Als ik ze meerderjarig acht, zijn ze meerderjarig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Minderjarig![]()
Er moeten hier wel mensen genezen worden maar niet ik
Zo jong???quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik ze meerderjarig acht, zijn ze meerderjarig.![]()
Als ze het kunnen uitspreken, lijkt me dat voldoende.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik ze meerderjarig acht, zijn ze meerderjarig.![]()
quote:ik heb altijd medelijden met homo's
dan sta ik in de badkamer en dan zie ik mijn bruine harige ster en dan denk ik echt, bah.
en dan zie je een mooi romig kontje van een vrouw met een klein roze aarsje en dan moet ik soms bijna huilen van medelijden met die arme homomannen die elkaar maar wijs maken hoe lekker ze zijn
Zie jij wel hoe ze tegenwoordig gekleed gaan? Hoe ze make-up op hebben? Hoe volwassen ze ze al over liefde praten?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
SCH wil iedereen weer op de knietjes hoor.
Geen idee, bij jongens gaat dat veel slomer. Die zijn met drie decennia pas een beetje volwassen aan het worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zie jij wel hoe ze tegenwoordig gekleed gaan? Hoe ze make-up op hebben? Hoe volwassen ze ze al over liefde praten?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef SCH het volgende:
Ik zweer jullie, dit komt allemaal uit een NWS topic over Wilders
[..]
Praat me er niet van.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen idee, bij jongens gaat dat veel slomer. Die zijn met drie decennia pas een beetje volwassen aan het worden.
Kun je zaterdagmiddag?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:19 schreef pfaf het volgende:
Al worden de puistjes tegenwoordig minder en de spontane erecties krijg ik alleen nog maar bij presentaties en de tandarts.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:19 schreef pfaf het volgende:
Al worden de puistjes tegenwoordig minder en de spontane erecties krijg ik alleen nog maar bij presentaties en de tandarts.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk z'n pielemans nog nooit in zo'n lelijke kut gestopt. Vrouwenbipsjes zijn wel tof trouwens.
Ik heb net m'n verstandskies laten trekken. Ik ben voor de komende paar maanden wel genezen. Brrrr....quote:
Zenuwen Golfer, zenuwen. Al had ik vroeger wel een woestaantrekkelijke tandartsassistente, maar die is vervanger door een dikke, gemene vrouw. Of misschien heeft ze haar wel opgegeten...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral dat over de tandarts behoeft enige nadere uitleg?
Ik heb een hele leuke tandartsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral dat over de tandarts behoeft enige nadere uitleg?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef pfaf het volgende:
Zenuwen Golfer, zenuwen. Al had ik vroeger wel een woestaantrekkelijke tandartsassistente, maar die is vervanger door een dikke, gemene vrouw. Of misschien heeft ze haar wel opgegeten...
Ik zweer alleen nog maar bij Vivienne. Zij brengt mijn hoofd op hol. Echt! Ik denk dat ik met haar moet trouwen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Ik steun je SCH. Ook al zweer ik zelf bij het vrouwelijke geslacht (en nee, dat komt niet door een SOA)
Nee hoor. Ze kijkt heel principieel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Ole het volgende:
Die vrouw ernaast kijkt er een beetje chagrijning bij hoor!
VROUW!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Ole het volgende:
Die vrouw ernaast kijkt er een beetje chagrijning bij hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een understatementquote:
Moet ik de pen oprapen? ^^quote:
Shit, nu heb ik een erectiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Ik steun je SCH.
Neej, hooftrekken toesie fan kroep fierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een moeiljk woord voor jou. stond dat in de CITO-toets?
Dat woord heeft hij ws door jou geleerdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een moeiljk woord voor jou. stond dat in de CITO-toets?
Hoi SCHquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Je kan niet zomaar weggaan ambtenaar. Zitten wij hier met de rotzooi
Goed ideequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef golfer het volgende:
Mijn döner kebabje is onderweg naar mij.
Als je het de volgende keer iets eerder laat weten danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja doei, dat is me net ff te ver met de trein
Heb je een scheet gelaten dan?quote:
Vroeger had ik gezegd dat het nogal een zurige lucht was. Nu zeg ik dat het naar kebab stinktquote:
Goed, dan sms ik jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:37 schreef Grulez het volgende:
Als je het de volgende keer iets eerder laat weten dan
je maakt een proces van volwassenwording doorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Vroeger had ik gezegd dat het nogal een zurige lucht was. Nu zeg ik dat het naar kebab stinkt
Tong, jij slaapt toch niet 16-17 uur op een dag?quote:
Zo af en toequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Tong, jij slaapt toch niet 16-17 uur op een dag?
Maar de laatste week ga je nog voor 12 uur naar bed (zeg je) en je komt pas om 18-20h goeiemorgen zeggen. Werk je niet stiekemquote:
Misschien werk ik wel zwartquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
Dan zeg je het toch wel tong, als je ineens een baan hebt
AUUUUUUUUUWquote:
Dan was ze blijven hangenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:11 schreef sezten het volgende:
[..]
AUUUUUUUUUW![]()
Of was het een meisje? Dan weet ik het niet.
In dat geval, mag Meneer wel "Insert TT".quote:
Valt tegenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:24 schreef golfer het volgende:
En dan nu Top of Flop met als gast de originele presentator van 40 jaar geleden.
Valt zwaar tegen. Ik wacht tot Het vrije schaep weer begint op Ned1.quote:
Ma is helemaal verdrietig haar DVD is stuk en ze kan alles behalve Ned-1 opnemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt zwaar tegen. Ik wacht tot Het vrije schaep weer begint op Ned1.
Ik adviseer haar Het Schaep. Dat is ook voor haar jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ma is helemaal verdrietig haar DVD is stuk en ze kan alles behalve Ned-1 opnemen.
Nu moet ze kiezen tussen de X-Factor en Het Schaep
Dat zei ik om half één vanmiddag ookquote:
Topprogrammaquote:
Is inderdaad ook leukquote:
Volgens mij begint dat de vijftiende pasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
Ik verheug me nu maar op Wipe Out, zondag bij RTL5, lig de hele week al in een deuk bij de voorstukjes.
Wipeout is erg lollig, heb het op de BBC een paar keer gezien alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
Ik verheug me nu maar op Wipe Out, zondag bij RTL5, lig de hele week al in een deuk bij de voorstukjes.
Ik kijk nu naar de leugen regeerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef SCH het volgende:
Bij mij doet Ned.2 het niet op de dvd dus ben ik verplicht Eternal Sunshine te kijken maar dat begint pas om 00.20
Ze hadden zich Dickie Chicks moeten noemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
Aanrader: de documentaire over de Dixie Chicks op Ned 2 om 22.50 - is echt geweldig
Dat liedje van Claudia de Breij dat langs kwam in de reportage was trouwens schitterendquote:
Boeiend iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef SCH het volgende:
Blijft interessant, de Deventer Moordzaak en Bas Haan is een superjournalist, hij heeft ervoor gezorgd dat de Schiedammer Parkmoord werd opgelost
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
Toch geen euthanasie voor die Italiaanse vrouw
SCHandalig x 100![]()
![]()
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
SCHandalig x 100![]()
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
SCHandalig x 100![]()
![]()
Belachelijk. Stomme kut-katholieken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
SCHandalig x 100![]()
![]()
Wees blij dat je het gemist hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
Ook weer terug van werken, dat flopper topper programma was dus niks?
Hoe ging de solli?quote:
Ben voor maandagavond uitgenodigd bij het bedrijf, dus het gaat vooruitquote:
Klassequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben voor maandagavond uitgenodigd bij het bedrijf, dus het gaat vooruit.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben voor maandagavond uitgenodigd bij het bedrijf, dus het gaat vooruit.
[TV-TIP] Over de controversiële Dixie Chicks. Ned-2.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
Aanrader: de documentaire over de Dixie Chicks op Ned 2 om 22.50 - is echt geweldig
Het was triest met een hoofdletter T ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wees blij dat je het gemist hebt
Ja je bent nog jong.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef sezten het volgende:
Ik moet nu weg, mijn alvleesklier uitlaten doei.
Nee dank je. Ik doe nooit mee aan postopkriktopics.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
Tong's VBL dilemma topic # 3
Doe ook eens mee Golfert
Flikker op kuthoer ben er 30 minuten mee bezig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik doe nooit mee aan postopkriktopics.
Pubers..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je bent nog jong.
Dan heb je last van klieren
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:54 schreef tong80 het volgende:
Flikker op kuthoer ben er 30 minuten mee bezig.
Lul de de behanger.
Ik ga Breach steeds meer begrijpen.
Coolquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Pubers..![]()
Toch nog maar even wat dilemma's in mijn korte leven tot nog toe opgelost
Ik vraag me echt af waar jij mee bezig bentquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent 30 minuten bezig om je postopriktopics te verhogen?
postive?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
De laatste postive bijdrage van Golfer stamt uit 2005
Snel tong, kan ik die van jou kopiëren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:00 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen en speciaal voor tong
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1B
Alsof ik met postopkrik topics meedoe ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:00 schreef borisz het volgende:
Trusten Sandman Ik volg zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
The Mancurian Candidate is en blijft een topfilm zeg.
Nu slapen.
Golfer heeft er ook gepost dus dat kan geen postopkriktopic zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik met postopkrik topics meedoe ?
Topc voor Golfer. De azijnpisserquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Golfer heeft er ook gepost dus dat kan geen postopkriktopic zijn.
dat zeg ik...quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Golfer zal wel zeggen dat ze dat vroeger veel beter deden.
Trusten Hoolers
Noohoo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pfaahaap, Viv is van mij!
Is goed, mag jij Roos, neem ik Vivquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Noohoo.Nietus!
Maar dan wil ik Roos wel hebben. Gisteren dubbel gelegen. Geweldig concert.
de oude neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
The Mancurian Candidate is en blijft een topfilm zeg.
Nu slapen.
Nee, de 2004 versie. Vijf jaar terug in de sneak gezien, toen was ik al fanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:33 schreef pascalheister het volgende:
middag
Hoogstwaarschijnlijk maandag een bod uitbrengen op de woning die ik gister heb bezocht
[..]
de oude neem ik aan?
ok, raad ik je aan de versie uit '62 ook eens te gaan kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, de 2004 versie. Vijf jaar terug in de sneak gezien, toen was ik al fan.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:07 schreef SCH het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je sexleven Sandman?
Ik ben geschrokken van het feit dat ook tong het eens inziet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben wel geschrokken hoor van je fittie met good old golfer
Waarom noemt ie het dilemma topic dan postopkrikkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben wel geschrokken hoor van je fittie met good old golfer
Hup Ierlandquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:41 schreef borisz het volgende:
Zo Ierland - Frankrijk op de BBC voor de six nations.
Engeland - Italie is een matige wedstrijd. Engeland heeft er geen zin in en straft alleen de grootste blunders van de Italianen af. De Italianen mochten nog wel een try maken.
Dat vind ik nou eigenlijk één van de weinig leuke topics van jequote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom noemt ie het dilemma topic dan postopkrikken
Had je het aan de stok met de ouwe?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom noemt ie het dilemma topic dan postopkrikken
Golfer is toch een expert met de (wandel)stok?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Had je het aan de stok met de ouwe?
Je hebt toch wel gewonnen?
Hij kan gewoon met losse handen lopen, dat heb ik zelf gezien.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Golfer is toch een expert met de (wandel)stok?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
Tong's VBL dilemma topic # 3
Doe ook eens mee Golfert
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik doe nooit mee aan postopkriktopics.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op kuthoer ben er 30 minuten mee bezig.
Lul de de behanger.
Ik ga Breach steeds meer begrijpen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent 30 minuten bezig om je postopriktopics te verhogen?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar jij mee bezig bent
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:00 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Golfer heeft er ook gepost dus dat kan geen postopkriktopic zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Golfer zal wel zeggen dat ze dat vroeger veel beter deden.
Trusten Hoolers
quote:
Ik ben een goeie leerlingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:27 schreef SCH het volgende:
Maar je reageert wel heel erg op zijn SCH's tongetje
Jullie moeten beiden een postverbod krijgen tussen 00.00 en 07.00 uur!!!quote:
Waarom heb je dan niet voor een baan geleerd?quote:
Je hebt geen opleiding nodig om pooier te worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet voor een baan geleerd?
Is niet leuk voor Shmoopy om dit te lezenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt geen opleiding nodig om pooier te worden.
Wie is je hoer dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt geen opleiding nodig om pooier te worden.
Je bent deze vergetenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:31 schreef Grulez het volgende:
Op dat wij niet vergeten![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:00 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oja bedanktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je bent deze vergeten
[..]
[..]
Op eigen verzoek : Golfer is een azijnpisser.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:51 schreef golfer het volgende:
Ik zou zeggen: open er nog een topic over.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
Op eigen verzoek : Golfer is een azijnpisser.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op eigen verzoek : Golfer is een azijnpisser.
Hmm, die melding kreeg ik ook al drie keer. Maar klopt het gerucht dat Golfer is benaderd om de naaktreportage van SHE te coördineren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
Momenteel heeft Golfer het te druk voor onze databaseservers om alle kritiek te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer Golfer morgenmiddag na zijn middagdutje aan te spreken.
Ja iedereen viel over haar heen. Behalve Golfer die hield zich staande aan z'n rollator.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmm, die melding kreeg ik ook al drie keer. Maar klopt het gerucht dat Golfer is benaderd om de naaktreportage van SHE te coördineren?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:24 schreef SCH het volgende:Als de bejaarden elkaar nu ook al de tent uit gaan vechten hier dan krijgen die pubers het wel heel gemakkelijk
Ik hoop dat je dit niet in het engels hebt gepost.quote:
Ik ben jong van geestquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:24 schreef SCH het volgende:Als de bejaarden elkaar nu ook al de tent uit gaan vechten hier dan krijgen die pubers het wel heel gemakkelijk
Dan ken je mijn lijf niet om over mijn lede maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Van lijf en lede misschien, maar van geest...
Paul de Leeuw ok ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent een soort spook inderdaad. Nu weer in je mand en foute tv kijken
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je volgt alles of niet.
Nee, flashplayers. Lopen allemaal erg primaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zijn geen sopcasts of wel?
Leg is uit?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, flashplayers. Lopen allemaal erg prima. Het is alleen toegang op IP.
Die FOK!Forum-layout!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je volgt alles of niet.
Paar jaar geleden krijg hij door dit record een gratis promotiefilmpje voor zijn restaurant. Al is die tent inmiddels verkocht aan anderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
Heinz Stuy op de tribuna bij AZ.
Heinz Kroket is echt heel dik geworden.
Ben je echt debiel aan het worden of weer zo geestesziek dat we weer het RIAGG moeten bellen, tong?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
Golfer steek eens een vinger in je reet.
Ik gooi terug wat jezelf opwerptquote:Op zondag 8 februari 2009 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je echt debiel aan het worden of weer zo geestesziek dat we weer het RIAGG moeten bellen, tong?
Je begint een beetje op een stalker te lijken?
En dat is weer voor jou een reden om alweer een naamtopic te openenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:42 schreef tong80 het volgende:
Je kunt het ook anders brengen :
Tunesië uit altijd lastig.
Ja. Je blijft maar doorgaan met zeikenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat is weer voor jou een reden om alweer een naamtopic te openen
Als die studenten jou dan aangeschoten naar huis zien kruipen blijven ze Mevrouw tegen je zeggen?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:49 schreef Ole het volgende:
Raar weekend![]()
ben een beetje narrig..
Gelukkig net op weg naar huis een goedmakertje: kwam een paar studenten van me tegen: Hé mevrouw, hoe is het, leuk jullie te zien etc etc..
Maakt de avond toch nog een beetje goed gelukkig!
Tegen jou ookquote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die studenten jou dan aangeschoten naar huis zien kruipen blijven ze Mevrouw tegen je zeggen?
Over door zeiken gesproken:quote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef tong80 het volgende:
Ja. Je blijft maar doorgaan met zeiken
Je hebt de moeite genomen om het andere topic te vinden
ze waren zelf ook goedgemutst, en het valt mee vanavondquote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die studenten jou dan aangeschoten naar huis zien kruipen blijven ze Mevrouw tegen je zeggen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef Ole het volgende:
ze waren zelf ook goedgemutst, en het valt mee vanavond
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:53 schreef golfer het volgende:
Over door zeiken gesproken: Ja is kut als je ouder wordt, ik kan geen nacht meer doorslapen
Wie neemt er de moeite om 3 naamtopics voor mij te openen? Wie vroeg er zelf om ?
Wie blijft er negatieve posts over mij in Hools plaatsen? Zegt meneer positivo, we waarderen je positive inbreng.
Wie stalked mij op bijna elke post die ik plaats? Ik hoop niet dat je hetzelfde gaat doen bij mij, ben je topposter morgen
Ga eens bij jezelf te rade? Net gedaan. En Nu ?
Wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 03:14 schreef sezten het volgende:
Golfer, moetje is wat meer dilemma's oplossen, word tong blij van![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:46 schreef tong80 het volgende:
[Wie stalked mij op bijna elke post die ik plaats? Ik hoop niet dat je hetzelfde gaat doen bij mij, ben je topposter morgen]
Niet dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je volgt alles of niet.
[breaking news]quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:08 schreef borisz het volgende:
[..]
[breaking news]
Wegens de goeiemorgen berichten van tong is de server overbelast.
[/breaking news]
Was echt super. Enorm gelachen! Qua pedofilie heb ik me behoorlijk in kunnen houden!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:36 schreef SCH het volgende:
Hoe was Roosbeef pfaf en heb je nog minderjarigen aangerand?
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was echt super. Enorm gelachen! Qua pedofilie heb ik me behoorlijk in kunnen houden!
Dat was gisterenavond wel anders! Helaas voor haar heb ik er een 11-nummerig telefoonnummer bij, merkte ik vanochtend op. Vervolgverkrachtingen zullen nu dus door haar geïnitieerd moeten worden...
Lulhannesquote:Op zondag 8 februari 2009 13:38 schreef SCH het volgende:
Zie ik tijdens de schaatsen ineens de tussenstanden van het voetbal voorbij komen en schrik uit mijn winterslaap
Ik heb je foto doorgespeeld aan de pedosite van Yvonne van Hertum, die yvonnekloonquote:Op zondag 8 februari 2009 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was echt super. Enorm gelachen! Qua pedofilie heb ik me behoorlijk in kunnen houden!
Dat was gisterenavond wel anders! Helaas voor haar heb ik er een 11-nummerig telefoonnummer bij, merkte ik vanochtend op. Vervolgverkrachtingen zullen nu dus door haar geïnitieerd moeten worden...
Ik weet van niks.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:47 schreef RayMania het volgende:
Ik had je niet gevraagd om weer 3-1 te dromen, stomme homo.
Ik verbaasde me al over de angry mob met brandende fakkels en hooivorken voor m'n deur.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je foto doorgespeeld aan de pedosite van Yvonne van Hertum, die yvonnekloon
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:47 schreef RayMania het volgende:
Ik had je niet gevraagd om weer 3-1 te dromen, stomme homo.
quote:
Allemaal gemist.quote:
Of ze laten alleen maar de doelpunten zien en de rest niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
Die doelpunten passen nooit allemaal in Studio Sport vanavond
Zouden ze die klote tussenfilmpjes weglatenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ze laten alleen maar de doelpunten zien en de rest niet.
Ach, of je nu een kwart van de belangrijke momenten mist – zoals gebruikelijk – of de helft, doet ook nauwelijks nog ter zake.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
Die doelpunten passen nooit allemaal in Studio Sport vanavond
Zingt hij nog steedsquote:
quote:
Schaatsen een mooie sportquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef SCH het volgende:
Man, man, wat een mooie sport is dat toch, dan is voetbal maar peanuts
Ja man, dat is echt sport - voetbal is een spelletje.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Schaatsen een mooie sport![]()
Maar ik ben niet onbevooroordeeld.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zouden ze die klote Tom Egbers weglaten
Rugby is een echte sport. Schaatsen is veel te klein om het serieus te nemen. Er zijn maar enkele mensen die kans maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja man, dat is echt sport - voetbal is een spelletje.
Rugby is prachtig maar ook maar een spelletje. Echte sport gaat uiteindelijk toch om de eenling die vecht tegen anderen en zichzelf en helemaal tot het gaatje gaat. Wielrennen, schaatsen, atletiek enz. Daar krijg ik kippenvel van. Voetbal en zo zijn prachtig maar meer als vermaak.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Rugby is een echte sport. Schaatsen is veel te klein om het serieus te nemen. Er zijn maar enkele mensen die kans maken.
En dan zal het tegenargument wel komen dat er bij Rugby ook maar weinig landen zijn. Maar wel veel meer beoefenaars en concurrentie.
Ik vind het zo zonde dat er geen concurrentie is. Als ik naar het WK wielrennen kijk dan kun je maximaal een shortlist maken van 20 renners. Bij dat schaatsen is het de vraag of Kramer overeind blijft.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Rugby is prachtig maar ook maar een spelletje. Echte sport gaat uiteindelijk toch om de eenling die vecht tegen anderen en zichzelf en helemaal tot het gaatje gaat. Wielrennen, schaatsen, atletiek enz. Daar krijg ik kippenvel van. Voetbal en zo zijn prachtig maar meer als vermaak.
Rugby is een spelletje voor stoere mannen. Schaatsers en b.v. wielrenners halen echt het maximale uit hun lichaam. Als ik het zo bekijk is schaatsen meer een sport dan voetbalquote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Rugby is een echte sport. Schaatsen is veel te klein om het serieus te nemen. Er zijn maar enkele mensen die kans maken.
En dan zal het tegenargument wel komen dat er bij Rugby ook maar weinig landen zijn. Maar wel veel meer beoefenaars en concurrentie.
Rugby is ook veel leuker om te doen dan voetbal vind ik zelf. Ik ga naar het voetbal omdat ik houd van de sfeer en ik ook wel kan genieten van het voetbal. Maar het is pas de 4e favoriete sport van mequote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rugby is een spelletje voor stoere mannen. Schaatsers en b.v. wielrenners halen echt het maximale uit hun lichaam. Als ik het zo bekijk is schaatsen meer een sport dan voetbal
Voetbal staat echt bovenaan bij mij, en dan volgt een hele rits sporten: wielrennen, rugby, snooker, schaatsen zijn dan wel de belangrijksten. Hoewel schaatsen een beetje mijn belangstelling verliest de laatste jaren.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Rugby is ook veel leuker om te doen dan voetbal vind ik zelf. Ik ga naar het voetbal omdat ik houd van de sfeer en ik ook wel kan genieten van het voetbal. Maar het is pas de 4e favoriete sport van me
Dat kan zo zijn, het gaat er niet alleen om wie er wint maar ook wat de prestatie is. Als je vandaag de 10 km ziet en je ziet Bokko versnellen en dan Kramer pareren en dan rondje 28.5 rijden, dat is zo prachtig en fenomenaal.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde dat er geen concurrentie is. Als ik naar het WK wielrennen kijk dan kun je maximaal een shortlist maken van 20 renners. Bij dat schaatsen is het de vraag of Kramer overeind blijft.
Maar eigenlijk weet je bij de versnelling van Bokko al dat Kramer hem voorbij gaat. En dat trekt mij niet echt. Bovendien walg ik echt van het hoempapa-publiek. Als je dan als sport serieus genomen wil worden, elimineer dan eerst Kleintje Pils eens uit die ijshallen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, het gaat er niet alleen om wie er wint maar ook wat de prestatie is. Als je vandaag de 10 km ziet en je ziet Bokko versnellen en dan Kramer pareren en dan rondje 28.5 rijden, dat is zo prachtig en fenomenaal.
Ja, als Suarez het strafschopgebied in gaat, weet je ook dat ie gaat vallenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar eigenlijk weet je bij de versnelling van Bokko al dat Kramer hem voorbij gaat. En dat trekt mij niet echt. Bovendien walg ik echt van het hoempapa-publiek. Als je dan als sport serieus genomen wil worden, elimineer dan eerst Kleintje Pils eens uit die ijshallen.
Dat wat het publiek betreft: dat kan je ook naar het voetbal doortrekken. Veel mensen die er komen alsof het een dagje uit is tegenwoordig, en veel minder op de sport zelf letten.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als Suarez het strafschopgebied in gaat, weet je ook dat ie gaat vallen
Maar je hebt het over specifiek nu, ik volg het schaatsen al vanaf dat ik heel klein was en er zelf in Thialf naar toe ging toen het nog in de buitenlucht was en de vader Sven drie keer een valse start maakte. Maar dat zul je wel een ouwelullenverhaal vinden
maar ik ben het met je eens over die sfeer, hoeft van mij ook niet, alhoewel je nog steeds veel serieus mee-schrijfpubliek hebt en we het ook maar niet over het voetbalpubliek moeten hebben.
Iedere sport heeft zijn eigen charme maar om nou te zeggen dat schaatsen geen serieuze sport is, dan krenk je me in mijn zieltje
Ik erger me ook als ik de ene kanker na de andere voorbij hoor komen in het stadion. Ik zing vanaf minuut 1 tot minuut 90 voor mijn club. En gelukkig wordt het bij Ajax de laatste tijd weer een stuk beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als Suarez het strafschopgebied in gaat, weet je ook dat ie gaat vallen
Maar je hebt het over specifiek nu, ik volg het schaatsen al vanaf dat ik heel klein was en er zelf in Thialf naar toe ging toen het nog in de buitenlucht was en de vader Sven drie keer een valse start maakte. Maar dat zul je wel een ouwelullenverhaal vinden
maar ik ben het met je eens over die sfeer, hoeft van mij ook niet, alhoewel je nog steeds veel serieus mee-schrijfpubliek hebt en we het ook maar niet over het voetbalpubliek moeten hebben.
Iedere sport heeft zijn eigen charme maar om nou te zeggen dat schaatsen geen serieuze sport is, dan krenk je me in mijn zieltje
Prachtig, net als 25000 man die het Frysk Folklsliet uit volle borstjes meezingenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik erger me ook als ik de ene kanker na de andere voorbij hoor komen in het stadion. Ik zing vanaf minuut 1 tot minuut 90 voor mijn club. En gelukkig wordt het bij Ajax de laatste tijd weer een stuk beter.
Maar als ik dan gister Ierland - Frankrijk zit te kijken en 60000 man zingt keihard het Ierse volkslied mee, dan krijg ik minutenlang kippenvel.
Ik ben nog aan het bijkomen van het enorme tempo daarvan.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef dndiek het volgende:
Iedereen is stil van de samenvattingen van het voetbal??
Yup, eindelijk weer eens een serieuze sport na dat schaatsen.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef dndiek het volgende:
Iedereen is stil van de samenvattingen van het voetbal??
Mooie uitslagen hè?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, eindelijk weer eens een serieuze sport na dat schaatsen.
Genieten geblazen ja. Kan niet wachten op de koffiepauze morgen.quote:
Ray, zou jij bij wijze van hoge uitzondering je PM willen checkenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Genieten geblazen ja. Kan niet wachten op de koffiepauze morgen.
Je kan toch voor de koffiepauze ook gewoon uitgelachen worden?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Genieten geblazen ja. Kan niet wachten op de koffiepauze morgen.
De laatste twee weken skip ik die ook gewoonquote:Op zondag 8 februari 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan toch voor de koffiepauze ook gewoon uitgelachen worden?
Om dat we anders niet kunnen lachen om die mongoloïde lach van Frans Bauer. Damn die lach van die gastquote:Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
Waarom is er een studio nodig bij Bananensplit?
Aah, je collega's missen je daar al bijna niet meerquote:Op zondag 8 februari 2009 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
De laatste twee weken skip ik die ook gewoon.
Ik dacht dat je vanavond niemand uit zou nodigenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
Er zit hier iemand naast me heel dom hardop te lachen om haar eigen meligheid en de chat die ze voert met een andere user.
Probeert tong nu ook je vrouw af te pakken?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
Er zit hier iemand naast me heel dom hardop te lachen om haar eigen meligheid en de chat die ze voert met een andere user.
Ik zei het ook gelijk tegen mamsquote:Op zondag 8 februari 2009 20:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Om dat we anders niet kunnen lachen om die mongoloïde lach van Frans Bauer. Damn die lach van die gast
Daar feb ik zo'n fekel aanquote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |