abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65843390
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 februari 2009 @ 10:31:11 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65843407
Mogge

Oma is jarig , ik weet niet eens hou oud ze wordt . 73 ofzo.
Kortom zo gezellig bij oma schaatsen kijken .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65843544
Straks naar paps en mams.
pi_65844088
Gut zie nu pas dat ik CS ipv SC heb gedaan

Have fun Borisz en K-man
pi_65844569
Chat Slow Klinkt als een foute artiestennaam!

mogge allemaal..

Oh, is al geen mogge meer.. nou ja...
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 februari 2009 @ 13:13:32 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65844747
CS = Centrale Storing ?

SOL heeft die storing veroorzaakt .
  zondag 8 februari 2009 @ 13:19:40 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65844966
Bluezznaamtopic achter het CS
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 8 februari 2009 @ 13:22:19 #8
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65845092
TerugVindPeer
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65845111
CS

Ja doei.
pi_65846500
sorry... maar dat zijn de letters van mijn postcode

ik heb net ontbijt lunsj op bed gehad
pi_65846737
De enige echte meldt zich
Naamtopic

Net 3 kwartier me de tandjes gefietst zweet, heet en hijg, straks lekker in bad met een koppie thee als beloning.
pi_65846947
het sneeuwt hier
pi_65847624
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef mascara-klodder het volgende:
het sneeuwt hier
Hier niet
pi_65847680
hier niet
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:28:55 #15
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65847756
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
De enige echte meldt zich
Naamtopic

Net 3 kwartier me de tandjes gefietst zweet, heet en hijg, straks lekker in bad met een koppie thee als beloning.
Enne bij welke ploeg ga je rijden?
  zondag 8 februari 2009 @ 14:29:01 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65847763
Hier stralend zonnetje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65847798
hier ook niet

gammeler dan ik dacht dus ff een dagje rondhangen in mijn bedje en op de bank, kopjes thee drinkend en de poezen loom erbij .. de mr in de buurt , laptoppie en verder niets terwijl de mr straks lekker gaat koken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 februari 2009 @ 14:38:58 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65848131
Naar Oma toe , zijn er er optijd voor de belangrijkste ritten van de 5k dames.
pi_65848481
Mijn krachttraining bestond vandaag uit deeg kneden, pfff, m'n handen doen nu een beetje pijn

Heb mijn ouders afgebeld, ik ga morgen wel langs. Heb zo'n hekel aan sport op tv en ze kijken vandaag toch de hele dag schaatsen. Heb ook wat hoofdpijn, dus kan beter lekker morgen heen gaan.

Nog even wachten tot het deeg klaar is en de saus ingekookt en dan ga ik pizza maken

Geen sneeuw hier trouwens, wel héél veel zon Iedereen die gaat fietsen veel plezier en iedereen die gefietst heeft: geniet van je welverdiende kopje warmte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 8 februari 2009 @ 15:00:45 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65848941
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn krachttraining bestond vandaag uit deeg kneden, pfff, m'n handen doen nu een beetje pijn

Heb mijn ouders afgebeld, ik ga morgen wel langs. Heb zo'n hekel aan sport op tv en ze kijken vandaag toch de hele dag schaatsen. Heb ook wat hoofdpijn, dus kan beter lekker morgen heen gaan.

Nog even wachten tot het deeg klaar is en de saus ingekookt en dan ga ik pizza maken

Geen sneeuw hier trouwens, wel héél veel zon Iedereen die gaat fietsen veel plezier en iedereen die gefietst heeft: geniet van je welverdiende kopje warmte.
Klinkt als een heerlijk lanterfanter pizza-dagje Isa!
Nu nog iets aan je hoofdpijn doen. Neem een lekker glas wijn!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65849008
Ik heb al een glas wijn Daar had ik namelijk de gefruite uitjes mee afgeblust

Had alleen graag m'n pizza gedeeld met iemand Een heel weekend alleen zijn is toch niet zo superleuk als je het kan laten klinken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65849062
En hier hagelt het nu heel hard
pi_65849400
ik verveel me ook zo alleen echt helemaal kapot achja volgende week hele weekend werken dan ben ik tenminste niet alleen, de week daarop schijn ik jarig te zijn en ga ik met mams naar de huishoudbeurs op zondag
pi_65849450
ik wil ook hagel
Ja doei.
pi_65849484
Naar de huishoudbeurs is niet stoffig of saai meer hoor
pi_65849497
huishouden
Ja doei.
pi_65849586
Heb vorig jaar veel lol gehad Vooral met het trampolinespringen in zo'n harnasje
  zondag 8 februari 2009 @ 15:15:44 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65849614
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al een glas wijn Daar had ik namelijk de gefruite uitjes mee afgeblust

Had alleen graag m'n pizza gedeeld met iemand Een heel weekend alleen zijn is toch niet zo superleuk als je het kan laten klinken.
Oh. Ja ik kan rustig drie weken stik alleen zijn en me prima vermaken, maar ik ben een hele hele hele hele erge einzelganger. Als kind wilde ik al géén zuster, dokter, ballerina of actrice worden, maar 'kluizenares'.

Kop op lieve Isa.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65849670
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Naar de huishoudbeurs is niet stoffig of saai meer hoor
weet ik tis mn 3e keer al maar iedereen vindt het stom als je zegt dat je er naartoe gaat, maar ik vermaak me prima en zie mn mams niet zo vaak dus altijd wel gezellig, hele dag op stap met mams
pi_65849727
Kluizenares Wat zal dat verdienen Ik wilde dierenarts worden. Maar beesten praten zo weinig

Als je in een relatie zit dan is een dagje alleen heerlijk en zo. Vond ik ook. Nu ben ik het wel een beetje beu.
pi_65849822
Mogge! Veel te lang uitgeslapen wegens lichte dronkenschap gisteren op een feestje
Maar het was supergezellig. Zo eens een cheesecake bakken

Ik ben nog nooit naar de huishoudbeurs geweest, is dat raar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:22:21 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65849887
Ik kon ook altijd heel goed kluizenaartje spelen.
Kostte mij geen enkele moeite om mijzelf een paar dagen helemaal alleen op te sluiten en het huis niet eens uit te komen zonder een echt mens te spreken.

Maar ja...ik heb nu weer een vrouw.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65849962
ik ben er ook nooit geweest en voel er ook niet echt de behoefte toe..

wel over 3 weken naar de motorbeurs
Ja doei.
pi_65850181
Hier ook nog nooit naar de huishoudbeurs geweest, of de margriet winterfair ofzo? Hoorde van mijn moeder hoe dat was en was zo blij dat ik nee gezegd had toen ze me meevroeg

Ben trouwens ook altijd een soort alleenmens geweest, kon als kind al erg lang alleen mezelf vermaken, trok me ook bewust terug en toen ik op mezelf woonde kon ik ook alleen idd prima dágen zonder contact of wat dan ook.. Kan nu nog heel goed me alleen vermaken. maar ben verder toch meer een gezelschap mens geworden, alleen dus wel op mijn manier dus geen mensenmassa's enzo......

de mr is ook graag op zichzelf maar op de een of andere manier kunnen we dat ook als we wel samen zijn (in een auto ofzo ) dus das mooi

Maar idd zoals Isa zegt; alleen zijn een heel weekend terwijl diep in je hart je dat toch niet wilt, dát is klote.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65850222
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef kaasplankje het volgende:

Enne bij welke ploeg ga je rijden?
Dit is voor mij en mijn brakke lijf de limit, dus ik ga met de rollatorploeg
pi_65850415
t ruikt hier goddelijk, de mr heeft muffins gebakken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65850957
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:45:58 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65851015
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef DarkElf het volgende:
Hier ook nog nooit naar de huishoudbeurs geweest, of de margriet winterfair ofzo? Hoorde van mijn moeder hoe dat was en was zo blij dat ik nee gezegd had toen ze me meevroeg

Ben trouwens ook altijd een soort alleenmens geweest, kon als kind al erg lang alleen mezelf vermaken, trok me ook bewust terug en toen ik op mezelf woonde kon ik ook alleen idd prima dágen zonder contact of wat dan ook.. Kan nu nog heel goed me alleen vermaken. maar ben verder toch meer een gezelschap mens geworden, alleen dus wel op mijn manier dus geen mensenmassa's enzo......

de mr is ook graag op zichzelf maar op de een of andere manier kunnen we dat ook als we wel samen zijn (in een auto ofzo ) dus das mooi

Maar idd zoals Isa zegt; alleen zijn een heel weekend terwijl diep in je hart je dat toch niet wilt, dát is klote.
Ja daar is geen kut aan inderdaad.

De mister hier is een echte nerd en kan ook prima alleen zijn. We rommelen soms een hele zondag door het huis zonder elkaar veel te zien, zeker in weekenden waarop we het huis vol hebben gehad met bezoek. The day after is dan vaak heel rustig. Af en toe even een kop om de deur of een botsing op de gang, maar verder lekker ieder onze eigen gang. Ik ben daar wel blij om. Ik zou niet kunnen samenleven met iemand die almaar alles samen wil doen of de hele tijd goede gesprekken wil of zo. Juist een dag lekker je kop houden en elkaar alleen af en toe even een kus geven is fijn, vind ik. Maar hier makkelijk praten want er ís wel iemand en dat is gewoon een fijn basisgevoel.

Dus ik snap je wel hoor Isa en ik vind het hartstikke rot als ik je dat zie posten. Je alleen voelen is een rotgevoel!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65851124
Motorbeurs is leuk

Hier trouwens ook veel sneeuw, het blijft zelfs een beetje liggen!!

@ DE: dat samen alleen zijn ken ik! Heerlijk is dat als je iemand hebt waarmee je dat kan. Thijs en ik zijn beide ook op ons zelf en hebben niet de behoefte aan heel veel real life contact met veel mensen. Zo op internet is vaak wel genoeg

Maar nood gedwongen alleen zijn en je daardoor eenzaam voelen is kut ja
pi_65851127
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:

Maar hier makkelijk praten want er ís wel iemand en dat is gewoon een fijn basisgevoel.

Dus ik snap je wel hoor Isa en ik vind het hartstikke rot als ik je dat zie posten. Je alleen voelen is een rotgevoel!
Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.
pi_65851188
ik wil ook sneeuw, en regen en hagel

da's gezellig

maar nu zit ik hier vooral stil te zijn met René tegenover me die óók stil is en de radio op
Ja doei.
pi_65851209
Mijn deeg is trouwens belachelijk vermenigvuldigd (O+ gistjes ) en de steen die ik in de oven heb geschoven is over een half uurtje denk ik heet genoeg. Ik ben benieuwd
pi_65851356
ik ben ook benieuwd
Ja doei.
pi_65851438
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit is voor mij en mijn brakke lijf de limit, dus ik ga met de rollatorploeg
pi_65851478
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:

Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.
Dat is niet leuk Isa, vooral niet omdat het niet je eigen keuze was
pi_65851508
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef DarkElf het volgende:
t ruikt hier goddelijk, de mr heeft muffins gebakken hotdogjes opgewarmd
Maar ik zit aan het fruit en hou me sterk

Badderen
pi_65851547
Dikke kus voor Isa
  zondag 8 februari 2009 @ 15:59:10 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65851553
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En waar je onvrijwillig afstand van hebt gedaan. Ik denk dat dat ook nog meespeelt (kan ik me zo voorstellen). Een gevoel dat dit je overkomen is en je daar geen steek inbreng in had. (Sommige) mannen

Wat voor steen heb je in je oven Isa? Is dat speciaal voor pizza?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65851621
Nee, het is een steengrilsteen Maar ik dacht: het is een steen en die wordt heet en ik was benieuwd of dat iets doet want ik heb altijd een beetje slappe/niet gare bodems Dus het is een experiment haha

En als het mislukt bestel ik een pizza!!

(o, en mag de aandacht nu weer weg, want zooooo zielig ben ik nou ook weer niet, slechts een beetje lonely )
  zondag 8 februari 2009 @ 16:02:29 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65851647
Mijn ietwat brakke nerd zit met een poes op schoot zuchtend te studeren, zag ik net.
Daar ga ik een kopje thee voor zetten

En me dan heel gelukkig prijzen en dat ook tegen hem zeggen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65851705
oeh

het is nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel donker ineens hier
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 16:04:22 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65851719
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het is een steengrilsteen Maar ik dacht: het is een steen en die wordt heet en ik was benieuwd of dat iets doet want ik heb altijd een beetje slappe/niet gare bodems Dus het is een experiment haha

(o, en mag de aandacht nu weer weg, want zooooo zielig ben ik nou ook weer niet, slechts een beetje lonely )
O wat spannend! Volgens mij zou dat gewoon moeten werken!
Volgens mij bestaan er ook speciale pizza-stenen voor in de oven. Ik dacht dat je er zo eentje had. Jamie Oliver vond eens een stuk marmer tussen puin in zijn tuin en gebruikte dat voor onder pizza's.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65851732
*zingt voor Isa
quote:
Only the lonely

"Maybe tomorrow
A new romance"

En nou hou ik erover op
  zondag 8 februari 2009 @ 16:06:42 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65851809
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Isabeau het volgende:

Way to go, meid.
Bestel je dan gelijk ook een leuke pizzabesteller voor wat afleiding?
Poef.....gone! ©golfer
pi_65851859
Mag ik even een niet zo'n zwaar dingetje zeggen?

Nee?

Ik doe het toch!

I feel pretty Superstrak met sjiek rokske, nylons (of panty's voor CF ) en elegante schoentjes en matching sieraden

Vooral die schoenen doen het 'm... na zolang platte stampers(gescheurde enkelbanden voor degenen die dat niet wisten) te hebben gedragen is dit zo heerlijk, en ik ben gelijk een stuk meer tevreden over mijn figuur
pi_65851863
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Bluezz het volgende:
*zingt voor Isa
[..]

En nou hou ik erover op
dat kan ik beter!

En als Jamie Oliver een marmeren steen gebruikt dan komt het goed, dit is ook marmer
pi_65851895
MK: foto!
Ja doei.
pi_65851898
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik even een niet zo'n zwaar dingetje zeggen?

Nee?

Ik doe het toch!

I feel pretty Superstrak met sjiek rokske, nylons (of panty's voor CF ) en elegante schoentjes en matching sieraden

Vooral die schoenen doen het 'm... na zolang platte stampers(gescheurde enkelbanden voor degenen die dat niet wisten) te hebben gedragen is dit zo heerlijk, en ik ben gelijk een stuk meer tevreden over mijn figuur
lekker toch! Ik heb het tegenovergestelde 'aan'
pi_65851984
oeh op een steen Isa! das een goed idee ja, laatst zag ik Jamie dat doen idd.... ben benieuwd hoe het je bevalt.

ons deeg (en nee ik wist niets van een cul wedstrijd pizza bakken) staat ook te rijzen. eigengemaakte pizza is zo lekker

Verder zit de mr nu te lezen en ik kijk rugby Ik zeg af en toe wat, hij zegt dan Mmm.. en iedereen is blij

en mijn wangen zijn nog steeds mooi rood en als ik opsta heb ik headrushes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65851985
ik ga mezelf eens uit mn pyjama hijsen en naar de ah
pi_65851996
ik euh..

veeeeeeeeeeel te grote pyamabroek die als ik loop afzakt, slaapshirt, ochtendjas en sloffen
Ja doei.
pi_65852042
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
pi_65852075
ik heb niets aan, ik begon met een pyjamajasje maar dat was onhandig bij het deegkneden...
pi_65852077
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat kan ik beter!

En als Jamie Oliver een marmeren steen gebruikt dan komt het goed, dit is ook marmer
Dat is mijn nummer

paar jaar geleden was ik ook allenig, uitgenodigd voor feestje enzo, maar ik had geen zin. En toen kwam dat nr terwijl ik op de bank zat, wijntje of whatever had ik erbij en buiten druilerig weer en toen moest ik zo huilen...daarna kreeg ik de slappe in mijn eentje omdat ik zo'n BG moment had letterlijk
pi_65852085
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik euh..

veeeeeeeeeeel te grote pyamabroek die als ik loop afzakt, slaapshirt, ochtendjas en sloffen
pyamabroek check. slaapshirt check, dikke sokken check en hang op de bank met laptop, roosvicee en een dekentje om mijn voeten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65852112
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef Isabeau het volgende:
ik heb niets aan, ik begon met een pyjamajasje maar dat was onhandig bij het deegkneden...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65852166
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
miss op de rijsttafelmeet heb ik het aan, ligt eraan wat voor weer het is
pi_65852180
waar in D_H woont DH eiks?

of andersom
Ja doei.
pi_65852185
quote:
pi_65852219
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
waar in D_H woont DH eiks?

of andersom
mariahoeve
pi_65852230
ah, ok
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 16:25:12 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65852554
quote:

The naked chef!

Pics!
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 8 februari 2009 @ 16:26:01 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65852589
quote:
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65852610
nakend door 't huis lopen kan ik dus écht niet
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 16:27:09 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65852645
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ook niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65852793
Dag sgatjens.... richting Delft
  zondag 8 februari 2009 @ 16:36:28 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65853008
quote:
Ik wel, maar ik doe het niet. Mij te koud.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65853294
quote:
Oh héérlijk! Binnenkort zijn ouders ook een week weg, dat wordt bloten konten galore
pi_65853322
Zo, pizza in de oven (met keukenschort aan ) Ik ben benieuwd, het was nog even passen en meten om de bodem goed op de steen te krijgen, maar het ziet er prachtig uit. Heb wat ingrediënten geschrapt anders werd het te vol. Helft van het deeg in de diepvries gedaan, weet iemand hoe lang dat houdbaar is?

Ik vind naakt door huis lopen heerlijk, alleen normaal vind ik het veel te koud. Ik heb de kachel eigenlijk altijd op max 18 graden, alleen nu wat hoger om het deeg te laten rijzen.
pi_65853353
Wanneer was dat Lein, kom ik meehuppelen in m'n blote kont!
pi_65853456
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer was dat Lein, kom ik meehuppelen in m'n blote kont!
Vanaf 14 februari een week! Gezellig!
  zondag 8 februari 2009 @ 16:50:00 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65853470
Ik denk dat ik mezelf gewoon te lelijk vind om naakt door het huis te lopen. Nee, ik doe liefst zo snel mogelijk wat aan, als ik uit bed of onder de douche vandaan kom.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65853518
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:

Vanaf 14 februari een week! Gezellig!
O ja, ik zoek nog een date voor 14 februari (en nee, ik bedoel jou niet )
Ik zal eens kijken wanneer ik langs kan komen, ik zal vast wel een dagje vrij zijn.
pi_65853560
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat ik mezelf gewoon te lelijk vind om naakt door het huis te lopen. Nee, ik doe liefst zo snel mogelijk wat aan, als ik uit bed of onder de douche vandaan kom.
Jij te lelijk?!? Mal mens.

Ik vind mezelf naakt mooier dan met kleren aan. Met kleren vind ik mezelf dik en naakt heb ik een mooi Venusfiguur met brede heupen, een taille en zo
pi_65853614
Ik hb alvast m'n hardloopkleren aangetrokken. Ik ga over een uur pas, maar ja. Om nou helemaal iets anders aan te trekken...
  zondag 8 februari 2009 @ 16:56:03 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65853690
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hb alvast m'n hardloopkleren aangetrokken. Ik ga over een uur pas, maar ja. Om nou helemaal iets anders aan te trekken...
Je kan volgens de laatste mode hier toch ook gewoon naakt lopen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_65853841
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Je kan volgens de laatste mode hier toch ook gewoon naakt lopen?
*heeft geen gordijnen en wel overburen
pi_65853909
Wow, die steen is geniaal, mijn pizza's hebben er nog nooit zo uitgezien
  zondag 8 februari 2009 @ 17:04:34 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65853998
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Laat zien!
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 8 februari 2009 @ 17:07:56 #90
80089 kres
Komt goed...
pi_65854085
Hi there....

Ik lees dat sommige van ons hier graag de "The Naked Chef" uithangen..
(naakt lopen in huis ? Heeft wel wat...)

Nou tot straks.. FF bij mama langs...

Weekend is ook weer bijna om. Morgen weer aan de slag.
(straks nog wat huiswerk maken voor mijn werk.... )
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
  zondag 8 februari 2009 @ 17:13:03 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65854251
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Isabeau het volgende:
ik ben in staat om een steengrill te gaan kopen, puur en alleen voor de steen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65854261
Ik ben naakt in bad gaan zitten En nu mijn lekkere housepakkie an
En de bar is net open gegaan

Ben ook benieuwd naar de pietsa
pi_65854262
ben benieuwd

is het een steengrillsteen?
Ja doei.
pi_65854300
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:

ik ben in staat om een steengrill te gaan kopen, puur en alleen voor de steen.
Dat heb ik met de pastamachine
We hebben nu wat mooie kookgadgets boven op de mooie kast, en ik vind het gewoon leuk staan.
Hoef er eigenlijk niets mee
pi_65854315
pastamachine
Ja doei.
pi_65854338
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
pastamachine
1X gebruikt
pi_65854368
ik gebruik 'm met regelmaat vind pasta maken echt geweldig (en therapeutisch)
Ja doei.
pi_65854389
Eindelijk een doel gevonden voor die steengrilsteen want ik vind steengrillen stom

Ff foto's uploaden hoor.
pi_65854509
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik gebruik 'm met regelmaat vind pasta maken echt geweldig (en therapeutisch)
Ja, pastadeeg maken is serieuze business
Ik maak altijd een berg en vries allemaal kleine balletjes in.
pi_65854554
Wij hebben ook zo'n steengrillplaat... Alleen is de plaat ergens in DH achtergebleven
Nou ja, ik koop wel een pizzasteen. Ooit.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:30:05 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65854793
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben ook zo'n steengrillplaat... Alleen is de plaat ergens in DH achtergebleven
Ik kan me zo maar voorstellen dat een speciale pizzasteen duurder is dan een steengrill bij de Blokkert! En het in feite exact hetzelfde is (de steen dus).
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 8 februari 2009 @ 17:31:32 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65854834
Nou je wordt bedankt Isa.
Het geplande avondeten blijft nog een dagje in de koelkast staan, want we gaan bij de echte Italiaan in ons dorp straks dus pizza's bestellen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65855091
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
same here
pi_65855168
sorry!!

Ik ben even aan het worstelen met de foto's, eerste keer dat ik foto's van deze camera haal en ik probeerde het met het speciale vakje voor de kaart, maar dat lukt me niet.
pi_65855179
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

1X gebruikt
Ik heb die van mij ook 1 keer gebruikt! En gelijk gesloopt!
Dus hij is gister in de container verdwenen.
pi_65855353

Mijn pizza's zien er nooit zo uit, met zo'n lekkere korst en zo. Hij was overigens heerlijk knapperig met een flinterdunne en droge bodem. Mijn bodems worden altijd zompig, maar nu met die gloeihete steen dus niet.
pi_65855371
Hmm, het bord is overigens van megapizzaformaat, maar nu lijkt het of ik een miniminidingetje heb gemaakt
pi_65855428
ziet er goed uit hoor
  zondag 8 februari 2009 @ 17:54:01 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65855495
Oeh!

Wat had je er allemaal op Isa?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65855504
Ziet er goed uit Isa!
Ga ik ook eens proberen!

Welk recept voor de bodem heb je gebruikt? Dat recept wat anderhalf uur moest staan?
Ik had gister een recept voor de bodem wat echt eeuwen duurde, alleen begon ik pas om 7 uur met het eten maken. Resultaat: om 10 uur was de pizza klaar.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:56:06 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65855569
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn pizza's zien er nooit zo uit, met zo'n lekkere korst en zo. Hij was overigens heerlijk knapperig met een flinterdunne en droge bodem. Mijn bodems worden altijd zompig, maar nu met die gloeihete steen dus niet.
Ziet er heerlijk uit.
Ik heb net gebeld naar de Italiaan. Kan over 20 minuten onze pizza's ophalen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65855663
quote:
[ afbeelding ]

wow

dat mag je me een keer leren
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 18:10:29 #113
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65855961
quote:
[ afbeelding ]

Lekker
  zondag 8 februari 2009 @ 18:11:34 #114
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65855992
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
In D_H achtergebleven? Dat moet een wilde avond zijn geweest!
pi_65856089
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken (pizza)

Voor mijn hele review

Toch nog wat nuttigs gedaan vandaag
  zondag 8 februari 2009 @ 18:17:53 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65856157
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

In D_H achtergebleven? Dat moet een wilde avond zijn geweest!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 8 februari 2009 @ 18:24:49 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65856320
Mooi verslag Isa en ik denk inderdaad ook dat je de volgende keer best supermarkt (buffalo)mozzarella kan gebruiken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65856366
Dat denk ik ook Ik vond de mozarella koud namelijk lekkerder dan warm op de pizza. Heb de helft van het bolletje koud opgesnoept
  zondag 8 februari 2009 @ 18:33:57 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65856547
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat denk ik ook Ik vond de mozarella koud namelijk lekkerder dan warm op de pizza. Heb de helft van het bolletje koud opgesnoept
O ja heerlijk inderdaad. Gewoon plukjes opsnoepen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65856749
Ik zap langs Life and Cooking en daar zit de dochter van Tineke de Nooy als gast. Zij is de 'vertraingsstem' van de NS. En het eerste dat ik dacht was: ze heeft geen biostabiel om!!
  zondag 8 februari 2009 @ 18:49:34 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65857080
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zap langs Life and Cooking en daar zit de dochter van Tineke de Nooy als gast. Zij is de 'vertraingsstem' van de NS. En het eerste dat ik dacht was: ze heeft geen biostabiel om!!
Ik kijk echt zelden TV, maar viel op exact hetzelfde moment in dat programma
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 8 februari 2009 @ 18:52:50 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65857199
*burb*
Ook al hadden we het maken ervan over gelaten aan de Italiaan, ook onze pizza smaakte weer prima.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65857332
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Missen er wat letters bij de woorden in bold of heb ik de spinazie die op mijn pietsa zat nog in mijn ogen
pi_65857408
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik kijk echt zelden TV, maar viel op exact hetzelfde moment in dat programma
Ik zocht naar Smaken Verschillen, maar het is er niet op

En Bluezz, mijn g is kapot En in biostabiel mist niets, toch?
pi_65857440
Vertragingsstem moet het dus zijn?
Maar wat is biostabiel?

pi_65857557
Je weet niet wat de biostabiel is? (ik zie het alweer: véél te veel telsell en dergelijke gekeken in mijn nachtdiensten )

Mevr. De Nooy prees op telsell de biostabiel-ketting aan. Een magneetje in een lelijk hulsje die je kon genezen van werkelijk alles! Van De Borderline t/m kanker. Maar dat laatste mochten ze niet meer zeggen van de rechter
pi_65857707
Nico Haak was toch ook van de Bio Stabiel?
pi_65857737
Oh je zegt Bio Stabiel
Ik heb het net in allerlei klemtónen uitgesproken

bios tabiel
pi_65857746
Neeeheeee! Nico Haak was van de armband met magneetjes. Terwijl Nico in alle bladen stond om te vertellen hoe geweldig die armband was kreeg de arme man een heartattack en was niet meer. Dat was niet echt goeie reclame
pi_65857877
De armband van Nico:

De ketting van Tineke:
pi_65858061
ziet er goed uit isa, wij schuiven net onze pizza's de oven in... ben benieuwd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65858096
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Neeeheeee! Nico Haak was van de armband met magneetjes. Terwijl Nico in alle bladen stond om te vertellen hoe geweldig die armband was kreeg de arme man een heartattack en was niet meer. Dat was niet echt goeie reclame
Ah, geen idee! Ik dacht dat die armband ook de bio stabiel heette! Maar dat is dus kennelijk een ketting. Sorry, niet mijn circuit.
pi_65858149
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor het hem nog zeggen: "Ik doe 'm nooit meer af!"
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65858162
Toen ik begon met werken in het ziekenhuis was er nog geen internet aanwezig en had ik de hele nacht de tv aanstaan. Nog geen erotische reclame, maar alleen maar van die telsell programma's. Ik ken ze allemaal uit die periode
pi_65858829
Met Mike Levey!

[ Bericht 59% gewijzigd door MuadDib op 08-02-2009 19:49:06 ]
pi_65858950
Amazing Mike RIP
pi_65859030
Ja, helaas is Amazing Mike overleden
  zondag 8 februari 2009 @ 19:52:47 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65859114
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Ja, helaas is Amazing Mike overleden
Dus al die gezonde spullen die hij aanprees hielpen hem toch ook niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65859242
Ik meen dat het longkanker was wat hem genekt heeft en dat dat veroorzaakt is door dat hij rookte als een schoorsteen.. Maar dat kunnen ook wilde geruchten zijn geweest.
pi_65859279
Volgens mij was er toen nog niet zo'n Health Cultus als nu Dus Mike deed aan verfhulpmiddeltjes en schoonmaakspullen Hij deed ook nog mee met Friends, zo leuk!
pi_65859512
pi_65859909
Oe die mike heb ik nooit gekend.
Wat jammer
  zondag 8 februari 2009 @ 20:26:33 #144
80089 kres
Komt goed...
pi_65860280
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Oe die mike heb ik nooit gekend.
Wat jammer

En dit ken jij niet ?
Onder welke (pizza)steen heb jij geleefd....
  zondag 8 februari 2009 @ 20:28:17 #145
80089 kres
Komt goed...
pi_65860354
quote:
Je was me voor ...

Ik heb de kortingskaarten gedeelte gevonden. Ga van de week een ophalen... thanks...
pi_65860387
cool
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 februari 2009 @ 20:57:44 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65861310

Verjaardag bij Oma was gezellig .
pi_65862099
Owwwwww die its amazing mike wel eens wat van gezien ja
Ik kom uit het stenen tijdperk Kres, je weetzzzzzz

Ha die boris
pi_65865382
BOE!
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 februari 2009 @ 22:51:16 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65865493
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef Bluezz het volgende:
BOE!
Zeg, laat die koe hier niet staan
pi_65865545
Boe terug
pi_65865793
Mag ik hier even heel erg ontopic mededelen dat ik echt een FAB cheesecake heb gebakken? Met limoen en veel witte chocolade en diepvriesframbozen (die allemaal omhoog kwamen drijven in de oven ).
Lekkah

Die pizzafoto's zien er goed uit, zeg Toch maar zo'n steen gebruiken, dan!
pi_65866131
dat klinkt erg goed CF
  zondag 8 februari 2009 @ 23:12:10 #154
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_65866308
Lekker CF

Ik heb een kantonese wokschotel gemaakt (hm, ben kantonees en heb een wok gebruikt, erg authentiek dus ) en ik stel al de hele avond mijn wekelijkse telefoontje naar mijn ouders uit.
Confidence through competence
pi_65866347
En nu is het te laat voor het telefoontje... Of bel je altijd op zondag, en zijn ze nog wakker in afwachting?

En wat zit er in een kantonese wokschotel?
  zondag 8 februari 2009 @ 23:17:07 #156
55709 Stereotomy
pi_65866521
Kip, verschillende groente (chop suey of tjap tjoi ), knoflook en noodles heb ik deze keer gebruikt. Met oestersaus en nog een beetje sesamolie eroverheen sprenkelen op het bord. Lekker.

En ik bel nu wel ff.
pi_65866686
Vergeet niet te stemmen in het CUL-wedstrijd topic!
Life is too short not to have fun
pi_65866773
Succes met bellen!

Ik ga eens even dingen voorbereiden voor het eten van morgen. Zodat ik direct na het spinnen aan kan vallen. Mehn, wat een geplan!
  zondag 8 februari 2009 @ 23:30:13 #159
55709 Stereotomy
pi_65867081
Gebeld.

Moet ook wel zeggen dat er ook een taalbarrieretje er zich begint op te hopen, aangezien ik niet elke dag meer die taal spreek zoals vroeger.

Denk dat mijn ouders wel een beetje jaloers waren op mijn tante uit Los Angeles tijdens het banket na de bruiloft van mijn neef, want daar kletste ik honderduit mee in het Engels. On the other hand, háár kinderen spreken helemaal geen Chinees meer, waardoor ze alles in het Engels moet doen.
pi_65867441
Bellen ze jou wel eens steer
  zondag 8 februari 2009 @ 23:39:58 #161
55709 Stereotomy
pi_65867465
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Bellen ze jou wel eens steer
Jawel maar ik neem de helft van de tijd niet op.
pi_65867522

pi_65867559
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jawel maar ik neem de helft van de tijd niet op.
  zondag 8 februari 2009 @ 23:45:15 #164
55709 Stereotomy
pi_65867692
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Aaah, iets naar rechts graag.
pi_65867704
truste allemaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 8 februari 2009 @ 23:45:56 #166
55709 Stereotomy
pi_65867717
Dag DE
pi_65867858
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Aaah, iets naar rechts graag.
  zondag 8 februari 2009 @ 23:54:55 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65868027
Steer, ik dacht eigenlijk altijd dat je geadopteerd was. Geen idee waarom eigenlijk.

Ik heb zojuist mijn Bruce Willis-fix weer gehad Oh mèn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 8 februari 2009 @ 23:58:23 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65868124
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, ik dacht eigenlijk altijd dat je geadopteerd was. Geen idee waarom eigenlijk.
Wij hebben hem toch op Fok! geadopteerd?
quote:
Ik heb zojuist mijn Bruce Willis-fix weer gehad Oh mèn.
Waarschijnlijk komt er nu een heel ander antwoord dan ik verwacht, maar ik stel de vraag toch maar even:

wat is dat voor kinky-gedoe, zo'n Bruce Willis-fix?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 februari 2009 @ 00:01:19 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65868213
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij hebben hem toch op Fok! geadopteerd?
[..]

Waarschijnlijk komt er nu een heel ander antwoord dan ik verwacht, maar ik stel de vraag toch maar even:

wat is dat voor kinky-gedoe, zo'n Bruce Willis-fix?
Dan kijk ik een film met hem en dan heb ik weer even voldoende om een weekje op te teren, qua addiction

Ik aanbid de man.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 00:01:41 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65868219
Om zijn innerlijk hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 00:01:45 #172
55709 Stereotomy
pi_65868223
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Omdat ik zo eloquent ben in de Nederlansche Taal?
  maandag 9 februari 2009 @ 00:02:54 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65868249
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Omdat ik zo eloquent ben in de Nederlansche Taal?
Psies, daarom!

Nee, ik dacht het ooit eens gelezen te hebben hier. Waarschijnlijk dingen door elkaar gehaald.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65868259
Bruce Willis? Pulp fiction gekeken?
Verder ken ik eigenlijk weinig films met de beste man erin; nou ja, Die Hard. Maar die heb ik tot nogtoe aan me voorbij laten gaan
  maandag 9 februari 2009 @ 00:04:37 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65868290
Bruce Wileens?
Overrated.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 februari 2009 @ 00:05:59 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65868337
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Bruce Willis? Pulp fiction gekeken?
Verder ken ik eigenlijk weinig films met de beste man erin; nou ja, Die Hard. Maar die heb ik tot nogtoe aan me voorbij laten gaan
De Die Hard-films zijn ge-wel-dig! Zo over the top en met zo veel humor!
En ik ben echt zo'n filmhuis-snob hoor, maar de Die Hard-reeks vind ik verschrikkelijk leuk!

Pulp Fiction niet gezien nog!

Ik zag Bruce voor het eerst in Moonlighting
En Arty had daar laatst een paar afleveringen van weten op te snorren. Zó leuk!

O misschien ken je The Sixth Sense? Die is dan weer niet grappig, maar wel mooi.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 00:08:13 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65868394
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:04 schreef golfer het volgende:
Bruce Wileens?
Overrated.
Nee joh, die man is zo leuk. Zelfspot is zo ongeveer zijn middle name en dat maakt hem zo'n bijzondere acteur temidden van al die Hollywood-ego's.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65868430
Bruce is leuk in The Whole Nine Yards! Leuke film, sowieso.

En Dude, het verbaast me hogelijk dat je Pulp Fiction nog niet hebt gezien! Zo'n cultfilm

Afijn: beddekestijd!
  maandag 9 februari 2009 @ 00:12:34 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65868497
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
Bruce is leuk in The Whole Nine Yards! Leuke film, sowieso.

En Dude, het verbaast me hogelijk dat je Pulp Fiction nog niet hebt gezien! Zo'n cultfilm

Afijn: beddekestijd!
Dat verbaast mij ook, keer op keer, als ik me dat realiseer!

Welterusten CF!

En ik ga The Whole Nine Yards even op de bestellijst zetten bij de mister!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 00:17:44 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65868612
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:

Nee joh, die man is zo leuk. Zelfspot is zo ongeveer zijn middle name en dat maakt hem zo'n bijzondere acteur temidden van al die Hollywood-ego's.
Wat ie wel goed heeft gedaan is dat ie Demi Moore aan wat kinderen heeft geholpen, die Duitser.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 februari 2009 @ 00:24:32 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65868766
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat ie wel goed heeft gedaan is dat ie Demi Moore aan wat kinderen heeft geholpen, die Duitser.
Maar het zijn wel hele hele hele lelijke kinders hoor.

Demi Moore vind ik ook al zo leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65869512
Ik heb chorizo in huis, van de Dirk. En daar zit een héél vies bijsmaakje aan.

De Hollander in mij vindt het zonde om dat pakje zo maar weg te flikkeren. De eter in mij weigert die vieze troep verder op te eten. Dus over een jaar ligt het nog in de koelkast.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2009 01:08:43 ]
  maandag 9 februari 2009 @ 01:08:37 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65869524
Jemig, weggooien hoor. Chorizo is om te snoepen en als het niet lekker smaakt, voldoet het dus niet aan de functie-eisen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 01:22:47 #184
55709 Stereotomy
pi_65869710
Je kunt het nog altijd ergens induwen voor genot
pi_65869764
Waar duw jij dan zoal plakjes chorizo in Steer?
  maandag 9 februari 2009 @ 01:26:37 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65869774
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt het nog altijd ergens induwen voor genot
Bruce?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 01:26:43 #187
55709 Stereotomy
pi_65869776
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:26 schreef k_man het volgende:
Waar duw jij dan zoal plakjes chorizo in Steer?
Oraal.
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Bruce?
  maandag 9 februari 2009 @ 01:28:37 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65869806
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oraal.
[..]

[ afbeelding ]

Not my kind of Bruce
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 01:29:53 #189
55709 Stereotomy
pi_65869818
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Not my kind of Bruce
Krijg ik wel vaker te horen.

Ik viel serieus van mijn stoel tijdens het zien van dit filmpje van het lachen. Ik weet alleen niet hoe leuk die is voor niet-Asian males.
  maandag 9 februari 2009 @ 01:34:12 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65869862
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Krijg ik wel vaker te horen.

Ik viel serieus van mijn stoel tijdens het zien van dit filmpje van het lachen. Ik weet alleen niet hoe leuk die is voor niet-Asian males.
Ik begon te kijken, maar ik vind 15 minuten te lang

Terwijl ik meestal alles aan Aziatische mannen te kort vind
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65869870
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
Oraal.
Je had begrepen dat het smerig smaakt? Weinig oraal genot dus.
  maandag 9 februari 2009 @ 01:35:59 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65869879
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:34 schreef k_man het volgende:

[..]

Heb je het al weggegooid?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 01:36:26 #193
55709 Stereotomy
pi_65869889
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik begon te kijken, maar ik vind 15 minuten te lang

Terwijl ik meestal alles aan Aziatische mannen te kort vind
"That's the problem! Asian males have such small..... confidence!"
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:34 schreef k_man het volgende:

[..]

Gewoon slikken niet proeven dus. Oh ja, mond open richting de camera eerst.
  maandag 9 februari 2009 @ 01:39:09 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65869909
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

"That's the problem! Asian males have such small..... confidence!"
[..]

Ja maar 'zu' worden wel de nieuwe wereldmacht dus who cares about the fucking piemels
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65869932
Hé, er ligt hier een nauwelijks aangeroerd pakje chorizo in de vuilnisbak. Zonde!
  maandag 9 februari 2009 @ 01:47:54 #196
55709 Stereotomy
pi_65870001
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:41 schreef k_man het volgende:
Hé, er ligt hier een nauwelijks aangeroerd pakje chorizo in de vuilnisbak. Zonde!
Sorry, mijn grens ligt bij de 35% kortingsproducten van de AH.
  maandag 9 februari 2009 @ 01:48:07 #197
55709 Stereotomy
pi_65870004
Und, zu Bett
  maandag 9 februari 2009 @ 01:49:16 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65870017
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:41 schreef k_man het volgende:

Decadentie I lufs it
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 01:50:12 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65870021
En truste stereo
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65871014
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Succes met bellen!

Ik ga eens even dingen voorbereiden voor het eten van morgen. Zodat ik direct na het spinnen aan kan vallen. Mehn, wat een geplan!
dát had ik moeten doen.....

*zucht*

nu ben ik vanavond afhankelijk van wat Rene in elkaar flanst
Ja doei.
pi_65871877
Ik heb gister hele lekkere gewokte spruitjes met walnoten op! En nu ben ik brak, misselijk, heb ik hoofdpijn en zit ik op mijn werk.
En ik heb geen idee wat ik vanavond ga eten!
Iemand ideeen voor iets dat vooral snel en makkelijk is?
Ik kom niet verder dan biefstuk, aardappelschijfjes en een bak sla!

pi_65872144
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb gister hele lekkere gewokte spruitjes met walnoten op! En nu ben ik brak, misselijk, heb ik hoofdpijn en zit ik op mijn werk.
En ik heb geen idee wat ik vanavond ga eten!
Iemand ideeen voor iets dat vooral snel en makkelijk is?
Ik kom niet verder dan biefstuk, aardappelschijfjes en een bak sla!

beetje mijn menu van gister na doen Alleen waren het aardappelwafeltjes van appie ( in de oven, want ovenplaat is sneller schoon dan koekenpan (en ook nog eens minder vet)). De salade had ik om vier uur al weggewerkt want ik rammelde gigantisch.

Woknoedels met roerei en korianderDit is een erg lekkere vind ik
pi_65872183
ik heb zin in couscoussalade vanavond

kan je daar trouwens ook nog iets van groenvoer (sla ofzo) doorheen doen?

Dus couscous, tomaatjes, bosuitjes, feta, etc. en dan nog iets van rucola ofzo?
Ja doei.
  maandag 9 februari 2009 @ 09:25:17 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65872209
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in couscoussalade vanavond

kan je daar trouwens ook nog iets van groenvoer (sla ofzo) doorheen doen?

Dus couscous, tomaatjes, bosuitjes, feta, etc. en dan nog iets van rucola ofzo?
ik had laatst een heerlijke couscoussalade gemaakt met kip, walnoten, feta, peultjes en rucola. Was heerlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65872293
klinkt als een plan
Ja doei.
pi_65872300
goeiemorgen

voor vanavond ga ik straks een rode paprikasoep maken, lekker met oa zwarte olijven en rozemarijn, lekkere olie en natuurlijk ontvelde rode paprika's en erbij wat ciabatta met goeie olijfolie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 februari 2009 @ 09:36:06 #207
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65872383
Morguh...
Ik moet echt studeren (aka. een berg leesvoer wegwerken) maar mijn motivatie geeft er weer eens de brui aan... En met een (nog steeds) duf hoofd van de griep die niet weg is, schiet het niet echt op...
AARGH!
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_65872389
Couscous salades!
Recept daar graag posten Nynke!
Tot nu toe staan er vooral recepten in voor de "klassieke" couscoussalade.

Misschien vanavond alvast maken voor morgen! Wil vanavond en morgenavond naar de sportschool gelijk uit mijn werk.
  maandag 9 februari 2009 @ 09:37:34 #209
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65872411
Ooh, wel leuk; ik ben helemaal into brood bakken
Laatste paar dagen heb ik al krentenbollen, zachte witten bolletjes, harde bruine bolletjes (die zacht moesten zijn ) en een zonnebloembrood gemaakt... allemaal super goed gelukt en lekker
  maandag 9 februari 2009 @ 09:39:20 #210
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65872443
En ik wil ook couscous salade... en dingen met rijst...
Maar walgt ervan

Zow... genoeg gezeik... tijd om een stuk filosofie te gaan lezen...
pi_65872671
ik ga straks maar's meedelen dat we daar een gigantische hoeveelheid van gaan maken vanavond

zodat ik ook nog twee dagen een semi-gezonde lunch heb
Ja doei.
pi_65872708
Gewoon voor jezelf maken als lunch Krnkje!
En succes met je filosofie
pi_65873276
couscous salade staat hier ook snel weer op t menu, maar morgen ga ik eerst een kikkererwten salade maken met lekkere feta en koriander en bladpeterselie en nog wat dingen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65873428
Je kan trouwens de couscous met gemak vervangen door quinoa en dan dezelfde ingrediënten als in een couscoussalade toevoegen.
pi_65873470
Owja, de Quinoia! Dat was toch mega-gezond ofzo?
  maandag 9 februari 2009 @ 10:29:56 #216
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65873541
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Je kan trouwens de couscous met gemak vervangen door quinoa en dan dezelfde ingrediënten als in een couscoussalade toevoegen.
Het ziet er uit als kleine korreltjes die een gelijkenis hebben met rijst, tarly en aanverwanten... een no-go area dus
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon voor jezelf maken als lunch Krnkje!
En succes met je filosofie
Voor lunch heb ik m'n zelfgebakken brood al Die moet ik ook rap opeten, anders kan ik geen nieuwe bakken

1e deel is intussen gelezen... op z'n minst de 'required' readings nu af; rest moet ook nog, maar niet nu Zo eens de vakkenlijsten doorspitten om te kijken welke vakken ik volgend semester ga doen... En dat willen ze dan nu al weten
pi_65873588
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, de Quinoia! Dat was toch mega-gezond ofzo?
iets met alle noodzakelijke aminozuren in 1, iets wat je normaal alleen bij dierlijke produkten vindt en dus heel gezond voor vegetariërs.
pi_65873743
Ik ga vanavond eens zoeken. Zou de C1000 of de AH het verkopen?
  maandag 9 februari 2009 @ 10:42:12 #219
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65873838
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vanavond eens zoeken. Zou de C1000 of de AH het verkopen?
Vast in het zonnatura schap
pi_65874197
morguh
Veel gemist dit weekend?
pi_65875118
Ik heb gisteren knolselderiepuree gegeten Lianne.
pi_65876073
Owja, ik had vrijdag bij de Jumbo geweldig lekkere jam gehaald! Kiwi Kruisbessenjam met 100 gram fruit per 100 gram!
Geweldig lekker! Ben alleen het merk kwijt.
pi_65876512
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

iets met alle noodzakelijke aminozuren in 1, iets wat je normaal alleen bij dierlijke produkten vindt en dus heel gezond voor vegetariërs.
Ik heb het nog in huis! Hoe maak je het klaar? Wellen, net als couscous?
  maandag 9 februari 2009 @ 12:07:45 #225
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65876546
Koude voeten!!

Keuzevakken gesjeft... Nog een stukje lezen en dan lunchtijd...
pi_65876563
Ik ga vanvond lasgen met zalm en spinazie maken ook lekker en gemakkelijk. Goede Zondagochtend trouwens. Ik zou kunnen zweren dat het maandag is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:22:01 #227
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65876887
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik had vrijdag bij de Jumbo geweldig lekkere jam gehaald! Kiwi Kruisbessenjam met 100 gram fruit per 100 gram!
Geweldig lekker! Ben alleen het merk kwijt.
Bonne Maman?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65877250
Goedemiddag
  maandag 9 februari 2009 @ 12:39:58 #229
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65877316
Ik ga zo de stad in en naar het reisbureau om eens wat vakantietjes te plannen.

Of in elk geval info op te halen. Weet iemand een goede zonnige en interessante bestemming voor de herfstvakantie? De zomervakantie wordt Schotland.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65877666
Leuk, Schotland! In de herfst: Curacao? Is het in Tenerife dan nog zonnig? Of anders Gambia ofzo?
pi_65878122
tvp!!
pi_65878223
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Bonne Maman?
Nopez. Het was iets Duits. Ze hadden ook framboos/perzik en aarbei. Ik zoek het vanavond op!

Iets leuks in de herfst, waar moet het aan voldoen dude?
  maandag 9 februari 2009 @ 13:13:46 #233
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65878344
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, Schotland! In de herfst: Curacao? Is het in Tenerife dan nog zonnig? Of anders Gambia ofzo?
Ja dat is een beetje het punt: waar is het dan nog aangenaam. En ik heb maar een weekje, dus het moet een beetje een handzaam oord zijn, zeg maar. Gambia. Daar ga ik straks eens naar informeren!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 13:16:59 #234
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65878447
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nopez. Het was iets Duits. Ze hadden ook framboos/perzik en aarbei. Ik zoek het vanavond op!

Iets leuks in de herfst, waar moet het aan voldoen dude?
Zonnig, geschikt om ons er een weekje te vermaken, rust... dat is het zo ongeveer. Geen grote toeristische kermis, liefst een mooi huisje ergens of een kleinschalig hotel desnoods.

Het is vooral om de batterij op te laden voor dat het weer winter wordt (Schotland kan net zo goed een druilerige vakantie worden. Niet erg, maar ik wil daarom dus graag in de herfst even naar de zon.)
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 13:32:35 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65878964
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:

Het is vooral om de batterij op te laden voor dat het weer winter wordt (Schotland kan net zo goed een druilerige vakantie worden. Niet erg, maar ik wil daarom dus graag in de herfst even naar de zon.)
Behalve de paar daagjes Barcelona in mei/juni staat er hier ook nog geen vakantie gepland. We zullen in september/oktober w.s. gewoon een last minute naar een (ergens nog) warm oord boeken.:)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 februari 2009 @ 13:39:24 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65879157
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Behalve de paar daagjes Barcelona in mei/juni staat er hier ook nog geen vakantie gepland. We zullen in september/oktober w.s. gewoon een last minute naar een (ergens nog) warm oord boeken.:)
Leuk, Barcelona!

Als onze zomervakantie wat meer zongarantie gehad zou hebben, was dat een leuke bestemming voor de herfst geweest! (Vorig jaar hebben we het ook zo gedaan: in de zomer zon op Madeira en de herfstvakantie benut voor een stedentrip - NY vorig jaar).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65879304
Marokko is erg leuk Dude!
Ik was vooral erg weg van Essaouira en Marrakesh!
  maandag 9 februari 2009 @ 13:56:40 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65879364
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Marokko is erg leuk Dude!
Ik was vooral erg weg van Essaouira en Marrakesh!
Heb ik ook aan zitten denken! En de temperaturen zijn daar goed rond die tijd!

Ik zie echter altijd alleen maar van die all inclusive afschuwelijke resorts, als ik op Marokko google. Jij lijkt me daar ook geen type voor. Waar verbleef jij?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65879626
Tunesie?
pi_65879637
Gisteren nog een 'mooi' verhaal gehoord.
Toen ik in groep acht zat hadden wij een pabostudent uit ons dorp die stage liep bij ons in de klas. Deze man is inmiddels leraar en ondertussen geemigreerd naar curacao en nu is hij opgepakt voor het bezit van kinderporno. Vooral jongentjes tussen de 14 en 16 jaar, maar ook jonger. Smeerlap.
Hij heeft ook nog een tijd bij de ouders van een vriend van mij ingewoond toen.
Bah.
pi_65879656
Oh ja, hij woont nu samen met een klasgenoot van toen van mij.
pi_65880103
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Heb ik ook aan zitten denken! En de temperaturen zijn daar goed rond die tijd!

Ik zie echter altijd alleen maar van die all inclusive afschuwelijke resorts, als ik op Marokko google. Jij lijkt me daar ook geen type voor. Waar verbleef jij?
Ik heb toen een rondreis gemaakt door Marokko en alles ter plekke geregeld.
In Essaouira hadden wij toen een appartement geregeld op het dak van een hotel. Gewoon uit de Lonely Planet. Ik ga vanavond even voor je zoeken hoe dat ook alweer heette.

Maar volgens mij zou vliegen op Marrakesh, daar een paar dagen blijven, dan met de bus naar Essaouira en daar een paar dagen blijven, een hele goede combinatie zijn.
Je kunt heerlijk ronddwalen in Essaouira en Marrakesh. En in Essaouira kun je ontzettend toffe schilderijen kopen voor een paar tientjes.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:22:11 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65880204
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb toen een rondreis gemaakt door Marokko en alles ter plekke geregeld.
In Essaouira hadden wij toen een appartement geregeld op het dak van een hotel. Gewoon uit de Lonely Planet. Ik ga vanavond even voor je zoeken hoe dat ook alweer heette.

Maar volgens mij zou vliegen op Marrakesh, daar een paar dagen blijven, dan met de bus naar Essaouira en daar een paar dagen blijven, een hele goede combinatie zijn.
Je kunt heerlijk ronddwalen in Essaouira en Marrakesh. En in Essaouira kun je ontzettend toffe schilderijen kopen voor een paar tientjes.
Klinkt goed en ik hou me zeer aanbevolen voor je info!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65880289
Even lekker wegdromen op maandag

pi_65880565
Marokko is een mooi land. Sowieso mooier dan Tunesie, maar ik vind het volk wel vervelend en ik ben niet eens een blonde vrouw.
pi_65880681
Ow, ik vond de Marokkanen wel meevallen hoor.
Je moet alleen wel tegen een beetje gedoe kunnen, maar daar heb ik nog wel tips voor.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:39:59 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65880846
Jordanië schijnt ook mooi te zijn, maar ja..ik heb het niet zo op Arabische landen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65882491
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
Jordanië schijnt ook mooi te zijn, maar ja..ik heb het niet zo op Arabische landen.
je bedoeld je wil bluezz niet in een boerka stoppen?
  maandag 9 februari 2009 @ 15:44:49 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65883063
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef cybermans het volgende:

je bedoeld je wil bluezz niet in een boerka stoppen?
Dat ook, plus dat ik als ik daar met m'n keppeltje op loop ook waarschijnlijk wat rare blikken krijg.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65883336
Dus je zou speciaal voor een bezoek aan een arabisch land een keppeltje aanschaffen Golfer? Hoe vroom van je!
  maandag 9 februari 2009 @ 15:55:21 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65883399
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:53 schreef Liejannuh het volgende:
Dus je zou speciaal voor een bezoek aan een arabisch land een keppeltje aanschaffen Golfer? Hoe vroom van je!
Ik hoef ze niet aan te schaffen, heb ze al.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65883403
Die joden houden wel van provocatie
pi_65883646
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik hoef ze niet aan te schaffen, heb ze al.
Heb je dan onzichtbare ofzo? Als man van het geloof zou je 'm namelijk toch altijd moeten dragen.
pi_65883663
Wel mooi dat de google ads nu reclame maken voor online Hebreeuws leren maken.

Palestina!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:08:32 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65883792
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef Liejannuh het volgende:

Heb je dan onzichtbare ofzo? Als man van het geloof zou je 'm namelijk toch altijd moeten dragen.
Ik ben niet orthodox.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 februari 2009 @ 16:10:03 #256
55709 Stereotomy
pi_65883844
En je bent niet besneden.
pi_65883879
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben niet orthodox.
Dus dan zou je er alleen eentje dragen in een synagoge?
Dan is er dus geen probleem om naar een arabisch land op vakantie te gaan.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:11:50 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65883903
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef Liejannuh het volgende:

Dus dan zou je er alleen eentje dragen in een synagoge?
Dan is er dus geen probleem om naar een arabisch land op vakantie te gaan.

Weet ik, ben ook al eens in Turkije geweest.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65883993
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Weet ik, ben ook al eens in Turkije geweest.
Ah, ok.

Maar dan snap ik deze opmerking niet:
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
Inclusief je opmerkingen die er na kwamen.
pi_65884031
Turkije is niet Arabisch, L

Maar Golfer zit gewoon een beetje te koketteren met zijn afkomst
  maandag 9 februari 2009 @ 16:17:39 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65884082
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Liejannuh het volgende:

Maar dan snap ik deze opmerking niet:

Inclusief je opmerkingen die er na kwamen.
Het was allemaal niet zo serieus bedoelt.
hoewel er wel een lichte ondertoon van waarheid speelt dat ik mij niet zo helemaal op mijn gemak voel in die landen
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 februari 2009 @ 16:18:58 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65884132
quote:
[b]Op maandag 9 februari 2009 16:16

Maar Golfer zit gewoon een beetje te koketteren met zijn afkomst
Mooi woord: koketteren.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 februari 2009 @ 16:19:23 #263
55709 Stereotomy
pi_65884143
Ik kan mijn kapper uit Iran erg blij gemaakt door op te merken dat ik dus een Perzische kapper had, ipv een Arabische.

+ 1 inzichtvol Stereo.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:21:34 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65884212
Terug en lekker geshopt: Biografie van Den Uyl (van Anet Bleich) en een boek van Bas Haan over de Deventer moordzaak. Heerlijk weer lezen komende week

En ik heb wat Schotland-gidsen opgehaald ter inspiratie voor de zomer (en misschien boeken we wel gewoon hopsa een autorondreis. dan hoef ik niet al die B&B's zelf te bellen.

Jordanië schijnt inderdaad prachtig te zijn! O jee, nu wil ik daar ook naar toe. Ik kom zowat niet meer aan werken toe als ik zo doorga
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:25:36 #265
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65884353
Mijn hoofdpijn is resistent tegen paracetamol...
pi_65884391
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Het was allemaal niet zo serieus bedoelt.
hoewel er wel een lichte ondertoon van waarheid speelt dat ik mij niet zo helemaal op mijn gemak voel in die landen
Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.
Het zijn net mensen.

En ik hou er niet van als een geloof of een afkomst belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dan weer mijn wereldreizigersvisie ofzo.
pi_65884397
Dude, wanneer en hoe lang ben je van plan naar Schotland te gaan?

Ohja, laat ik eens niet vergeten de boot te boeken vanaaf...
  maandag 9 februari 2009 @ 16:28:13 #268
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65884440
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar de ondertoon bevalt me niet. Net alsof je verwacht dat je door de eerste arabier die je tegen gewdongen wordt om plaats te nemen in een zelfmoord eskadron ofzo.
Het zijn net mensen.

En ik hou er niet van als een geloof of een afkomst belachelijk wordt gemaakt, maar dat is dan weer mijn wereldreizigersvisie ofzo.
Slechte grappen zijn nu ongepast denk ik?
pi_65884469
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef KrnKje het volgende:

[..]

Niets mis met een goede slechte grap op zijn tijd.
Ik ga nog even werken ofzo.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:30:10 #270
55709 Stereotomy
pi_65884520
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef KrnKje het volgende:

[..]

Vuile poepchinees.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:30:33 #271
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65884534
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude, wanneer en hoe lang ben je van plan naar Schotland te gaan?

Ohja, laat ik eens niet vergeten de boot te boeken vanaaf...
2/3 weken zo ongeveer denk ik!

Ligt er ook een beetje aan hoe lang ik mijn huis vol krijg met oppas, want ik wil de katten niet te lang helemaal alleen (afgezien van de betaalde voederdienst) laten.

Welke boot moet jij boeken?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65884592
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan hoe lang ik mijn huis vol krijg met oppas, want ik wil de katten niet te lang helemaal alleen (afgezien van de betaalde voederdienst) laten.

Ijmuiden-Newcastle

En wij gaan denk ik ook een week of 3. 2 is echt te kort!!
pi_65884594
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

wel een whisky toch doen... allemaal leuke distilleries bezoeken! (en daarna niet mogen rijden meer)
  maandag 9 februari 2009 @ 16:32:22 #274
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65884599
  maandag 9 februari 2009 @ 16:32:33 #275
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65884603
geinspireerd door mezelf ga ik vanavond ook couscoussalde maken. En dat dan op woensdag ook als lunch eten.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:35:08 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65884692
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ijmuiden-Newcastle

En wij gaan denk ik ook een week of 3. 2 is echt te kort!!
Wanneer gaan jullie?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65884700
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:24 schreef Liejannuh het volgende:
En wat vond je er van K_man?
Smaakte best.
pi_65884751
Dus dan ga je ook niet naar Egypte? Dan mis je toch wel een topvakantie.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:37:04 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65884763
O en dan alvast een algemene oproep: als jullie mensen weten die komende zomer gratis in een mooi huis in Groningen Stad willen verblijven (fietsen aanwezig, centrum op wandelafstand, de eilanden nabij, zonnige tuin etc. etc. ), geef dan even een gil.

En de katten zijn suf, oud en best lief.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65884772
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het zijn net mensen.

Nou... Ik denk dat de jodenhaat bij wel heel veel Arabieren met de paplepel is ingegoten, en behoorlijk diep zit. Maar volgens mij geldt dat enkel gelovige/praktiserende joden, geen mensen zoals golf die er weinig mee hebben, maar af en toe een beetje mee koketteren, omdat het interessant klinkt
  maandag 9 februari 2009 @ 16:37:55 #281
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65884804
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef cybermans het volgende:

[..]

wel een whisky toch doen... allemaal leuke distilleries bezoeken! (en daarna niet mogen rijden meer)
Ja, daar ontkom ik dan echt niet meer aan, aan de whisky.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:38:40 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65884833
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:

Ijmuiden-Newcastle

Ik moet altijd in IJmuiden lachen als we daar rijden en dan het verkeersbord zien:

Newcastle, 1.2 km.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65884874
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wanneer gaan jullie?
De 3e of 4e week van Juli. Iig na 5 juli, anders mag Sam (de hond) het land niet in
pi_65884885
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Marokko is een mooi land. Sowieso mooier dan Tunesie, maar ik vind het volk wel vervelend en ik ben niet eens een blonde vrouw.
Ik zou niet willen beweren dat Marokko mooier is. Ik denk dat ik Tunesië mooier vond.

Zie sig voor foto's van beide landen (en andere).
pi_65884929
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik moet altijd in IJmuiden lachen als we daar rijden en dan het verkeersbord zien:

Newcastle, 1.2 km.
Ja goed is dat he! Ik krijg dan altijd zin om er 'ff heen te rijden'
pi_65884962
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan mijn kapper uit Iran erg blij gemaakt door op te merken dat ik dus een Perzische kapper had, ipv een Arabische.

+ 1 inzichtvol Stereo.
Gelukkig was het geen Iraanse Koerd ofzo. Dan had je nu een oor minder.
pi_65884991
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou... Ik denk dat de jodenhaat bij wel heel veel Arabieren met de paplepel is ingegoten, en behoorlijk diep zit. Maar volgens mij geldt dat enkel gelovige/praktiserende joden, geen mensen zoals golf die er weinig mee hebben, maar af en toe een beetje mee koketteren, omdat het interessant klinkt
Geen idee of dat zo is. Ik denk dat de meeste Arabieren voldoende handelsgeest bezitten om iedere toerist als een zak met geld te zien. Uiteindelijk kom je als toerist alleen maar in de gebieden waar mensen gewend zijn aan buitenlanders/toeristen.
En dat van dat koketteren weet ik.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:46:07 #288
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65885108
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

De 3e of 4e week van Juli. Iig na 5 juli, anders mag Sam (de hond) het land niet in
En boek je je accomodatie(s) zelf?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65885128
Oh, en Syrië is mooier dan Jordanië.
pi_65885156
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Gelukkig was het geen Iraanse Koerd ofzo. Dan had je nu een oor minder.
Gevoelige materie, jeweets
Ik wil nog wel 's naar Iran op vakantie, heb er veel goeds over gehoord! En ik zie dat je in Uzbekistan bent geweest, dat staat ook op mijn verlanglijstje! Liefst zzou ik samen met een vriendin daar gaan rondtrekken, zij komt uit die regio. Maar voorlopig zit ze nog volop in de kleine kindjes en vrees ik dat ik 't kan schudden.
pi_65885217
Ik ben geen Jood, maar ik heb de mensen in diverse Arabische landen vooral als heel hartelijk en gastvrij ervaren. In Marokko wel opdringerig, in Syrië, Tunesië en Jemen niet.
pi_65885285
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En boek je je accomodatie(s) zelf?
Die gaat in de kofferbak
pi_65885298
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Gevoelige materie, jeweets
Ik wil nog wel 's naar Iran op vakantie, heb er veel goeds over gehoord! En ik zie dat je in Uzbekistan bent geweest, dat staat ook op mijn verlanglijstje! Liefst zzou ik samen met een vriendin daar gaan rondtrekken, zij komt uit die regio. Maar voorlopig zit ze nog volop in de kleine kindjes en vrees ik dat ik 't kan schudden.
Dit voorjaar ga ik naar Iran.

Weet wel waar je aan begint, vooral als vrouw. Je moet altijd en overal een hoofddoekje dragen. Alleen in je hotelkamer mag het af. Zelfs op de foto's voor je visum moet je een hoofddoekje op hebben. Wij vliegen met Iran Air (of zoiets) en dat betekent dat je ook in het vliegtuig het hoofd al dient te bedekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2009 16:51:29 ]
pi_65885313
IJsland is nog mooier?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:51:59 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65885332
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die gaat in de kofferbak
Kramperen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_65885347
Onze accomodatie:

pi_65885355
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zou niet willen beweren dat Marokko mooier is. Ik denk dat ik Tunesië mooier vond.

Zie sig voor foto's van beide landen (en andere).
Ik ben ook in beide landen geweest hoor. Ik vond Tunesie ook niet echt indrukwekkend.
pi_65885375
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit voorjaar ga ik naar Iran.

Weet wel waar je aan begint, vooral als vrouw. Je moet altijd en overal een hoofddoekje dragen. Alleen in je hotelkamer mag het af. Zelfs op de foto's voor je visum moet je een hoofddoekje op hebben. Wij vliegen met Iran Air (of zoiets) en dat betekent dat je ook in het vliegtuig het hoofd al dient te bedekken.
I know! AL hoop ik dat het na de volgende verkiezingen misschien iets makkelijker wordt.
Maar ik hoor van iedereen dat het een prachtig land is en dat de mensen erg vriendelijk zijn. Ben benieuwd naar je foto's, welke delen van het land ga je zoal bezoeken?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:53:17 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65885379
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Onze accomodatie:

[ afbeelding ]

Grote tent, wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65885392
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
IJsland is nog mooier?
Niet echt vergelijkbaar?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:53:58 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65885407
Vol
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')