Als ik ze meerderjarig acht, zijn ze meerderjarig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Minderjarig![]()
Er moeten hier wel mensen genezen worden maar niet ik
Zo jong???quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik ze meerderjarig acht, zijn ze meerderjarig.![]()
Als ze het kunnen uitspreken, lijkt me dat voldoende.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik ze meerderjarig acht, zijn ze meerderjarig.![]()
quote:ik heb altijd medelijden met homo's
dan sta ik in de badkamer en dan zie ik mijn bruine harige ster en dan denk ik echt, bah.
en dan zie je een mooi romig kontje van een vrouw met een klein roze aarsje en dan moet ik soms bijna huilen van medelijden met die arme homomannen die elkaar maar wijs maken hoe lekker ze zijn
Zie jij wel hoe ze tegenwoordig gekleed gaan? Hoe ze make-up op hebben? Hoe volwassen ze ze al over liefde praten?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
SCH wil iedereen weer op de knietjes hoor.
Geen idee, bij jongens gaat dat veel slomer. Die zijn met drie decennia pas een beetje volwassen aan het worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zie jij wel hoe ze tegenwoordig gekleed gaan? Hoe ze make-up op hebben? Hoe volwassen ze ze al over liefde praten?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef SCH het volgende:
Ik zweer jullie, dit komt allemaal uit een NWS topic over Wilders
[..]
Praat me er niet van.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen idee, bij jongens gaat dat veel slomer. Die zijn met drie decennia pas een beetje volwassen aan het worden.
Kun je zaterdagmiddag?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:19 schreef pfaf het volgende:
Al worden de puistjes tegenwoordig minder en de spontane erecties krijg ik alleen nog maar bij presentaties en de tandarts.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:19 schreef pfaf het volgende:
Al worden de puistjes tegenwoordig minder en de spontane erecties krijg ik alleen nog maar bij presentaties en de tandarts.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk z'n pielemans nog nooit in zo'n lelijke kut gestopt. Vrouwenbipsjes zijn wel tof trouwens.
Ik heb net m'n verstandskies laten trekken. Ik ben voor de komende paar maanden wel genezen. Brrrr....quote:
Zenuwen Golfer, zenuwen. Al had ik vroeger wel een woestaantrekkelijke tandartsassistente, maar die is vervanger door een dikke, gemene vrouw. Of misschien heeft ze haar wel opgegeten...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral dat over de tandarts behoeft enige nadere uitleg?
Ik heb een hele leuke tandartsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral dat over de tandarts behoeft enige nadere uitleg?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef pfaf het volgende:
Zenuwen Golfer, zenuwen. Al had ik vroeger wel een woestaantrekkelijke tandartsassistente, maar die is vervanger door een dikke, gemene vrouw. Of misschien heeft ze haar wel opgegeten...
Ik zweer alleen nog maar bij Vivienne. Zij brengt mijn hoofd op hol. Echt! Ik denk dat ik met haar moet trouwen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Ik steun je SCH. Ook al zweer ik zelf bij het vrouwelijke geslacht (en nee, dat komt niet door een SOA)
Nee hoor. Ze kijkt heel principieel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Ole het volgende:
Die vrouw ernaast kijkt er een beetje chagrijning bij hoor!
VROUW!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Ole het volgende:
Die vrouw ernaast kijkt er een beetje chagrijning bij hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |