Ik vind het beter. Succes ermee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
beter danst dan Madonna? i don't think so. Kylie danst nooit. Die schrijt over het toneel heen en af en toe een pose. Don't get me started![]()
![]()
Let's agree, to disagreequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind het beter. Succes ermee..
Hallo, niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
dus nu wordt iX met Kylie geassocieerd![]()
ik ben TE diep gezonken
had je het gelezen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:21 schreef Gellarboy het volgende:
Wat hebben Kylie en ik nu weer met Koos Alberts te maken?
get ur mind out of the gutter!quote:
Prima, zolang ik m'n geld maar terug krijg. Gaan we wel iets anders leuks doen in Londen. We zijn dan tenslotte net 2 dagen getrouwd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
Britney dreigde de tour te cancellen vanwege de kinderen...
heb je de stage gezien? Ziet er vet uit!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Prima, zolang ik m'n geld maar terug krijg. Gaan we wel iets anders leuks doen in Londen. We zijn dan tenslotte net 2 dagen getrouwd..
wel fotos maken he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Prima, zolang ik m'n geld maar terug krijg. Gaan we wel iets anders leuks doen in Londen. We zijn dan tenslotte net 2 dagen getrouwd..
Pussycat Dollsquote:
Ik volg het niet zo. Merk het daar wel. De hele heisa eromheen geloof ik wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
heb je de stage gezien? Ziet er vet uit!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
wel fotos maken he!
Mike.. my mind is always in the gutter when it sees you....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |