niet take ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
eindelijk mag ik weer in bad, officieel morgen pas, maar Fuck THAT
Is dit nog steeds van een paar weken geleden o.i.d toen je in het ziekenhuis lag?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
eindelijk mag ik weer in bad, officieel morgen pas, maar Fuck THAT
take?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet take ?![]()
ennu veel plezier in bad, dat je er maar lekker kan genieten met olie en een boek en zo
Take Thatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
take?
en een boek in bad!!!!
dan wordt dat toch nat!
Dat doe ik nooit, daarbij komt dan wordt Ang3l boos!
ja ik vrees van welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dit nog steeds van een paar weken geleden o.i.d toen je in het ziekenhuis lag?
ik neem alleen in het weekend een bad, maar dan lig ik er direct ook altijd langer dan 1 uur en en dan neem ik echt wel wat te lezen meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
take?
en een boek in bad!!!!
dan wordt dat toch nat!
Dat doe ik nooit, daarbij komt dan wordt Ang3l boos!
Barbaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:46 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Take That.
En een boek is om gelezen te worden. In bad is een prima plek. Het is van papier en dat droogt wel weer.
Waarom zou Ang3l boos worden?
Wij hebben hier ook een bad, maar die gebruik ik zelden. Ik gebruik em alleen als ik er met iemand anders in zit. Wijntje, kaarsjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem alleen in het weekend een bad, maar dan lig ik er direct ook altijd langer dan 1 uur en en dan neem ik echt wel wat te lezen mee
Doe jij zulke romantische dingen met je One Nights standsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een bad, maar die gebruik ik zelden. Ik gebruik em alleen als ik er met iemand anders in zit. Wijntje, kaarsjes
schattig toch!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doe jij zulke romantische dingen met je One Nights stands
ik ook, ik zorg alleen voor goede meezingmuziekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem alleen in het weekend een bad, maar dan lig ik er direct ook altijd langer dan 1 uur en en dan neem ik echt wel wat te lezen mee
ik zing nooit in bad of onder de douchequote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ook, ik zorg alleen voor goede meezingmuziek
ONS zijn er niet voor om schattig mee te zijn, die zijn ergens anders voorquote:
niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doe jij zulke romantische dingen met je One Nights stands
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
Romantiek in bad!!
jeuujjj dat wil ik ook!!
Die heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.
jij hebt een vriendje dat heb ik weer nietquote:
ja duizenden kilometers hiervandaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij hebt een vriendje dat heb ik weer niet![]()
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
F5'en terwijl er al een nieuwe pagina was
Dan koop je een luisterboekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.
Mijn Grootmoeder vond het omvouwen van een hoekje waar je gebleven was al een doodzonde. Nu scheur ik af en toe gewoon de pagina eruit als boekenleggerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.
maar zulks lees ik dan weer niet in bed of badquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Xiance het volgende:
mijn boeken ben ik heel zuinig op :$
maar ik lees vooral veel naslagwerken, ICT, historie, dat soort dingen..
dat zijn doorgaans boeken van 50 / 100 euro, daar scheur ik niet zomaar een bladzijde uit
soms wel, tis droge materiequote:
Sisi's winterlied toevallig?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
soms wel, tis droge materie
ik heb ook boeken over Keizerin Elisabeth (sissi)
die lees ik dan weer gewoon uit.. en als dan de wekker gaat ontdek ik pas dat ik telaat ben om nog te gaan slapen
Ik ken wel het orakel van Delphiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef Xiance het volgende:
Stroekie, die lees ik ook in bed hoor
tis HEEL ontspannend om Delphi (programmeertaal) te leren terwijl je in bed ligt
*bad volloop laat*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
Romantiek in bad!!
jeuujjj dat wil ik ook!!
bikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou, op naar de beoordeling.
Iets zegt me dat bik er niet inzit.
We zullen zien.
Oh, dat is eigenlijk wel een goed idee! Ook voor op vakantie, lekker ipodje met boek erop op.quote:
Volgens mij gewoon in een boekhandel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk wel een goed idee! Ook voor op vakantie, lekker ipodje met boek erop op.
Waar koop je dat?
Mja, e-book vind ik dan niet zo praktisch. Om nou op mn iphone te gaan zitten lezen, daar raak je redelijk snel op uitgekeken denk ik. En mn laptop mee naar het strand? Neuh.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon in een boekhandel.
e-Book kan ook, vaak gratis te downloaden.
Je hebt ook speciale e-readersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Mja, e-book vind ik dan niet zo praktisch. Om nou op mn iphone te gaan zitten lezen, daar raak je redelijk snel op uitgekeken denk ik. En mn laptop mee naar het strand? Neuh.
Even op zoek naar luisterboeken.
ik wil niet gewoon in bad hoor..quote:
Sisi's winterlied is wel een aanrader als je het personage leuk vindt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef Xiance het volgende:
Nuno, da's ook Delphi
Wonderer, nee niet sissi's winterlied..
issi's levensgeschiedenis!
maar dan het ware verhaal.. niet de film
ik identificeer me wel met haar..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sisi's winterlied is wel een aanrader als je het personage leuk vindt.
Zeg, ik was nog niet klaar hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wil niet gewoon in bad hoor..
ik wil ROMANTIEK in bad...
dat vind ik ook nog best vreemd...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.
Maar jij schoof de schuld naar een anderquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wonderer, je moet er toch niet aan denken dat het met jou boek ook zo kan lopen....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
oh!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zeg, ik was nog niet klaar hoor!
Pfff... ongeduldig tiep.
ahhhhquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef Weemz het volgende:
Nou eerste werkdag was top...
Mijn account daar werkte niet meer, dus gereset... Alle instellingen weg enzo... Okee, valt nog te overzien.
Maar, het hele boekingsysteem draait op Excel, en ze hebben dus voor de 'standaard' PC's Open Office waar dat systeem dus niet op draait. Ik krijg wel Office, maar dat duurt natuurlijk even..
Kon dus eigenlijk niet zoveel doen, heb de boel maar een beetje opgeruimd enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |