Ben ik dan te jong voor hier?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar daar ben ik effe te iets oud voor.jij bent uit 90 en ik ben uit 75
iets teveel Cribs gekeken?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:10 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom zeggen Amerikanen in een slaapkamer altijd "This is where the magic happens" het is niet meer leuk.
Daar is het inderdaad ook in, maar nu dan in The Office Us.quote:
Nee dat niet.quote:
Laat de 16-jarigen het maar niet horenquote:Op zondag 8 februari 2009 02:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat niet.![]()
Ik ben iets te oud voor puber talk![]()
Maar ik kan wel iets jonger spelen. Ik doe alles om in de dagcijfers te komen
dat hoeven ze niet te weten.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat de 16-jarigen het maar niet horen
Haha, ach gelijk heb je.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat hoeven ze niet te weten.![]()
Ik ben net zo bi zoals jij. Dus ik waai met alle winden mee. Vandaar dat ik ook heel vaak in hetero topics te vinden ben, die dumb bitches, Ze weten van niets hahaah
Omdat dromen nu eenmaal magisch zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 02:10 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom zeggen Amerikanen in een slaapkamer altijd "This is where the magic happens" het is niet meer leuk.
dag bitchquote:Op zondag 8 februari 2009 02:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ok jongens, ik ga de vaatwasser uitruimen
En daarna ga ik lekker slapen
Kus
het roze uitgaanscentrum van Twentequote:Op zondag 8 februari 2009 02:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bolke... Bolke... dat moet me vast wat zeggen?
Is het leuk uitgaan in Twente?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het roze uitgaanscentrum van Twente
ooow...quote:Op zondag 8 februari 2009 02:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het roze uitgaanscentrum van Twente
Ow ja donders!quote:
die paar keren dat ik er geweest ben heb ik mij best vermaaktquote:
jij bent niet zo\n danstiepje ?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooow...
duh
maar kom daar nooit eigenlijk
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja donders!
hej Bitch moet je niet naar bed toe of zo?
hoezo? je woont er?!!!!quote:Op zondag 8 februari 2009 02:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooow...
duh
maar kom daar nooit eigenlijk
jaquote:
ach we houden je nog wel even gezelschapquote:Op zondag 8 februari 2009 03:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja![]()
ene kant ben ik brak, maar aan de andere kant is het voor mij vroeg in de avond
damn jet lag
wat doe jij nog zo laat op?!quote:Op zondag 8 februari 2009 03:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach we houden je nog wel even gezelschap
Ik weet het, het zuigt.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja![]()
ene kant ben ik brak, maar aan de andere kant is het voor mij vroeg in de avond
damn jet lag
Voorheen had ik er nooit moeite mee. I'm getting too old 4 this shit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |