abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65843390
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 februari 2009 @ 10:31:11 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65843407
Mogge

Oma is jarig , ik weet niet eens hou oud ze wordt . 73 ofzo.
Kortom zo gezellig bij oma schaatsen kijken .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65843544
Straks naar paps en mams.
pi_65844088
Gut zie nu pas dat ik CS ipv SC heb gedaan

Have fun Borisz en K-man
pi_65844569
Chat Slow Klinkt als een foute artiestennaam!

mogge allemaal..

Oh, is al geen mogge meer.. nou ja...
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 februari 2009 @ 13:13:32 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65844747
CS = Centrale Storing ?

SOL heeft die storing veroorzaakt .
  zondag 8 februari 2009 @ 13:19:40 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65844966
Bluezznaamtopic achter het CS
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 8 februari 2009 @ 13:22:19 #8
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65845092
TerugVindPeer
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65845111
CS

Ja doei.
pi_65846500
sorry... maar dat zijn de letters van mijn postcode

ik heb net ontbijt lunsj op bed gehad
pi_65846737
De enige echte meldt zich
Naamtopic

Net 3 kwartier me de tandjes gefietst zweet, heet en hijg, straks lekker in bad met een koppie thee als beloning.
pi_65846947
het sneeuwt hier
pi_65847624
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef mascara-klodder het volgende:
het sneeuwt hier
Hier niet
pi_65847680
hier niet
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:28:55 #15
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65847756
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
De enige echte meldt zich
Naamtopic

Net 3 kwartier me de tandjes gefietst zweet, heet en hijg, straks lekker in bad met een koppie thee als beloning.
Enne bij welke ploeg ga je rijden?
  zondag 8 februari 2009 @ 14:29:01 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65847763
Hier stralend zonnetje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65847798
hier ook niet

gammeler dan ik dacht dus ff een dagje rondhangen in mijn bedje en op de bank, kopjes thee drinkend en de poezen loom erbij .. de mr in de buurt , laptoppie en verder niets terwijl de mr straks lekker gaat koken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 februari 2009 @ 14:38:58 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65848131
Naar Oma toe , zijn er er optijd voor de belangrijkste ritten van de 5k dames.
pi_65848481
Mijn krachttraining bestond vandaag uit deeg kneden, pfff, m'n handen doen nu een beetje pijn

Heb mijn ouders afgebeld, ik ga morgen wel langs. Heb zo'n hekel aan sport op tv en ze kijken vandaag toch de hele dag schaatsen. Heb ook wat hoofdpijn, dus kan beter lekker morgen heen gaan.

Nog even wachten tot het deeg klaar is en de saus ingekookt en dan ga ik pizza maken

Geen sneeuw hier trouwens, wel héél veel zon Iedereen die gaat fietsen veel plezier en iedereen die gefietst heeft: geniet van je welverdiende kopje warmte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 8 februari 2009 @ 15:00:45 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65848941
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn krachttraining bestond vandaag uit deeg kneden, pfff, m'n handen doen nu een beetje pijn

Heb mijn ouders afgebeld, ik ga morgen wel langs. Heb zo'n hekel aan sport op tv en ze kijken vandaag toch de hele dag schaatsen. Heb ook wat hoofdpijn, dus kan beter lekker morgen heen gaan.

Nog even wachten tot het deeg klaar is en de saus ingekookt en dan ga ik pizza maken

Geen sneeuw hier trouwens, wel héél veel zon Iedereen die gaat fietsen veel plezier en iedereen die gefietst heeft: geniet van je welverdiende kopje warmte.
Klinkt als een heerlijk lanterfanter pizza-dagje Isa!
Nu nog iets aan je hoofdpijn doen. Neem een lekker glas wijn!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65849008
Ik heb al een glas wijn Daar had ik namelijk de gefruite uitjes mee afgeblust

Had alleen graag m'n pizza gedeeld met iemand Een heel weekend alleen zijn is toch niet zo superleuk als je het kan laten klinken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65849062
En hier hagelt het nu heel hard
pi_65849400
ik verveel me ook zo alleen echt helemaal kapot achja volgende week hele weekend werken dan ben ik tenminste niet alleen, de week daarop schijn ik jarig te zijn en ga ik met mams naar de huishoudbeurs op zondag
pi_65849450
ik wil ook hagel
Ja doei.
pi_65849484
Naar de huishoudbeurs is niet stoffig of saai meer hoor
pi_65849497
huishouden
Ja doei.
pi_65849586
Heb vorig jaar veel lol gehad Vooral met het trampolinespringen in zo'n harnasje
  zondag 8 februari 2009 @ 15:15:44 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65849614
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al een glas wijn Daar had ik namelijk de gefruite uitjes mee afgeblust

Had alleen graag m'n pizza gedeeld met iemand Een heel weekend alleen zijn is toch niet zo superleuk als je het kan laten klinken.
Oh. Ja ik kan rustig drie weken stik alleen zijn en me prima vermaken, maar ik ben een hele hele hele hele erge einzelganger. Als kind wilde ik al géén zuster, dokter, ballerina of actrice worden, maar 'kluizenares'.

Kop op lieve Isa.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65849670
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Naar de huishoudbeurs is niet stoffig of saai meer hoor
weet ik tis mn 3e keer al maar iedereen vindt het stom als je zegt dat je er naartoe gaat, maar ik vermaak me prima en zie mn mams niet zo vaak dus altijd wel gezellig, hele dag op stap met mams
pi_65849727
Kluizenares Wat zal dat verdienen Ik wilde dierenarts worden. Maar beesten praten zo weinig

Als je in een relatie zit dan is een dagje alleen heerlijk en zo. Vond ik ook. Nu ben ik het wel een beetje beu.
pi_65849822
Mogge! Veel te lang uitgeslapen wegens lichte dronkenschap gisteren op een feestje
Maar het was supergezellig. Zo eens een cheesecake bakken

Ik ben nog nooit naar de huishoudbeurs geweest, is dat raar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:22:21 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65849887
Ik kon ook altijd heel goed kluizenaartje spelen.
Kostte mij geen enkele moeite om mijzelf een paar dagen helemaal alleen op te sluiten en het huis niet eens uit te komen zonder een echt mens te spreken.

Maar ja...ik heb nu weer een vrouw.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65849962
ik ben er ook nooit geweest en voel er ook niet echt de behoefte toe..

wel over 3 weken naar de motorbeurs
Ja doei.
pi_65850181
Hier ook nog nooit naar de huishoudbeurs geweest, of de margriet winterfair ofzo? Hoorde van mijn moeder hoe dat was en was zo blij dat ik nee gezegd had toen ze me meevroeg

Ben trouwens ook altijd een soort alleenmens geweest, kon als kind al erg lang alleen mezelf vermaken, trok me ook bewust terug en toen ik op mezelf woonde kon ik ook alleen idd prima dágen zonder contact of wat dan ook.. Kan nu nog heel goed me alleen vermaken. maar ben verder toch meer een gezelschap mens geworden, alleen dus wel op mijn manier dus geen mensenmassa's enzo......

de mr is ook graag op zichzelf maar op de een of andere manier kunnen we dat ook als we wel samen zijn (in een auto ofzo ) dus das mooi

Maar idd zoals Isa zegt; alleen zijn een heel weekend terwijl diep in je hart je dat toch niet wilt, dát is klote.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65850222
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef kaasplankje het volgende:

Enne bij welke ploeg ga je rijden?
Dit is voor mij en mijn brakke lijf de limit, dus ik ga met de rollatorploeg
pi_65850415
t ruikt hier goddelijk, de mr heeft muffins gebakken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65850957
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:45:58 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65851015
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef DarkElf het volgende:
Hier ook nog nooit naar de huishoudbeurs geweest, of de margriet winterfair ofzo? Hoorde van mijn moeder hoe dat was en was zo blij dat ik nee gezegd had toen ze me meevroeg

Ben trouwens ook altijd een soort alleenmens geweest, kon als kind al erg lang alleen mezelf vermaken, trok me ook bewust terug en toen ik op mezelf woonde kon ik ook alleen idd prima dágen zonder contact of wat dan ook.. Kan nu nog heel goed me alleen vermaken. maar ben verder toch meer een gezelschap mens geworden, alleen dus wel op mijn manier dus geen mensenmassa's enzo......

de mr is ook graag op zichzelf maar op de een of andere manier kunnen we dat ook als we wel samen zijn (in een auto ofzo ) dus das mooi

Maar idd zoals Isa zegt; alleen zijn een heel weekend terwijl diep in je hart je dat toch niet wilt, dát is klote.
Ja daar is geen kut aan inderdaad.

De mister hier is een echte nerd en kan ook prima alleen zijn. We rommelen soms een hele zondag door het huis zonder elkaar veel te zien, zeker in weekenden waarop we het huis vol hebben gehad met bezoek. The day after is dan vaak heel rustig. Af en toe even een kop om de deur of een botsing op de gang, maar verder lekker ieder onze eigen gang. Ik ben daar wel blij om. Ik zou niet kunnen samenleven met iemand die almaar alles samen wil doen of de hele tijd goede gesprekken wil of zo. Juist een dag lekker je kop houden en elkaar alleen af en toe even een kus geven is fijn, vind ik. Maar hier makkelijk praten want er ís wel iemand en dat is gewoon een fijn basisgevoel.

Dus ik snap je wel hoor Isa en ik vind het hartstikke rot als ik je dat zie posten. Je alleen voelen is een rotgevoel!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65851124
Motorbeurs is leuk

Hier trouwens ook veel sneeuw, het blijft zelfs een beetje liggen!!

@ DE: dat samen alleen zijn ken ik! Heerlijk is dat als je iemand hebt waarmee je dat kan. Thijs en ik zijn beide ook op ons zelf en hebben niet de behoefte aan heel veel real life contact met veel mensen. Zo op internet is vaak wel genoeg

Maar nood gedwongen alleen zijn en je daardoor eenzaam voelen is kut ja
pi_65851127
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:

Maar hier makkelijk praten want er ís wel iemand en dat is gewoon een fijn basisgevoel.

Dus ik snap je wel hoor Isa en ik vind het hartstikke rot als ik je dat zie posten. Je alleen voelen is een rotgevoel!
Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.
pi_65851188
ik wil ook sneeuw, en regen en hagel

da's gezellig

maar nu zit ik hier vooral stil te zijn met René tegenover me die óók stil is en de radio op
Ja doei.
pi_65851209
Mijn deeg is trouwens belachelijk vermenigvuldigd (O+ gistjes ) en de steen die ik in de oven heb geschoven is over een half uurtje denk ik heet genoeg. Ik ben benieuwd
pi_65851356
ik ben ook benieuwd
Ja doei.
pi_65851438
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit is voor mij en mijn brakke lijf de limit, dus ik ga met de rollatorploeg
pi_65851478
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:

Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.
Dat is niet leuk Isa, vooral niet omdat het niet je eigen keuze was
pi_65851508
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef DarkElf het volgende:
t ruikt hier goddelijk, de mr heeft muffins gebakken hotdogjes opgewarmd
Maar ik zit aan het fruit en hou me sterk

Badderen
pi_65851547
Dikke kus voor Isa
  zondag 8 februari 2009 @ 15:59:10 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65851553
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En waar je onvrijwillig afstand van hebt gedaan. Ik denk dat dat ook nog meespeelt (kan ik me zo voorstellen). Een gevoel dat dit je overkomen is en je daar geen steek inbreng in had. (Sommige) mannen

Wat voor steen heb je in je oven Isa? Is dat speciaal voor pizza?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65851621
Nee, het is een steengrilsteen Maar ik dacht: het is een steen en die wordt heet en ik was benieuwd of dat iets doet want ik heb altijd een beetje slappe/niet gare bodems Dus het is een experiment haha

En als het mislukt bestel ik een pizza!!

(o, en mag de aandacht nu weer weg, want zooooo zielig ben ik nou ook weer niet, slechts een beetje lonely )
  zondag 8 februari 2009 @ 16:02:29 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65851647
Mijn ietwat brakke nerd zit met een poes op schoot zuchtend te studeren, zag ik net.
Daar ga ik een kopje thee voor zetten

En me dan heel gelukkig prijzen en dat ook tegen hem zeggen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65851705
oeh

het is nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel donker ineens hier
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')