same old, same old.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe is het weer om in nederland te zijn?
21! broekie! ur adorablequote:
quote:
Nee, niemand had zin om mee te gaanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
same old, same old.
ik was hier vorig jaar november ook. Dus ik ben niet jaren weggebleven.
Maar het zag er weer vertrouwd uit!
En jij? moet je niet in een Rock Cafe hangen?
Rock Cafe is sooo not gay...quote:Op zondag 8 februari 2009 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee, niemand had zin om mee te gaan
Assen, en ik heb geen in om in mn eentje uit te gaanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Rock Cafe is sooo not gay...
waarom struin je niet die gay tenten af? Je bent jong and fuckable![]()
waar woon je ook alweer? Groningen? Assen?
nee ben weer aan het werk schatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
So, what's up, bitch?!
Moet je niet in de stad hangen?
Tis erg rustig hier
Dank uquote:Op zondag 8 februari 2009 00:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
21! broekie! ur adorable![]()
uitgebreid profiel. Als ik je zie, zal ik wel gedag zeggen...
Kreeg je die melding over dat andere IP adres?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar niet! dumb bitches!
maar hij doet het weer !
Zit je nog in de kast?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Assen, en ik heb geen in om in mn eentje uit te gaan
Werk je alleen snachts? Of heb je wisseldiensten?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee ben weer aan het werk schat
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zit je nog in de kast?
Heb je niet van die gaysauna's daar in Assen zoals in Amsterdam? (Ik ken Assen niet)
21 is een volwassen ja. Maar ik ben 12 jaar ouder. Dus voor mij ben je nog steeds een broekiequote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u
En 21, dus nu een man he?![]()
![]()
Dat is dan toch nu ook de ultieme plek voor jou als "gelegenheids-hetero"?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Rock Cafe is sooo not gay...
waarom struin je niet die gay tenten af? Je bent jong and fuckable![]()
waar woon je ook alweer? Groningen? Assen?
heb wisseldiensten avond, nacht, dag, vroeg feesdagen weekenden.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Werk je alleen snachts? Of heb je wisseldiensten?
Waar werk je ook alweer? AMC?
hahah ja hier heb ik een pentium 1quote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kreeg je die melding over dat andere IP adres?
Oeh stel je voor dat hij een zusterfetish heeft...quote:Op zondag 8 februari 2009 00:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb wisseldiensten avond, nacht, dag, vroeg feesdagen weekenden.
Tja ga je niet vertellen waar ik werkstraks kom je me nog opzoeken en ik ben alleen op de afdeling!
ben je al 33?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
21 is een volwassen ja. Maar ik ben 12 jaar ouder. Dus voor mij ben je nog steeds een broekie
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh stel je voor dat hij een zusterfetish heeft...
hahah nee, ik struin die gaytenten niet af. Ik kom wel vaak in de gaysauna. Heb je goed onthouden, ja, ik speel de hetero hier in Nederland hahahaquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is dan toch nu ook de ultieme plek voor jou als "gelegenheids-hetero"?
Whahahahahahahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |