daar heb ik veel te weinig inspiratie voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef wonderer het volgende:
Wil je het hele topic zelf volspammen?
Oh? Wie was dan de eerste?quote:
toch wel met verse muntblaadjes ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:24 schreef Ang3l het volgende:
Mojito's, bitterballen en Sex & The City in hoodies op de bank
HEERLIJK!
Waar was je...... heb je gemistquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
goedemiddag! bitches
nog een paar uur en dan kom ik naar Nederland
leugenaar!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Waar was je...... heb je gemist
en heb je er zin in ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
goedemiddag! bitches
nog een paar uur en dan kom ik naar Nederland
quote:
u lying bitch!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:32 schreef keizerpinguin het volgende:
nee half 3
Ik was op jou aan het wachten![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u lying bitch!![]()
moet je niet werken morgen?
Ze hadden hier een afscheidsfeestje gehouden. Ik ben maar twee weken weg. fucking bitches
je bitcht wat af zegquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u lying bitch!![]()
moet je niet werken morgen?
Ze hadden hier een afscheidsfeestje gehouden. Ik ben maar twee weken weg. fucking bitches
hoe bedoel je dat je aan het werk bent?quote:
ja dat willen die handtasjes hierquote:
quote:
jep nachtdienst wel eens van gehoord?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat je aan het werk bent?
voor fun? of met je frontpage doen?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jep nachtdienst wel eens van gehoord?
ff terug bitchen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor fun? of met je frontpage doen?
ja, dat je een verpleegkundige bent.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nooit mijn profiel gelezen? FOEI![]()
Dacht dat je echt om me gaf
zo laat nog?quote:
De patient begeleiden van opname tot ontslag, alles wat er geregeld moet worden zoals onderzoeken, medicatie bloedprikken, infuus prikken maagsondes ect ectquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat je een verpleegkundige bent.![]()
Maar wat houd dat in? bewaak je de boel?
En hoezo ben ik favo fokker? ben net nieuw hier
is het 'snachts ook erg druk in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
De patient begeleiden van opname tot ontslag, alles wat er geregeld moet worden zoals onderzoeken, medicatie bloedprikken, infuus prikken maagsondes ect ect
Uitleg over de operatie, het monitoren post-operatief eventueel thuiszorg regelen ect ect
te veel om op te noemen
eigenlijk zo'n beetje alles.....
En je bent wel nieuw hier maar je hebt het al in korte tijd ver geschopt zie je wel hahaha
Waarom zou ik niet laat op mogen blijven snap dat nooit,quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo laat nog?![]()
draai je de nacht en dag om? hahaha
u little shitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet laat op mogen blijven snap dat nooit,
Het is toch zo, het gaat anderen toch geen reet aan of ik de hele nacht wakker ben en tot laat im me bed lig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u little shit![]()
vooruit omdat het weekend is....
je hebt een goed excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |