Ik weet niet wat hij had. Maar in vergelijking met een brakke windows laptop is een mac toch wel erg leuk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom? Zo anders dan wat ie had, is het niet.
Macbook pro uit 2007quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij had. Maar in vergelijking met een brakke windows laptop is een mac toch wel erg leuk!
Laatste en tevens tvp
Haha niet? Das saai...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Da duurde en da duurde!
En nee de mexicaan komt hier nIET in huis.
EN ik ga slapen
Ik heb verder geen leven! Ik F5de me een ONGELUKquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha niet? Das saai...
En hoezo dat duurde en dat duurde?! je kunt je ook aanstellen zeg...
je lijkt HIW welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb verder geen leven! Ik F5de me een ONGELUK
Lootgieter om naar je piping te kijken ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:17 schreef KrnKje het volgende:
Morguh...
In afwachting van de monteur die tussen 8 en 10 hier is om wat dingen te fixen...
Mogguh!quote:
Staat hier op repeatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogguh!
Hoe vaak heb je het twink filmpje al bekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik het geen smakelijke foto vindquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:34 schreef Pieter. het volgende:
Lefhebbend zeker, maar ik geloof niet dat hij enige gene heeft! Zeker die eerste foto in zn profiel (zal ik heb gewoon even plaatsen?) getuigt van behoorlijk wat lef!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Pieter. het volgende:
Even om de tere zieltjes te beschermen wat maatregelen getroffen:Hij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
O ja, En Hanneke Gudden natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:35 schreef Ang3l het volgende:
ARCTIC MONKEYS
BASEMENT JAXX
BON IVER
LA CARAVANE PASSE
CROOKERS
Een tent is zo geregeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Pieter. het volgende:
Vlarp heeft geen tent.
Waarom moet hij dan bij jullie komen staan?
Het is een goed teken, maar het hoeft niet te betekenen dat je bent aangenomen. Je kan wel een goed gesprek hebben, maar dat er toch een andere sollicitant beter geschikt is voor de functie. Het is in ieder geval fijn om te weten dat je een goed gesprek hebt gehad, en nu is het dus afwachten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:23 schreef PhalanX het volgende:
Hoe weet je of je een succesvol gesprek hebt gehad.
Als de meneer die je uitlaat zegt dat hij het een prettig gesprek vond, is dat dan een goed teken?
Wat is succesvol?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:23 schreef PhalanX het volgende:
Hoe weet je of je een succesvol gesprek hebt gehad.
Als de meneer die je uitlaat zegt dat hij het een prettig gesprek vond, is dat dan een goed teken?
Doe mij maar beidequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef MisterO het volgende:
Doe mij maar gewoon een leuk concert ipv een festival met hippies en soortgelijken
Ok, je stinkt niet naar zweet, maar naar 3 soorten eau de toilettes door elkaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:06 schreef Ang3l het volgende:
En sinds wanneer ben ik een zwetende stinkende alternatieveling?
Ik ruik naar Ambar, Ultra Violet, A-men of Xeryus Rouge!!!
er staat OF! Niet en en ook niet en/of!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ok, je stinkt niet naar zweet, maar naar 3 soorten eau de toilettes door elkaar![]()
Nou, dat zal lekker ruiken! Helemaal na 3 dagen in zn muffe dampende tent op zo'n verzopen "gras"veld.
En tot aan je enkels in bruine smurrie staan waarvan je heel hard hoopt dat het modder is, terwijl je weet dat het eigenlijk net zo goed iets anders kan zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe mij maar beide
Al is de sfeer op zo'n festival leuker dan bij een concert vind ik. Bij een concert komen dan wel weer alleen mensen die echt voor DIE artiest gaan, dat danw eer wel. Maar de hele voorpret en napret is er bij zo'n concert niet zo heel erg bij. Samen BBQ-en, lekker op het gras liggen, heerlijk in het zonnetje. Allerlei etenswaren proeven. Mooie films kijken in de tent. Nieuwe bandjes proeven door overal f fte gaan kijken en uiteindelijk dikke dance feesten in de tenten tot 5 a 6:00 's nachts.
Ambar(dat is 1), Ultra Violet(nummer 2), A-men of Xeryus Rouge (1 van deze 2 is 3!)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
er staat OF! Niet en en ook niet en/of!
Taalbarbaar!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
En tot aan je enkels in bruine smurrie staan waarvan je heel hard hoopt dat het modder is, terwijl je weet dat het eigenlijk net zo goed iets anders kan zijn.
De geur van zure pis die in je kleren zit, de geur van zure pis die over een verkleurd velde hangt, de geur van pis die je niet eens meer registreert omdat je de hele dag door die geur aan het rondhobbelen bent.
Stinkende mensen die roepen dat het kapitalisme naar de verdoemenis zal leiden, en dat Israel en de Verenigde Staten eindeloze poelen van haat en verderf zijn.
Meisjes met dreadlocks die de islam een mooi geloof vinden, maar dan vooral omdat ze bevat zijn door een vreemdsoortige zelfhaat, omdat ze iets gangbaars nooit mogen steunen en altijd kiezen voor wat zij zien als underdogs, ook al kunnen ze nog geen drie argumenten aandragen waarom.
Voedselvergiftiging oplopen omdat de BBQ het niet zo goed deed en het verkleurde vlees niet goed gekoeld was en al een tijdje in de zon lag.
Slecht slapen omdat de mensen in de tent naast je hard van bil gaan terwijl bezopen studenten ze toejuigen.
Lelijke mensen, heel veel lelijke mensen.
Nee, festivals zijn niet zo mijn ding.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef PhalanX het volgende:
blahblah enough talk about irrelevant things...
let's talk about job interviews
Alleen al dit argument is voldoende om er NOOOOOIT heen te gaan!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:26 schreef PhalanX het volgende:
Jij ziet, zoals ook bij een gaypride de media slectief is, alleen degenen die in de modder springen. Als je gewoon op de paden blijft en in de tenten is er niks aan de handquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
En tot aan je enkels in bruine smurrie staan waarvan je heel hard hoopt dat het modder is, terwijl je weet dat het eigenlijk net zo goed iets anders kan zijn.
Pis jij in je kleren dan? Ik gewoon in de wc hoorquote:De geur van zure pis die in je kleren zit, de geur van zure pis die over een verkleurd velde hangt, de geur van pis die je niet eens meer registreert omdat je de hele dag door die geur aan het rondhobbelen bent.
quote:Stinkende mensen die roepen dat het kapitalisme naar de verdoemenis zal leiden, en dat Israel en de Verenigde Staten eindeloze poelen van haat en verderf zijn.
quote:Meisjes met dreadlocks die de islam een mooi geloof vinden, maar dan vooral omdat ze bevat zijn door een vreemdsoortige zelfhaat, omdat ze iets gangbaars nooit mogen steunen en altijd kiezen voor wat zij zien als underdogs, ook al kunnen ze nog geen drie argumenten aandragen waarom.
Dat heb je thuis ookquote:Voedselvergiftiging oplopen omdat de BBQ het niet zo goed deed en het verkleurde vlees niet goed gekoeld was en al een tijdje in de zon lag.
Ok, dat kloptquote:Slecht slapen omdat de mensen in de tent naast je hard van bil gaan terwijl bezopen studenten ze toejuigen.
Ja ja, 6 amongst lesbain 8's!quote:Lelijke mensen, heel veel lelijke mensen.
Terwijl je er nog nooit geweest bent en je argumenten kant noch wal raken.quote:Nee, festivals zijn niet zo mijn ding.
Zo werktde taal nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ambar(dat is 1), Ultra Violet(nummer 2), A-men of Xeryus Rouge (1 van deze 2 is 3!)
OMG!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
De geur van zure pis die in je kleren zit, de geur van zure pis die over een verkleurd velde hangt, de geur van pis die je niet eens meer registreert omdat je de hele dag door die geur aan het rondhobbelen bent.
Stinkende mensen die roepen dat het kapitalisme naar de verdoemenis zal leiden, en dat Israel en de Verenigde Staten eindeloze poelen van haat en verderf zijn.
Meisjes met dreadlocks die de islam een mooi geloof vinden, maar dan vooral omdat ze bevat zijn door een vreemdsoortige zelfhaat, omdat ze iets gangbaars nooit mogen steunen en altijd kiezen voor wat zij zien als underdogs, ook al kunnen ze nog geen drie argumenten aandragen waarom.
Voedselvergiftiging oplopen omdat de BBQ het niet zo goed deed en het verkleurde vlees niet goed gekoeld was en al een tijdje in de zon lag.
Slecht slapen omdat de mensen in de tent naast je hard van bil gaan terwijl bezopen studenten ze toejuigen.
Nee, festivals zijn niet zo mijn ding.
Ik heb net gedouchedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo werktde taal niet
Ga maar weer DN filmpjes kijken
Hoe dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:31 schreef PhalanX het volgende:
Ik weet waar ik over praat!
Jij hebt altijd een oordeel over zaken waar jee niets vanaf weetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
OMG!
Ik ben het zo verschrikkelijk met je eens!
De B zit pal naast de V en ik typte met mijn piemol!quote:
Mysteryland is wel een geschikt festival voor jouquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef MisterO het volgende:
Doe mij maar gewoon een leuk concert ipv een festival met hippies en soortgelijken
daar zal het meer stinken en rotzooi zijn dan op LL hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mysteryland is wel een geschikt festival voor jou
Welles. Aangezien ze 's avonds op LL (en soms overdag) dezelfde DJ's hebben op LL als op MLquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef MisterO het volgende:
Wel heel wat minder hippies![]()
En leukere muziek. En leukere sfeer.
En nee ang3l, je mag hier niet op reageren![]()
quote:Weekendplannen mensen? het is bijna zover!
Hou op over die festivals, hippie van mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond: BeoordelingSex & The City Mojito avond!
Morgen: Shoppen in A'dam + concert
Zondag: Shoppen in A'dam, uit eten met vriendin en baby uit Australie.
ja vertel straks eens of het echt camp is ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef Pieter. het volgende:
En nu ga ik naar de bioscoop. Neerlands nieuwste aanwinst: Spion van Oranje bekijken..
Waarom moet ik altijd overal over ophouden (Tori Amos, Vampire, Festivals) en mag jij AAAAAAAAALTIJD over wijvenmuziek ouwehoeren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou op over die festivals, hippie van me![]()
a; hij blijft niet slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf zaterdag in Amsterdam slapen ja
Jij ook met je sletje?
Nou die keren dat ik er was niet, maar is ook niet helemaal te vergelijken omdat s nachts iedereen weer naar huis toe gaatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
daar zal het meer stinken en rotzooi zijn dan op LL hoor
Hier moet je over ophouden omdat het een eeuwig welles-nietes discussie wordtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd overal over ophouden (Tori Amos, Vampire, Festivals) en mag jij AAAAAAAAALTIJD over wijvenmuziek ouwehoeren?
jij gaat komend weekend ook naar de berenfeest met GB en PDD ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef MisterO het volgende:
Wel heel wat minder hippies![]()
En leukere muziek. En leukere sfeer.
Weekendplannen mensen? het is bijna zover!
7 maart Trance Energy met 15 vrienden/kennissen uit Ass'nquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vindt Mysteryland wel enigsinds bij MisterO passen
jij ging toch niet met GB en PDD naar de berenboot ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf zaterdag in Amsterdam slapen ja
Jij ook met je sletje?
Is dat dit weekend?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat komend weekend ook naar de berenfeest met GB en PDD ?
van mij krijg je de vrije hand om gewoon verder te gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd overal over ophouden (Tori Amos, Vampire, Festivals) en mag jij AAAAAAAAALTIJD over wijvenmuziek ouwehoeren?
is het al uitverkocht ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
7 maart Trance Energy met 15 vrienden/kennissen uit Ass'n![]()
Het wordt 1 grote hetero boel.
Geen idee........... het raakt altijd wel snel uitverkocht en dit jaar helemaal met Arminquote:
Vieze stinkende dansende zwetende mensen. Vieze pillenslikkende gabbers die zich nooit douchen. Jointjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou die keren dat ik er was niet, maar is ook niet helemaal te vergelijken omdat s nachts iedereen weer naar huis toe gaat
maar waarom zou het daar dan meer stinken ?
Stinkt ie ook dan?quote:ik vindt Mysteryland wel enigsinds bij MisterO passen
Omg ik ga er echt wel heen met Dquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jeumig, jullie onthouden ook niks
Had ik vorige maand toch al gezegd dat ik niet ging?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ging toch niet met GB en PDD naar de berenboot ?
nee JIJ niet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jeumig, jullie onthouden ook niks
zal ik eens gek gaan doen en dat ouwe lijf van mij op mijn donder geven en nachtje gaan stuiteren ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen idee........... het raakt altijd wel snel uitverkocht en dit jaar helemaal met Armin
en die vraag stel je aan mij, hij is bij jou blijven slapen en niet bij mij in het hotelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vieze stinkende dansende zwetende mensen. Vieze pillenslikkende gabbers die zich nooit douchen. Jointjes.
[..]
Stinkt ie ook dan?
slaat de ouderdam dan nu definitief toe ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee JIJ niet!
Ik heb al weeeeeken geleden gezegd dat ik geen beren ging kijken!
En ook waarom! Is nog een hele discussie geweest!
Als het je leuk lijkt, moet je het vooral doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik eens gek gaan doen en dat ouwe lijf van mij op mijn donder geven en nachtje gaan stuiteren ?
ja maar heb jij wel objectief naar foto's gezocht ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:45 schreef MisterO het volgende:
Ik typte bij google afbeeldingen Mysteryland en Lowland in en dit kwam er uit![]()
Mysteryland![]()
[ afbeelding ]
Lowlands![]()
[ afbeelding ]
Conclusie: ??![]()
volgens mij moet ik daarna een week naar een kuuroord om te herstellenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als het je leuk lijkt, moet je het vooral doen
Als ik objectief naar foto's had gezocht, had ik echt niet zo'n pauperfoto voor Mysteryland geplaatstquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar heb jij wel objectief naar foto's gezocht ?
en wel opvallend dat er op de bovenste geen dames te vinden zijn en op de onderste welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik objectief naar foto's had gezocht, had ik echt niet zo'n pauperfoto voor Mysteryland geplaatst
Liever die mafkezen onder dan die patserige Guido's bovenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:45 schreef MisterO het volgende:
Ik typte bij google afbeeldingen Mysteryland en Lowland in en dit kwam er uit![]()
Mysteryland![]()
[ afbeelding ]
Lowlands![]()
[ afbeelding ]
Conclusie: ??![]()
Liever helemaal niet als ik kon kiezenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liever die mafkezen onder dan die patserige Guido's boven
100x liever!!!!!
Ach, 1 conclusie kunnen we wel trekken. De mooie mensen gaan naar dance feesten. Was vorig jaar zelfs een reportage over op tvquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wel opvallend dat er op de bovenste geen dames te vinden zijn en op de onderste wel
je kan ook nog altijd gezellig met hIW mee naar de EO jongerendagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Liever helemaal niet als ik kon kiezenoh ja ik kies er ook gewoon voor om naar beide niet te gaan
Ik kreeg al na 10 minuten de slappe lach toen ik naar de EO jongerendag keek op tv. Nee, sorry dat is niet mijn ding, en ik veroordeel het ook niet. Mensen moet lekker doen waar ze zin in hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan ook nog altijd gezellig met hIW mee naar de EO jongerendag
of binnenkort naar de huishoudbeurs
Ja jij staat liever tuissen de handtassen bij Britneyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Liever helemaal niet als ik kon kiezenoh ja ik kies er ook gewoon voor om naar beide niet te gaan
Da's meer Rik z'n dingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kreeg al na 10 minuten de slappe lach toen ik naar de EO jongerendag keek op tv. Nee, sorry dat is niet mijn ding, en ik veroordeel het ook niet. Mensen moet lekker doen waar ze zin in hebben
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach, 1 conclusie kunnen we wel trekken. De mooie mensen gaan naar dance feesten.
Like omg yah! so deliciously sassy!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij staat liever tuissen de handtassen bij Britney
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Like omg yah! so deliciously sassy!![]()
![]()
OK ff normaal doen.
Toch nog ff een videootje van Britbrit posten voor het aankomend weekend, speciaal voor ang3l
Echtquote:
Nee EO. Al gata ie dit jaar wel mee naar LL als 't goed is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echtdat had ik echt niet van hem verwacht! eerder ook Pinkpop, Rock Werchter enzo
We all wanna be Omrie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef MisterO het volgende:
Ang3l wat ben je toch ook een wannabe Omrie
ja wie legt mij de missing link tussen carnaval en balletjes van André uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt zo moe van die balletjes van Andre van duin
deze is een veel betere carnvalshit
zowieso deze vind ik veel beter van Andre
maar dit wordt de carnavalshit van dit jaar denk ik
volgend jaar zorg ik zelf voor een beter alternatief
Deze post had je al eens gemaakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt zo moe van die balletjes van Andre van duin
deze is een veel betere carnvalshitzowieso deze vind ik veel beter van Andre
maar dit wordt de carnavalshit van dit jaar denk ik
volgend jaar zorg ik zelf voor een beter alternatief
wel ja?quote:
Furrballquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef MisterO het volgende:
Hoe heet dat berenfeest nou van aankomend weekend
Ja. EN toen reageerde er OOK al niemand!quote:
Kut, het is vanavond alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Furrball
Met of zonder 1 of 2 ellen en erren, ik ben het spoor bijster
En als je gata zonder mij dan sla ik
Ik ga er niet heeeeheeeeeeeeeeen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kut, het is vanavond al![]()
als het nou morgen was konden we je met banaatjes bekogelen![]()
een modderfiguur jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Furrball
Met of zonder 1 of 2 ellen en erren, ik ben het spoor bijster
En als je gata zonder mij dan sla ik
er is volgens mij zowel op zaterdag ALSOOK op zondag in Amsterdam feest voor de berenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kut, het is vanavond al![]()
als het nou morgen was konden we je met banaatjes bekogelen![]()
niet ook, want nu heb ik wel reactie's zowel van jou als van Stroekiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. EN toen reageerde er OOK al niemand!
yes thats possible, if that turns you onquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Dus als ik zondag naar de sauna ga kan ik me schraal laten neuken door een berg beren?
ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Weeknie. Komen daar zoveel beren normaal dan?
wanneer moet je vliegen ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
Moet nog inpakken voor Nederland. Altijd op het laatste moment
toch alleen maar om met zijn broetje naar Pussy Cat Dolls te gaan en om MisterO aan de haak te slaan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
kom je weer terug naar de Nederlanden ja?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Wil ik NET mijn jas aan gaan doen, belt ie op dat ie nog steeds op de uni zit en het morgen af moet zijn (omdat ie morgen teruggaat naar Portugal) en hij dus de bios moet cancellen.
Misschien als ie op tijd klaar is dat we nog wat gaan drinken, want (zoals hij zei) "My eyes haven;t seen a blonde beauty in a while and they need yours".Slijmbal
![]()
We shall see. En anders vraagt ie om een raincheck van 3 mnd want dan is ie weer in NL.
Portugezen en niet op komen dagen
quote:
jij zit ook nog in het ochtend bioritme ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Nuno_G het volgende:
lees ik een keer terug en zie ik dit
[..]
[..]
ik lees noooooit meer terug
![]()
Goedemorgen trouwens
Whehe, de enige reden dat ik die post plaatste!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Nuno_G het volgende:
lees ik een keer terug en zie ik dit
[..]
[..]
ik lees noooooit meer terug
![]()
Goedemorgen trouwens
ik vlieg vanaaf ja,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer moet je vliegen ?
en doe je dat met de blauwe zwaan ?
ja, voor een paar dagen. En daarna ga ik naar Zaragoza toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
kom je weer terug naar de Nederlanden ja?
Ik denk dat ik hem nog een beetje moet laten inwerken, nog een keertje kijken en dat ik er dan een goede mening over kan hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja vertel straks eens of het echt camp is ?
Euh. Nee ik ben met mijn broertje. Dus nee ik ben dan heteroquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch alleen maar om met zijn broetje naar Pussy Cat Dolls te gaan en om MisterO aan de haak te slaan ?![]()
Oh ja, en hij zal vast ook wel even op het hoofdkantoor van Jamin moeten zijn
Niemand kan er weerstand aan MisterO biedenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Euh. Nee ik ben met mijn broertje. Dus nee ik ben dan hetero
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
platinum elite plus ?
netjes voor het gordijn ?
hoeveel huisjes heb je al op het schap staan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
business class, want ik heb lange benen. And i don't do coach.
de hele dag totdat ik vanavond in de kroeg zitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zit ook nog in het ochtend bioritme ?
ja maar, ja maar, op donderdag hoor jij toch ook gewoon braaf aan een vinho bij je landlady te zittenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de hele dag totdat ik vanavond in de kroeg zitIk ga nooooit meer tot zo laat uit op donderdag
ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel huisjes heb je al op het schap staan ?
je gaat zeker elke avond uit? ja, om op die hotelkamer te zitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de hele dag totdat ik vanavond in de kroeg zitIk ga nooooit meer tot zo laat uit op donderdag
blauwe zwaam business class is KLM en daar komen ze altijd met delfs blauwe huisjes langs met Bols jonge jenever erinquote:
o datte ja hahah ik drink geen jeneverquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blauwe zwaam business class is KLM en daar komen ze altijd met delfs blauwe huisjes langs met Bols jonge jenever erin![]()
en onder frequent flyers is dat het ultieme middel om te patsen
Waarom hebben ze netjes voor het gordijn? Om te zorgen dat het er niet afvalt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
platinum elite plus ?
netjes voor het gordijn ?
KLM huisje, van die delfts aardewerk dingen die je cadeau krijgt. Maar volgens mij is dat niet met bussiness class alleen met 1e klasquote:
weekie vrij ging snel, he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Waarom hebben ze netjes voor het gordijn? Om te zorgen dat het er niet afvalt?
niet 1 maar wel een paar (3 of 4) vaste waar we wel te vinden zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je gaat zeker elke avond uit? ja, om op die hotelkamer te zitten.
Heb je een vaste tent waar je heengaat?
We'll see how brave you arequote:
ja wel met business class.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
KLM huisje, van die delfts aardewerk dingen die je cadeau krijgt. Maar volgens mij is dat niet met bussiness class alleen met 1e klas
Supersnel. En maandag idd weer aan de slag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weekie vrij ging snel, he?
Maandag weer aan de arbeid?
die is ook slechts bijzaak, die porcelijnen dingen zijn juist voor de hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o datte ja hahah ik drink geen jenever
o ja jij vindt haar ook leuk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We'll see how brave you are
We'll see how fast you've been running.....
KLM heeft geen first class alleen business en monkeyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
KLM huisje, van die delfts aardewerk dingen die je cadeau krijgt. Maar volgens mij is dat niet met bussiness class alleen met 1e klas
zal ik ze voor je meenemen dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is ook slechts bijzaak, die porcelijnen dingen zijn juist voor de heb
op internet worden en fikse bedragen voor schaarse exemplaren geboden
Nu kun je zien hoe vaak ik met KLM vlieg (nooit dus)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
KLM heeft geen first class alleen business en monkey
dank je wel Momferdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:26 schreef Pieter. het volgende:
En voor de liefhebbers van WIDM hier even een linkje naar de (hele) soundtrack!
nee want dan vind ik er niks aanquote:
voor first class kan je bij het moederbedrijf Air France terechtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu kun je zien hoe vaak ik met KLM vlieg (nooit dus)
niet take ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
eindelijk mag ik weer in bad, officieel morgen pas, maar Fuck THAT
Is dit nog steeds van een paar weken geleden o.i.d toen je in het ziekenhuis lag?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
eindelijk mag ik weer in bad, officieel morgen pas, maar Fuck THAT
take?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet take ?![]()
ennu veel plezier in bad, dat je er maar lekker kan genieten met olie en een boek en zo
Take Thatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
take?
en een boek in bad!!!!
dan wordt dat toch nat!
Dat doe ik nooit, daarbij komt dan wordt Ang3l boos!
ja ik vrees van welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dit nog steeds van een paar weken geleden o.i.d toen je in het ziekenhuis lag?
ik neem alleen in het weekend een bad, maar dan lig ik er direct ook altijd langer dan 1 uur en en dan neem ik echt wel wat te lezen meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
take?
en een boek in bad!!!!
dan wordt dat toch nat!
Dat doe ik nooit, daarbij komt dan wordt Ang3l boos!
Barbaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:46 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Take That.
En een boek is om gelezen te worden. In bad is een prima plek. Het is van papier en dat droogt wel weer.
Waarom zou Ang3l boos worden?
Wij hebben hier ook een bad, maar die gebruik ik zelden. Ik gebruik em alleen als ik er met iemand anders in zit. Wijntje, kaarsjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem alleen in het weekend een bad, maar dan lig ik er direct ook altijd langer dan 1 uur en en dan neem ik echt wel wat te lezen mee
Doe jij zulke romantische dingen met je One Nights standsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een bad, maar die gebruik ik zelden. Ik gebruik em alleen als ik er met iemand anders in zit. Wijntje, kaarsjes
schattig toch!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doe jij zulke romantische dingen met je One Nights stands
ik ook, ik zorg alleen voor goede meezingmuziekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem alleen in het weekend een bad, maar dan lig ik er direct ook altijd langer dan 1 uur en en dan neem ik echt wel wat te lezen mee
ik zing nooit in bad of onder de douchequote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ook, ik zorg alleen voor goede meezingmuziek
ONS zijn er niet voor om schattig mee te zijn, die zijn ergens anders voorquote:
niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doe jij zulke romantische dingen met je One Nights stands
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
Romantiek in bad!!
jeuujjj dat wil ik ook!!
Die heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.
jij hebt een vriendje dat heb ik weer nietquote:
ja duizenden kilometers hiervandaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij hebt een vriendje dat heb ik weer niet![]()
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
F5'en terwijl er al een nieuwe pagina was
Dan koop je een luisterboekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.
Mijn Grootmoeder vond het omvouwen van een hoekje waar je gebleven was al een doodzonde. Nu scheur ik af en toe gewoon de pagina eruit als boekenleggerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.
maar zulks lees ik dan weer niet in bed of badquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Xiance het volgende:
mijn boeken ben ik heel zuinig op :$
maar ik lees vooral veel naslagwerken, ICT, historie, dat soort dingen..
dat zijn doorgaans boeken van 50 / 100 euro, daar scheur ik niet zomaar een bladzijde uit
soms wel, tis droge materiequote:
Sisi's winterlied toevallig?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
soms wel, tis droge materie
ik heb ook boeken over Keizerin Elisabeth (sissi)
die lees ik dan weer gewoon uit.. en als dan de wekker gaat ontdek ik pas dat ik telaat ben om nog te gaan slapen
Ik ken wel het orakel van Delphiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef Xiance het volgende:
Stroekie, die lees ik ook in bed hoor
tis HEEL ontspannend om Delphi (programmeertaal) te leren terwijl je in bed ligt
*bad volloop laat*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
Romantiek in bad!!
jeuujjj dat wil ik ook!!
bikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou, op naar de beoordeling.
Iets zegt me dat bik er niet inzit.
We zullen zien.
Oh, dat is eigenlijk wel een goed idee! Ook voor op vakantie, lekker ipodje met boek erop op.quote:
Volgens mij gewoon in een boekhandel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk wel een goed idee! Ook voor op vakantie, lekker ipodje met boek erop op.
Waar koop je dat?
Mja, e-book vind ik dan niet zo praktisch. Om nou op mn iphone te gaan zitten lezen, daar raak je redelijk snel op uitgekeken denk ik. En mn laptop mee naar het strand? Neuh.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon in een boekhandel.
e-Book kan ook, vaak gratis te downloaden.
Je hebt ook speciale e-readersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Mja, e-book vind ik dan niet zo praktisch. Om nou op mn iphone te gaan zitten lezen, daar raak je redelijk snel op uitgekeken denk ik. En mn laptop mee naar het strand? Neuh.
Even op zoek naar luisterboeken.
ik wil niet gewoon in bad hoor..quote:
Sisi's winterlied is wel een aanrader als je het personage leuk vindt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef Xiance het volgende:
Nuno, da's ook Delphi
Wonderer, nee niet sissi's winterlied..
issi's levensgeschiedenis!
maar dan het ware verhaal.. niet de film
ik identificeer me wel met haar..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sisi's winterlied is wel een aanrader als je het personage leuk vindt.
Zeg, ik was nog niet klaar hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wil niet gewoon in bad hoor..
ik wil ROMANTIEK in bad...
dat vind ik ook nog best vreemd...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.
Maar jij schoof de schuld naar een anderquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wonderer, je moet er toch niet aan denken dat het met jou boek ook zo kan lopen....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
oh!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zeg, ik was nog niet klaar hoor!
Pfff... ongeduldig tiep.
ahhhhquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef Weemz het volgende:
Nou eerste werkdag was top...
Mijn account daar werkte niet meer, dus gereset... Alle instellingen weg enzo... Okee, valt nog te overzien.
Maar, het hele boekingsysteem draait op Excel, en ze hebben dus voor de 'standaard' PC's Open Office waar dat systeem dus niet op draait. Ik krijg wel Office, maar dat duurt natuurlijk even..
Kon dus eigenlijk niet zoveel doen, heb de boel maar een beetje opgeruimd enzo...
Ik probeerde die gedachte al te verdringen, ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wonderer, je moet er toch niet aan denken dat het met jou boek ook zo kan lopen....
Aparte manier van masturberen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef Cairon het volgende:
@ PhalanX en Kugari-Ken
jullie zijn ZO grappig! Zo knap! Zo helemaal wat iedereen wil zijn of wil hebben! Laten we afspreken en geslachtsgemeenschap met elkaar hebben.
Dinsdag mag ik weer. Ik ben benieuwd.quote:
Als ie zichzelf niet kietelt doet niemand 'tquote:
Wat een vreselijke vorm van zelfverheerlijking...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef Cairon het volgende:
@ PhalanX en Kugari-Ken
jullie zijn ZO grappig! Zo knap! Zo helemaal wat iedereen wil zijn of wil hebben! Laten we afspreken en geslachtsgemeenschap met elkaar hebben.
Want jij gaat zo vaak van bilquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Als ie zichzelf niet kietelt doet niemand 't
Bitsj pliezquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een vreselijke vorm van zelfverheerlijking...
dat heeft een voordeel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dinsdag mag ik weer. Ik ben benieuwd.
Wel goed punt: Email en agenda's draaien via Gmail. Omdat ik mijn agenda gedeeld heb kunnen mijn collega's snel zien wanneer ik aanwezig ben / zou moeten zijn
Tja, gebruik hem alleen voor mijn aanwezigheid en het overzicht van boekingen zodat ze dus kunnen zien wanneer ik er niet ben, wel ben of weg ben met de spullen (als er dus een boeking is).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Xiance het volgende:
dat heeft een voordeel!
maar ik weet niet of ik gmail mn agenda toe vertrouw hoor!
mgoed, ik heb een intranet, dus mijn agenda is alleen bij mijn directe familie bekend,
Ik mag niet klagenquote:
dan is het wel handig jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, gebruik hem alleen voor mijn aanwezigheid en het overzicht van boekingen zodat ze dus kunnen zien wanneer ik er niet ben, wel ben of weg ben met de spullen (als er dus een boeking is).
De laatste keer dat iemand jou van je jeuk afhielp is alweer maaaanden geledenquote:
2 weken to be exact.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand jou van je jeuk afhielp is alweer maaaanden geleden
Ik hoef ook niemand te overtuigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Cairon het volgende:dat gelooft niemand. Probeer op z'n minst geloofwaardig een leugentje te vertellen.
dat jullie ook steeds weer gewoon toehappen he....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef ook niemand te overtuigen.
Ik weet zelf wel wat waar is. I don;t care if you believe it
(en de keer daarvoor was half december... zie street wan!)
Awwquote:
Je hebt gelijk, het was 13 dagen geleden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:48 schreef Cairon het volgende:
zie street wan vood not doe zet, hie ist street
Twee weken geleden, ik heb mijn chatlogs gecheckt, en het zit er toch echt niet in dat jij van je jeuk bent afgeholpen.
Je bent ziekquote:Tussen de zevende en de achtste van december 2008 heb je tijd gehad om van bil te gaan volgens mijn chatlogs.
Wat zit je nou were debiel te doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:52 schreef Cairon het volgende:
sinds ik weet dat jij niet van bil gaat!
quote:
Xiancewatiser?quote:
mijn monitor staat wat flets, vandaar dat ik even niet zag dat het een paardenbloemlamp isquote:
beetje creativiteit sjaakie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
een van mijn actrices is met hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen, nu moet ik 6 monologen in de voorstelling invullen, 1 acteur/actrice kan dat nooit in 5 weken leren, dus op zoek naar meerdere acteurs/actrices die een of meer monologen willen doen.
De voorstelling is gedoemd
Aah...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn monitor staat wat flets, vandaar dat ik even niet zag dat het een paardenbloemlamp is
Weer een kink in de kabel ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms heb ik het idee dat de voorstelling Over Liefde en Haat vervloekt is
Och arm tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef Nuno_G het volgende:
gatver een van de boys waar we altijd mee uitgaan heeft een mail gestuurd naar mij dat ie verliefd is .... en ja ik ben het slachtoffer.
We gaan nu niet uit, blijven bij Pedro thuis, om hem niet te zien![]()
dat jonge schuchtere meisje dat op het toneel zo opbloeide ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
een van mijn actrices is met hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen, nu moet ik 6 monologen in de voorstelling invullen, 1 acteur/actrice kan dat nooit in 5 weken leren, dus op zoek naar meerdere acteurs/actrices die een of meer monologen willen doen.
De voorstelling is gedoemd
je gaat er inderdaad haast van denken dat er van boven geen zegen op mag rusten, zoals ze niet WILLEN dat je het in een klooster uitvoertquote:
Hmm, omdat?quote:
teveel diepgang voor dit topicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, omdat?
Mja, gaat prima eigenlijk. Heb m;'n eerste week bij m'n nieuwe baas er op zitten. En het ziet er goed uit tot nu toe.
Nou ja, m'n proeftijd is nog niet voorbij natuurlijk, maar ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
teveel diepgang voor dit topic
Toppie! t bevalt jullie beide dus
Da's goed om te horen!
Doorgaan, vooral doorgaan..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, m'n proeftijd is nog niet voorbij natuurlijk, maar ik heb goede hoop.
koreografie euh een achtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
Doorgaan, vooral doorgaan..
dat zou euh.. dinges.. zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |