Valt zwaar tegen. Ik wacht tot Het vrije schaep weer begint op Ned1.quote:
Ma is helemaal verdrietig haar DVD is stuk en ze kan alles behalve Ned-1 opnemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt zwaar tegen. Ik wacht tot Het vrije schaep weer begint op Ned1.
Ik adviseer haar Het Schaep. Dat is ook voor haar jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ma is helemaal verdrietig haar DVD is stuk en ze kan alles behalve Ned-1 opnemen.
Nu moet ze kiezen tussen de X-Factor en Het Schaep
Dat zei ik om half één vanmiddag ookquote:
Topprogrammaquote:
Is inderdaad ook leukquote:
Volgens mij begint dat de vijftiende pasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
Ik verheug me nu maar op Wipe Out, zondag bij RTL5, lig de hele week al in een deuk bij de voorstukjes.
Wipeout is erg lollig, heb het op de BBC een paar keer gezien alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
Ik verheug me nu maar op Wipe Out, zondag bij RTL5, lig de hele week al in een deuk bij de voorstukjes.
Ik kijk nu naar de leugen regeerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef SCH het volgende:
Bij mij doet Ned.2 het niet op de dvd dus ben ik verplicht Eternal Sunshine te kijken maar dat begint pas om 00.20
Ze hadden zich Dickie Chicks moeten noemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
Aanrader: de documentaire over de Dixie Chicks op Ned 2 om 22.50 - is echt geweldig
Dat liedje van Claudia de Breij dat langs kwam in de reportage was trouwens schitterendquote:
Boeiend iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef SCH het volgende:
Blijft interessant, de Deventer Moordzaak en Bas Haan is een superjournalist, hij heeft ervoor gezorgd dat de Schiedammer Parkmoord werd opgelost
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
Toch geen euthanasie voor die Italiaanse vrouw
SCHandalig x 100![]()
![]()
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
SCHandalig x 100![]()
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
SCHandalig x 100![]()
![]()