de hele dag totdat ik vanavond in de kroeg zitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zit ook nog in het ochtend bioritme ?
ja maar, ja maar, op donderdag hoor jij toch ook gewoon braaf aan een vinho bij je landlady te zittenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de hele dag totdat ik vanavond in de kroeg zitIk ga nooooit meer tot zo laat uit op donderdag
ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel huisjes heb je al op het schap staan ?
je gaat zeker elke avond uit? ja, om op die hotelkamer te zitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de hele dag totdat ik vanavond in de kroeg zitIk ga nooooit meer tot zo laat uit op donderdag
blauwe zwaam business class is KLM en daar komen ze altijd met delfs blauwe huisjes langs met Bols jonge jenever erinquote:
o datte ja hahah ik drink geen jeneverquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blauwe zwaam business class is KLM en daar komen ze altijd met delfs blauwe huisjes langs met Bols jonge jenever erin![]()
en onder frequent flyers is dat het ultieme middel om te patsen
Waarom hebben ze netjes voor het gordijn? Om te zorgen dat het er niet afvalt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
platinum elite plus ?
netjes voor het gordijn ?
KLM huisje, van die delfts aardewerk dingen die je cadeau krijgt. Maar volgens mij is dat niet met bussiness class alleen met 1e klasquote:
weekie vrij ging snel, he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Waarom hebben ze netjes voor het gordijn? Om te zorgen dat het er niet afvalt?
niet 1 maar wel een paar (3 of 4) vaste waar we wel te vinden zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je gaat zeker elke avond uit? ja, om op die hotelkamer te zitten.
Heb je een vaste tent waar je heengaat?
We'll see how brave you arequote:
ja wel met business class.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
KLM huisje, van die delfts aardewerk dingen die je cadeau krijgt. Maar volgens mij is dat niet met bussiness class alleen met 1e klas
Supersnel. En maandag idd weer aan de slag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weekie vrij ging snel, he?
Maandag weer aan de arbeid?
die is ook slechts bijzaak, die porcelijnen dingen zijn juist voor de hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o datte ja hahah ik drink geen jenever
o ja jij vindt haar ook leuk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We'll see how brave you are
We'll see how fast you've been running.....
KLM heeft geen first class alleen business en monkeyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
KLM huisje, van die delfts aardewerk dingen die je cadeau krijgt. Maar volgens mij is dat niet met bussiness class alleen met 1e klas
zal ik ze voor je meenemen dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is ook slechts bijzaak, die porcelijnen dingen zijn juist voor de heb
op internet worden en fikse bedragen voor schaarse exemplaren geboden
Nu kun je zien hoe vaak ik met KLM vlieg (nooit dus)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
KLM heeft geen first class alleen business en monkey
dank je wel Momferdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:26 schreef Pieter. het volgende:
En voor de liefhebbers van WIDM hier even een linkje naar de (hele) soundtrack!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |