Ik heb die van mij ook 1 keer gebruikt! En gelijk gesloopt!quote:
Ziet er heerlijk uit.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pizza's zien er nooit zo uit, met zo'n lekkere korst en zo. Hij was overigens heerlijk knapperig met een flinterdunne en droge bodem. Mijn bodems worden altijd zompig, maar nu met die gloeihete steen dus niet.
wowquote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pizza's zien er nooit zo uit, met zo'n lekkere korst en zo. Hij was overigens heerlijk knapperig met een flinterdunne en droge bodem. Mijn bodems worden altijd zompig, maar nu met die gloeihete steen dus niet.
Lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
In D_H achtergebleven?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben ook zo'n steengrillplaat... Alleen is de plaat ergens in DH achtergebleven![]()
Nou ja, ik koop wel een pizzasteen. Ooit.
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In D_H achtergebleven?Dat moet een wilde avond zijn geweest!
O ja heerlijk inderdaad. Gewoon plukjes opsnoepen!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat denk ik ookIk vond de mozarella koud namelijk lekkerder dan warm op de pizza. Heb de helft van het bolletje koud opgesnoept
Ik kijk echt zelden TV, maar viel op exact hetzelfde moment in dat programmaquote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zap langs Life and Cooking en daar zit de dochter van Tineke de Nooy als gast. Zij is de 'vertraingsstem' van de NS. En het eerste dat ik dacht was: ze heeft geen biostabiel om!!![]()
Missen er wat letters bij de woorden in bold of heb ik de spinazie die op mijn pietsa zat nog in mijn ogenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zap langs Life and Cooking en daar zit de dochter van Tineke de Nooy als gast. Zij is de 'vertraingsstem' van de NS. En het eerste dat ik dacht was: ze heeft geen biostabiel om!!![]()
Ik zocht naar Smaken Verschillen, maar het is er niet opquote:Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kijk echt zelden TV, maar viel op exact hetzelfde moment in dat programma
Ah, geen idee!quote:Op zondag 8 februari 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Neeeheeee! Nico Haak was van de armband met magneetjes. Terwijl Nico in alle bladen stond om te vertellen hoe geweldig die armband was kreeg de arme man een heartattack en was niet meer. Dat was niet echt goeie reclame
Ik hoor het hem nog zeggen: "Ik doe 'm nooit meer af!"quote:Op zondag 8 februari 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Neeeheeee! Nico Haak was van de armband met magneetjes. Terwijl Nico in alle bladen stond om te vertellen hoe geweldig die armband was kreeg de arme man een heartattack en was niet meer. Dat was niet echt goeie reclame
Dus al die gezonde spullen die hij aanprees hielpen hem toch ook niet.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Oe die mike heb ik nooit gekend.
Wat jammer
Je was me voor ...quote:
Zeg, laat die koe hier niet staanquote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef Bluezz het volgende:
BOE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |