daar heb ik veel te weinig inspiratie voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef wonderer het volgende:
Wil je het hele topic zelf volspammen?
Oh? Wie was dan de eerste?quote:
toch wel met verse muntblaadjes ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:24 schreef Ang3l het volgende:
Mojito's, bitterballen en Sex & The City in hoodies op de bank
HEERLIJK!
Waar was je...... heb je gemistquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
goedemiddag! bitches
nog een paar uur en dan kom ik naar Nederland
leugenaar!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Waar was je...... heb je gemist
en heb je er zin in ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
goedemiddag! bitches
nog een paar uur en dan kom ik naar Nederland
quote:
u lying bitch!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:32 schreef keizerpinguin het volgende:
nee half 3
Ik was op jou aan het wachten![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u lying bitch!![]()
moet je niet werken morgen?
Ze hadden hier een afscheidsfeestje gehouden. Ik ben maar twee weken weg. fucking bitches
je bitcht wat af zegquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u lying bitch!![]()
moet je niet werken morgen?
Ze hadden hier een afscheidsfeestje gehouden. Ik ben maar twee weken weg. fucking bitches
hoe bedoel je dat je aan het werk bent?quote:
ja dat willen die handtasjes hierquote:
quote:
jep nachtdienst wel eens van gehoord?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat je aan het werk bent?
voor fun? of met je frontpage doen?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jep nachtdienst wel eens van gehoord?
ff terug bitchen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor fun? of met je frontpage doen?
ja, dat je een verpleegkundige bent.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nooit mijn profiel gelezen? FOEI![]()
Dacht dat je echt om me gaf
zo laat nog?quote:
De patient begeleiden van opname tot ontslag, alles wat er geregeld moet worden zoals onderzoeken, medicatie bloedprikken, infuus prikken maagsondes ect ectquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat je een verpleegkundige bent.![]()
Maar wat houd dat in? bewaak je de boel?
En hoezo ben ik favo fokker? ben net nieuw hier
is het 'snachts ook erg druk in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
De patient begeleiden van opname tot ontslag, alles wat er geregeld moet worden zoals onderzoeken, medicatie bloedprikken, infuus prikken maagsondes ect ect
Uitleg over de operatie, het monitoren post-operatief eventueel thuiszorg regelen ect ect
te veel om op te noemen
eigenlijk zo'n beetje alles.....
En je bent wel nieuw hier maar je hebt het al in korte tijd ver geschopt zie je wel hahaha
Waarom zou ik niet laat op mogen blijven snap dat nooit,quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo laat nog?![]()
draai je de nacht en dag om? hahaha
u little shitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet laat op mogen blijven snap dat nooit,
Het is toch zo, het gaat anderen toch geen reet aan of ik de hele nacht wakker ben en tot laat im me bed lig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u little shit![]()
vooruit omdat het weekend is....
je hebt een goed excuus
Nee das waar!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is toch zo, het gaat anderen toch geen reet aan of ik de hele nacht wakker ben en tot laat im me bed lig.
Heb ik al gedaan!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:05 schreef Stroekie het volgende:
Mike, moet jij geen koffers inpakken en zo
Niet eens dood gevonden willen wordenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:37 schreef Xiance het volgende:
treurig.. neunen.... wil je dus niet wonen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet eens dood gevonden willen worden
Oh... je bedoelde wat anders?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even de andere hit op Google pakken
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:11 schreef Sunjammer het volgende:
Klopt, omdat we daar ook niet willen zijn.
neej natuurlijk niet wij wonen veel liever in niemandsdorpquote:
Vanaf maandag woon ik ook voor het eerst in mijn leven in de stad. (nou ja op papier, het echt wonen gaat pas eind van deze maand worden)quote:
niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
wageningen?
http://boekenboekenboeken(...)n-weer-tegelijk.htmlquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:35 schreef Pieter. het volgende:
Oh? Waar?
Jouw boek ligt netjes op onze vakantie te wachten
HIW gaat inderdaad in Wageningen wonenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet?
waar woon jij dan en waar ging pascal wonen dan?
D'r was inderdaad iemand die gebaseerd op die recensie het boek heeft gekochtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:45 schreef Pieter. het volgende:
Goed zeg! Gefeliciteerd. Elke goede recentie is weer een reden om het boek te kopen!
X woont in Arnhem, ik woon nu nog in Ede, grootse producent van de Food Valley en verhuis naar Wageningen, City of Life Science en zeg maar de ongekroonde hoofdstad van de Food Valley.quote:
ik ken zelfs iemand die na aanleiding van jou boek een theatermonoloog aan het schrijven isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r was inderdaad iemand die gebaseerd op die recensie het boek heeft gekocht
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ken zelfs iemand die na aanleiding van jou boek een theatermonoloog aan het schrijven is
hij doet waarschijnlijk nu als invaller mee in mijn monologenvoorstelling, misschien zelfs met die monoloog, al is het wel zo dat we alleen maar beroemde monologen uit het klassieke wereldrepertoire gebruiken.quote:
In Amstelveen.quote:
Nee, dat wist ik nog niet. Wel leuk om te horen, ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij doet waarschijnlijk nu als invaller mee in mijn monologenvoorstelling, misschien zelfs met die monoloog, al is het wel zo dat we alleen maar beroemde monologen uit het klassieke wereldrepertoire gebruiken.
Maar goed je had al gehoort dat hij met een monoloog naar aanleiding van een scene uit jou boek bezig is?
en je bent ook niet benieuwd om wie het gaat dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik nog niet. Wel leuk om te horen, ben erg benieuwd.
Ik ken die jongens toch verder niet...Zeg maar tegen Lennart dat ik het erg leuk vind en dat ik hem succes wens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je bent ook niet benieuwd om wie het gaat dan?
Ik zal het niet langer uitstellen, het gaat om Lennart, nog een jonge acteur ook dus nog
Apart om te zien hoe mensen zo compleet met carnaval bezig kunnen zijn. Ik heb ruim 30 jaar in het zuiden gewoond, maar het is nooit echt mijn ding geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
een balletje kan raar rollen.
In eerste instantie vond ik het een vreselijk nummer, maar nu lijkt het er toch op dat het een vervolg krijgt voor mij tijdens de carnaval
Ik weet niet of je het tegen mij hebtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:17 schreef Pieter. het volgende:
Ga je nog naar Bear Necessity in de Odeon vanavond?
Haha, het was inderdaad tegen jou!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebtmaar ik ga niet. Ben gebroken. Heb weinig geslapen. Ben vanmiddag naar een vriend gegaan. Die was recentelijk van zijn fiets gelazerd. Gebroken rib en een punctured long. Ben nu net weer terug.
Het is wel weer een echte ouderwetse Andre van Duin Carnavalskraker. En dat is knap.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
Ik vind hem wel leuk
Maar misschien niet als je hem al honderd keer gehoord hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:47 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Haha, het was inderdaad tegen jou!
En gebroken? Met een beetje goede drugscocktail ben je er zo weer bovenop!.
Hij blijft wel hangen in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Het is wel weer een echte ouderwetse Andre van Duin Carnavalskraker. En dat is knap.
Kweenie, ze verkopen wel altijd aan de deur, dus grote kans dat je er gewoon in kuntquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Is het niet uitverkocht? Of kan je nog aan de deur kopen?
Jaquote:
zorg dat je er bij bent op 14 of 15 maart, echt een unieke voorstelling om niet te missenquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn verjaardagsfeestje samen met m'n beste vriendin was een succes.
MisterO heeft ook een goede avond gehad, hoor ik net.
dat feestje was vorige week toch al of was je net als ik een week niet hier?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn verjaardagsfeestje samen met m'n beste vriendin was een succes.
MisterO heeft ook een goede avond gehad, hoor ik net.
Ik was 31 januari jarig maar k vierde het gisteravond samen met m'n beste vriendin.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat feestje was vorige week toch al of was je net als ik een week niet hier?
Handig, af en toe teruglezenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond: BeoordelingSex & The City Mojito avond!
Morgen: Shoppen in A'dam + concert
Zondag: Shoppen in A'dam, uit eten met vriendin en baby uit Australie.
ik kon het niet vinden, heb wel geprobeerdquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je niet lief tegen Fok geweest ?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar niet! dumb bitches!
maar hij doet het weer !
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
stop bitching us![]()
You Bitch![]()
hooooiiiiiiii daar zijn we weer
Hooooi bitchquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
maar hij doet het weer !
Bring it on, be-yotch.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nu in Nederland, he. So u better what it. Otherwise i'm gonna bitchslap u.
dag popje!quote:
quote:
whoehoe you can't find me.........quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nu in Nederland, he. So u better watch it. Otherwise i'm gonna bitchslap u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
Als je me ziet, kom je wel ff hoi zeggen he?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja ben maar een paar dagen hier. PCD maandag!![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
whoehoe you can't find me.........
and if you do...So, what's up, bitch?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je niet in de stad hangen?
Tis erg rustig hier
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je me ziet, kom je wel ff hoi zeggen he?
http://gay.eu/G-Jquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ff je FOBO bekeken. Je ziet er nog steeds zo uit? haha
same old, same old.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe is het weer om in nederland te zijn?
21! broekie! ur adorablequote:
quote:
Nee, niemand had zin om mee te gaanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
same old, same old.
ik was hier vorig jaar november ook. Dus ik ben niet jaren weggebleven.
Maar het zag er weer vertrouwd uit!
En jij? moet je niet in een Rock Cafe hangen?
Rock Cafe is sooo not gay...quote:Op zondag 8 februari 2009 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee, niemand had zin om mee te gaan
Assen, en ik heb geen in om in mn eentje uit te gaanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Rock Cafe is sooo not gay...
waarom struin je niet die gay tenten af? Je bent jong and fuckable![]()
waar woon je ook alweer? Groningen? Assen?
nee ben weer aan het werk schatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
So, what's up, bitch?!
Moet je niet in de stad hangen?
Tis erg rustig hier
Dank uquote:Op zondag 8 februari 2009 00:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
21! broekie! ur adorable![]()
uitgebreid profiel. Als ik je zie, zal ik wel gedag zeggen...
Kreeg je die melding over dat andere IP adres?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
maar hij doet het weer !
Zit je nog in de kast?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Assen, en ik heb geen in om in mn eentje uit te gaan
Werk je alleen snachts? Of heb je wisseldiensten?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee ben weer aan het werk schat
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zit je nog in de kast?
Heb je niet van die gaysauna's daar in Assen zoals in Amsterdam? (Ik ken Assen niet)
21 is een volwassen ja. Maar ik ben 12 jaar ouder. Dus voor mij ben je nog steeds een broekiequote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u
En 21, dus nu een man he?![]()
![]()
Dat is dan toch nu ook de ultieme plek voor jou als "gelegenheids-hetero"?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Rock Cafe is sooo not gay...
waarom struin je niet die gay tenten af? Je bent jong and fuckable![]()
waar woon je ook alweer? Groningen? Assen?
heb wisseldiensten avond, nacht, dag, vroeg feesdagen weekenden.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Werk je alleen snachts? Of heb je wisseldiensten?
Waar werk je ook alweer? AMC?
hahah ja hier heb ik een pentium 1quote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kreeg je die melding over dat andere IP adres?
Oeh stel je voor dat hij een zusterfetish heeft...quote:Op zondag 8 februari 2009 00:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb wisseldiensten avond, nacht, dag, vroeg feesdagen weekenden.
Tja ga je niet vertellen waar ik werkstraks kom je me nog opzoeken en ik ben alleen op de afdeling!
ben je al 33?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
21 is een volwassen ja. Maar ik ben 12 jaar ouder. Dus voor mij ben je nog steeds een broekie
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh stel je voor dat hij een zusterfetish heeft...
hahah nee, ik struin die gaytenten niet af. Ik kom wel vaak in de gaysauna. Heb je goed onthouden, ja, ik speel de hetero hier in Nederland hahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is dan toch nu ook de ultieme plek voor jou als "gelegenheids-hetero"?
Whahahahahahahahaquote:
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef Xiance het volgende:
mike:
ik ga er wel vanuit dat jij het mannetje bent ja
jij bent de stoerste van ons twee
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef Xiance het volgende:
mike:
ik ga er wel vanuit dat jij het mannetje bent ja
jij bent de stoerste van ons twee
Age ain't nothing but a number baby!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
21 is een volwassen ja. Maar ik ben 12 jaar ouder. Dus voor mij ben je nog steeds een broekie
Niet eens een paar kroegen o.i.d.?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
assen heeft geen homo uitgaans leven
was ie aan het flirten?quote:
rusthuis?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:38 schreef Stroekie het volgende:
@ Mike
antiek wordt steeds meer waard als het ouder wordt![]()
kom je gezellig met Ang3l, PDD, Nuno en zo naar het oude mannen rusthuis de roze rimpel![]()
Nope en halfquote:Op zondag 8 februari 2009 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet eens een paar kroegen o.i.d.?
maar zit je nog in de kast?
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Age ain't nothing but a number baby!
hoezo half? Alleen familie?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo half? Alleen familie?
Sommigen weten het wel, behalve familie.
OMG je lijkt mij wel!quote:
Nee, ik twijfel over mijn middelste broer. Maar weet nu wel dat ie ook van op mannen valt. heb dat moeten horen via zijn vrienden. Nog niet van hem.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:50 schreef Stroekie het volgende:
Maar Mike, zoals jij over je jongste broer twijfelt, twijfelt jouw familie wellicht ook over jou ?
Ik weet precies hoe hij zich voelt. So cut him some slack!quote:
nee niet echt,quote:Op zondag 8 februari 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
Bang voor reakties Yuri ?
misschien dat je klaar bent voor married life? heb je een vriend?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een vriend heb, en dat we een kleintje hier hadden rond lopen. Een part-time kleintje wel te verstaan...
Waarom droom ik over kinderen... en waarom over part-time kinderen?
Hij heeft griep en was gisteravond nog op m'n feestje. No worries dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:02 schreef Stroekie het volgende:
Waar is Linebear de laatste tijd gebleven
ik heb geen vriend nie...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
misschien dat je klaar bent voor married life? heb je een vriend?
Ach, niet zwaar tillen aan je droom. Ik droom heel vaak van personen en situaties die normaliter niet samen gaan, maar in mijn dromen wel. Dus fuck ur dreams.. hahaquote:Op zondag 8 februari 2009 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik heb geen vriend nie...
en ik wil niet een married life... sterker nog... ik was/ben er stellig van overtuigd dat ik helemaal geen kinders wil...
quote:
Iedereen kent elkaar hier? hahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij heeft griep en was gisteravond nog op m'n feestje. No worries dus.
ik kende linebear al voor hij hier in t topic kwam postenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar hier? hahaha
daarom wordt het hoog tijd dat jij ook ergens in levende lijve door een fokker gespot wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar hier? hahaha
En ik ken jou ookquote:Op zondag 8 februari 2009 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik kende linebear al voor hij hier in t topic kwam posten
komt er niet een meet ofzo? ik wil daar wel bij zijn. als het in een club is o.i.d. dan neem ik wel mijn eigen posse mee. Want hier is het al ongemakkelijke stiltes...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom wordt het hoog tijd dat jij ook ergens in levende lijve door een fokker gespot wordt
Een nieuweling of een oudgediende?quote:
Jij bent allang geen newbie meer!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een nieuweling of een oudgediende?
I hate being a newbie
ja jij ben ondertussen ook aan de beurt om op een volgende meet te komenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bent allang geen newbie meer!
Ik loop hier al een jaar of 2? en ik ken nog lang niet iedereen...
ik kom hier pas sinds eind oktober 08. Wanneer ben je status newbie af? er is sinds mij geen nieuwe meer hier gekomen. Waar zijn de gays ...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bent allang geen newbie meer!
Ik loop hier al een jaar of 2? en ik ken nog lang niet iedereen...
Volgens mij moet ik werken...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij ben ondertussen ook aan de beurt om op een volgende meet te komen
Ik ben al een aantal keer hier langsgewipt, maar nooit blijven hangenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een nieuweling of een oudgediende?
I hate being a newbie
u lying bitch!quote:
quote:
niet spannend genoeg?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer hier langsgewipt, maar nooit blijven hangen
Te weinig tietenquote:
dan komen we gewoon bij je werk op bezoekquote:
ooo KLB SC?! daar zit ik ook vaak?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Te weinig tieten
Sorry
Nee, maar ik ben vaker in PUB en KLBen zo weinig in ONZ
u sack of shitquote:Op zondag 8 februari 2009 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]look who's the lying bitch here...
Wat was je ook alweer? Hetero?
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:41 schreef Stroekie het volgende:
en natuurlijk gaan we ook allemaal een dubbellik ijsje halen bij Jamin tijdens de komende meet
Daar tusseninquote:Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ooo KLB SC?! daar zit ik ook vaak?
maar ben je hetero dan?
bi dusquote:
Nee hoor... want jij wil nog geen voet binnen IKEA zetten!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan komen we gewoon bij je werk op bezoek
dat is niet voor het eerst, dat is in eerdere meetings ook al vaker gebeurd![]()
6de plek, toch best netjes huhquote:Op zondag 8 februari 2009 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bi dus![]()
maar waarom zit je nu hier? toch niet om hoog in de dagcijfers te komen? u bitch dat is mijn taak
Dat is toch een vrom van liegen? Ondanks dat je het alleen in Nederland bent/doet?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u sack of shit![]()
![]()
Ik speel alleen hetero in Nederland.
Ben jij dan uit de kast?
Vroeg of laat zal ik toch ooit een voet over de drempel moeten zetten, dan kan dat maar beter daar zijn waar ik omringd wordt door mensen die het beste met mij voorhebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor... want jij wil nog geen voet binnen IKEA zetten!
En trouwens... jullie komen echt niet allemaal naar Twente...
fuck! heb soms 2e plaats of 7e plaats maar de laatste tijd is het bullshit...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
6de plek, toch best netjes huh
Maar ach, zo nu en dan es in een andere SC meepraten is ook gezellig
liegen liegen je legt zout op alle slakkenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch een vrom van liegen? Ondanks dat je het alleen in Nederland bent/doet?
Natuurlijk! Nu een jaar of 5
yeahquote:
eerst vond ik de engelse versie beter. Maar nu ik in NY woon. Vind ik de US versie ook wel watchable...alhoewel ik mee ga voor Family Guy, Amercan Dadquote:Op zondag 8 februari 2009 01:53 schreef Juicyhil het volgende:
Dus ik zit zo The Office Us te kijken, en ik moet steeds lachen.
American Dad heb ik niet vaak gekeken, maar van Family Guy lig ik echt helemaal dubbel.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
eerst vond ik de engelse versie beter. Maar nu ik in NY woon. Vind ik de US versie ook wel watchable...alhoewel ik mee ga voor Family Guy, Amercan Dad
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
American Dad heb ik niet vaak gekeken, maar van Family Guy lig ik echt helemaal dubbel.
quote:02. 154 Juicyhil
ja ik zag het net, u fucking bitch!quote:
Niet zo heel veel, meer PUB SCquote:Op zondag 8 februari 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik zag het net, u fucking bitch!![]()
dat doe je netjes... zat je vanavond ook in KLB SC?
wat is PUB? ( ik moet natuurlijk ook mijn cijfers omhoog krikkenquote:
Puber en Tienertalkquote:Op zondag 8 februari 2009 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is PUB? ( ik moet natuurlijk ook mijn cijfers omhoog krikken)
Bolke... Bolke... dat moet me vast wat zeggen?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal ik toch ooit een voet over de drempel moeten zetten, dan kan dat maar beter daar zijn waar ik omringd wordt door mensen die het beste met mij voorhebben
en er is al eens in een ver verleden, voordat ik hier kwam, een meet in Enschede geweest die natuurlijk in Bölke werd afgsloten
ja, maar daar ben ik effe te iets oud voor.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Puber en Tienertalk
Vaak ook hartstikke gezellig daar
Ben ik dan te jong voor hier?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar daar ben ik effe te iets oud voor.jij bent uit 90 en ik ben uit 75
iets teveel Cribs gekeken?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:10 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom zeggen Amerikanen in een slaapkamer altijd "This is where the magic happens" het is niet meer leuk.
Daar is het inderdaad ook in, maar nu dan in The Office Us.quote:
Nee dat niet.quote:
Laat de 16-jarigen het maar niet horenquote:Op zondag 8 februari 2009 02:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat niet.![]()
Ik ben iets te oud voor puber talk![]()
Maar ik kan wel iets jonger spelen. Ik doe alles om in de dagcijfers te komen
dat hoeven ze niet te weten.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat de 16-jarigen het maar niet horen
Haha, ach gelijk heb je.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat hoeven ze niet te weten.![]()
Ik ben net zo bi zoals jij. Dus ik waai met alle winden mee. Vandaar dat ik ook heel vaak in hetero topics te vinden ben, die dumb bitches, Ze weten van niets hahaah
Omdat dromen nu eenmaal magisch zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 02:10 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom zeggen Amerikanen in een slaapkamer altijd "This is where the magic happens" het is niet meer leuk.
dag bitchquote:Op zondag 8 februari 2009 02:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ok jongens, ik ga de vaatwasser uitruimen
En daarna ga ik lekker slapen
Kus
het roze uitgaanscentrum van Twentequote:Op zondag 8 februari 2009 02:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bolke... Bolke... dat moet me vast wat zeggen?
Is het leuk uitgaan in Twente?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het roze uitgaanscentrum van Twente
ooow...quote:Op zondag 8 februari 2009 02:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het roze uitgaanscentrum van Twente
Ow ja donders!quote:
die paar keren dat ik er geweest ben heb ik mij best vermaaktquote:
jij bent niet zo\n danstiepje ?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooow...
duh
maar kom daar nooit eigenlijk
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja donders!
hej Bitch moet je niet naar bed toe of zo?
hoezo? je woont er?!!!!quote:Op zondag 8 februari 2009 02:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooow...
duh
maar kom daar nooit eigenlijk
jaquote:
ach we houden je nog wel even gezelschapquote:Op zondag 8 februari 2009 03:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja![]()
ene kant ben ik brak, maar aan de andere kant is het voor mij vroeg in de avond
damn jet lag
wat doe jij nog zo laat op?!quote:Op zondag 8 februari 2009 03:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach we houden je nog wel even gezelschap
Ik weet het, het zuigt.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja![]()
ene kant ben ik brak, maar aan de andere kant is het voor mij vroeg in de avond
damn jet lag
Voorheen had ik er nooit moeite mee. I'm getting too old 4 this shit.quote:
heb je onderweg niet kunnen slapen in business class ?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voorheen had ik er nooit moeite mee. I'm getting too old 4 this shit.
Ik kan nooit slapen in een vliegtuigquote:Op zondag 8 februari 2009 03:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voorheen had ik er nooit moeite mee. I'm getting too old 4 this shit.
een meet en greet is er wel eens geweest hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
komt er niet een meet ofzo? ik wil daar wel bij zijn. als het in een club is o.i.d. dan neem ik wel mijn eigen posse mee. Want hier is het al ongemakkelijke stiltes...
?quote:Op zondag 8 februari 2009 04:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo dat was onverwachts lekker, en ook zo lekker onaangekondigd
Zo thuis, ik wil ook slapen, maar ben niet lui. Een glas wijn helpt wel denk ikquote:
Groot gelijk, waarom zou het geluk ook jou niet af en toe toelachenquote:Op zondag 8 februari 2009 04:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo dat was onverwachts lekker, en ook zo lekker onaangekondigd
want? ze zagen er anders uit? vielen tegen? bitchfights?quote:Op zondag 8 februari 2009 04:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een meet en greet is er wel eens geweest hoor!![]()
Daarom heb ik er hier al een aantal van in levende lijven gezien![]()
dat is niet altijd even prettig hoor!![]()
alweer?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch ook niet zo vreemd als fok uit de lucht is
Is da zoquote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch ook niet zo vreemd als fok uit de lucht is
Schatje mag ik je fotoquote:Op zondag 8 februari 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
Er zit de hele tijd een kut carnavals nummer in mijn hoofd.
Ik zie je vaag, Ina.![]()
hier nog geen vlok te bekennenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:07 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag!
het sneeuwt hiernou ja, een beetje
moest het ff gegooglen, want ken het niet.quote:
nou het is hier ook gestopt. Dus geen engelse taferelen.quote:
Jordy van Loonquote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest het ff gegooglen, want ken het niet.
Maar de Gebroeders Ko dan weer wel van die waterscooter.![]()
En hoorde gisteren ook voor het eerst dat nummer van Jordy van Loon o.i.d. waar iedereen hier op Fok een hekel heeft.
Want een kutkind met zijn toverbal
Ja die hadden ze nadat hij door zijn leraar achter het behang geplakt was bij Paul de Leeuw daar mooi moetne laten zittenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest het ff gegooglen, want ken het niet.
Maar de Gebroeders Ko dan weer wel van die waterscooter.![]()
En hoorde gisteren ook voor het eerst dat nummer van Jordy van Loon o.i.d. waar iedereen hier op Fok een hekel heeft.
Want een kutkind met zijn toverbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |