jij gaat komend weekend ook naar de berenfeest met GB en PDD ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef MisterO het volgende:
Wel heel wat minder hippies![]()
En leukere muziek. En leukere sfeer.
Weekendplannen mensen? het is bijna zover!
7 maart Trance Energy met 15 vrienden/kennissen uit Ass'nquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vindt Mysteryland wel enigsinds bij MisterO passen
jij ging toch niet met GB en PDD naar de berenboot ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf zaterdag in Amsterdam slapen ja
Jij ook met je sletje?
Is dat dit weekend?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat komend weekend ook naar de berenfeest met GB en PDD ?
van mij krijg je de vrije hand om gewoon verder te gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd overal over ophouden (Tori Amos, Vampire, Festivals) en mag jij AAAAAAAAALTIJD over wijvenmuziek ouwehoeren?
is het al uitverkocht ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
7 maart Trance Energy met 15 vrienden/kennissen uit Ass'n![]()
Het wordt 1 grote hetero boel.
Geen idee........... het raakt altijd wel snel uitverkocht en dit jaar helemaal met Arminquote:
Vieze stinkende dansende zwetende mensen. Vieze pillenslikkende gabbers die zich nooit douchen. Jointjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou die keren dat ik er was niet, maar is ook niet helemaal te vergelijken omdat s nachts iedereen weer naar huis toe gaat
maar waarom zou het daar dan meer stinken ?
Stinkt ie ook dan?quote:ik vindt Mysteryland wel enigsinds bij MisterO passen
Omg ik ga er echt wel heen met Dquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jeumig, jullie onthouden ook niks
Had ik vorige maand toch al gezegd dat ik niet ging?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ging toch niet met GB en PDD naar de berenboot ?
nee JIJ niet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jeumig, jullie onthouden ook niks
zal ik eens gek gaan doen en dat ouwe lijf van mij op mijn donder geven en nachtje gaan stuiteren ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen idee........... het raakt altijd wel snel uitverkocht en dit jaar helemaal met Armin
en die vraag stel je aan mij, hij is bij jou blijven slapen en niet bij mij in het hotelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vieze stinkende dansende zwetende mensen. Vieze pillenslikkende gabbers die zich nooit douchen. Jointjes.
[..]
Stinkt ie ook dan?
slaat de ouderdam dan nu definitief toe ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee JIJ niet!
Ik heb al weeeeeken geleden gezegd dat ik geen beren ging kijken!
En ook waarom! Is nog een hele discussie geweest!
Als het je leuk lijkt, moet je het vooral doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik eens gek gaan doen en dat ouwe lijf van mij op mijn donder geven en nachtje gaan stuiteren ?
ja maar heb jij wel objectief naar foto's gezocht ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:45 schreef MisterO het volgende:
Ik typte bij google afbeeldingen Mysteryland en Lowland in en dit kwam er uit![]()
Mysteryland![]()
[ afbeelding ]
Lowlands![]()
[ afbeelding ]
Conclusie: ??![]()
volgens mij moet ik daarna een week naar een kuuroord om te herstellenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als het je leuk lijkt, moet je het vooral doen
Als ik objectief naar foto's had gezocht, had ik echt niet zo'n pauperfoto voor Mysteryland geplaatstquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar heb jij wel objectief naar foto's gezocht ?
en wel opvallend dat er op de bovenste geen dames te vinden zijn en op de onderste welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik objectief naar foto's had gezocht, had ik echt niet zo'n pauperfoto voor Mysteryland geplaatst
Liever die mafkezen onder dan die patserige Guido's bovenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:45 schreef MisterO het volgende:
Ik typte bij google afbeeldingen Mysteryland en Lowland in en dit kwam er uit![]()
Mysteryland![]()
[ afbeelding ]
Lowlands![]()
[ afbeelding ]
Conclusie: ??![]()
Liever helemaal niet als ik kon kiezenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liever die mafkezen onder dan die patserige Guido's boven
100x liever!!!!!
Ach, 1 conclusie kunnen we wel trekken. De mooie mensen gaan naar dance feesten. Was vorig jaar zelfs een reportage over op tvquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wel opvallend dat er op de bovenste geen dames te vinden zijn en op de onderste wel
je kan ook nog altijd gezellig met hIW mee naar de EO jongerendagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Liever helemaal niet als ik kon kiezenoh ja ik kies er ook gewoon voor om naar beide niet te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |