Paar jaar geleden krijg hij door dit record een gratis promotiefilmpje voor zijn restaurant. Al is die tent inmiddels verkocht aan anderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
Heinz Stuy op de tribuna bij AZ.
Heinz Kroket is echt heel dik geworden.
Ben je echt debiel aan het worden of weer zo geestesziek dat we weer het RIAGG moeten bellen, tong?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
Golfer steek eens een vinger in je reet.
Ik gooi terug wat jezelf opwerptquote:Op zondag 8 februari 2009 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je echt debiel aan het worden of weer zo geestesziek dat we weer het RIAGG moeten bellen, tong?
Je begint een beetje op een stalker te lijken?
En dat is weer voor jou een reden om alweer een naamtopic te openenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:42 schreef tong80 het volgende:
Je kunt het ook anders brengen :
Tunesië uit altijd lastig.
Ja. Je blijft maar doorgaan met zeikenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat is weer voor jou een reden om alweer een naamtopic te openen
Als die studenten jou dan aangeschoten naar huis zien kruipen blijven ze Mevrouw tegen je zeggen?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:49 schreef Ole het volgende:
Raar weekend![]()
ben een beetje narrig..
Gelukkig net op weg naar huis een goedmakertje: kwam een paar studenten van me tegen: Hé mevrouw, hoe is het, leuk jullie te zien etc etc..
Maakt de avond toch nog een beetje goed gelukkig!
Tegen jou ookquote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die studenten jou dan aangeschoten naar huis zien kruipen blijven ze Mevrouw tegen je zeggen?
Over door zeiken gesproken:quote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef tong80 het volgende:
Ja. Je blijft maar doorgaan met zeiken
Je hebt de moeite genomen om het andere topic te vinden
ze waren zelf ook goedgemutst, en het valt mee vanavondquote:Op zondag 8 februari 2009 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die studenten jou dan aangeschoten naar huis zien kruipen blijven ze Mevrouw tegen je zeggen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef Ole het volgende:
ze waren zelf ook goedgemutst, en het valt mee vanavond
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:53 schreef golfer het volgende:
Over door zeiken gesproken: Ja is kut als je ouder wordt, ik kan geen nacht meer doorslapen
Wie neemt er de moeite om 3 naamtopics voor mij te openen? Wie vroeg er zelf om ?
Wie blijft er negatieve posts over mij in Hools plaatsen? Zegt meneer positivo, we waarderen je positive inbreng.
Wie stalked mij op bijna elke post die ik plaats? Ik hoop niet dat je hetzelfde gaat doen bij mij, ben je topposter morgen
Ga eens bij jezelf te rade? Net gedaan. En Nu ?
Wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 03:14 schreef sezten het volgende:
Golfer, moetje is wat meer dilemma's oplossen, word tong blij van![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:46 schreef tong80 het volgende:
[Wie stalked mij op bijna elke post die ik plaats? Ik hoop niet dat je hetzelfde gaat doen bij mij, ben je topposter morgen]
Niet dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je volgt alles of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |