Als je het niet lekker vindt, waarom eet je het dan?quote:
Ja ik ging idd meteen al even kijken! Is in principe best goed te bereiken ook! En in Blijdorp ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:23 schreef Ewelina het volgende:
TVP
Oh, en Blijdorp zit dus in Rotterdam. Goed te bereiken van CS met de tram, ongeveer een kwartiertje lopen vanaf CS.
Het is iig een heel grote dierentuin, met prachtige verblijven (o.a. Taman Indah voor de olifanten) en sinds 10 jaar ofzo hebben ze ook een heel apart gedeelte met alleen maar aquaria. Mét een enorme onderwatertunnel! Ik vind dat echt fantastisch.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik ging idd meteen al even kijken! Is in principe best goed te bereiken ook! En in Blijdorp ben ik nog nooit geweest*port vriendje*
Ik vind pretparken alleen maar leuk als je niet een uur in de rij hoeft te staan voor de attracties. Dus als ik ga, dan ga ik op een tijdstip wanneer er niemand is. M.a.w.: doordeweeks, wanneer er GEEN schoolvakantie is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dierentuinen leuker dan pretparken. Mark en ik gingen altijd naar pretparken tot ik me afvroeg wat ik eigenlijk leuk vond aan een pretpark: niks. Ik haat achtbanen en toch ga ik er altijd weer in
. Dus ik ga nu gewoon niet meer naar pretparken toe, denk ik. Al was Six Flags (?) afgelopen zomer best leuk toen we allemaal andere mensen nat konden spuiten met waterkanonnen
.
Merci, ma mère!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Mijn ontbijt bestond uit een eitje op een cracker en dan nog zo'n cracker met mayo/sambal, tomaat en bosui.
Mijn do list is gemaakt. Nu ga ik die punten 1 voor 1 uitvoeren.
Koffertje!![]()
Maria, indiaantje van me! Gefeliciteerd met je jubilleum!!
Idd, ook dat nog. In pretparken sta je vaak meer te wachten voor attracties dan dat je ergens in zitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind pretparken alleen maar leuk als je niet een uur in de rij hoeft te staan voor de attracties. Dus als ik ga, dan ga ik op een tijdstip wanneer er niemand is. M.a.w.: doordeweeks, wanneer er GEEN schoolvakantie is.
Achtbanen
Ik doe even een verzamelpost;quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gefeli met je sepo! Hoe is het verder? En met Het Kind?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik doe even een verzamelpost;
PF: Gefeliciteerd met je rijbewijs.
Mups: Gefeliciteerd met de laatste keer.
Vief: Dikke smooch
Sugar: Ik schrok heel eerlijk gezegd van je foto, ik heb je nog nooit met zo'n afgetrokken hoofd op de foto gezien.
Greys: Ouwe niet rokende klagert!.
En wie de fuck is Heaven7?.
Oja, verder ga ik zo weer rennen/vliegen/draven. Moet weer met het kind op sjouw en ze heeft een humeur om op te schieten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bedoelt: Koffertje, hoeveel wil je afvallen en wat is je plan van aanpak?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan gewoon 20 euro betalen om in 4 attracties te gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, ook dat nog. In pretparken sta je vaak meer te wachten voor attracties dan dat je ergens in zit.
Er zijn ook dierentuinen waar ze een verblijf hebben dat op hun natuurlijke omgeving lijkt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind zowel dierentuinen (want het is zielig als dieren opgesloten zitten!) als pretparken (ik heb een hekel aan wachten) niet leuk.
En PF, gewoon naaar en fotograaf gaan, die weet wel waar je foto's aan moeten voldoen.![]()
En gefeliciteerd Maria en Viking!
Ik heb dat altijd bij popquizzen. Dan ken ik alle liedjes niet die blijkbaar heel goed zijn, en dan vind ik ze niet eens leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Omg, er zijn hier bouwvakkers aan het werk en ik hoor al de hele ochtend Hollandse hits. Het ergste is nog dat ik al die liedjes ken, waar is het foutgegaan?
Jamaar.... je bent 5 jaar samen metquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
En ik hoef geen felicitaties, Liejannuh.
Dan hadden ze die dieren net zo goed in hun natuurlijke omgeving kunnen laten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er zijn ook dierentuinen waar ze een verblijf hebben dat op hun natuurlijke omgeving lijkt!
In de Apenheul doen ze ook heel veel voor dieren in het wild dus dan kan ik me moeilijk voorstellen dat dezelfde mensen hier in Nederland die beesten in een verblijf zouden zetten waar ze niet happy zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:38 schreef Miss_S het volgende:
De winterefteling met echte sneeuw en vriendjewat wil je nog meer
En ik ben het soms wel eens met Liejannuh, in dierentuinen vind ik het soms wel moeilijk om te geloven dat de dieren het naar hun zin hebben.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jamaar.... je bent 5 jaar samen metMark
![]()
ahahahahahah, ahahahahah, ahah-ah-ah-aaaah!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:32 schreef Muis006 het volgende:
Mariaaaaa gefeli! En als je in de dierentuin bent moet je a la Giselle met de dieren jodelen en dansjes doen enzo
Ik geloof ook wel dat het in sommige (meeste?) parken ook wel goed geregeld isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In de Apenheul doen ze ook heel veel voor dieren in het wild dus dan kan ik me moeilijk voorstellen dat dezelfde mensen hier in Nederland die beesten in een verblijf zouden zetten waar ze niet happy zijn.
De Winterefteling is trouwens wel leuk ja.Weinig achtbanen maar wel veel sfeer en erwtensoep en warme wafels en gluhwein en broodjes Unox! Ok, misschien ben ik iets te veel gefixeerd op de horeca in het park.
Gadver? Wat is dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef Vivi het volgende:
Underkoffer![]()
Voor Adelante: http://link.marktplaats.nl/221741862 en http://link.marktplaats.nl/222700537
Suug, hier, voor jou![]()
[ afbeelding ]
Eens! Circus is nog erger dan een dierentuin! Dat is pure dierenmishandeling!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb meer problemen met circussen dan met dierentuinen. Ben 1 keer naar het circus geweest en dat was best geinig om een keer mee te maken, maar ik zal niet nog eens gaan
.
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De Droomvlucht, is dat dat je in een karretje zit en dan langs allemaal mooie plekjes wordt geleid, zeg maar? (met dansende bloemen enzo?). Ik vond het wel leuk, 11 jr geleden, vooral omdat er een verdomd lekker wijf voor me stondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
Ik ben nog nooit in de droomvlucht geweest![]()
Als klein bolletje wilde ik alleen in de python..
Aww hoe lang is ie al kwijt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Mijn kat is nog steeds zoekIk vind het ondertussen maar een stink kat dat hij mij zo laat zoeken en dat ik me zo zorgen maak
Poffertjes, of ben je nu ook nog blindquote:
Hoe lang is 'ie nu weg? En is 'ie wel eens vaker zo lang weggeweest?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Mijn kat is nog steeds zoekIk vind het ondertussen maar een stink kat dat hij mij zo laat zoeken en dat ik me zo zorgen maak
Sinds vorige woensdag..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww hoe lang is ie al kwijt?Heb ja al foto's opgehangen in de Albert Heijn ofzo?
Ik werd afgeleid door die smerige witte substantie eroverheenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Poffertjes, of ben je nu ook nog blind![]()
Grapje he!
In het wild wordt er ook wel op beesten geschoten of door andere beesten opgegeten. Bossen worden vernietigd etc....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jamaar.... je bent 5 jaar samen metMark
![]()
[..]
Dan hadden ze die dieren net zo goed in hun natuurlijke omgeving kunnen laten.![]()
Maar afijn, ik zie dieren nu eenmaal liever in het wild dan in de dierentuin.
Alleen in de zomer 4 dagen of zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang is 'ie nu weg? En is 'ie wel eens vaker zo lang weggeweest?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Poffertjes, of ben je nu ook nog blind![]()
Grapje he!
Beesten die andere beesten opeten is heel wat anders dan beesten die in een circus kunstjes moeten doen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In het wild wordt er ook wel op beesten geschoten of door andere beesten opgegeten. Bossen worden vernietigd etc....
Vief houdt wel rekening met mijn psychische welzijn door 'grapje hè' erachteraan te posten. Wat een schatquote:
Bedoelde de dierentuin vs. wild. Circus ga ik ook niet heen omdat het stom is! Het is wel erger dan dancing on ice ofzo trouwens wat ik ook heel stom vindquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beesten die andere beesten opeten is heel wat anders dan beesten die in een circus kunstjes moeten doen natuurlijk.
Does it ...."ring"....a bell?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door die smerige witte substantie eroverheen.
Idd. En ik heb altijd het gevoel dat mijn beugel slapper zit dan die van anderen. Stel me zo voor dat ik eruit glijd. En die angst is verklaarbaar, want in groep 4 zaten we eens in het piratenschip in Duinenzathe en toen sloot de beugel van één van m'n klasgenootjes niet goed. En we gingen mooi wel de lucht inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Aventura het volgende:
De vorige keer dat ik een een pretpark was (jaren niet geweest) bestierf ik het. In de Goliath dacht ik dat ik dood ging. Ben altijd bank dat in mijn karretje de beugels niet goed sluiten en dat ik er dan uit val. Begrijp ook niet dat mensen hun armen omhoog doen. Het 'leuke'was dat er ook een foto werd gemaakt, de doodsangst was op mijn gezicht af te lezenEn de anderen me maar uitlachen
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In het wild wordt er ook wel op beesten geschoten of door andere beesten opgegeten. Bossen worden vernietigd etc....
Ik twijfelde of ik die opmerking wel kon maken maar het was sterker dan ik, dus sloot ik een compromis met mezelf, lees "Evil Vivi" door het enigszins af te zwakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vief houdt wel rekening met mijn psychische welzijn door 'grapje hè' erachteraan te posten. Wat een schat.
Duinenzathe! Wat een jeugdsentimentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. En ik heb altijd het gevoel dat mijn beugel slapper zit dan die van anderen. Stel me zo voor dat ik eruit glijd. En die angst is verklaarbaar, want in groep 4 zaten we eens in het piratenschip in Duinenzathe en toen sloot de beugel van één van m'n klasgenootjes niet goed. En we gingen mooi wel de lucht in.
En ik ben altijd bang dat mijn hoorapparaat eruit valt (ook als ik hem in een doosje in een zak met rits doe)
Na groep 4 is Duinenzathe ook he-le-maal niet leuk meer hè!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duinenzathe! Wat een jeugdsentiment![]()
Dat kan ik wel hebben, hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik die opmerking wel kon maken maar het was sterker dan ik, dus sloot ik een compromis met mezelf, lees "Evil Vivi" door het enigszins af te zwakken.
Dat welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vief houdt wel rekening met mijn psychische welzijn door 'grapje hè' erachteraan te posten. Wat een schat.
"In het wild" is sowieso een farce; bijna overal zitten de dieren in wildparken, tegenwoordig. En dat is ook ongeveer de enige manier om ze 'in het wild' te zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik had dat ook in Goliath! Ik kneep zo hard in die stang dat mn knokkels wit waren en zat met mijn hoofd zo ver mogelijk naar beneden met m'n ogen dicht geknepen. De actiefoto was inderdaad een beetje sadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Aventura het volgende:
De vorige keer dat ik een een pretpark was (jaren niet geweest) bestierf ik het. In de Goliath dacht ik dat ik dood ging. Ben altijd bank dat in mijn karretje de beugels niet goed sluiten en dat ik er dan uit val. Begrijp ook niet dat mensen hun armen omhoog doen. Het 'leuke'was dat er ook een foto werd gemaakt, de doodsangst was op mijn gezicht af te lezenEn de anderen me maar uitlachen
meh. liever in een reservaat dan in een hokje in en dierentuin, vind ik dan nog steeds.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
"In het wild" is sowieso een farce; bijna overal zitten de dieren in wildparken, tegenwoordig. En dat is ook ongeveer de enige manier om ze 'in het wild' te zien.
naaisquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef Aventura het volgende:
Ik heb de OP gefixt. En Duinenzathe indd. , wie is er niet geweest als kind
Vanmorgen 66,5
Schat, er bestaat zoiets als "teveel informatie"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Zo. En nu ga ik mijn anus afspoelen onder de douche. Ajuu!.
Ja, dohhhhhh! Dan klik ik natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef Vivi het volgende:
Underkoffer![]()
Voor Adelante: http://link.marktplaats.nl/221741862 en http://link.marktplaats.nl/222700537
Greys, NIET, ik herhaal, NIET klikken jij!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hebben, hoor. Goodbye heeft me bijv ook al meerdere keren gevraagd of ik naast doof soms ook blind ben
.
Dan win ik nog steeds overigens, want mijn rechteroog is slechtquote:
Bedoel je niet lynxen?quote:
Nawwwwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bedoel je niet lynxen?Lynchen is volgens mij heel wat anders
Zou ze overigens ook graag in het echt willen zien.
[ afbeelding ]
Dat kleintje
Moet je ff bij Greys op de thee gaan, die heeft er een.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Ewelina het volgende:
Zou ze overigens ook graag in het echt willen zien.
[ afbeelding ]
Dat kleintje
Ja, dat bedoelde ik ook, met een x dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Ewelina het volgende:
Da's wel faalhazerig van die dierentuinlui danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef neen het volgende:
Ik was een keer in een dierentuin waar je met zo'n stok leeuwen kon voeren voor geld, ik dat doen natuurlijk ging die leeuw trekken aan die stok. Ik terugtrekken natuurlijk want ik moet dat ding niet kwijtraken totdat m'n hand echt de kooi in ging toen liet ik hem maar los
Was dat de enige stokmoesten ze het vrouwtje apart in zo'n los hokje krijgen en het mannetje bleef erin rondlopen en toen ging zo'n dude van die dierentuin met een tuinsland het hok in om die stok te pakken
Wat is een kea?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:35 schreef Pandorah het volgende:
over het sloopgedrag van de kea (laat ik die nou in het wild hebben gezien, en ja, hij sloopt graag met name auto's).
Maar die heeft geen kraag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Moet je ff bij Greys op de thee gaan, die heeft er een.
Dat ik op Fok! zit wil niet zeggen dat het goed gaatquote:
Do not despair, young padawan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ik op Fok! zit wil niet zeggen dat het goed gaat. Helaas
. Nog steeds veel last van duizeligheid. En ik dacht vannacht toch echt dat er verbetering in zat. Zucht.
Als ik mezelf weer eens zielig voel denk ik maar weer aan jou en dat jij een maand duizelig was. Dan mag ik niet zeuren met m'n 6 dagenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do not despair, young padawan.
All will be better sooner or later!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Nog steeds veel last van duizeligheid. En ik dacht vannacht toch echt dat er verbetering in zat. Zucht.
Een kea is een Nieuw-Zeelandse papagaai die in de bergen leeft op het Zuid Eiland. Hij sloopt het liefst je rubber van je voorruitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:37 schreef Dipkip het volgende:
Wat is een kea?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Moet je ff bij Greys op de thee gaan, die heeft er een.
Cadeautjes, ja vast!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Rustig aan doen is uiteraard da key, maar kan me goed voorstellen dat je daar een beetje tureluurs van wordt
Kea's waren toch die kekke hyperactieve vogels in artis, die met je mee wandelen als je langs loopt en de hele tijd 'kadootjes' (takken e.d.) proberen te geven?
Echt, ik doe zo rustig aan als ik maar kanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Rustig aan doen is uiteraard da key, maar kan me goed voorstellen dat je daar een beetje tureluurs van wordt
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Ewelina het volgende:
Maar die heeft geen kraag!(neemt niet weg dat het een prachtig beest is)
Ter compensatie: mijn katten hebben wel lynxpluimpjes op de oren! En die van jou ook, meen ik me te herinneren
Oeh die eerste foto. Gevaarlijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon het niet laten
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef Muis006 het volgende:
Cadeautjes, ja vast!
En 10 jaar later komen ze langs om je ziel te collecteren.
I'll pass
Dan bak ik cheesecake! Maar dat mag je dan tegen niemand zeggen dat we die dan ook gaan opeten!quote:
Ik wil wel toezicht komen houden op hoe jullie geen cheesecake eten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Dan bak ik cheesecake! Maar dat mag je dan tegen niemand zeggen dat we die dan ook gaan opeten!
Sssssht!
Laat ik het dan zo zeggen: je bent in ieder geval niet zo ziek dat je niet kan fokkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh lekker, maar niet erg slankverantwoord!ontopicziejequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan bak ik cheesecake! Maar dat mag je dan tegen niemand zeggen dat we die dan ook gaan opeten!
Sssssht!
Is er iig íemand die haar grappig vindt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jijj bent zo vreselijk grappigzo van hardop lachen enzo. En niet de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Noes, we hebben vet lang voor die beesten gestaan eerst, en wazige interactie gehad!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:50 schreef Pandorah het volgende:
Maria: het zijn inderdaad hyperactieve kekke beesten die graag de (kerst)bomen slopen. Dus een takje aanbieden kan bestIk heb ze dat nooit zien doen trouwens
Ze zitten helaas niet meer in Artis.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:50 schreef Pandorah het volgende:
Maria: het zijn inderdaad hyperactieve kekke beesten die graag de (kerst)bomen slopen. Dus een takje aanbieden kan bestIk heb ze dat nooit zien doen trouwens
Ze zitten helaas niet meer in Artis.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er iig íemand die haar grappig vindt.Twee iemanden, want ik pies regelmatig bijna in mijn broek van mijn eigen grapjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een wandelend reclamebord voor Tena lady![]()
Dan wil ik daar wel eens heen. Even googelen waar het zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:54 schreef Pandorah het volgende:
Dipkip: volgens mij zitten ze ook in Bllijdorp die beesten. Blijdorp is trouwens erg leuk en ruim hoor.
over kea's gesproken, zo maar eens even naar de I keaquote:
In Rotterdamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan wil ik daar wel eens heen. Even googelen waar het zit.
Echt niet, supercool, te gek gaaf, onvergetelijk, pracht machtig mooi en schon is dat! Let wel, er was nog een leeuw die in die (niet al te grote) kooi rondliep.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's wel faalhazerig van die dierentuinlui dan
Kwartiertje lopen van het station, en in de vakanties rijdt er een historisch treintjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Rotterdam.
Of bedoelde je de preciezere locatie?.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik haal PSV en Feyenoord altijd door mekaar.
Oh dat is vast niet zo heel ver. Want dat hoort bij de Randstad, en wij ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
In Rotjeknor, Kip!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
You and me, we are the same![]()
.
The Comfy Chair doesn't scare me!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
In Rotjeknor, Kip! Land van TJD's ende Feyenoord! Geloof ikIk haal PSV en Feyenoord altijd door mekaar.
Ewelina, mersie boo-koep, we gaan nu hoogst waarschijnlijk naar Blijdorp
Muis:met je Tena Lady. Daar heb je zeker aandelen in, hè, HÈ!?!
![]()
CONFESS! CONFESS! *zet neer in The Comfy Chair*
*pakt stoel behangen met bloemetjesslingers en danst de hula*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
The Comfy Chair doesn't scare me!
De Hawaiian Chair daarentegen...
Ik weet niet in welk stuk ik woon. Ik denk een beetje in het midden ofzo? Ik woon hier nog niet zo heel lang en topografie ben ik altijd afschuwelijk slecht in geweest. Ik kan rotterdam niet aanwijzen op een blinde kaart. Mn nieuwe woonplaats ook niet trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Kip: zelfs vanuit de kop van Noord Holland is het goed te doen
Nooooooquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pakt stoel behangen met bloemetjesslingers en danst de hula*
Alo-ha-hee...
Het is mooi weer in België, voor het eerst in wekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:10 schreef Sugar het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik sta in de TT én heb een afgetrokken hoofd dat door de poffers gehaald dient te worden.
![]()
![]()
![]()
Is er nog goed nieuws ook? Bij iemand?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon het niet laten
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:10 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik sta in de TT én heb een afgetrokken hoofd dat door de poffers gehaald dient te worden.
![]()
![]()
![]()
*klikt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:13 schreef Re het volgende:
zeg iemand SATC fan?
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
hmmmm je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*klikt.
Argh, dat 'Ze vind' in dat ene gedicht is echt niet om aan te zienEen echte dichter heeft toch ook een REdacteur die de spelfouten verwijdert?
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Poffertjes aangeboden krijgen is best positief![]()
En wat een gemekker in het FB gebeurenLive and let live, modjes vinden het prima zoals het gaat, laat de rest zijn/haar mening hebben, tis niet alsof dat verdere invloed gaat hebben op hoe het hier gaat, want de modjes beslissen. Tadaa!
Overigens, ontopic: ik ga ontbijten*faal*
hihi, ik pak me helemaal in zodat ik geen zon meer op mn huid voelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Hier schijnt de zon ook en ik ga straks dus op het balkon zitten om verse vitamientjes D te scoren.
Dank. En ja, eet ze maar opquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:25 schreef Sugar het volgende:
Oh, maar vanwege de kutdag wel een kus voor Tink!
* Sugar snel een toffe bietst nu ze in de buurt is
Ja, het is al 13:31 uur en ik heb de migraine-aanval van vandaag nog niet gehadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:10 schreef Sugar het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik een appel.quote:
Aanvulling van tante Anos: En snel een beetje!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:44 schreef conleche het volgende:
Beessie. Wat voor Sugar geldt, is ook op jou van toepassing: hou op met afvallen!! Je gezicht wordt te mager!! Voor de rest ben je nu perfect toch!! Serieus: kijk eens kritisch naar jezelf!! Dus je niet fixeren op dat ene onderdeel wat misschien nog niet perfect is. Neem het totaalplaatje in je op. Ik ben echt bang dat je doorslaat.
Leuk jurkje ubrigens!!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey was errrrrrg leuk
en jullie hebben blijkbaar niet opgelet, want ik zit al op mijn streef???
dus ik ben niet meer aan het afvallen, maar op gewicht aan het blijven???
pay attention??
Mmmmmmmmmmmmmmokee dan. Op de plaats rust.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey was errrrrrg leuk
en jullie hebben blijkbaar niet opgelet, want ik zit al op mijn streef???
dus ik ben niet meer aan het afvallen, maar op gewicht aan het blijven???
pay attention??
Ik gooi die altijd direct weg. Opgeruimd staat netjes!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef MissBliss het volgende:
Als ik alle foto's zou posten waarop ik raar kijk, zou ik hele topics kunnen vullen
Je ziete r goed uit, BJ!
ik weet het, maar ik vind het zelf zo lastig om een balans te vinden, waarbij ik niet afval, maar ook niet aankom....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar ik zie nog steeds eetlijstjes waar je bij afvalt. En ik val je niet aan hoor! Bedoel het goed.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:32 schreef Anosmie het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Take your pick.
Dito! Maar dan vooral omdat voornamelijk mn zus en ik juist er een sport van maken om gekke foto's te makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef MissBliss het volgende:
Als ik alle foto's zou posten waarop ik raar kijk, zou ik hele topics kunnen vullen
Je ziete r goed uit, BJ!
Dat herken ik hoor!! Vind dat zelf ook moeilijk en dan heb ik te weinig gegeten en dan eet ik maar chips of zo om aan het goede aantal calorieen te komen....moet ook nog even de balans vinden.....en een schommeling van een kilo of 2 is ook wel vrij normaal denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik vind het zelf zo lastig om een balans te vinden, waarbij ik niet afval, maar ook niet aankom....
is nog moeilijker dan gewoon afvallen vind ik....
back
Jah hallo. Jij deed een foto met de ultieme get away from me you scary apple pie faced peoples pose posten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
wie zei dat het niet gezellig was???
Mja, soms glippen er een paar doorheenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 @ 13:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik gooi die altijd direct weg. Opgeruimd staat netjes!
Whehequote:Op vrijdag 6 februari 2009 @ 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito! Maar dan vooral omdat voornamelijk mn zus en ik juist er een sport van maken om gekke foto's te maken![]()
"Doe eens tentacle-beard!" (als in: Davey Jones nadoen door vingers onder je gezicht te houden
)
"Als jij jouw kin op mijn schouder legt zijn we een two-headed monster! En dan wel verontrust naar elkaar kijken he!"
Kijk hier eens: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htmquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik vind het zelf zo lastig om een balans te vinden, waarbij ik niet afval, maar ook niet aankom....
is nog moeilijker dan gewoon afvallen vind ik....
back
Was wel niet voor mij bedoelt maar thanks, was pas opzoek naar de linkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kijk hier eens: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
Kun je berekenen hoeveel je nodig hebt om op gewicht te blijven.
dat denk ik ook wel... maar mijn doel van de komende tijd is dus ook stabiel blijven...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat herken ik hoor!! Vind dat zelf ook moeilijk en dan heb ik te weinig gegeten en dan eet ik maar chips of zo om aan het goede aantal calorieen te komen....moet ook nog even de balans vinden.....en een schommeling van een kilo of 2 is ook wel vrij normaal denk ik.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jah hallo. Jij deed een foto met de ultieme get away from me you scary apple pie faced peoples pose posten.
veel p's nah![]()
Deze is mooi. En die oorbelletjes zijn cute!!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel... maar mijn doel van de komende tijd is dus ook stabiel blijven...
maar dat is wel ff omschakelen na bijna 4 jaar in de afvalmodus te hebben gezeten...
![]()
en ik wil dus ook NIET weer aankomen... dus daar zit ook wel een klein beetje angst bij...
lastig lastig....
en denk dat het ook een kwestie is van uitproberen...
Ja maar hallo als jouw onderhoud 2400 is dan is onder de 1200 gewoon meer dan de helft minder! Ik vind dat echt ongezond hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Was wel niet voor mij bedoelt maar thanks, was pas opzoek naar de link
BMR:1560 en onderhoud: 2418
De laatste dagen zat ik rond de 1600kcal dus te hoog, waar is de goede oude tijd toen ik altijd onder de 1200kcal zat
Zal aan je activiteitsniveau liggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
en @ Liejannuh
mijn onderhoud zou volgens dat lijstje: 2376 cal zijn! kan me dat haast niet voorstellen... want dat is best veel!
Ik weet dat het sowieso niet gezond is/was, maarja afvallen deed je er wel vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar hallo als jouw onderhoud 2400 is dan is onder de 1200 gewoon meer dan de helft minder! Ik vind dat echt ongezond hoor.
Waarom ligt jouw BMR en onderhoud zoveel uit elkaar trouwens?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb er net nog een pindarotsje én een marsepein-aardappeltje ingegooid.
*Tink schaamt zich diep voor deze frusteetbuien. Die had ik eerst echt nooit
ik denk ook dat je gelijk hebt CO....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je maar niet in paniek raakt van ieder onsje wat erbij komt. Doe pas een balansdag als je een hele week 2 kilo meer weegt dan je wil en niet na ieder taartje wat je eet. Want dan blijf je hoe dan ook afvallen. Je kan dat ene taartje (of insert anything met lotsa cals.) namelijk best hebben.........
Als je een hoger activiteitsniveau invult, ligt je onderhoud een stuk hoger, maar je BMR stijgt hier niet van volgens de formule.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar hallo als jouw onderhoud 2400 is dan is onder de 1200 gewoon meer dan de helft minder! Ik vind dat echt ongezond hoor.
Waarom ligt jouw BMR en onderhoud zoveel uit elkaar trouwens?
Dat herken ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik denk ook dat je gelijk hebt CO....
maar ik vind het wel een beetje engig... herken je dat?
ik denk ook dat ik niet meer hoef te balansen, als ik een dag teveel heb gegeten eigenlijk....
maar ben nog wel steeds bang om weer dik te worden....
misschien heel dom en kortzichtig...
ik heb niveau 3 gedaan, aangezien ik 2 keer per week zeer actief volleybal.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zal aan je activiteitsniveau liggen
Maar je sport. En je doet fysiek werk. Je bent lang. Je lichaam heeft best wel wat nodig hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
en @ Liejannuh
mijn onderhoud zou volgens dat lijstje: 2376 cal zijn! kan me dat haast niet voorstellen... want dat is best veel!
Nee. Ik heb teveel werk liggen (zou eigenlijk over moeten werken). En tegelijkertijd totaal geen zin. Frustrerende situatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je even naar buiten, uitwaaien??
Daarom moet ik er eigenlijk ook tussenin gaan zitten, dus 1400kcalquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar je sport. En je doet fysiek werk. Je bent lang. Je lichaam heeft best wel wat nodig hoor.
Hoeveel eet je nu dan?
Ow, en Miss S, onder de 1200 calorieen is echt te weinig!
Heb ik ook! Als ik in de spiegel kijk, vind ik mezelf niet lelijk, maar als ik met hetzelfde gezicht op de foto ga, is het altijd schrikkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef MissBliss het volgende:
Whehe
Nee, ik heb juist dat als ik denk dat ik heel leuk kijk, dat ik dan echt een raar hoofd trek![]()
ik ben dr niet eens echt obsessief mee bezig, maar ben nu zo gewend aan mijn manier van eten, dat het echt omschakelen is naar de onderhoudsmodus....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat herken ikVond een tijdje terug soms dat ik vrij obsessief er mee bezig was
Nu dat niet meer is en ik vrij veel aan m'n hoofd heb lukt het afvallen ook niet echt meer.
Joh jij bent altijd zo ontopic, leef je uit vandaagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik heb teveel werk liggen (zou eigenlijk over moeten werken). En tegelijkertijd totaal geen zin. Frustrerende situatie.
Ga maar weer eens bellen.![]()
(sorry voor de dagboekpost jongens, maar ik heb het hier gewoon echt veel te druk op het moment en dat reageer ik op jullie af omdat ik geen collega's heb waar ik tegenaan kan zeiken)
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik denk ook dat je gelijk hebt CO....
ik denk ook dat ik niet meer hoef te balansen, als ik een dag teveel heb gegeten eigenlijk....
ik reken eigenlijk nooit in calorieen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar je sport. En je doet fysiek werk. Je bent lang. Je lichaam heeft best wel wat nodig hoor.
Hoeveel eet je nu dan?
Je moet toch sowieso boven je BMR blijven? Omdat je lijf dat gewoon nodig heeft voor dagelijkse dingen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom moet ik er eigenlijk ook tussenin gaan zitten, dus 1400kcal![]()
Maar goed het opletten wil niet echt lukken dus focus me nu meer op sporten.
weinig, ik vind het nog best veel..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:26 schreef Anosmie het volgende:
Progje. Wat eet jij belachelijk weinig vandaag. Waarom is dat?
diep in mijn hart, WEET ik dat ook wel.... maar ik moet er zo enorm aan wennen, maar ik zal proberen ook weer wat beter en reeeler na te denken..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor niet dom en kortzichtig!! Je bent van zover gekomen en natuurlijk wil je niet weer terugvallen. Ik begrijp het maar al te goed, want het is niet voor niets dat zoveel mensen jojoën.
Maar als je reeel bent: Je sport veel, je bent lang. Je kan je echt wel wat veroorloven. Hou het in de gaten. That's all.
(en anders doe ik dat wel voor je!!)
Die 1560 calorieen, die heb je nodig als je de hele dag niets zou doen. Maar dat is niet zo, je doet allerlei dingen, dus heb je ook meer calorieen nodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom moet ik er eigenlijk ook tussenin gaan zitten, dus 1400kcal![]()
Maar goed het opletten wil niet echt lukken dus focus me nu meer op sporten.
je hebt gelijk hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet toch sowieso boven je BMR blijven? Omdat je lijf dat gewoon nodig heeft voor dagelijkse dingen?
@BJ: ik begrijp je angst wel, maar aan de andere kant: je bent 50 kilo kwijt... Mocht je nog eens echt aankomen, dan weet je toch ook hoe het eraf moet? Niet te snel in paniek raken; geniet ook maar eens van het niet-meer-hoeven-afvallen!
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:08 schreef Goodbye het volgende:
Waar is die 'She loves spinazie hyper smilie' ?Want die heb ik nu even nodig!
Twee paar laarzen gekocht voor maar achtendertig euro!![]()
![]()
![]()
Voor de sale waren ze samen ongeveer 160 euro![]()
Een paar zwarte laarzen met ronde, doch spitse punt én een paar witte laaren zonder hak. Love them!Geen foto's helaas, want de kat heeft het kabeltje van het fototoestel gemold
Maar je ging studeren vandaag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:08 schreef Goodbye het volgende:
Waar is die 'She loves spinazie hyper smilie' ?Want die heb ik nu even nodig!
Twee paar laarzen gekocht voor maar achtendertig euro!![]()
![]()
![]()
Voor de sale waren ze samen ongeveer 160 euro![]()
Een paar zwarte laarzen met ronde, doch spitse punt én een paar witte laaren zonder hak. Love them!Geen foto's helaas, want de kat heeft het kabeltje van het fototoestel gemold
Mmm, maar als je nou net de dag voor je weegdag lekker zout hebt gegeten? Dan schiet je voor niks in de stress en ga je onnodig 'balansen'.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
diep in mijn hart, WEET ik dat ook wel.... maar ik moet er zo enorm aan wennen, maar ik zal proberen ook weer wat beter en reeeler na te denken..
en zal wat vaker lijstjes posten... kan je me een beetje helpen
en misschien wat minder vaak wegen....
weer 1 keer per week ofzo...
ik zou wel willen, maar dat kan ik echt nog ff niet aan....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mmm, maar als je nou net de dag voor je weegdag lekker zout hebt gegeten? Dan schiet je voor niks in de stress en ga je onnodig 'balansen'.
Het beste is natuurlijk weegschaal de deur uit en je lievelingsspijkerbroek bombarderen tot maatstafAls je dat aandurft.
wat ik vaak deed toen ik op gewicht wilde blijven. doordeweeks zoveel mogelijk normaal gezond eten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel... maar mijn doel van de komende tijd is dus ook stabiel blijven...
maar dat is wel ff omschakelen na bijna 4 jaar in de afvalmodus te hebben gezeten...
![]()
en ik wil dus ook NIET weer aankomen... dus daar zit ook wel een klein beetje angst bij...
lastig lastig....
en denk dat het ook een kwestie is van uitproberen...
Ja, klopt en ik heb ook al één deelvraag afquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar je ging studeren vandaag!
Foei!
Laarzen kopen is veel leuker! Waar ben je geslaagd?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mmm, maar als je nou net de dag voor je weegdag lekker zout hebt gegeten? Dan schiet je voor niks in de stress en ga je onnodig 'balansen'.
Het beste is natuurlijk weegschaal de deur uit en je lievelingsspijkerbroek bombarderen tot maatstafAls je dat aandurft.
Een keten of een plaatselijk geval waar wij niks aan hebben?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, klopt en ik heb ook al één deelvraag afMaar ik moest even naar de opticien hier in het durrep want mijn zicht word steeds minder (en dat blijkt te kloppen, -1.75 met een cilinderafwijking, jeeh
). En toen kwam ik langs een schoenenwinkel en daar stonden allemaal aantrekkelijke dingen als 'sale' en 'bodemprijzen' op de ruiten
Nee, maar dies ook leuk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je bedoelt deze? [ afbeelding ]
He, jouw man loopt op zijn tandvlees en jij hebt het veel te druk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik heb teveel werk liggen (zou eigenlijk over moeten werken). En tegelijkertijd totaal geen zin. Frustrerende situatie.
Ga maar weer eens bellen.![]()
(sorry voor de dagboekpost jongens, maar ik heb het hier gewoon echt veel te druk op het moment en dat reageer ik op jullie af omdat ik geen collega's heb waar ik tegenaan kan zeiken)
Ja maar voordat je weer "dik" bent, moet je echt veel aankomen..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Dat laatstequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een keten of een plaatselijk geval waar wij niks aan hebben?
You knowz mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Deze smiley bedoelt Goodbye: [ afbeelding ]
Ik ga straks even naar de supermarkt met Mark. Eindelijk weer even buiten en een beetje beweging.
Krijg je er vast wel af met een beetje poetsenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar dies ook leuk!![]()
En nu ben ik net zo dom geweest om met de onderkant van mijn ene laars over de bovenkant van mijn andere (witte) laars te schrapen en zit er een zwart vlekje opDat krijg ik er wel weer af toch?
Zo nee, dan lijken het nog best leuke vintage laarzen
Moet ik de andere kant ook even bewerken
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Rijen met laarzen en pumps en ook nog gewoon in de gangbare maten
niet wegen! je merkt het toch wel aan je kleding... je moet je gewicht los laten! als je er zo mee bezig blijft, dan blijf je onbewust ook zo aan het lijnen.. ik merkte het zelf altijd aan mijn wat strakkere model spijkerbroek als ik weer iets was aangekomen..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
diep in mijn hart, WEET ik dat ook wel.... maar ik moet er zo enorm aan wennen, maar ik zal proberen ook weer wat beter en reeeler na te denken..
en zal wat vaker lijstjes posten... kan je me een beetje helpen
en misschien wat minder vaak wegen....
weer 1 keer per week ofzo...
I know! Maar rationeel gezien is het wel echt beter, dunkt mij. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar hoe hard ik ook riep dat ik dat noooooit zou doen, ik sta nu toch echt elke morgen even op de weegschaal. En na het sporten. Om te kijken of ik nog extra afgevallen ben. Maar als ik eerlijk ben tegen mezelf: dat is natuurlijk idioot en obsessief gedragquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef progje het volgende:
[..]
Ja maar voordat je weer "dik" bent, moet je echt veel aankomen..
Dus als je nu eens 2 of 3 kilo aankomt is er niet gelijk reden tot paniek of je dik voelen
Je moet echt heel erg je best gaan doen als je weer "dik" wil worden, dat gebeurd niet van 1 dag slecht eten, of zelfs niet van 1 week. Het gaat pas weer mis als je week in week uit in je oude patroon terug valt... en dat gebeurd jou echt niet meer!
Dat broekje op mijn avatar is al jaren mijn maatstaf. Vanochtend even aangehad; ik ben nu weer ongeveer zo spekkig als ik al jaren ben. Ik paste ook weer in de broek die ik na de feestdagen _echt_ niet dicht kreeg.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nope, sorry. Maar mocht je toch willen gaan, dan ben je hier welkom voor een kopje thee hoor met koekjessssquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
En jij woont vast niet in Zuid-Holland.
Dan moet ik toch ergens anders goedkoop laarzen zien te scoren.
Waar is hier dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nope, sorry. Maar mocht je toch willen gaan, dan ben je hier welkom voor een kopje thee hoor met koekjessss
Provincie Utrecht, maar niet ver van Zuid Holland volgensmijquote:
BJ, jemoet niet vergeten dat je een gezond en fatsoenlijk eetritme ontwikkeld. Je weet wat goed voor je is en wat slecht voor je is. Je weet ook dat af en toe iets lekkers geen kwaad kan. En je weet ook dat af en toe niet op dezelfde dag valt en dat af en toe ook niet betekend dat je maandag een taartje mag bij de thee en dinsdag een taartje bij de koffie en woensdag een taartje bij je bord brinta is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar dat kan ik echt nog ff niet aan....
maar ik ga wel echt proberen iets minder er mee bezig te zijn... gewoon wat meer genieten
Zorg dan vooral dat je niet zwanger wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:29 schreef Anosmie het volgende:
Maar zoals je zelf al zei: ga 1 keer per week wegen (en dan het liefst op een vaste dag en een vast moment). Blijf bewegen en zolang je bewust met je eten omgaat zal je echt nooooooit dik worden.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
Zeer herkenbaar wat jullie schrijven. Net zo goed dat ik "boos" ben op mezelf omdat ik deze week snoep. Mijn god, ik ben op gewicht, pas in een spijkerbroek maat 26 (nog steeds ja) en er is echt geen man over boord als ik een weekje "los" ga met koekjes en snoep.
dat zeg je nu wel, maar dat lijkt me serieus best eng, want dan MOET je aankomen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zorg dan vooral dat je niet zwanger wordt.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]Maat 26 ?!
*slingert nog een zak toffees richting Tink*
Miniscuul piepkuiken dat je er bent.
Op mn 15e paste ik in mt 27. Als ik daar nu te dicht bij in de buurt komt gaat ie al onheilspelelnd kraken..
12 kilo, waarvan driekwart water en baby. In een week paste ik mijn oude spijkerbroeken (maat 30) weer. hoef je je echt niet druk om te maken!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat zeg je nu wel, maar dat lijkt me serieus best eng, want dan MOET je aankomen...
maar ook gezond blijven eten....
Ja, maar ik heb nog wel een buikje hoor (gek genoegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]Maat 26 ?!
*slingert nog een zak toffees richting Tink*
Miniscuul piepkuiken dat je er bent.
Op mn 15e paste ik in mt 27. Als ik daar nu te dicht bij in de buurt komt gaat ie al onheilspelelnd kraken..
Weer een goede reden om er niet aan te beginnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat zeg je nu wel, maar dat lijkt me serieus best eng, want dan MOET je aankomen...
Oneens met a!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik wilde net zeggen: jullie zeggen iets over mij, maar ik:
a.) ben nog lang niet dun
b.) weeg me nooit
c.) pas echt never nooit in spijkerbroek 26, ook niet in 27 en in 28
bedanktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef mspoez het volgende:
[..]
12 kilo, waarvan driekwart water en baby. In een week paste ik mijn oude spijkerbroeken (maat 30) weer. hoef je je echt niet druk om te maken!
Nee, maar ik pas weer niet in truitjes maat 36. Wij hebben gewoon een totaal ander lijfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik wilde net zeggen: jullie zeggen iets over mij, maar ik:
a.) ben nog lang niet dun
b.) weeg me nooit
c.) pas echt never nooit in spijkerbroek 26, ook niet in 27 en in 28
Maar normaal gesproken gaat het niet zoals bij mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat adviseer jij voor smiley dan??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En: Tsss BJ, dat Skinny Bitch is niet echt geloofwaardig met een smiley erachter![]()
Dat gaat helemaal vanzelf hoor, hoef je niets voor te doen! Ik was 25 kilo zwaarder geworden, maar dat bleek later bijna allemaal door het inwendige 25-meterbad voor de mini te komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vrees dat je het met die avatar erbij sowieso kunt schuddenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat adviseer jij voor smiley dan??
Leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal vanzelf hoor, hoef je niets voor te doen! Ik was 25 kilo zwaarder geworden, maar dat bleek later bijna allemaal door het inwendige 25-meterbad voor de mini te komen.
Oh, ik durf sowieso niet; ik ben echt een dikkerdje hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef Sugar het volgende:
Ik durf allang niet meer naar de meet.![]()
Maar wie weet zit ik dan in een heldhaftige periode!
Maar ik ben o.a. het benieuwdst naar jou!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik durf sowieso niet; ik ben echt een dikkerdje hier
* Viking84 pinkt een traantje weg van ontroering.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:44 schreef ElisaB het volgende:
Heaven7 zal trots op jullie zijn met al die ontopic posts
Ho hum! *verwijst naar bovenstaande post mbt maten Maria die qua chubby chubster best wel wint zeg maar!*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik durf sowieso niet; ik ben echt een dikkerdje hier
Nah, ik ga ook wel kijken of ik kom, hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar ik ben o.a. het benieuwdst naar jou!
Wacht maar tot je mij zietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ho hum! *verwijst naar bovenstaande post mbt maten Maria die qua chubby chubster best wel wint zeg maar!*
Ik heb niemand een ander keurend zien opnemen tijdens de vorige meetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik ga ook wel kijken of ik kom, hoor.
Maar ik vrees wel voor een redelijke vleeskeuring; ik durf dan een week vantevoren niet te eten en trek mijn allerslankste jurkje aan
Mijn BMI is nog ruim een punt hoger dan de jouwequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ho hum! *verwijst naar bovenstaande post mbt maten Maria die qua chubby chubster best wel wint zeg maar!*
Weet je, dat viel de laatste keer ook heel erg mee!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik ga ook wel kijken of ik kom, hoor.
Maar ik vrees wel voor een redelijke vleeskeuring; ik durf dan een week vantevoren niet te eten en trek mijn allerslankste jurkje aan
Wat ik zei dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je, dat viel de laatste keer ook heel erg mee!
Ewelina heeft dan ook jaloersmakend mooie borsten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niemand een ander keurend zien opnemen tijdens de vorige meet.
Al vielen de ogen wel regelmatig op Ewelina's voorgevel.
Ja, toen dacht ik ook een beetje: Wat moet zij eigs op de meet? Ik ken d'r heul nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Op de meet gaan we toch allemaal lekker dingetje etenIk kom wel hoor, heb er zin in! Vorige keer was ik nog wel echt een beetje nieuwelingetje volgensmij
Ik dacht me een foto van jou te herinneren waarop je best wel heul slank was?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn BMI is nog ruim een punt hoger dan de jouwe
Maar ik ben boven de 30 begonnen
And look at you now! Heuse incrowdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Op de meet gaan we toch allemaal lekker dingetje etenIk kom wel hoor, heb er zin in! Vorige keer was ik nog wel echt een beetje nieuwelingetje volgensmij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |