[breaking news]quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:08 schreef borisz het volgende:
[..]
[breaking news]
Wegens de goeiemorgen berichten van tong is de server overbelast.
[/breaking news]
Was echt super. Enorm gelachen! Qua pedofilie heb ik me behoorlijk in kunnen houden!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:36 schreef SCH het volgende:
Hoe was Roosbeef pfaf en heb je nog minderjarigen aangerand?
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was echt super. Enorm gelachen! Qua pedofilie heb ik me behoorlijk in kunnen houden!
Dat was gisterenavond wel anders! Helaas voor haar heb ik er een 11-nummerig telefoonnummer bij, merkte ik vanochtend op. Vervolgverkrachtingen zullen nu dus door haar geïnitieerd moeten worden...
Lulhannesquote:Op zondag 8 februari 2009 13:38 schreef SCH het volgende:
Zie ik tijdens de schaatsen ineens de tussenstanden van het voetbal voorbij komen en schrik uit mijn winterslaap
Ik heb je foto doorgespeeld aan de pedosite van Yvonne van Hertum, die yvonnekloonquote:Op zondag 8 februari 2009 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was echt super. Enorm gelachen! Qua pedofilie heb ik me behoorlijk in kunnen houden!
Dat was gisterenavond wel anders! Helaas voor haar heb ik er een 11-nummerig telefoonnummer bij, merkte ik vanochtend op. Vervolgverkrachtingen zullen nu dus door haar geïnitieerd moeten worden...
Ik weet van niks.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:47 schreef RayMania het volgende:
Ik had je niet gevraagd om weer 3-1 te dromen, stomme homo.
Ik verbaasde me al over de angry mob met brandende fakkels en hooivorken voor m'n deur.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je foto doorgespeeld aan de pedosite van Yvonne van Hertum, die yvonnekloon
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:47 schreef RayMania het volgende:
Ik had je niet gevraagd om weer 3-1 te dromen, stomme homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |