Ik kreeg al na 10 minuten de slappe lach toen ik naar de EO jongerendag keek op tv. Nee, sorry dat is niet mijn ding, en ik veroordeel het ook niet. Mensen moet lekker doen waar ze zin in hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan ook nog altijd gezellig met hIW mee naar de EO jongerendag
of binnenkort naar de huishoudbeurs
Ja jij staat liever tuissen de handtassen bij Britneyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Liever helemaal niet als ik kon kiezenoh ja ik kies er ook gewoon voor om naar beide niet te gaan
Da's meer Rik z'n dingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kreeg al na 10 minuten de slappe lach toen ik naar de EO jongerendag keek op tv. Nee, sorry dat is niet mijn ding, en ik veroordeel het ook niet. Mensen moet lekker doen waar ze zin in hebben
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach, 1 conclusie kunnen we wel trekken. De mooie mensen gaan naar dance feesten.
Like omg yah! so deliciously sassy!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij staat liever tuissen de handtassen bij Britney
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Like omg yah! so deliciously sassy!![]()
![]()
OK ff normaal doen.
Toch nog ff een videootje van Britbrit posten voor het aankomend weekend, speciaal voor ang3l
Echtquote:
Nee EO. Al gata ie dit jaar wel mee naar LL als 't goed is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echtdat had ik echt niet van hem verwacht! eerder ook Pinkpop, Rock Werchter enzo
We all wanna be Omrie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef MisterO het volgende:
Ang3l wat ben je toch ook een wannabe Omrie
ja wie legt mij de missing link tussen carnaval en balletjes van André uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt zo moe van die balletjes van Andre van duin
deze is een veel betere carnvalshit
zowieso deze vind ik veel beter van Andre
maar dit wordt de carnavalshit van dit jaar denk ik
volgend jaar zorg ik zelf voor een beter alternatief
Deze post had je al eens gemaakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt zo moe van die balletjes van Andre van duin
deze is een veel betere carnvalshitzowieso deze vind ik veel beter van Andre
maar dit wordt de carnavalshit van dit jaar denk ik
volgend jaar zorg ik zelf voor een beter alternatief
wel ja?quote:
Furrballquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef MisterO het volgende:
Hoe heet dat berenfeest nou van aankomend weekend
Ja. EN toen reageerde er OOK al niemand!quote:
Kut, het is vanavond alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Furrball
Met of zonder 1 of 2 ellen en erren, ik ben het spoor bijster
En als je gata zonder mij dan sla ik
Ik ga er niet heeeeheeeeeeeeeeen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kut, het is vanavond al![]()
als het nou morgen was konden we je met banaatjes bekogelen![]()
een modderfiguur jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Furrball
Met of zonder 1 of 2 ellen en erren, ik ben het spoor bijster
En als je gata zonder mij dan sla ik
er is volgens mij zowel op zaterdag ALSOOK op zondag in Amsterdam feest voor de berenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kut, het is vanavond al![]()
als het nou morgen was konden we je met banaatjes bekogelen![]()
niet ook, want nu heb ik wel reactie's zowel van jou als van Stroekiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. EN toen reageerde er OOK al niemand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |