heb je onderweg niet kunnen slapen in business class ?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voorheen had ik er nooit moeite mee. I'm getting too old 4 this shit.
Ik kan nooit slapen in een vliegtuigquote:Op zondag 8 februari 2009 03:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voorheen had ik er nooit moeite mee. I'm getting too old 4 this shit.
een meet en greet is er wel eens geweest hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
komt er niet een meet ofzo? ik wil daar wel bij zijn. als het in een club is o.i.d. dan neem ik wel mijn eigen posse mee. Want hier is het al ongemakkelijke stiltes...
?quote:Op zondag 8 februari 2009 04:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo dat was onverwachts lekker, en ook zo lekker onaangekondigd
Zo thuis, ik wil ook slapen, maar ben niet lui. Een glas wijn helpt wel denk ikquote:
Groot gelijk, waarom zou het geluk ook jou niet af en toe toelachenquote:Op zondag 8 februari 2009 04:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo dat was onverwachts lekker, en ook zo lekker onaangekondigd
want? ze zagen er anders uit? vielen tegen? bitchfights?quote:Op zondag 8 februari 2009 04:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
een meet en greet is er wel eens geweest hoor!![]()
Daarom heb ik er hier al een aantal van in levende lijven gezien![]()
dat is niet altijd even prettig hoor!![]()
alweer?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch ook niet zo vreemd als fok uit de lucht is
Is da zoquote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch ook niet zo vreemd als fok uit de lucht is
Schatje mag ik je fotoquote:Op zondag 8 februari 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
Er zit de hele tijd een kut carnavals nummer in mijn hoofd.
Ik zie je vaag, Ina.![]()
hier nog geen vlok te bekennenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:07 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag!
het sneeuwt hiernou ja, een beetje
moest het ff gegooglen, want ken het niet.quote:
nou het is hier ook gestopt. Dus geen engelse taferelen.quote:
Jordy van Loonquote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest het ff gegooglen, want ken het niet.
Maar de Gebroeders Ko dan weer wel van die waterscooter.![]()
En hoorde gisteren ook voor het eerst dat nummer van Jordy van Loon o.i.d. waar iedereen hier op Fok een hekel heeft.
Want een kutkind met zijn toverbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |