Paar jaar geleden krijg hij door dit record een gratis promotiefilmpje voor zijn restaurant. Al is die tent inmiddels verkocht aan anderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
Heinz Stuy op de tribuna bij AZ.
Heinz Kroket is echt heel dik geworden.
Ben je echt debiel aan het worden of weer zo geestesziek dat we weer het RIAGG moeten bellen, tong?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
Golfer steek eens een vinger in je reet.
Ik gooi terug wat jezelf opwerptquote:Op zondag 8 februari 2009 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je echt debiel aan het worden of weer zo geestesziek dat we weer het RIAGG moeten bellen, tong?
Je begint een beetje op een stalker te lijken?
En dat is weer voor jou een reden om alweer een naamtopic te openenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:42 schreef tong80 het volgende:
Je kunt het ook anders brengen :
Tunesië uit altijd lastig.
Ja. Je blijft maar doorgaan met zeikenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat is weer voor jou een reden om alweer een naamtopic te openen
Als die studenten jou dan aangeschoten naar huis zien kruipen blijven ze Mevrouw tegen je zeggen?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:49 schreef Ole het volgende:
Raar weekend![]()
ben een beetje narrig..
Gelukkig net op weg naar huis een goedmakertje: kwam een paar studenten van me tegen: Hé mevrouw, hoe is het, leuk jullie te zien etc etc..
Maakt de avond toch nog een beetje goed gelukkig!
Tegen jou ookquote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die studenten jou dan aangeschoten naar huis zien kruipen blijven ze Mevrouw tegen je zeggen?
Over door zeiken gesproken:quote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef tong80 het volgende:
Ja. Je blijft maar doorgaan met zeiken
Je hebt de moeite genomen om het andere topic te vinden
ze waren zelf ook goedgemutst, en het valt mee vanavondquote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die studenten jou dan aangeschoten naar huis zien kruipen blijven ze Mevrouw tegen je zeggen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef Ole het volgende:
ze waren zelf ook goedgemutst, en het valt mee vanavond
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:53 schreef golfer het volgende:
Over door zeiken gesproken: Ja is kut als je ouder wordt, ik kan geen nacht meer doorslapen
Wie neemt er de moeite om 3 naamtopics voor mij te openen? Wie vroeg er zelf om ?
Wie blijft er negatieve posts over mij in Hools plaatsen? Zegt meneer positivo, we waarderen je positive inbreng.
Wie stalked mij op bijna elke post die ik plaats? Ik hoop niet dat je hetzelfde gaat doen bij mij, ben je topposter morgen
Ga eens bij jezelf te rade? Net gedaan. En Nu ?
Wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 03:14 schreef sezten het volgende:
Golfer, moetje is wat meer dilemma's oplossen, word tong blij van![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:46 schreef tong80 het volgende:
[Wie stalked mij op bijna elke post die ik plaats? Ik hoop niet dat je hetzelfde gaat doen bij mij, ben je topposter morgen]
Niet dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je volgt alles of niet.
[breaking news]quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:08 schreef borisz het volgende:
[..]
[breaking news]
Wegens de goeiemorgen berichten van tong is de server overbelast.
[/breaking news]
Was echt super. Enorm gelachen! Qua pedofilie heb ik me behoorlijk in kunnen houden!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:36 schreef SCH het volgende:
Hoe was Roosbeef pfaf en heb je nog minderjarigen aangerand?
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was echt super. Enorm gelachen! Qua pedofilie heb ik me behoorlijk in kunnen houden!
Dat was gisterenavond wel anders! Helaas voor haar heb ik er een 11-nummerig telefoonnummer bij, merkte ik vanochtend op. Vervolgverkrachtingen zullen nu dus door haar geïnitieerd moeten worden...
Lulhannesquote:Op zondag 8 februari 2009 13:38 schreef SCH het volgende:
Zie ik tijdens de schaatsen ineens de tussenstanden van het voetbal voorbij komen en schrik uit mijn winterslaap
Ik heb je foto doorgespeeld aan de pedosite van Yvonne van Hertum, die yvonnekloonquote:Op zondag 8 februari 2009 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was echt super. Enorm gelachen! Qua pedofilie heb ik me behoorlijk in kunnen houden!
Dat was gisterenavond wel anders! Helaas voor haar heb ik er een 11-nummerig telefoonnummer bij, merkte ik vanochtend op. Vervolgverkrachtingen zullen nu dus door haar geïnitieerd moeten worden...
Ik weet van niks.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:47 schreef RayMania het volgende:
Ik had je niet gevraagd om weer 3-1 te dromen, stomme homo.
Ik verbaasde me al over de angry mob met brandende fakkels en hooivorken voor m'n deur.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je foto doorgespeeld aan de pedosite van Yvonne van Hertum, die yvonnekloon
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:47 schreef RayMania het volgende:
Ik had je niet gevraagd om weer 3-1 te dromen, stomme homo.
quote:
Allemaal gemist.quote:
Of ze laten alleen maar de doelpunten zien en de rest niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
Die doelpunten passen nooit allemaal in Studio Sport vanavond
Zouden ze die klote tussenfilmpjes weglatenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ze laten alleen maar de doelpunten zien en de rest niet.
Ach, of je nu een kwart van de belangrijke momenten mist – zoals gebruikelijk – of de helft, doet ook nauwelijks nog ter zake.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
Die doelpunten passen nooit allemaal in Studio Sport vanavond
Zingt hij nog steedsquote:
quote:
Schaatsen een mooie sportquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef SCH het volgende:
Man, man, wat een mooie sport is dat toch, dan is voetbal maar peanuts
Ja man, dat is echt sport - voetbal is een spelletje.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Schaatsen een mooie sport![]()
Maar ik ben niet onbevooroordeeld.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zouden ze die klote Tom Egbers weglaten
Rugby is een echte sport. Schaatsen is veel te klein om het serieus te nemen. Er zijn maar enkele mensen die kans maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja man, dat is echt sport - voetbal is een spelletje.
Rugby is prachtig maar ook maar een spelletje. Echte sport gaat uiteindelijk toch om de eenling die vecht tegen anderen en zichzelf en helemaal tot het gaatje gaat. Wielrennen, schaatsen, atletiek enz. Daar krijg ik kippenvel van. Voetbal en zo zijn prachtig maar meer als vermaak.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Rugby is een echte sport. Schaatsen is veel te klein om het serieus te nemen. Er zijn maar enkele mensen die kans maken.
En dan zal het tegenargument wel komen dat er bij Rugby ook maar weinig landen zijn. Maar wel veel meer beoefenaars en concurrentie.
Ik vind het zo zonde dat er geen concurrentie is. Als ik naar het WK wielrennen kijk dan kun je maximaal een shortlist maken van 20 renners. Bij dat schaatsen is het de vraag of Kramer overeind blijft.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Rugby is prachtig maar ook maar een spelletje. Echte sport gaat uiteindelijk toch om de eenling die vecht tegen anderen en zichzelf en helemaal tot het gaatje gaat. Wielrennen, schaatsen, atletiek enz. Daar krijg ik kippenvel van. Voetbal en zo zijn prachtig maar meer als vermaak.
Rugby is een spelletje voor stoere mannen. Schaatsers en b.v. wielrenners halen echt het maximale uit hun lichaam. Als ik het zo bekijk is schaatsen meer een sport dan voetbalquote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Rugby is een echte sport. Schaatsen is veel te klein om het serieus te nemen. Er zijn maar enkele mensen die kans maken.
En dan zal het tegenargument wel komen dat er bij Rugby ook maar weinig landen zijn. Maar wel veel meer beoefenaars en concurrentie.
Rugby is ook veel leuker om te doen dan voetbal vind ik zelf. Ik ga naar het voetbal omdat ik houd van de sfeer en ik ook wel kan genieten van het voetbal. Maar het is pas de 4e favoriete sport van mequote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rugby is een spelletje voor stoere mannen. Schaatsers en b.v. wielrenners halen echt het maximale uit hun lichaam. Als ik het zo bekijk is schaatsen meer een sport dan voetbal
Voetbal staat echt bovenaan bij mij, en dan volgt een hele rits sporten: wielrennen, rugby, snooker, schaatsen zijn dan wel de belangrijksten. Hoewel schaatsen een beetje mijn belangstelling verliest de laatste jaren.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Rugby is ook veel leuker om te doen dan voetbal vind ik zelf. Ik ga naar het voetbal omdat ik houd van de sfeer en ik ook wel kan genieten van het voetbal. Maar het is pas de 4e favoriete sport van me
Dat kan zo zijn, het gaat er niet alleen om wie er wint maar ook wat de prestatie is. Als je vandaag de 10 km ziet en je ziet Bokko versnellen en dan Kramer pareren en dan rondje 28.5 rijden, dat is zo prachtig en fenomenaal.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde dat er geen concurrentie is. Als ik naar het WK wielrennen kijk dan kun je maximaal een shortlist maken van 20 renners. Bij dat schaatsen is het de vraag of Kramer overeind blijft.
Maar eigenlijk weet je bij de versnelling van Bokko al dat Kramer hem voorbij gaat. En dat trekt mij niet echt. Bovendien walg ik echt van het hoempapa-publiek. Als je dan als sport serieus genomen wil worden, elimineer dan eerst Kleintje Pils eens uit die ijshallen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, het gaat er niet alleen om wie er wint maar ook wat de prestatie is. Als je vandaag de 10 km ziet en je ziet Bokko versnellen en dan Kramer pareren en dan rondje 28.5 rijden, dat is zo prachtig en fenomenaal.
Ja, als Suarez het strafschopgebied in gaat, weet je ook dat ie gaat vallenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar eigenlijk weet je bij de versnelling van Bokko al dat Kramer hem voorbij gaat. En dat trekt mij niet echt. Bovendien walg ik echt van het hoempapa-publiek. Als je dan als sport serieus genomen wil worden, elimineer dan eerst Kleintje Pils eens uit die ijshallen.
Dat wat het publiek betreft: dat kan je ook naar het voetbal doortrekken. Veel mensen die er komen alsof het een dagje uit is tegenwoordig, en veel minder op de sport zelf letten.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als Suarez het strafschopgebied in gaat, weet je ook dat ie gaat vallen
Maar je hebt het over specifiek nu, ik volg het schaatsen al vanaf dat ik heel klein was en er zelf in Thialf naar toe ging toen het nog in de buitenlucht was en de vader Sven drie keer een valse start maakte. Maar dat zul je wel een ouwelullenverhaal vinden
maar ik ben het met je eens over die sfeer, hoeft van mij ook niet, alhoewel je nog steeds veel serieus mee-schrijfpubliek hebt en we het ook maar niet over het voetbalpubliek moeten hebben.
Iedere sport heeft zijn eigen charme maar om nou te zeggen dat schaatsen geen serieuze sport is, dan krenk je me in mijn zieltje
Ik erger me ook als ik de ene kanker na de andere voorbij hoor komen in het stadion. Ik zing vanaf minuut 1 tot minuut 90 voor mijn club. En gelukkig wordt het bij Ajax de laatste tijd weer een stuk beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als Suarez het strafschopgebied in gaat, weet je ook dat ie gaat vallen
Maar je hebt het over specifiek nu, ik volg het schaatsen al vanaf dat ik heel klein was en er zelf in Thialf naar toe ging toen het nog in de buitenlucht was en de vader Sven drie keer een valse start maakte. Maar dat zul je wel een ouwelullenverhaal vinden
maar ik ben het met je eens over die sfeer, hoeft van mij ook niet, alhoewel je nog steeds veel serieus mee-schrijfpubliek hebt en we het ook maar niet over het voetbalpubliek moeten hebben.
Iedere sport heeft zijn eigen charme maar om nou te zeggen dat schaatsen geen serieuze sport is, dan krenk je me in mijn zieltje
Prachtig, net als 25000 man die het Frysk Folklsliet uit volle borstjes meezingenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik erger me ook als ik de ene kanker na de andere voorbij hoor komen in het stadion. Ik zing vanaf minuut 1 tot minuut 90 voor mijn club. En gelukkig wordt het bij Ajax de laatste tijd weer een stuk beter.
Maar als ik dan gister Ierland - Frankrijk zit te kijken en 60000 man zingt keihard het Ierse volkslied mee, dan krijg ik minutenlang kippenvel.
Ik ben nog aan het bijkomen van het enorme tempo daarvan.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef dndiek het volgende:
Iedereen is stil van de samenvattingen van het voetbal??
Yup, eindelijk weer eens een serieuze sport na dat schaatsen.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef dndiek het volgende:
Iedereen is stil van de samenvattingen van het voetbal??
Mooie uitslagen hè?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, eindelijk weer eens een serieuze sport na dat schaatsen.
Genieten geblazen ja. Kan niet wachten op de koffiepauze morgen.quote:
Ray, zou jij bij wijze van hoge uitzondering je PM willen checkenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Genieten geblazen ja. Kan niet wachten op de koffiepauze morgen.
Je kan toch voor de koffiepauze ook gewoon uitgelachen worden?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Genieten geblazen ja. Kan niet wachten op de koffiepauze morgen.
De laatste twee weken skip ik die ook gewoonquote:Op zondag 8 februari 2009 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan toch voor de koffiepauze ook gewoon uitgelachen worden?
Om dat we anders niet kunnen lachen om die mongoloïde lach van Frans Bauer. Damn die lach van die gastquote:Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
Waarom is er een studio nodig bij Bananensplit?
Aah, je collega's missen je daar al bijna niet meerquote:Op zondag 8 februari 2009 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
De laatste twee weken skip ik die ook gewoon.
Ik dacht dat je vanavond niemand uit zou nodigenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
Er zit hier iemand naast me heel dom hardop te lachen om haar eigen meligheid en de chat die ze voert met een andere user.
Probeert tong nu ook je vrouw af te pakken?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
Er zit hier iemand naast me heel dom hardop te lachen om haar eigen meligheid en de chat die ze voert met een andere user.
Ik zei het ook gelijk tegen mamsquote:Op zondag 8 februari 2009 20:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Om dat we anders niet kunnen lachen om die mongoloïde lach van Frans Bauer. Damn die lach van die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |