Nee, dat wist ik nog niet. Wel leuk om te horen, ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij doet waarschijnlijk nu als invaller mee in mijn monologenvoorstelling, misschien zelfs met die monoloog, al is het wel zo dat we alleen maar beroemde monologen uit het klassieke wereldrepertoire gebruiken.
Maar goed je had al gehoort dat hij met een monoloog naar aanleiding van een scene uit jou boek bezig is?
en je bent ook niet benieuwd om wie het gaat dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik nog niet. Wel leuk om te horen, ben erg benieuwd.
Ik ken die jongens toch verder niet...Zeg maar tegen Lennart dat ik het erg leuk vind en dat ik hem succes wens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je bent ook niet benieuwd om wie het gaat dan?
Ik zal het niet langer uitstellen, het gaat om Lennart, nog een jonge acteur ook dus nog
Apart om te zien hoe mensen zo compleet met carnaval bezig kunnen zijn. Ik heb ruim 30 jaar in het zuiden gewoond, maar het is nooit echt mijn ding geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
een balletje kan raar rollen.
In eerste instantie vond ik het een vreselijk nummer, maar nu lijkt het er toch op dat het een vervolg krijgt voor mij tijdens de carnaval
Ik weet niet of je het tegen mij hebtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:17 schreef Pieter. het volgende:
Ga je nog naar Bear Necessity in de Odeon vanavond?
Haha, het was inderdaad tegen jou!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebtmaar ik ga niet. Ben gebroken. Heb weinig geslapen. Ben vanmiddag naar een vriend gegaan. Die was recentelijk van zijn fiets gelazerd. Gebroken rib en een punctured long. Ben nu net weer terug.
Het is wel weer een echte ouderwetse Andre van Duin Carnavalskraker. En dat is knap.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
Ik vind hem wel leuk
Maar misschien niet als je hem al honderd keer gehoord hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:47 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Haha, het was inderdaad tegen jou!
En gebroken? Met een beetje goede drugscocktail ben je er zo weer bovenop!.
Hij blijft wel hangen in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Het is wel weer een echte ouderwetse Andre van Duin Carnavalskraker. En dat is knap.
Kweenie, ze verkopen wel altijd aan de deur, dus grote kans dat je er gewoon in kuntquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Is het niet uitverkocht? Of kan je nog aan de deur kopen?
Jaquote:
zorg dat je er bij bent op 14 of 15 maart, echt een unieke voorstelling om niet te missenquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn verjaardagsfeestje samen met m'n beste vriendin was een succes.
MisterO heeft ook een goede avond gehad, hoor ik net.
dat feestje was vorige week toch al of was je net als ik een week niet hier?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn verjaardagsfeestje samen met m'n beste vriendin was een succes.
MisterO heeft ook een goede avond gehad, hoor ik net.
Ik was 31 januari jarig maar k vierde het gisteravond samen met m'n beste vriendin.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat feestje was vorige week toch al of was je net als ik een week niet hier?
Handig, af en toe teruglezenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond: BeoordelingSex & The City Mojito avond!
Morgen: Shoppen in A'dam + concert
Zondag: Shoppen in A'dam, uit eten met vriendin en baby uit Australie.
ik kon het niet vinden, heb wel geprobeerdquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je niet lief tegen Fok geweest ?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar niet! dumb bitches!
maar hij doet het weer !
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
stop bitching us![]()
You Bitch![]()
hooooiiiiiiii daar zijn we weer
Hooooi bitchquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar niet! dumb bitches!
maar hij doet het weer !
Bring it on, be-yotch.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nu in Nederland, he. So u better what it. Otherwise i'm gonna bitchslap u.
dag popje!quote:
quote:
whoehoe you can't find me.........quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nu in Nederland, he. So u better watch it. Otherwise i'm gonna bitchslap u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
Als je me ziet, kom je wel ff hoi zeggen he?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja ben maar een paar dagen hier. PCD maandag!![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
whoehoe you can't find me.........
and if you do...So, what's up, bitch?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je niet in de stad hangen?
Tis erg rustig hier
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je me ziet, kom je wel ff hoi zeggen he?
http://gay.eu/G-Jquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ff je FOBO bekeken. Je ziet er nog steeds zo uit? haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |