Snel tong, kan ik die van jou kopiėren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:00 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen en speciaal voor tong
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1B
Alsof ik met postopkrik topics meedoe ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:00 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen en speciaal voor tong
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1B
Trusten Sandman Ik volg zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
The Mancurian Candidate is en blijft een topfilm zeg.
Nu slapen.
Golfer heeft er ook gepost dus dat kan geen postopkriktopic zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik met postopkrik topics meedoe ?
Topc voor Golfer. De azijnpisserquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Golfer heeft er ook gepost dus dat kan geen postopkriktopic zijn.
dat zeg ik...quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Golfer zal wel zeggen dat ze dat vroeger veel beter deden.
Trusten Hoolers
Noohoo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pfaahaap, Viv is van mij!
Is goed, mag jij Roos, neem ik Vivquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Noohoo.Nietus!
Maar dan wil ik Roos wel hebben. Gisteren dubbel gelegen. Geweldig concert.
de oude neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
The Mancurian Candidate is en blijft een topfilm zeg.
Nu slapen.
Nee, de 2004 versie. Vijf jaar terug in de sneak gezien, toen was ik al fanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:33 schreef pascalheister het volgende:
middag
Hoogstwaarschijnlijk maandag een bod uitbrengen op de woning die ik gister heb bezocht
[..]
de oude neem ik aan?
ok, raad ik je aan de versie uit '62 ook eens te gaan kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, de 2004 versie. Vijf jaar terug in de sneak gezien, toen was ik al fan.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:07 schreef SCH het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je sexleven Sandman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |