quote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef Xiance het volgende:
mike:
ik ga er wel vanuit dat jij het mannetje bent ja
jij bent de stoerste van ons twee
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef Xiance het volgende:
mike:
ik ga er wel vanuit dat jij het mannetje bent ja
jij bent de stoerste van ons twee
Age ain't nothing but a number baby!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
21 is een volwassen ja. Maar ik ben 12 jaar ouder. Dus voor mij ben je nog steeds een broekie
Niet eens een paar kroegen o.i.d.?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
assen heeft geen homo uitgaans leven
was ie aan het flirten?quote:
rusthuis?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:38 schreef Stroekie het volgende:
@ Mike
antiek wordt steeds meer waard als het ouder wordt![]()
kom je gezellig met Ang3l, PDD, Nuno en zo naar het oude mannen rusthuis de roze rimpel![]()
Nope en halfquote:Op zondag 8 februari 2009 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet eens een paar kroegen o.i.d.?
maar zit je nog in de kast?
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Age ain't nothing but a number baby!
hoezo half? Alleen familie?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo half? Alleen familie?
Sommigen weten het wel, behalve familie.
OMG je lijkt mij wel!quote:
Nee, ik twijfel over mijn middelste broer. Maar weet nu wel dat ie ook van op mannen valt. heb dat moeten horen via zijn vrienden. Nog niet van hem.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:50 schreef Stroekie het volgende:
Maar Mike, zoals jij over je jongste broer twijfelt, twijfelt jouw familie wellicht ook over jou ?
Ik weet precies hoe hij zich voelt. So cut him some slack!quote:
nee niet echt,quote:Op zondag 8 februari 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
Bang voor reakties Yuri ?
misschien dat je klaar bent voor married life? heb je een vriend?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een vriend heb, en dat we een kleintje hier hadden rond lopen. Een part-time kleintje wel te verstaan...
Waarom droom ik over kinderen... en waarom over part-time kinderen?
Hij heeft griep en was gisteravond nog op m'n feestje. No worries dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:02 schreef Stroekie het volgende:
Waar is Linebear de laatste tijd gebleven
ik heb geen vriend nie...quote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
misschien dat je klaar bent voor married life? heb je een vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |