Ach, niet zwaar tillen aan je droom. Ik droom heel vaak van personen en situaties die normaliter niet samen gaan, maar in mijn dromen wel. Dus fuck ur dreams.. hahaquote:Op zondag 8 februari 2009 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik heb geen vriend nie...
en ik wil niet een married life... sterker nog... ik was/ben er stellig van overtuigd dat ik helemaal geen kinders wil...
quote:
Iedereen kent elkaar hier? hahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij heeft griep en was gisteravond nog op m'n feestje. No worries dus.
ik kende linebear al voor hij hier in t topic kwam postenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar hier? hahaha
daarom wordt het hoog tijd dat jij ook ergens in levende lijve door een fokker gespot wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar hier? hahaha
En ik ken jou ookquote:Op zondag 8 februari 2009 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik kende linebear al voor hij hier in t topic kwam posten
komt er niet een meet ofzo? ik wil daar wel bij zijn. als het in een club is o.i.d. dan neem ik wel mijn eigen posse mee. Want hier is het al ongemakkelijke stiltes...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom wordt het hoog tijd dat jij ook ergens in levende lijve door een fokker gespot wordt
Een nieuweling of een oudgediende?quote:
Jij bent allang geen newbie meer!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een nieuweling of een oudgediende?
I hate being a newbie
ja jij ben ondertussen ook aan de beurt om op een volgende meet te komenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bent allang geen newbie meer!
Ik loop hier al een jaar of 2? en ik ken nog lang niet iedereen...
ik kom hier pas sinds eind oktober 08. Wanneer ben je status newbie af? er is sinds mij geen nieuwe meer hier gekomen. Waar zijn de gays ...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bent allang geen newbie meer!
Ik loop hier al een jaar of 2? en ik ken nog lang niet iedereen...
Volgens mij moet ik werken...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij ben ondertussen ook aan de beurt om op een volgende meet te komen
Ik ben al een aantal keer hier langsgewipt, maar nooit blijven hangenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een nieuweling of een oudgediende?
I hate being a newbie
u lying bitch!quote:
quote:
niet spannend genoeg?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer hier langsgewipt, maar nooit blijven hangen
Te weinig tietenquote:
dan komen we gewoon bij je werk op bezoekquote:
ooo KLB SC?! daar zit ik ook vaak?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Te weinig tieten
Sorry
Nee, maar ik ben vaker in PUB en KLBen zo weinig in ONZ
u sack of shitquote:Op zondag 8 februari 2009 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]look who's the lying bitch here...
Wat was je ook alweer? Hetero?
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:41 schreef Stroekie het volgende:
en natuurlijk gaan we ook allemaal een dubbellik ijsje halen bij Jamin tijdens de komende meet
Daar tusseninquote:Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ooo KLB SC?! daar zit ik ook vaak?
maar ben je hetero dan?
bi dusquote:
Nee hoor... want jij wil nog geen voet binnen IKEA zetten!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan komen we gewoon bij je werk op bezoek
dat is niet voor het eerst, dat is in eerdere meetings ook al vaker gebeurd![]()
6de plek, toch best netjes huhquote:Op zondag 8 februari 2009 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bi dus![]()
maar waarom zit je nu hier? toch niet om hoog in de dagcijfers te komen? u bitch dat is mijn taak
Dat is toch een vrom van liegen? Ondanks dat je het alleen in Nederland bent/doet?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u sack of shit![]()
![]()
Ik speel alleen hetero in Nederland.
Ben jij dan uit de kast?
Vroeg of laat zal ik toch ooit een voet over de drempel moeten zetten, dan kan dat maar beter daar zijn waar ik omringd wordt door mensen die het beste met mij voorhebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor... want jij wil nog geen voet binnen IKEA zetten!
En trouwens... jullie komen echt niet allemaal naar Twente...
fuck! heb soms 2e plaats of 7e plaats maar de laatste tijd is het bullshit...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
6de plek, toch best netjes huh
Maar ach, zo nu en dan es in een andere SC meepraten is ook gezellig
liegen liegen je legt zout op alle slakkenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch een vrom van liegen? Ondanks dat je het alleen in Nederland bent/doet?
Natuurlijk! Nu een jaar of 5
yeahquote:
eerst vond ik de engelse versie beter. Maar nu ik in NY woon. Vind ik de US versie ook wel watchable...alhoewel ik mee ga voor Family Guy, Amercan Dadquote:Op zondag 8 februari 2009 01:53 schreef Juicyhil het volgende:
Dus ik zit zo The Office Us te kijken, en ik moet steeds lachen.
American Dad heb ik niet vaak gekeken, maar van Family Guy lig ik echt helemaal dubbel.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
eerst vond ik de engelse versie beter. Maar nu ik in NY woon. Vind ik de US versie ook wel watchable...alhoewel ik mee ga voor Family Guy, Amercan Dad
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
American Dad heb ik niet vaak gekeken, maar van Family Guy lig ik echt helemaal dubbel.
quote:02. 154 Juicyhil
ja ik zag het net, u fucking bitch!quote:
Niet zo heel veel, meer PUB SCquote:Op zondag 8 februari 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik zag het net, u fucking bitch!![]()
dat doe je netjes... zat je vanavond ook in KLB SC?
wat is PUB? ( ik moet natuurlijk ook mijn cijfers omhoog krikkenquote:
Puber en Tienertalkquote:Op zondag 8 februari 2009 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is PUB? ( ik moet natuurlijk ook mijn cijfers omhoog krikken)
Bolke... Bolke... dat moet me vast wat zeggen?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal ik toch ooit een voet over de drempel moeten zetten, dan kan dat maar beter daar zijn waar ik omringd wordt door mensen die het beste met mij voorhebben
en er is al eens in een ver verleden, voordat ik hier kwam, een meet in Enschede geweest die natuurlijk in Bölke werd afgsloten
ja, maar daar ben ik effe te iets oud voor.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Puber en Tienertalk
Vaak ook hartstikke gezellig daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |