Inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:11 schreef Sunjammer het volgende:
Klopt, omdat we daar ook niet willen zijn.

neej natuurlijk niet wij wonen veel liever in niemandsdorpquote:

Vanaf maandag woon ik ook voor het eerst in mijn leven in de stad. (nou ja op papier, het echt wonen gaat pas eind van deze maand worden)quote:

niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
wageningen?

http://boekenboekenboeken(...)n-weer-tegelijk.htmlquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:35 schreef Pieter. het volgende:
Oh? Waar?
Jouw boek ligt netjes op onze vakantie te wachten

HIW gaat inderdaad in Wageningen wonenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet?
waar woon jij dan en waar ging pascal wonen dan?

D'r was inderdaad iemand die gebaseerd op die recensie het boek heeft gekochtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:45 schreef Pieter. het volgende:
Goed zeg! Gefeliciteerd. Elke goede recentie is weer een reden om het boek te kopen!

X woont in Arnhem, ik woon nu nog in Ede, grootse producent van de Food Valley en verhuis naar Wageningen, City of Life Science en zeg maar de ongekroonde hoofdstad van de Food Valley.quote:

ik ken zelfs iemand die na aanleiding van jou boek een theatermonoloog aan het schrijven isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r was inderdaad iemand die gebaseerd op die recensie het boek heeft gekocht

quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ken zelfs iemand die na aanleiding van jou boek een theatermonoloog aan het schrijven is
 Dat wordt vast heel mooi
 Dat wordt vast heel mooi  

hij doet waarschijnlijk nu als invaller mee in mijn monologenvoorstelling, misschien zelfs met die monoloog, al is het wel zo dat we alleen maar beroemde monologen uit het klassieke wereldrepertoire gebruiken.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |