Enne bij welke ploeg ga je rijden?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
De enige echte meldt zich
Naamtopic
Net 3 kwartier me de tandjes gefietstzweet, heet en hijg, straks lekker in bad met een koppie thee als beloning.
Klinkt als een heerlijk lanterfanter pizza-dagje Isa!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn krachttraining bestond vandaag uit deeg kneden, pfff, m'n handen doen nu een beetje pijn
Heb mijn ouders afgebeld, ik ga morgen wel langs. Heb zo'n hekel aan sport op tv en ze kijken vandaag toch de hele dag schaatsen. Heb ook wat hoofdpijn, dus kan beter lekker morgen heen gaan.
Nog even wachten tot het deeg klaar is en de saus ingekookt en dan ga ik pizza maken
Geen sneeuw hier trouwens, wel héél veel zonIedereen die gaat fietsen veel plezier en iedereen die gefietst heeft: geniet van je welverdiende kopje warmte.
Oh.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al een glas wijnDaar had ik namelijk de gefruite uitjes mee afgeblust
Had alleen graag m'n pizza gedeeld met iemandEen heel weekend alleen zijn is toch niet zo superleuk als je het kan laten klinken.
weet ik tis mn 3e keer alquote:Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Naar de huishoudbeurs is niet stoffig of saai meer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar is geen kut aan inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef DarkElf het volgende:
Hier ook nog nooit naar de huishoudbeurs geweest, of de margriet winterfair ofzo? Hoorde van mijn moeder hoe dat was en was zo blij dat ik nee gezegd had toen ze me meevroeg
Ben trouwens ook altijd een soort alleenmens geweest, kon als kind al erg lang alleen mezelf vermaken, trok me ook bewust terug en toen ik op mezelf woonde kon ik ook alleen idd prima dágen zonder contact of wat dan ook.. Kan nu nog heel goed me alleen vermaken. maar ben verder toch meer een gezelschap mens geworden, alleen dus wel op mijn manierdus geen mensenmassa's enzo......
de mr is ook graag op zichzelf maar op de een of andere manier kunnen we dat ook als we wel samen zijn (in een auto ofzo) dus das mooi
Maar idd zoals Isa zegt; alleen zijn een heel weekend terwijl diep in je hart je dat toch niet wilt, dát is klote.
Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar hier makkelijk praten want er ís wel iemand en dat is gewoon een fijn basisgevoel.
Dus ik snap je wel hoor Isa en ik vind het hartstikke rot als ik je dat zie posten. Je alleen voelen is een rotgevoel!
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is voor mij en mijn brakke lijf de limit, dus ik ga met de rollatorploeg
Dat is niet leuk Isa, vooral niet omdat het niet je eigen keuze wasquote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.
Maar ik zit aan het fruit en hou me sterkquote:Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef DarkElf het volgende:
t ruikt hier goddelijk, de mr heeft muffins gebakken hotdogjes opgewarmd
En waar je onvrijwillig afstand van hebt gedaan. Ik denk dat dat ook nog meespeelt (kan ik me zo voorstellen). Een gevoel dat dit je overkomen is en je daar geen steek inbreng in had. (Sommige) mannenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat mis ik, dat basisgevoel! Dat er iemand ergens aanwezig is of thuis gaat komen. Alleen zijn is niet erg, maar alleen zijn en wéten dat er niemand thuis gaat komen is helemaal niet leuk. Vooral niet als je jarenlang anders gewend bent geweest en daar heel tevreden en blij mee was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |