Op eigen verzoek : Golfer is een azijnpisser.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:51 schreef golfer het volgende:
Ik zou zeggen: open er nog een topic over.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
Op eigen verzoek : Golfer is een azijnpisser.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op eigen verzoek : Golfer is een azijnpisser.
Hmm, die melding kreeg ik ook al drie keer. Maar klopt het gerucht dat Golfer is benaderd om de naaktreportage van SHE te coördineren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
Momenteel heeft Golfer het te druk voor onze databaseservers om alle kritiek te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer Golfer morgenmiddag na zijn middagdutje aan te spreken.
Ja iedereen viel over haar heen. Behalve Golfer die hield zich staande aan z'n rollator.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmm, die melding kreeg ik ook al drie keer. Maar klopt het gerucht dat Golfer is benaderd om de naaktreportage van SHE te coördineren?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:24 schreef SCH het volgende:Als de bejaarden elkaar nu ook al de tent uit gaan vechten hier dan krijgen die pubers het wel heel gemakkelijk
Ik hoop dat je dit niet in het engels hebt gepost.quote:
Ik ben jong van geestquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:24 schreef SCH het volgende:Als de bejaarden elkaar nu ook al de tent uit gaan vechten hier dan krijgen die pubers het wel heel gemakkelijk
Dan ken je mijn lijf niet om over mijn lede maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Van lijf en lede misschien, maar van geest...
Paul de Leeuw ok ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent een soort spook inderdaad. Nu weer in je mand en foute tv kijken
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je volgt alles of niet.
Nee, flashplayers. Lopen allemaal erg primaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zijn geen sopcasts of wel?
Leg is uit?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, flashplayers. Lopen allemaal erg prima. Het is alleen toegang op IP.
Die FOK!Forum-layout!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je volgt alles of niet.
Paar jaar geleden krijg hij door dit record een gratis promotiefilmpje voor zijn restaurant. Al is die tent inmiddels verkocht aan anderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
Heinz Stuy op de tribuna bij AZ.
Heinz Kroket is echt heel dik geworden.
Ben je echt debiel aan het worden of weer zo geestesziek dat we weer het RIAGG moeten bellen, tong?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
Golfer steek eens een vinger in je reet.
Ik gooi terug wat jezelf opwerptquote:Op zondag 8 februari 2009 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je echt debiel aan het worden of weer zo geestesziek dat we weer het RIAGG moeten bellen, tong?
Je begint een beetje op een stalker te lijken?
En dat is weer voor jou een reden om alweer een naamtopic te openenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:42 schreef tong80 het volgende:
Je kunt het ook anders brengen :
Tunesië uit altijd lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |