets
Ik wil nog wel 's naar Iran op vakantie, heb er veel goeds over gehoord! En ik zie dat je in Uzbekistan bent geweest, dat staat ook op mijn verlanglijstje! Liefst zzou ik samen met een vriendin daar gaan rondtrekken, zij komt uit die regio. Maar voorlopig zit ze nog volop in de kleine kindjes en vrees ik dat ik 't kan schudden.
Kramperen?quote:
Ik ben ook in beide landen geweest hoor. Ik vond Tunesie ook niet echt indrukwekkend.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou niet willen beweren dat Marokko mooier is. Ik denk dat ik Tunesië mooier vond.
Zie sig voor foto's van beide landen (en andere).
I know! AL hoop ik dat het na de volgende verkiezingen misschien iets makkelijker wordt.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit voorjaar ga ik naar Iran.![]()
Weet wel waar je aan begint, vooral als vrouw. Je moet altijd en overal een hoofddoekje dragen. Alleen in je hotelkamer mag het af. Zelfs op de foto's voor je visum moet je een hoofddoekje op hebben. Wij vliegen met Iran Air (of zoiets) en dat betekent dat je ook in het vliegtuig het hoofd al dient te bedekken.
Grote tent, wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |