Bedankt! Ik zal eens even rondkijkenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Mijn steen is een groene marmeren steen uit de kringloopwinkelJamie Oliver gebruikt ook gewoon een marmeren steen. Maar je kan ook chic doen en voor heel veel geld een 'speciale' pizzasteen halen in een kookwinkel.
Ik stel voor dat we de wedstrijd dan gewoon houden van dinsdag 10 februari tot en met zondag 22 februari.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef PKfotografie het volgende:
het is zondag 20:00 geweest,
niet erg veel inzendingen, maar iig een leuk begin.
mensen kunnen stemmen tot maandag 20:00 wie de beste pizza heeft aangeleverd. (was eerst 12:00)
ik merk dat veel mensen last hebben om het in te plannen, dus laten we maar 2 weken er van maken in plaats van 1 week.
de winnaar heeft een dag de tijd om het nieuw onderwerp bekend te maken. dus tot dinsdag 20:00 (zo is iig de tijds druk ietsjes weg.)
is goed... weet het ook allemaal niet,quote:Op zondag 8 februari 2009 22:36 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de wedstrijd dan gewoon houden van dinsdag 10 februari tot en met zondag 22 februari.
nu hopen op een mooie gestaagde groei in dit topic.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:40 schreef vaagsel het volgende:
Strenge regels zijn ook niet nodig denk ik, al lang mooi dat je dit topic gestart hebt en dat er al 4 mensen mee gedaan hebben!
Dat je je calzone voor de foto even open snijdt!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:26 schreef Steven184 het volgende:
Het was een experiment en ik moet zeggen dat het uitstekend gelukt is. Het deeg was mooi krokant en de smaak was goed, wat wens je nog meer met een pizza?
Haha, ja. Dat had ik ook gedaan, alleen kwam ik er naderhand achter dat die foto's overbelicht waren. Beetje dom dat ik daar niet naar heb gekeken voordat ik ging eten. Toen was het dus te laat om nieuwe foto's te maken. Beetje domme actiequote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat je je calzone voor de foto even open snijdt! [ afbeelding ]
Met foto's van het eindresultaat had je veel meer stemmen gekregen naast die ene van mijquote:Op maandag 9 februari 2009 10:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Haha, ja. Dat had ik ook gedaan, alleen kwam ik er naderhand achter dat die foto's overbelicht waren. Beetje dom dat ik daar niet naar heb gekeken voordat ik ging eten. Toen was het dus te laat om nieuwe foto's te maken. Beetje domme actie
Lijkt me primaquote:Op maandag 9 februari 2009 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Zal ik er morgenvroeg een nieuw topic voor openen?![]()
Of gewoon nog even hier verder gaan in het topicquote:Op maandag 9 februari 2009 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Zal ik er morgenvroeg een nieuw topic voor openen?![]()
En iedereen die gestemd heeft een dikke knuffel! En die niet gestemd hebben ook, als je de volgende keer maar stemt. En meedoet!
Ik ben wel voor een nieuw topic. Als je in 1 blijft doorgaan raak je het overzicht kwijt + het risico dat je 1 wedstrijd moet splitsen over 2 topics omdat de eerste vol raakt.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
Of gewoon nog even hier verder gaan in het topic
Ik bedoel : dan blijft het wat dichter bij elkaar en kunnen mensen het makkelijker terug vinden.
Een soortement van inspiratietopic
en als het groot gaat worden dan misschien elke keer een nieuw topic aanmaken?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat je steven184 even moet PM'en.
Iedereen denkt dat dit topic 'klaar' is namelijk
denk je? hebben mensen uit cul wel een leven buiten fok dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:17 schreef The_Hives het volgende:
en anders kan het wel eens voorkomen dat iemand een dag niet op Fok is
dat zal toch niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk je? hebben mensen uit cul wel een leven buiten fok dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |