Dat wat het publiek betreft: dat kan je ook naar het voetbal doortrekken. Veel mensen die er komen alsof het een dagje uit is tegenwoordig, en veel minder op de sport zelf letten.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als Suarez het strafschopgebied in gaat, weet je ook dat ie gaat vallen
Maar je hebt het over specifiek nu, ik volg het schaatsen al vanaf dat ik heel klein was en er zelf in Thialf naar toe ging toen het nog in de buitenlucht was en de vader Sven drie keer een valse start maakte. Maar dat zul je wel een ouwelullenverhaal vinden
maar ik ben het met je eens over die sfeer, hoeft van mij ook niet, alhoewel je nog steeds veel serieus mee-schrijfpubliek hebt en we het ook maar niet over het voetbalpubliek moeten hebben.
Iedere sport heeft zijn eigen charme maar om nou te zeggen dat schaatsen geen serieuze sport is, dan krenk je me in mijn zieltje
Ik erger me ook als ik de ene kanker na de andere voorbij hoor komen in het stadion. Ik zing vanaf minuut 1 tot minuut 90 voor mijn club. En gelukkig wordt het bij Ajax de laatste tijd weer een stuk beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als Suarez het strafschopgebied in gaat, weet je ook dat ie gaat vallen
Maar je hebt het over specifiek nu, ik volg het schaatsen al vanaf dat ik heel klein was en er zelf in Thialf naar toe ging toen het nog in de buitenlucht was en de vader Sven drie keer een valse start maakte. Maar dat zul je wel een ouwelullenverhaal vinden
maar ik ben het met je eens over die sfeer, hoeft van mij ook niet, alhoewel je nog steeds veel serieus mee-schrijfpubliek hebt en we het ook maar niet over het voetbalpubliek moeten hebben.
Iedere sport heeft zijn eigen charme maar om nou te zeggen dat schaatsen geen serieuze sport is, dan krenk je me in mijn zieltje
Prachtig, net als 25000 man die het Frysk Folklsliet uit volle borstjes meezingenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik erger me ook als ik de ene kanker na de andere voorbij hoor komen in het stadion. Ik zing vanaf minuut 1 tot minuut 90 voor mijn club. En gelukkig wordt het bij Ajax de laatste tijd weer een stuk beter.
Maar als ik dan gister Ierland - Frankrijk zit te kijken en 60000 man zingt keihard het Ierse volkslied mee, dan krijg ik minutenlang kippenvel.
Ik ben nog aan het bijkomen van het enorme tempo daarvan.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef dndiek het volgende:
Iedereen is stil van de samenvattingen van het voetbal??
Yup, eindelijk weer eens een serieuze sport na dat schaatsen.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef dndiek het volgende:
Iedereen is stil van de samenvattingen van het voetbal??
Mooie uitslagen hè?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, eindelijk weer eens een serieuze sport na dat schaatsen.
Genieten geblazen ja. Kan niet wachten op de koffiepauze morgen.quote:
Ray, zou jij bij wijze van hoge uitzondering je PM willen checkenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Genieten geblazen ja. Kan niet wachten op de koffiepauze morgen.
Je kan toch voor de koffiepauze ook gewoon uitgelachen worden?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Genieten geblazen ja. Kan niet wachten op de koffiepauze morgen.
De laatste twee weken skip ik die ook gewoonquote:Op zondag 8 februari 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan toch voor de koffiepauze ook gewoon uitgelachen worden?
Om dat we anders niet kunnen lachen om die mongoloïde lach van Frans Bauer. Damn die lach van die gastquote:Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
Waarom is er een studio nodig bij Bananensplit?
Aah, je collega's missen je daar al bijna niet meerquote:Op zondag 8 februari 2009 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
De laatste twee weken skip ik die ook gewoon.
Ik dacht dat je vanavond niemand uit zou nodigenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
Er zit hier iemand naast me heel dom hardop te lachen om haar eigen meligheid en de chat die ze voert met een andere user.
Probeert tong nu ook je vrouw af te pakken?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
Er zit hier iemand naast me heel dom hardop te lachen om haar eigen meligheid en de chat die ze voert met een andere user.
Ik zei het ook gelijk tegen mamsquote:Op zondag 8 februari 2009 20:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Om dat we anders niet kunnen lachen om die mongoloïde lach van Frans Bauer. Damn die lach van die gast
Daar feb ik zo'n fekel aanquote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |